Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door stvv'er »

Samengevat: het is een typische Bruhhe - STVV geworden.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door toyotacorolla »

Fout op Kotysch ook niet gefloten, houd er wel een kwetsuur aan over, daardoor de 2-1
Scheids zwak.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Geel-Blauw »

Wat spelen we de tweede helft toch zwak..
Nie zievere, speile!
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Mikman »

Geel-Blauw schreef:Wat spelen we de tweede helft toch zwak..
Klopt. Ook zonder scheidsrechterlijke hulp zou Brugge hoogstwaarschijnlijk gewonnen hebben, maar dat zullen we nooit met zekerheid weten.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Jacques »

Tja, te veel blessures, te weinig recuperatietijd na donderdag en een felle 1ste helft die krachten gekost heeft. Met twee gedwongen wissels ook geen echte opties op de bank meer. Sinds de penaltyklucht is het helemaal op bij ons. Zou niet mogen, maar ik kan het begrijpen.
Overdrijven is een kunst
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Louis XIV »

Jacques schreef:Precies of hij minutenlang tegen zijn collega zei: "ik moet 'em geven van Verhaeghe, of die marginalen komen uw buske in de fik steken."
Altijd gekloot tegen de grootste strontclub van West-Europa.
Nagels met koppen , grootste STRONTCLUB en belachelijkste supporters
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Trunekson »

Kantelmoment: fout op Kotysch voor de corner van de 2-1 --> al dan niet 2de geel voor Wesley.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Jack »

Waarschijnlijk hadden we sowieso niet gewonnen (teveel geblesseerden en afwezigen), een gelijkspelletje had eventueel wel nog gekund...maar wat heeft die scheidsrechter hier neergezet vandaag!?
Videoref...aub afschaffen, onmiddellijk!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door lindoke »

Hoe kan je als ref zoiets nog verdedigen?!?!? Hij mag de beelden vanuit alle verschillende hoeken zien en geloof me, die kerel ziet ook dat Pirard de bal nog beroerd met de vingertoppen. De bal volgt zelfs de rechte lijn niet hetgeen een duidelijke indicatie is dat Pirard de bal heeft. En TOCH!!!!! Daar is maar 1 verklaring voor! Dat is je reinste competitievervalsing. Dit is moedwillig een club willen bevoordelen ten opzichte van een andere. Dit is het typische voorbeeld van een ref die niet onpartijdig WIL zijn. Zo iemand hoort niet op een voetbalveld thuis en mag geen wedstrijden fluiten! Zo iemand moet voor een gans seizoen geschorst worden met een flinke financiële boete erbovenop. Het wordt eens hoog tijd dat er komaf wordt gemaakt met dit soort maffia praktijken. Want laat het duidelijk zijn. Hier wordt niet alleen STVV serieus benadeelt. Dit kan invloed hebben op heel wat andere ploegen in het klassement.

Toegegeven, dat STVV zonder dat penaltygeval iets zou rapen tegen Brugge is onwaarschijnlijk. Maar dat zullen we nooit weten. Ik ben fier op mijn ploeg vandaag hoe ze gestreden hebben. Ik ben kotsmisselijk van het openlijk en onbeschaamde bedrog van onze scheidsrechters!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door BoemBoem »

Trunekson schreef:Kantelmoment: fout op Kotysch voor de corner van de 2-1 --> al dan niet 2de geel voor Wesley.
Wesley is met voorsprong het dikste kalf dat er in België rondloopt..
Edmilson komt nog niet tot aan zijn enkels ..

Chapeau STVV voor de 1e helft, de 2e helft is een logisch gevolg van alle blessures + vuile foute van de 1e helft..
Ook niet vergeten dat Brugge 2 dagen meer recuperatie heeft gehad dan ons.

Had het graag gezien moesten wij op 100% volle sterkte geweest zijn..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door toyotacorolla »

Na de donderdag match ook wat minder frisheid. Ik vrees voor heel wat blessure last na vandaag.
Boli met de handrem op laatste 20 minute.
Kotysch voet blessure.
Chariissis out.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Conclusie 1 : Brugge was wel wat beter maar dat is ook maar normaal
Conclusie 2 : we hebben teveel punten. we moeten zakken in klassement. dat is ook duidelijk
Conclusie 3 : we spelen met veel intensiteit dat maakt brokken.

Kalm blijven.

Waar ik me niet mee zal neerleggen is die arbitrage. Dat is van niet willen. Anderlecht of Club Brugge en de rest moet ophoepelen.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Trunekson »

Als ge zolang moet kijken naar een penaltyfout, weet ge al dat het eerder geen is dan wel.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door lindoke »

Die hevige discussie tussen de ref op het veld - want je ziet hem echt discussiëren - en de man in het busje komt volgens mij omdat de man in het busje erop blijft hameren dat het GEEN strafschop is. Het is trouwens de man in het busje die in eerste instantie ervan overtuigd is dat het geen strafschop is en juist daarom de ref vraagt om de herhaling te bekijken. Ervan uit gaande dat de ref duidelijk kan zien wat iedereen ziet en op zijn foute beslissing kan terug komen. NIET DUS!!!!

Wat zou ik graag die conversatie kunnen horen!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 13: Club Brugge-STVV (zon 29/10 om 14u30)

Bericht door Mikman »

Ach, uiteindelijk was die 92e minuut afgelopen donderdag belangrijker dan alles wat er vandaag is gebeurd, hoe schandalig en onverdedigbaar ook. Positief is dat we een helft lang niet moesten onderdoen voor Brugge, door goed druk te zetten, en dat ondanks de vele blessures. We begonnen ook gewoon slap aan de tweede helft en na de video-schande brak het mentaal én fysiek, wat begrijpelijk is.

Nu komen drie belangrijke matchen aan waar we toch minstens 7 op 9 moeten pakken ( vorig seizoen 9 op 9 ). Hopelijk vallen de blessures mee.

Ik kijk vooral reikhalzend uit naar wat deze ploeg kan brengen wanneer (bijna) iedereen eens fit is.
Plaats reactie