De Ziekenboeg

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4121
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

De Ziekenboeg

Bericht door stvvilvoorde »

Ceballos was op de 2de speeldag uitgevallen met een blessure aan de buikspieren. Een inactiviteit van 6 werken werd voorspeld.
Christian had blijkbaar ook hinder van de lies (Groin injury) en is daarvoor in Londen opnieuw onder het mes geweest.
Operatie geslaagd maar Ceballos nu wel nog minstens 10 weken aan de kant.
Jebus4life
Berichten: 1227
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Jebus4life »

Gezellig...

Hij zal dan wel in topvorm zijn tegen PO1 :grappig:
enerkey
Berichten: 2075
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De Ziekenboeg

Bericht door enerkey »

Minstens 10 weken. Dus pas na de winterstop terug in het beste geval.
vdl
Berichten: 2344
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: De Ziekenboeg

Bericht door vdl »

En wat is er met Geye, die speelde ook nog bijna niks?
Mikman
Berichten: 3659
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Mikman »

Overvol na vandaag: Ceballos, Gueye, Vetokele, Charisis, Kotysch, Botaka, Boli (?).

Volgens De Roeck ook deels terug te brengen naar de verkeerde voorbereiding onder Marquez ( dat zegt hij niet met zoveel woorden maar daar komt "daar zijn bepaalde oorzaken voor" op neer ).

Bekijk het positief: dan zijn die spelers nog fris tegen PO1 en de bekerfinale :cool:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Since '54 »

Mikman schreef:Overvol na vandaag: Ceballos, Gueye, Vetokele, Charisis, Kotysch, Botaka, Boli (?).

Volgens De Roeck ook deels terug te brengen naar de verkeerde voorbereiding onder Marquez ( dat zegt hij niet met zoveel woorden maar daar komt "daar zijn bepaalde oorzaken voor" op neer ).

Bekijk het positief: dan zijn die spelers nog fris tegen PO1 en de bekerfinale :cool:
Ik wens alle redenen hun plaats te geven maar, al had ik ook liever een Belgische trainer, nu nog met modder gooien naar Marquez lijkt mij onsportief. Dat zou, indien hij na zoveel weken dit nog zegt, meer zeggen over De Roeck dan over Marquez.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: De Ziekenboeg

Bericht door STVVninof »

Het zou goed zijn moest de club eens een update geven rond alle blessures qua aard en duur
Dreke
Berichten: 3618
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:
Ik wens alle redenen hun plaats te geven maar, al had ik ook liever een Belgische trainer, nu nog met modder gooien naar Marquez lijkt mij onsportief. Dat zou, indien hij na zoveel weken dit nog zegt, meer zeggen over De Roeck dan over Marquez.
Naar oorzaken hebben wij als buitenstaanders het raden. Maar als er vermoedens zijn in de richting van het (gebrek aan) werk van Marquez, mag dit zeker gezegd worden.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Jacques »

STVV bevestigde zonet op facebook dat Kotysch een kuitbeenbreuk opliep. Meer details volgen nog. Die zijn we dus ook een hele tijd kwijt. "Anti-voetbal" riep die hoop marginalen dan nog gisteren. :fuckyou:
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2075
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De Ziekenboeg

Bericht door enerkey »

Slaat op hun eigen waarschijnlijk. We hebben destijds een kind van 11 moeten beschermen in 2002 toen het werd aangevallen door Brugse hooligans (was zelf maar 17 btw). Sindsdien ben ik er rotvast van overtuigd dat Brugge aanhangers het marginaalste van marginaalste soort is. Ze bewijzen mijn stelling keer op keer. Ik kan mij niet voorstellen dat ze bvb in Anderlecht op de banken gaan staan omdat een speler blijft liggen die net voor 2de keer is neergestampd.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Louis XIV »

Jacques schreef:STVV bevestigde zonet op facebook dat Kotysch een kuitbeenbreuk opliep. Meer details volgen nog. Die zijn we dus ook een hele tijd kwijt. "Anti-voetbal" riep die hoop marginalen dan nog gisteren. :fuckyou:
Amaai zeg, los van het feit dat de arbiter dit niet WIL zien en ons serieus benadeelde is dit nog velen malen erger ...hopen op een spoedig herstel
Marginalen is nog te braaf voor zo'n bende crapuul
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Louis XIV »

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171030_03161225
'
6 tot 8 weken val al bij al nog mee, ..voor hetzelfde geld als dit wat tegen zit 'fin de carrière' met dergelijke blessures - herinner ons Claude Kalisa, dubbele beenbreuk , lang herstel en nooit meer op niveau terug gekomen.
Laat ons hopen op een goed en effectief spoedig herstel ...
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Louis XIV »

en nog iets ...DE CHOLERA, PEST EN ALLE ANDERE LELIJKE ZIEKTES aan het CRAPUUL van Brugge dat een speler met dergelijke blessure durft uit te fluiten...MENS ONWAARDIG, SCHAAMTELOOS
Jones
Berichten: 3165
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Jones »

De medische staf draait overuren. Botaka is de volgende...
Vetokele, wat heeft die eigenlijk ? Of aast die op een transfer in de winter ?
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Coelmoes »

En hoe zit het eigenlijk met Gueye? Die ging 3 weken geleden toch al klaar zijn?
Plaats reactie