Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door omeloe »

Jacques schreef:Als je Charissis bezig ziet in dat middenveld, is het toch onbegrijpelijk dat die de voorbije matchen aan de kant gelaten werd...Bedrijvigste man op het veld wat mij betreft.
Zo sterk speelt hij ook niet .
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door Alain »

Ik vind die 19-jarige keeper allesbehalve onzeker.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door the fan »

3 op 15... komt in zicht
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Het zal er dan toch niet inzitten.
We zijn beter als voorbije jaren maar net niet goed genoeg om indruk te blijven maken.
Versterking bijhalen of middenmoot.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door Stan »

Het punt hebben we te danken aan Teixeira. Wat die vandaag allemaal weggeborsteld heeft ...
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door Henkie-1984 »

Zwakke tweede helft, de wissels waren nu wel goed, maar de spelers zijn momenteel niet scherp genoeg en op een dergelijk veld is het voor ons ook moeilijk.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door lindoke »

Ik kan hier heel kort over zijn. Over 90' heeft STVV zo'n 15' goed gespeeld en voor de rest was het weer huilen met de pet op. Doe er dan nog ene trainer bij die volgens mij de ploeg geen sikkepit bijbrengt en de cirkel is rond.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door Jacques »

omeloe schreef:
Jacques schreef:Als je Charissis bezig ziet in dat middenveld, is het toch onbegrijpelijk dat die de voorbije matchen aan de kant gelaten werd...Bedrijvigste man op het veld wat mij betreft.
Zo sterk speelt hij ook niet .
Maar brengt wel een gedrevenheid die ik bij de rest van ons middenveld nu al een aantal weken mis. Op moeilijke velden heb je daar veel meer aan dan aan pakweg De sart. Onder het motto "in het land der blinden..." moet die telkens gewoon starten voor mij.

Soit, zoveelste frustratiematch op rij. Ik kan hier weer niet tevreden mee zijn. Integendeel, ik word er mottig van.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door the fan »

5 haalbare kaarten en 3 puntjes ocharme...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door omeloe »

Henkie-1984 schreef:Zwakke tweede helft, de wissels waren nu wel goed, maar de spelers zijn momenteel niet scherp genoeg en op een dergelijk veld is het voor ons ook moeilijk.
Het is al weken op elk veld moeilijk voor ons omdat er teveel spelers matig tot slecht presteren . Ze zijn momenteel het bekijken niet waard ! Ik heb trouwens een dikke 15 minuten niet gezien omdat ik naar een aflevering van FC De Kampioenen gekeken heb . Dat was begot een verademing .
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door Mikman »

Jacques schreef:
Soit, zoveelste frustratiematch op rij. Ik kan hier weer niet tevreden mee zijn. Integendeel, ik word er mottig van.
Hier ook. Na de 4-4 tegen Eupen en het gelijkspel tegen 9 Lokeren-spelers weer een overwinning die ze vergeten mee te graaien.

Weinig aan te merken op de wissels dit keer. Inzet op zich ook ok, maar de focus en de killer-mentaliteit was er te weinig. Is er een gebrek aan discipline of is er te wéinig prestatiedruk?

Bezus... ik weet het niet hoor jongens, veel juiste passes en voorzetten trapt die toch niet voor een nummer 10.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door omeloe »

Mikman schreef: Bezus... ik weet het niet hoor jongens, veel juiste passes en voorzetten trapt die toch niet voor een nummer 10.
En die kans net voor de rust , die bal trap je toch los door het doel . :headbang:
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door Henkie-1984 »

Maar we blijve toch weer zeker in de top zes voor een week. Hopelijk komt er snel een einde aan deze dip.
De top drie, die is al weg en zien we volgens mij ook niet meer terug voor de playoffs.
Volgende week zou ik eens starten met Boli en Vetokele in de spits zoals we het seizoen begonnen.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door voetballiefhebber »

1-1 is de juiste uitslag. Aan beide kanten een strafschop niet gegeven. Eerst kreeg Asomoah onterecht geel, een minuut later kon hij voor een veel grotere fout nog zijn tweede geel pakken.

Bezus, je zou denken dat hij zich op dit soort velden en situaties in zijn sas voelt. In Oekraïne zijn de velden meestal ook niet schitterend en vriest het in deze periode van het jaar veel steviger dan hier. Eén uitstekende pas zag ik hem geven, richting linkerflank waar die keeper er goed tussen zat.

Ongelofelijk hoe slecht die hoekschoppen worden getrapt. Als ze nu een Stef Peeters hadden, dan maakte je een kans op PO I, nu is de kwaliteit er toch niet.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 17 (?): Moeskroen-STVV (zat 2/12 20u)

Bericht door metser »

Gewoon na de zoveelste ontgoocheling . 1 met kotisch die volgens velen hier( ook ik) alleen maar goed zou zijn als invaller erbij heb je nu altijd 5 punten meer en ben je bijna zeker van play off 1.
2. Van onze zo geroemde aanvallers voor aanvang van het seizoen is er gene enkele die voldoet aan het 1klasse niveau....zouden beter allemaal eens voor de spiegel gaan gaan en zich afvragen of 2 en of derde klasse niet beter zou zijn voor hen......bende sukkelaars .
Plaats reactie