Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door omeloe »

the fan schreef:Vooraan heb je een gigantisch probleem, je spitsen scoren niet!
Winnen ook geen duels, lopen erbij voor spek en bonen...
Texeira was het na de misser van Igor kotsbeu, dat zag je.
Hij pakt de kaarten voor het geklungel en mistasten vooraan.
Hoezo , we hadden met Boli , Gueye en Vetokele toch de beste aanval van de reeks ... :mrgreen: :headbang: :grappig:
Dirk
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:43

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Dirk »

omeloe schreef:
the fan schreef:Vooraan heb je een gigantisch probleem, je spitsen scoren niet!
Winnen ook geen duels, lopen erbij voor spek en bonen...
Texeira was het na de misser van Igor kotsbeu, dat zag je.
Hij pakt de kaarten voor het geklungel en mistasten vooraan.
Hoezo , we hadden met Boli , Gueye en Vetokele toch de beste aanval van de reeks ... :mrgreen: :headbang: :grappig:
En Boli speelde op zijn voorkeurspositie : buitenspel.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: RE: Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Henkie-1984 »

the fan schreef:Wat een lomp kalf is die Geuye?
Heeft die eigenlijk al een bal gecontroleerd??
Tweemaal prachtig doorgekopt waardoor er 2 keer een speler alleen door kon, spijtig gng waren Botaka en Legear minder vandaag. Gueyé moet altijd zo aangespeeld worden en dan een Boli of Vetokele naast hem.
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Amzu »

smol schreef:
Amzu schreef:Waar was de videoref bij de penaltyfase ? Hij had de scheids toch minstens eens moeten laten kijken.
Welke fase bedoel je dan ?
Bij een vrijschop van STVV waarbij Heylen z'n man neertrok, ik dacht Texeira. De reporter op tv zei ook dat hij de handen van Heylen duidelijk gezien had...
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door smol »

Amzu schreef:
smol schreef:
Amzu schreef:Waar was de videoref bij de penaltyfase ? Hij had de scheids toch minstens eens moeten laten kijken.
Welke fase bedoel je dan ?
Bij een vrijschop van STVV waarbij Heylen z'n man neertrok, ik dacht Texeira. De reporter op tv zei ook dat hij de handen van Heylen duidelijk gezien had...
Bij de herhaling bleek hier niks aan de hand hoor.
Maar de scheidsrechter had zeker enkele snellere gele kaarten moeten trekken voor Z-W.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door enrique »

Eerlijk gezegd, Bezus is niet de oplossing
Toch niet als basisspeler
Met welk middenveld speelde je tegen Genk?
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Henkie-1984 »

Bij de 0-1 van z-w komt Bossut toch ook duidelijk nog met de bal in de hand buiten de 16. Had de lijnrechter eigenlijk ook moeten zien, maar die was ook weer zwak.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door lindoke »

Als er in deze ploeg geen 4-5 spelers boven hun niveau spelen is dit een heel middelmatig ploegske. DAT is de nuchtere en enige waarheid. Koppel daar nog een trainer aan die meer motivator is dan trainer en er van geen kanten een systeem in krijgt......dan heb je STVV op dit moment.

De seizoensstart heeft velen (ja, waaronder ikzelf) heel veel zand in de ogen gestrooid. Toen waren er een aantal spelers bij STVV die boven hun niveau speelden en speelden we tegen ploegen zoals Gent en RSCA die hun niveau niet haalden (RSCA trouwens nog altijd niet) waardoor we het beeld kregen dat we een volwaardige POI ploeg hadden.

Laat het voor iedereen aub duidelijk zijn dat dit niet het geval is. Ik geloof wel dat als je tegen de wintermercato op die 6e plaats kan blijven je mits enkele doelgerichte versterkingen wel degelijk POI kan halen. Maar ik vrees dat deze ploeg dan niet genoeg gaat hebben aan een tweetal versterkingen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Brusselmans »

Zijn dat nog spitsen ? Jawadde zeg !!!

Waren er 1000 toeschouwers ?
Een absoluut dieptepunt in de clubgeschiedenis.
Volgens mij is er in competitieverband, zelfs niet in tweede klasse, ooit minder volk geweest dan deze avond.

Nog meer zorgwekkend dan de resultaten, merci RD daarvoor !
De Jappies wacht een berg werk !
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Louis XIV »

Brusselmans schreef:Zijn dat nog spitsen ? Jawadde zeg !!!

Waren er 1000 toeschouwers ?
Een absoluut dieptepunt in de clubgeschiedenis.
Volgens mij is er in competitieverband, zelfs niet in tweede klasse, ooit minder volk geweest dan deze avond.

Nog meer zorgwekkend dan de resultaten, merci RD daarvoor !
De Jappies wacht een berg werk !
Tja, vroeger had je Roland en z’n boogie woogie, nu heb je alleen nog voetbal...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door enrique »

Heb zojuist laatste stuk van SLN gezien
Er wordt bij die 0-1 van Zulte een fout gemaakt in het middenveld
Niet gezien EN niet gecorrigeerd door Videoref ...
Dit terzijde
Waarvoor dienen die videorefs in België eigenlijk ?

Ook de beelden gezien van de horrortackle van Angban vrijdag (Bev-Sta)
Geel ...
Van zoiets word ik dus doodziek
Als je er niet mee akkoord gaat dat dit een donkerrode kaart is, dan stopt alles

De scheidsrechters hebben hier echt geen toekomst
Sorry, dit moest er even uit :)

Voor de rest, het zal moeten verbeteren hier, of het is nu al einde seizoen ...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Vouch »

lindoke schreef:Als er in deze ploeg geen 4-5 spelers boven hun niveau spelen is dit een heel middelmatig ploegske. DAT is de nuchtere en enige waarheid. Koppel daar nog een trainer aan die meer motivator is dan trainer en er van geen kanten een systeem in krijgt......dan heb je STVV op dit moment.

De seizoensstart heeft velen (ja, waaronder ikzelf) heel veel zand in de ogen gestrooid. Toen waren er een aantal spelers bij STVV die boven hun niveau speelden en speelden we tegen ploegen zoals Gent en RSCA die hun niveau niet haalden (RSCA trouwens nog altijd niet) waardoor we het beeld kregen dat we een volwaardige POI ploeg hadden.

Laat het voor iedereen aub duidelijk zijn dat dit niet het geval is. Ik geloof wel dat als je tegen de wintermercato op die 6e plaats kan blijven je mits enkele doelgerichte versterkingen wel degelijk POI kan halen. Maar ik vrees dat deze ploeg dan niet genoeg gaat hebben aan een tweetal versterkingen.
Boven hun niveau of op hun niveau?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door Jones »

Die lijnrechter kon niet volgen tweede helft. Veel te weinig afgevlagd. Enkel Vetokele is de naam spits waardig. Voor Botaka is er geen alternatief enkel Abrahams en die mag niet.
Onze keeper oogt hoogst onzeker. Geen tussenkomsten indien nodig en twijfel bij het uitkomen.
Texeira dan maar in Eupen vervangen door Antunes.
Teixeira had eigenlijk zijn tweede geel verdiend want slaat op het einde een spits tijdens een duel in het gezicht voor mijn ogen.
Voor mij offensief gezien enkel Legaer op niveau. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
Investeer maar in de winter in ee beweeglijke soepele spits, een rechterwinger en een centralist achteraan van het niveau Texeira. Dan zijn we gewapend voor play off 1.
Videoref deed gisteren zijn werk maar deels. Goal van Zulte was een duidelijke duwfout aan vooraf gegaan
Laatst gewijzigd door Jones op 11 dec 2017, 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door miel »

Ik wil het wel even opnemen voor Goutas
De kritiek die hij krijgt na deze match is onterecht .
Het centraal duo heeft vooral in de tweede helft een sterke wedstrijd gespeeld .
Het was niet gemakkelijk met de wind en Zulte was de betere ploeg voetballend
Maar hun goal moest afgekeurd worden Goutas werd duidelijk in de rug geduwd , dat was in het stadion zeer goed te zien , onbegrijpelijk dat zowel scheids als lijnrechter dit niet zagen , en ik denk dat ze in het buske pissen waren .
Dus zij die menen de schuld te moeten zoeken voor dit tegen doelpunt bij Goutas moeten de beelden maar eens goed bekijken
Als je dan een uur met tien man komt te staan na alweer een discutabele fase , waar het buske wel ingreep , weet je dat het aarts moeilijk wordt .
Maar het had gekund .
Hoe is het mogelijk dat Vitokele die bal er niet kan intrappen , missen was moeilijker dan scoren op deze fase .
Onze spitsen ontgoochelen mij toch , ik had zeker gedacht dat zij ons iets zouden bij brengen
Maar hier heb ik de bal tot nog toe volledig misgeslagen .Alle 3 ondermaats
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 18: STVV - Zulte-Waregem (10/12 - 20u)

Bericht door metser »

Ga grotendeels akkoord met de zienswijze van andere forumleden . Onze zo geroemde spitsen zijn inderdaad een groot probleem. Wat gueye op een veld doet of op training, ik begrijp dat niet . Dat is een telefoonpalen die nooit of zelden, ondanks zijn lengte, een kopduel wint ! En voetballende bewegingen of oplossingen zijn al zeker niet aan hem besteed. Vetokele, wat mist die ! Je kan toch moeilijk beweren dat hij niet meer fris zat ! Maar wat mij nog meer stoort is de luiheid in die jongen. Je ploeg moet op het einde harken om overeind te blijven maar mijnheer vertikt het om zijn defensieve taken in te vullen. Als ik dan zie hoe Legear en zelfs botaka dat wel doen is dat frustrerend. Ik begrijp dan ook de duidelijke reactie van teixeira! Die speelt weer een dijk van een match en dan zie je je medespelers zo afgaan ! Ook Goutas vond ik niet slecht, bij die goal was er een duidelijke duwfout toch . In play sport night was er trouwens een duidelijk standpunt in die zin ! Maar geen nood, tegen nieuwjaar staan we weer op de juiste plaats, tussen 8 en 13, een hogere mogen we toch echt niet ambiëren met deze spelers. De kouwkleumen zijn er weer eens aan geweest voor de moeite die ze gedaan hebben om een wedstrijd tussen 2 zwakke ploegen te gaan bekijken.
Plaats reactie