Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door Jacques »

Weer niet gewonnen, weer te weinig gebracht, weer gefrustreerd. Het is niet altijd makkelijk tegen 10 (of 9) man, maar toch...ik mis een stuurman op het middenveld, zeker op zo momenten. De enige die wat dreiging brengt, is Legaer. De rest speelt allemaal zo steriel. En nee, Dussaut is ook die stuurman niet. En waarom we weer met een foute verdediging starten, begrijp ik ook niet. Bon, Lokeren had geen zin om een keer op doel te trappen, dus ze werden niet op de proef gesteld, maar bij de rust zijn we wel al een wissel kwijt. Onze coach scoort de laatste weken even veel punten als de ploeg en dat zijn er voor beiden veel te weinig.

Twee op negen tegen Eupen, Kortrijk en Lokeren. Zelfs als je tegen de degradatie speelt, is dat te weinig. :ill:
We hadden gewoon mee kunnen (moeten) zijn met Brugge, Charleroi en Anderlecht. :headbang:
Overdrijven is een kunst
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door scoormachine »

Jacques schreef:Weer niet gewonnen, weer te weinig gebracht, weer gefrustreerd. Het is niet altijd makkelijk tegen 10 (of 9) man, maar toch...ik mis een stuurman op het middenveld, zeker op zo momenten. De enige die wat dreiging brengt, is Legaer. De rest speelt allemaal zo steriel. En nee, Dussaut is ook die stuurman niet. En waarom we weer met een foute verdediging starten, begrijp ik ook niet. Bon, Lokeren had geen zin om een keer op doel te trappen, dus ze werden niet op de proef gesteld, maar bij de rust zijn we wel al een wissel kwijt. Onze coach scoort de laatste weken even veel punten als de ploeg en dat zijn er voor beiden veel te weinig.

Twee op negen tegen Eupen, Kortrijk en Lokeren. Zelfs als je tegen de degradatie speelt, is dat te weinig. :ill:
We hadden gewoon mee kunnen (moeten) zijn met Brugge, Charleroi en Anderlecht. :headbang:
Ivm stuurman op het middenveld ben ik volledig eens. Maar mee moeten zijn met top 3.....sorry....denk dat we in het begin van het sezoen een hoger niveau haalde dat we soms verwachtte.....en hier en daar ook een beetje geluk.
En dat geluk had je gisteren eigenlijk ook nog met die eerste rode kaart......als dit bij ons was stond het forum vol met dat de arbiters tegen de zwakkere ploegen fluiten.......was zeker geel......maar rood ?????

Dat je nu 2 op 9 hebt....is een reden voor.
Het voetbal dat je nu brengt ..... is het voetbal dat je gaat zien tot einde sezoen....af en toe een mooie overwinning ....maar ook niet maar dan dat.

Dat ooit 1 clown heeft gezegd .....die niks van voetbal kent....dat we PO1 gaan halen.....is nu de frustratie bij vele supporters die dat ook nog geloofd hebben.

Laten we genieten van een rustig ..... stressloos sezoen....nie meer dan dat.

Als wij PO1 halen..... zullen er zeker 10 ploegen in PO1 zitten. Maar helaas zijn er maar 6 plaatsen...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door toyotacorolla »

PO1 is jammer maar helaas te hoog voor deze club.
Een geluk dat andere po 1 ploegen in het begin van het seizoen vierkant draaide, we hadden niet in de top gestaan.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door Underdog »

Extreme euforie na een zege. Extreme negativiteit na een nederlaag. Ik begrijp het allemaal wel, maar we moeten toch proberen verder te kijken dan het scorebord.

De wedstrijd van gisteren was zeker niet slechter dan heel wat andere thuismatchen dit seizoen. Zelf met 11 tegen 11 probeerden we dominant te zijn en hadden we de controle. Als ik dat dan vergelijk met de thuiswedstrijden tegen Waasland-Beveren of Oostende... Toen lagen we onder, maar kregen we simpelweg meer dan we verdienden.

Dat neemt niet weg dat je tegen 10 of tegen 9 meer kansen moet creëren. Helaas is dat niet enkel een probleem van gisteren of van de laatste weken. We hebben het daar al heel het seizoen lastig mee. Ook in dat fantastische seizoensbegin met 10 op 15 en 16 op 21. Alleen viel dat goaltje toen telkens wel, soms zelfs letterlijk uit de lucht. Remember Standard.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

De enige twee voetballers hebben vroegtijdig het veld vroegtijdig moeten verlaten,(De Norre en Bezus).
Deze twee waren gisteren de enige die echt voetbal op de mat brengen, zeker de Norre heeft gisteren laten zien dat hij in 1 tijd kan voetballen.
Van het ogenblik dat Bezus (ik weet het ,heeft ook een magere adelbrief) verdween was er niks meer te zien dan een eindloos rondspelen van de bal
met als hoogtepunt een slechte voorzet naar Boli of ergens .....Als klap op de vuurpijl gaan ze dan nog kiezen voor een extra weiplot er bovenop te zetten. Als trainer vind ik dat zeeer zwak..Zoals ik eerder al aanhaalde ,tegen 28 dec staan we op ons plaats waar deze ploeg hoort te staan.Dat we nu nog altijd bovenaan staan zegt heel veel over het Belgische voetbal.
Allez ze kunnen toch zeggen dat ze de nul nog eens gehouden hebben .......... :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door scoormachine »

kenniksvanvoetbal schreef:De enige twee voetballers hebben vroegtijdig het veld vroegtijdig moeten verlaten,(De Norre en Bezus).
Deze twee waren gisteren de enige die echt voetbal op de mat brengen, zeker de Norre heeft gisteren laten zien dat hij in 1 tijd kan voetballen.
Van het ogenblik dat Bezus (ik weet het ,heeft ook een magere adelbrief) verdween was er niks meer te zien dan een eindloos rondspelen van de bal
met als hoogtepunt een slechte voorzet naar Boli of ergens .....Als klap op de vuurpijl gaan ze dan nog kiezen voor een extra weiplot er bovenop te zetten. Als trainer vind ik dat zeeer zwak..Zoals ik eerder al aanhaalde ,tegen 28 dec staan we op ons plaats waar deze ploeg hoort te staan.Dat we nu nog altijd bovenaan staan zegt heel veel over het Belgische voetbal.
Allez ze kunnen toch zeggen dat ze de nul nog eens gehouden hebben .......... :roll:
Ivm Bezus heb je groot gelijk.
Ivm de Norre.....is het niet normaal als je in 1ste klasse zit dat je in 1 tijd kan spelen......
Vergelijking maken met sterkte van de Belgische competitie moet je doen als we het eindklassement hebben.....als we dan nog 4e staan heb je gelijk......nu is het een momentopname !!!!
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Underdog schreef:Extreme euforie na een zege. Extreme negativiteit na een nederlaag. Ik begrijp het allemaal wel, maar we moeten toch proberen verder te kijken dan het scorebord.

De wedstrijd van gisteren was zeker niet slechter dan heel wat andere thuismatchen dit seizoen. Zelf met 11 tegen 11 probeerden we dominant te zijn en hadden we de controle. Als ik dat dan vergelijk met de thuiswedstrijden tegen Waasland-Beveren of Oostende... Toen lagen we onder, maar kregen we simpelweg meer dan we verdienden.

Dat neemt niet weg dat je tegen 10 of tegen 9 meer kansen moet creëren. Helaas is dat niet enkel een probleem van gisteren of van de laatste weken. We hebben het daar al heel het seizoen lastig mee. Ook in dat fantastische seizoensbegin met 10 op 15 en 16 op 21. Alleen viel dat goaltje toen telkens wel, soms zelfs letterlijk uit de lucht. Remember Standard.
allez seg ,als je tegen 10 en zelfs tegen 9 nog geen doelkans kan afdwingen ...
Met een ganse match de bal te hebben ben je niks ....................en wat is dominant zijn ? de bal zo lang mogelijk op eigen helft rondspelen ...daar ben je allemaal niks mee .

De ploeg van de laatste weken ,en zeker gisteren ontbreekt diepgang en snelheid in de omschakeling ......en dat gaat veel beter met een Vetokele bvb die doelgericht loopt ....ipv een Boli die niet mee kan op dit moment ...geen balaanname ,geen actie, geen samenspel met andere woorden je speelt zelf al met 10 ipv11
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door Mikman »

scoormachine schreef: JDR de held wanneer er werd gewonnen....nu moet hij buiten. Hoe snel kan het gaan in voetbal.
Er heeft hier niemand gezegd of geschreven dat De Roeck buiten moet, dat zou trouwens belachelijk zijn. Hij kan er ook niet aan doen dat bepaalde spelers uit vorm of geblesseerd zijn, van de ijzersterke driehoek De Sart-Charisis-De Petter die je aan het begin van het seizoen had schiet er momenteel niet veel meer over, en ook Kotysch wordt zwaar gemist.
Maar hij neemt week na week bepaalde beslissingen waarbij je denkt "Ai, als dat maar goed komt" en waarbij dan blijkt dat het niet de juiste beslissingen waren. Waarom altijd Dussaut brengen op een positie waar je betere offensieve alternatieven hebt? Waarom de voorkeur blijven geven aan de bleke Antunes terwijl je aan het begin van het seizoen over 2 goeie backs beschikte die wel rendeerden? Waarom Charisis en Abrahams niet brengen? Als je met een man méér staat moet je het tempo verhogen, net zij zijn spelers die dat heel goed kunnen. Je speelt een uur met een man meer en hij brengt ... 2 backs op?

Het kan zijn dat hij op training dingen ziet die wij niet zien en daarop zijn beslissingen baseert, maar wat telt is nog altijd wat er in het weekend gepresteerd wordt.
En ik heb het al vaker gezegd: de inbreng van Vetokele wordt serieus onderschat. Jammer dat hij zo blessuregevoelig is.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door scoormachine »

Mikman schreef:
scoormachine schreef: JDR de held wanneer er werd gewonnen....nu moet hij buiten. Hoe snel kan het gaan in voetbal.
Er heeft hier niemand gezegd of geschreven dat De Roeck buiten moet, dat zou trouwens belachelijk zijn. Hij kan er ook niet aan doen dat bepaalde spelers uit vorm of geblesseerd zijn, van de ijzersterke driehoek De Sart-Charisis-De Petter die je aan het begin van het seizoen had schiet er momenteel niet veel meer over, en ook Kotysch wordt zwaar gemist.
Maar hij neemt week na week bepaalde beslissingen waarbij je denkt "Ai, als dat maar goed komt" en waarbij dan blijkt dat het niet de juiste beslissingen waren. Waarom altijd Dussaut brengen op een positie waar je betere offensieve alternatieven hebt? Waarom de voorkeur blijven geven aan de bleke Antunes terwijl je aan het begin van het seizoen over 2 goeie backs beschikte die wel rendeerden? Waarom Charisis en Abrahams niet brengen? Als je met een man méér staat moet je het tempo verhogen, net zij zijn spelers die dat heel goed kunnen. Je speelt een uur met een man meer en hij brengt ... 2 backs op?

Het kan zijn dat hij op training dingen ziet die wij niet zien en daarop zijn beslissingen baseert, maar wat telt is nog altijd wat er in het weekend gepresteerd wordt.
En ik heb het al vaker gezegd: de inbreng van Vetokele wordt serieus onderschat. Jammer dat hij zo blessuregevoelig is.
Gisteren 21:37.... op het forum ....of zie ik het verkeerd.....
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door scoormachine »

Mikman schreef:
scoormachine schreef: JDR de held wanneer er werd gewonnen....nu moet hij buiten. Hoe snel kan het gaan in voetbal.
Er heeft hier niemand gezegd of geschreven dat De Roeck buiten moet, dat zou trouwens belachelijk zijn. Hij kan er ook niet aan doen dat bepaalde spelers uit vorm of geblesseerd zijn, van de ijzersterke driehoek De Sart-Charisis-De Petter die je aan het begin van het seizoen had schiet er momenteel niet veel meer over, en ook Kotysch wordt zwaar gemist.
Maar hij neemt week na week bepaalde beslissingen waarbij je denkt "Ai, als dat maar goed komt" en waarbij dan blijkt dat het niet de juiste beslissingen waren. Waarom altijd Dussaut brengen op een positie waar je betere offensieve alternatieven hebt? Waarom de voorkeur blijven geven aan de bleke Antunes terwijl je aan het begin van het seizoen over 2 goeie backs beschikte die wel rendeerden? Waarom Charisis en Abrahams niet brengen? Als je met een man méér staat moet je het tempo verhogen, net zij zijn spelers die dat heel goed kunnen. Je speelt een uur met een man meer en hij brengt ... 2 backs op?

Het kan zijn dat hij op training dingen ziet die wij niet zien en daarop zijn beslissingen baseert, maar wat telt is nog altijd wat er in het weekend gepresteerd wordt.
En ik heb het al vaker gezegd: de inbreng van Vetokele wordt serieus onderschat. Jammer dat hij zo blessuregevoelig is.
Vele spelers zijn niet uit vorm....maar halen nu hun normale vorm.
Kotysch mis je inderdaad wel.....maarcmag geen excuus zijn.
Dus vanaf nu geen trainingen meer want telt nie mee voor selectie.....enkel match in het weekend.
Een selectie verdien je in de week..... of heb ik het verkeerd voor ?
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door Underdog »

Deze ploeg speelt echt niet veel minder dan in het begin van het seizoen. Alleen zat toen alles mee en maakten de resultaten vele mensen blind voor de tekortkomingen.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door enrique »

Zwijg aub over PO1
Zelfs voor uwe vijand 40 km verder is dat te hoog gegrepen
Die krijgen op hunne appel van Standard
Zorg maar da ge rap 30 of 33 punten hebt
Daarna kunt ge verder zien
Gisteren gewoon nie goed genoeg
En da ze die Belgische trainers maar op den dop zetten
Zoals Lokeren in 1e helft speelde, afbraakvoetbal pur sang, excuseer
Heb nooit een hoge hoed opgehad van die coaches hier
Maar als er 10 van de 16 trainers buitenlander zijn, komen ze wel klagen en zagen
Maar voetballen, da's wat anders
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door Jones »

Ge scoort gewoon veel te weinig. Geen technisch vernuft, geen afstandsschutter. Te weinig acties door het centrum en Abrahams geen kans geven
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door enrique »

Zolang de Grieken er niet instaan, zult ge problemen hebben
De aanjagers zijn weg
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 16: STVV-Lokeren (zat 25/11 20u)

Bericht door omeloe »

enrique schreef:Zolang de Grieken er niet instaan, zult ge problemen hebben
De aanjagers zijn weg
Het niveau dat Kitsiou en Goutas momenteel halen , is ook gene vette . Kitsiou en Charisis hebben wel al sterke wedstrijden gespeeld , maar uitblinkers hebben we al even niet meer .
Plaats reactie