Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door Mikman »

Over de hele match gezien verdiende Eupen zeker een punt maar heel zuur als je tot de 87e minuut 2 doelpunten voor staat.

Achteraan stond het heel slecht. Antunes is ok als linkerflank als je met drie man centraal achterin speelt maar in een klassieke 4-mansverdediging wordt hij wel heel gemakkelijk in de rug gepakt.
Kitsiou begaat soms té gemakkelijk overtredingen.
De opbouw van Goutas, tja :?
Dussaut mag starten als offensieve flank maar zijn balverlies zorgt wel voor de 2-2 ( gaf ook wel de pass die tot de penalty op Legear leidde ).
Acolatse viel heel goed in op de rechterflank maar door de inbreng van Bourard verhuisde Acolatse naar links en kwam de Eupense rechterflank niet meer onder druk te staan en krijg je zelfs de aansluitingstreffer via die flank. Ook haal je je meest ervaren speler af voor een groentje.
Boli zat met twee inge-tape-te dijen, kwam niet meer in het stuk voor, waarom dan de kwieke Abrahams niet brengen?

Kortom: De Roeck heeft heel wat uit te leggen.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door Trunekson »

Pirard weer een zwakke match...
1ste helft weer volleybal spelen ipv klemmen, Texeira redt op de lijn.
3de goal staat hij al in de hoek en toch gaat de bal binnen.
Bij de 4de goal raakt Kitsiou volgens mij de bal dus geen vrije trap.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door Positivo »

Hasselt Steunt STVV schreef:De blessure van Kotysch vertaalt zich al meteen in puntenverlies.
Heel juist.
Sinds Kotysch uit de ploeg is (anderhalve wedstrijd) , hebben we al 7 doelpunten rond onze oren gekregen.
Kotysch is de meest onderschatte STVV speler. Wanneer zijn we vorig seizoen terug punten gaan pakken ? Kijk maar eens na !
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door Stan »

Asamoah, wat een speler!!!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door lindoke »

Als de scheidsrechter het laatste kwartier normaal fluit verlies je deze match nooit! Die fase waar Kitsiou tegen de doellijn aan de cornervlag een por krijgt van het kan niet meer op fluit iedere normale ref daar een fout want die speler had totaal geen oog mee voor de bal. En dan nog, daar moeten volgens mij een paar spelers naar de ref lopen en het ritme eruit halen. Mekkeren voor die fout en desnoods geel pakken. Dan win je volgens mij de partij ook nog zij het met bibberende billen.

By the way....die "fout" die Kitsiou maakt is er geen. Aan de andere kant moet hij aanvoelen zoals iedereen in de tribune dat de ref met het minste zou fluiten en doe je zo een tussenkomst niet op die plaats.

Enfin, heel spijtig puntenverlies. Het is te hopen dat we aan het einde van de rit geen 2 punten te kort komen om POI te halen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Jammer dat dit zo wordt weggeven op 10min.
Heel kort ,de grootste strontmatch van het seizoen.Slecht en nog eens slecht.
Ongelofelijk dat er 4 goals gemaakt worden met geen enkele deftige aanval.
Conclusie na vandaag :met deze elf pak je juist niks meer !
Keeper: al wat tussen de palen was binnen ! rotslecht!
met winst vandaag :stond je met nieuwjaar nog in de top zes.... :shock: :shock:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

lindoke schreef:Als de scheidsrechter het laatste kwartier normaal fluit verlies je deze match nooit! Die fase waar Kitsiou tegen de doellijn aan de cornervlag een por krijgt van het kan niet meer op fluit iedere normale ref daar een fout want die speler had totaal geen oog mee voor de bal. En dan nog, daar moeten volgens mij een paar spelers naar de ref lopen en het ritme eruit halen. Mekkeren voor die fout en desnoods geel pakken. Dan win je volgens mij de partij ook nog zij het met bibberende billen.

By the way....die "fout" die Kitsiou maakt is er geen. Aan de andere kant moet hij aanvoelen zoals iedereen in de tribune dat de ref met het minste zou fluiten en doe je zo een tussenkomst niet op die plaats.

Enfin, heel spijtig puntenverlies. Het is te hopen dat we aan het einde van de rit geen 2 punten te kort komen om POI te halen.
En als hij de bal op de stip had gelegd!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door smol »

Eupen verdiende zeker een punt, maar als je 5 minuten voor het einde 4-2 voorstaat moet je winnen zo simpel is het.
Asamoah verraste mij in positieve zin. Texeira is de rots in de branding maar alleen kan hij het niet blijven belopen achteraan. De Sart schitterende mentaliteit en terug in betere doen.
Goutas zwakke bedoening, Antunes daarvoor moet De Norre zeker niet op de bank gaan zitten. Dussaut tja .... en Pirard is zeker geen puntenpakker. Hopelijk was Boli niet fit want als dit een fitte Boli was .... geen enkele deftige balcontrole of kaats opgemerkt.
De Roeck blonk ook niet uit vandaag met zijn tactische ingrepen. Mindere wissels en had 10' voor het einde meer verdedigende zekerheid moeten inbouwen.
Maar laten we niet klagen, 24 punten na 14 wedstrijden en met bijna het ganse seizoen onze ganse voorlijn gekwetst is dit zeker niet slecht.
Maar ik vind toch dat enkele spelers eens een kans mogen krijgen (Abrahams, Steppe)
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door Positivo »

kenniksvanvoetbal schreef:Jammer dat dit zo wordt weggeven op 10min.
Heel kort ,de grootste strontmatch van het seizoen.Slecht en nog eens slecht.
Ongelofelijk dat er 4 goals gemaakt worden met geen enkele deftige aanval.
Conclusie na vandaag :met deze elf pak je juist niks meer !
Keeper: al wat tussen de palen was binnen ! rotslecht!
met winst vandaag :stond je met nieuwjaar nog in de top zes.... :shock: :shock:
Voor een heel groot deel correct. Tegen Brugge vond ik het erger.
Maar zoveel gekwetsten ....... Zelfs voor een topploeg blijft dit niet zonder gevolgen .....
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door omeloe »

lindoke schreef:
Enfin, heel spijtig puntenverlies. Het is te hopen dat we aan het einde van de rit geen 2 punten te kort komen om POI te halen.
Ik denk dat je geen 2 punten te kort komt maar eerder 12 punten .
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door lindoke »

kenniksvanvoetbal schreef:
lindoke schreef:Als de scheidsrechter het laatste kwartier normaal fluit verlies je deze match nooit! Die fase waar Kitsiou tegen de doellijn aan de cornervlag een por krijgt van het kan niet meer op fluit iedere normale ref daar een fout want die speler had totaal geen oog mee voor de bal. En dan nog, daar moeten volgens mij een paar spelers naar de ref lopen en het ritme eruit halen. Mekkeren voor die fout en desnoods geel pakken. Dan win je volgens mij de partij ook nog zij het met bibberende billen.

By the way....die "fout" die Kitsiou maakt is er geen. Aan de andere kant moet hij aanvoelen zoals iedereen in de tribune dat de ref met het minste zou fluiten en doe je zo een tussenkomst niet op die plaats.

Enfin, heel spijtig puntenverlies. Het is te hopen dat we aan het einde van de rit geen 2 punten te kort komen om POI te halen.
En als hij de bal op de stip had gelegd!
Nu ben ik effe niet mee. Welke fase bedoel je?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door Trunekson »

Was dat geen buitenspel die 4de goal? Speler van Eupen doet wel degelijk een beweging naar de bal ook al raakt hij hem niet.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door Brusselmans »

WEI IS HET TOCH MUIGELIJK ??????????
:headbang: :roll: :mad:
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door scoormachine »

Nu kan je nog elke fase 1.000 keer gaan herbelijken.....weer alle beslissingen van de arbiter gaan in vraag stellen. Die man heeft voor mij een prima match gefloten. Als het met de rust 1-3:staat heb je niks te koeken. Je kwam op alle vlakken gewoon te kort. Met 1 punt mogen we meer tevreden zijn dan Eupen. Alles zat mee met de afwerking. Slecht getrapte penalty.....wereldgoal (dat je nog 100 keer mag proberen).....en een afgeweken doelpunt.
Slechte matchen kom je tegen.....en dan nog een punt pakken ....is mooi.
Maar voor weer de arbiter te analyseren....eerst eventjes onze prestatie bekijken. En die was ondermaats.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 14: STVV-KAS Eupen (zat 4/11 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Positivo schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Jammer dat dit zo wordt weggeven op 10min.
Heel kort ,de grootste strontmatch van het seizoen.Slecht en nog eens slecht.
Ongelofelijk dat er 4 goals gemaakt worden met geen enkele deftige aanval.
Conclusie na vandaag :met deze elf pak je juist niks meer !
Keeper: al wat tussen de palen was binnen ! rotslecht!
met winst vandaag :stond je met nieuwjaar nog in de top zes.... :shock: :shock:
Voor een heel groot deel correct. Tegen Brugge vond ik het erger.
Maar zoveel gekwetsten ....... Zelfs voor een topploeg blijft dit niet zonder gevolgen .....
Das waar : maar op zulke momenten kan je duidelijk zien wat de overige eigenlijk waard zijn !

Goutas : is ne bankzitter (ondanks zijn lengte ,geen kopduels winnen ,laat staan uitvoetballen) doet me denken aan Hayen.
Dussaut : pfff stond daar ook niet op zijn plaats enfin ....
Desart : ondanks zijn twee doelpunten( met massa's piet ) en loopwerk , nog heel veel werk aan.....
Boli : nog geen leer geraakt dit seizoen, verschrikkelijk om naar te kijken( kan geen bal aannemen of met de rug naar de goal spelen) waarom in
godsnaam niet Abrahams eens laten spelen.
Pirard: gisteren een ramp (alles tussen de palen binnen)

ik ga stoppen want anders is er niks goed en er schiet al niet veel meer over ,
't zal voor volgende week zen :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie