Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

2 jaar terug bijna 10.000 man gemiddeld en nu zou het product niet meer gewild zijn? Maar nee, maar je hebt de mensen wel serieus met hun sokkedeizen gerammeld en je zal ze terug moeten overtuigen. Dat dat kan heeft Charleroi bewezen, onder de Iraanse zot zat daar nog geen 3.000 man meer, ga nu eens kijken!


Je moet er wel bijzeggen dat je toen als promovendus speelde en dat trekt altijd aan. Trouwens waar blijven al degene die direct een abo gingen kopen als RD het afbolde .....Ja, ik weet het, je kan er nu geen meer kan kopen.
Ik geloof dat allemaal niet...Ik ben geen RD fan maar als ik zin heb dan ga ik ....ook als de halve ploeg verkocht wordt. Dat het als drogreden gebruikt wordt dat wil ik wel geloven....enfin de supportersaantallen zijn inderdaad even zwak als het geleverd spel. Hopen op beterschap :mrgreen:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door weekenders »

kenniksvanvoetbal schreef:2 jaar terug bijna 10.000 man gemiddeld en nu zou het product niet meer gewild zijn? Maar nee, maar je hebt de mensen wel serieus met hun sokkedeizen gerammeld en je zal ze terug moeten overtuigen. Dat dat kan heeft Charleroi bewezen, onder de Iraanse zot zat daar nog geen 3.000 man meer, ga nu eens kijken!


Je moet er wel bijzeggen dat je toen als promovendus speelde en dat trekt altijd aan. Trouwens waar blijven al degene die direct een abo gingen kopen als RD het afbolde .....Ja, ik weet het, je kan er nu geen meer kan kopen.
Ik geloof dat allemaal niet...Ik ben geen RD fan maar als ik zin heb dan ga ik ....ook als de halve ploeg verkocht wordt. Dat het als drogreden gebruikt wordt dat wil ik wel geloven....enfin de supportersaantallen zijn inderdaad even zwak als het geleverd spel. Hopen op beterschap :mrgreen:
Uw afbreek-reklame elke dag zal die beterschap zeker niet brengen. :lol: :lol:
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Afbrekers —) Croes Geetbets!

Diploma niet nodig !
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Vouch »

BoemBoem schreef:
Vouch schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Ik vrees een beetje dat het zoals in de verkoop is !
Als men je product niet moet hebben dan mag je het bij wijze van spreke weggeven zelfs dan geraak je er niet vanaf....... en wanneer het gewild is
speelt de prijs geen rol....nee vroeger is niet meer.30jaar geleden was iedereen vanaf 18.00h op de been voor de match van 20.00h .Gisteren was ik echt vroeg (19.15h) en ik dacht dat ze afgelast was . Geeen kat te zien op straat!
Dus al degene die hier zo vaak gepredikt hebben dat het allemaal aan RD lag zullen ontgoocheld zijn.Je kan dat gewoon niet meer vergelijken ,de tijden zijn ferm veranderd.En zoals men zegt hier ,door omstandigheden minder volk,geen beleving,uiteindelijk blijf je vanzelf thuis.
De mens is op 30 jaar tijd inderdaad veranderd, er wordt vb. veel meer comfort gevraagd. 30 jaar geleden had je de oude tribune aan de Tiensesteenweg nog wel half vol gekregen met zo'n weer, daar had gister nog geen hond op gaan staan.

2 jaar terug bijna 10.000 man gemiddeld en nu zou het product niet meer gewild zijn? Maar nee, maar je hebt de mensen wel serieus met hun sokkedeizen gerammeld en je zal ze terug moeten overtuigen. Dat dat kan heeft Charleroi bewezen, onder de Iraanse zot zat daar nog geen 3.000 man meer, ga nu eens kijken!
Hmm..
Nochtans speel je dit seizoen (qua rangschikking) 1 van uw betere seizoenen.
Als de toeschouwersaantallen dan nog blijven zakken zie ik het somber in.
Trouwens, die mindere aantallen gaan van 4e provinciale tot 1e klasse hoor.
Vroeger had je studio sport om 19u waarin voetbal, veldrijden, tennis, basketbal en alle andere sporten samengevat werden.
Nu volg ja alles live op tv.
Tuurlijk gaan er veel mensen hierdoor passen.
Ik kijk naar mezelf, staaien is echt niet meer HOT om er andere dingen voor te laten hoor.
Een non-discussie tot en met, maar nog 1 post.

Vroeger inderdaad, maar 2 jaar geleden is volgens mij niet dié vroeger die jij omschrijft. Als ik juist ben bestond Telenet 2 jaar geleden ook al en gaven die toen al rechtstreekse wedstrijden uit van STVV. Ik geloof zelfs dat er toen ook al sprake was van wedstrijden op ijskoude avonden! ;)

Stayen is inderdaad niet meer hot, maar wat niet is kan wel terug komen, ik refereer heel graag naar Mambour, maar er zijn nog voorbeelden van clubs die terug hot werden, Antwerp vb speelde geen 5 jaar geleden véél wedstrijden voor nog geen 3.000 man, kijk nu eens!
Ga ook eens kijken hoe we weer aan dit seizoen begonnen zijn! Een beloftevolle trainer die alweer vertrok, alweer de uitverkoop van alles wat jong was, talent had en niet geblesseerd was (voor heel weinig geld dan nog) en énkel huurspelers en spelers die niks mochten kosten waren hun vervangers. Ah en dan nog die trainerssaga. Ja, heel wervend was het verhaal niet.
Voor velen de tweede degout op 2 jaar, ik beschouw mezelf als iemand met geel-blauw bloed maar zelfs bij mij zat het hoog. Als ik juist ben is er zelfs geen abo-campagne geweest, op een plat sloganneke over Binken na? Andere jaren was er nog een boekje met wat nietszeggende interviews, zelfs dat was dit jaar teveel gevraagd (ik heb het alleszins niet gekregen moest het toch uitgegeven zijn).

Dat je de duizenden afhakers dan niet terug haalt met een paar goei wedstrijden, lijkt me nog al wiedes. Zoiets duurt wel even, en succes is inderdaad verre van gegarandeerd.
Ik denk trouwens dat het gros van het (thuisblijvende) volk bij deze 4/18 niet terug denkt aan de 0/21 onder Brepoels (en het behaalde succes achteraf) maar wel aan de triestige periode van 2 jaar geleden na de goeie start... Alweer een nare déjà-vu voor velen, en dus niet direct een wervende reden om bij regenweer rond het vriespunt een zondagavond op Stayen door te brengen... :?
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Iniesta »

Mensen komen niet zomaar terug. Daarvoor is er te veel gebeurd.

De Japanners verdienen krediet maar zullen zich ook moeten bewijzen om mensen opnieuw te overtuigen. Een goed resultaat neerzetten dit seizoen en ambitie naar volgend seizoen lijkt me aangewezen. Dat RD er minder mee te maken heeft helpt ook.

STVV kan gerust opnieuw meer volk trekken maar dan moet men de fans wel serieus nemen. Een goed beleid met ambitie en Staaien zal snel weer voller zitten.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door STVV-fan »

@ Vouch: dat is dan het rare aan het ganse verhaal. De Roeck doet het nu beter in onze slechte periode dan Brepoels indertijd.

De thuisblijvers zullen wel altijd redenen blijven vinden om thuis te blijven en als het bij wijze van spreken min 20 vriest geef ik ze nog geen ongelijk.

Maar naar volgend seizoen toe hoop ik dat de thuisblijvers de Jappen een kans geven
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door toyotacorolla »

Heeft de nieuwe eigenaar al een woord tot de supporters gericht?,,,
Wat zijn hun doelstellingen op korte en lange termijn?
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

weekenders schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:2 jaar terug bijna 10.000 man gemiddeld en nu zou het product niet meer gewild zijn? Maar nee, maar je hebt de mensen wel serieus met hun sokkedeizen gerammeld en je zal ze terug moeten overtuigen. Dat dat kan heeft Charleroi bewezen, onder de Iraanse zot zat daar nog geen 3.000 man meer, ga nu eens kijken!


Je moet er wel bijzeggen dat je toen als promovendus speelde en dat trekt altijd aan. Trouwens waar blijven al degene die direct een abo gingen kopen als RD het afbolde .....Ja, ik weet het, je kan er nu geen meer kan kopen.
Ik geloof dat allemaal niet...Ik ben geen RD fan maar als ik zin heb dan ga ik ....ook als de halve ploeg verkocht wordt. Dat het als drogreden gebruikt wordt dat wil ik wel geloven....enfin de supportersaantallen zijn inderdaad even zwak als het geleverd spel. Hopen op beterschap :mrgreen:
Uw afbreek-reklame elke dag zal die beterschap zeker niet brengen. :lol: :lol:
lees eerst eens alles en vooral naar wie het schreef!! :end: :end: :end:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Hallo-Tokyo schreef:Afbrekers —) Croes Geetbets!

Diploma niet nodig !
en moet ge kunnen lezen daar ..... :o
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Heeft de nieuwe eigenaar al een woord tot de supporters gericht?,,,
Wat zijn hun doelstellingen op korte en lange termijn?
Ik gok dat ze pas echt "alles op alles" gaan zetten naar volgend seizoen toe. Dat ze de resterende tijd gebruiken om "Europese voetbalkennis" te vergaren. Iets wat ze toegaven dat ontbrak toen ze overnamen.

Als jij Japans kan, zal de voorzitter zich rechtstreeks tot u richten, anders vrees ik ervoor
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Jacques »

1) Verkeerd topic
2) Het is aangekondigd dat de Japanners zich initieel vooral op de achtergrond zullen houden
3) Het is nu niet de moment. Ge hebt nog 3 matchen op 14 dagen. Als je al van plan bent om uw plannen uitvoerig uit de doeken te doen, gebruik je daarvoor de winterstop.

Just my 2 cents.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie