Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door Franz »

tweety schreef:
lindoke schreef:Aansluitend op de post van Jacques begin ik me ook stilaan vragen te stellen over de medische staf. De blessures van Ceballos, Gueye en Vetokele beginnen toch lang aan te slepen vind ik.
In het geval van Ceballos heeft men geprobeerd om de blessure te laten genezen door te rusten.
Blijkbaar is dat niet gelukt of gaat het niet snel genoeg.
Daarom heeft men besloten om te opereren, wat ondertusssen gebeurd is.
Buikspieren of adductoren zijn vieze blessures voor een voetballer..
Je zag in de viering na de late overwinning tegen Moeskroen ook goed dat Ceballos nauwelijks vrij kon bewegen, hij schuifelde voorzichtig rond op het veld.
Wat ik niet begrijp is Gueye: die sprong daar op en neer alsof hij geen blessure heeft (hij werd ook zeer warm onthaald door de anderen, die ligt denk ik goed in de groep). Als ik het goed heb is Gueye nu een 5tal jaar prof, en heeft hij in die hele periode misschien maar 20 matchen gespeeld??? Spijtig toch dat die niet meedoet, je zag in het begin van het seizoen dat dat een top-speler kan zijn.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door STimVV »

mja... ik ben toch ook iets sceptischer. Ivm de blessure van Ceballos las ik dat de medische staf nogal snel verwijten naar Marquez smeet. Nogal goedkoop vond ik, want Ceballos kwam gewoon laat bij de groep. En dan nog wil dat dan zeggen dat ze toen zelf ook medeverantwoordelijk waren voor eventuele fouten. Maar wat ik vooral onthou is dat ze zegden dat ze waarschijnlijk iets te snel zijn willen gaan met Ceballos zn herstel en dat hij toen hervallen is. Er werd gezegd: dit werd intern besproken. Dat is hetzelfde als zeggen dat ze toen een fout hebben gemaakt.

Ivm Vetokele: het zou blijkbaar om een blessure gaan die hij opliep in KV Mechelen. Vreemd dat hij de week later dan nog speelde tegen Charleroi. (een heel ongelukkige match toen van Igor) Blijkbaar heeft dat de blessure ook serieus verergerd? Want sindsdien zagen we hem niet meer op het veld.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door stvvilvoorde »

tweety schreef:
lindoke schreef:Aansluitend op de post van Jacques begin ik me ook stilaan vragen te stellen over de medische staf. De blessures van Ceballos, Gueye en Vetokele beginnen toch lang aan te slepen vind ik.
In het geval van Ceballos heeft men geprobeerd om de blessure te laten genezen door te rusten.
Blijkbaar is dat niet gelukt of gaat het niet snel genoeg.
Daarom heeft men besloten om te opereren, wat ondertusssen gebeurd is.
Buikspieren of adductoren zijn vieze blessures voor een voetballer..
Uit wat ik er van begrepen heb is

Buikspierblessure opgelopen tegen Gent.
Maar werd vorige week in londen geopereerd aan een liesblessure. (groin injury)
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door tweety »

stvvilvoorde schreef:
tweety schreef:
lindoke schreef:Aansluitend op de post van Jacques begin ik me ook stilaan vragen te stellen over de medische staf. De blessures van Ceballos, Gueye en Vetokele beginnen toch lang aan te slepen vind ik.
In het geval van Ceballos heeft men geprobeerd om de blessure te laten genezen door te rusten.
Blijkbaar is dat niet gelukt of gaat het niet snel genoeg.
Daarom heeft men besloten om te opereren, wat ondertusssen gebeurd is.
Buikspieren of adductoren zijn vieze blessures voor een voetballer..
Uit wat ik er van begrepen heb is

Buikspierblessure opgelopen tegen Gent.
Maar werd vorige week in londen geopereerd aan een liesblessure. (groin injury)
Groin injury is vrij vaag hè..
De adductoren liggen ook aan de lies of toch tenminste in de buurt ervan.
Plaats reactie