Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Tompie »

Eupen mist Tirpan en Afif wegens schorsing.

Bij STVV is de geschorste Teixeira de belangrijkste ontbrekende. Dat wordt puzzelen centraal in de defensie. En dat uitgerekend tegen de panda's, die recent nog 4x scoorden tegen onze troepen.

Verdedigen doen de panda's daarentegen ook niet erg secuur. Tijd dat één van onze spitsen (Vetokele/Boli/Gueyé) opstaat en er een paar tegen de netten ramt.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 19: STVV-Eupen (16/12 - 20u)

Bericht door tesneusdoek »

Hopelijk terug een overwinning ... ! Wie komt er vanachter in de plaats van Teixeira?
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 19: STVV-Eupen (16/12 - 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

[quote="tesneusdoek"]Hopelijk terug een overwinning ... ! Wie komt er vanachter in de plaats van Teixeira?[/q

De Petter ?
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: RE: Re: Speeldag 19: STVV-Eupen (16/12 - 20u)

Bericht door Henkie-1984 »

kenniksvanvoetbal schreef:
tesneusdoek schreef:Hopelijk terug een overwinning ... ! Wie komt er vanachter in de plaats van Teixeira?[/q

De Petter ?
Antunes.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 19: STVV-Eupen (16/12 - 20u)

Bericht door Jones »

Texeira zal wel door Antunes worden vervangen. Een gelijkspel lijkt me al een succes maar ik heb een raar gevoel nl. Dat we tegen alle verwachtingen in daar gaan winnen.
Kotysch laat vandaag in HBVL optekenen dat hij vervroegd klaar is tegen Standard. Wow.
Kon dit maar bij Ceballos ook.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 19: STVV-Eupen (16/12 - 20u)

Bericht door voetballiefhebber »

Mijn voorgevoel zegt dat het straks een zware nederlaag wordt. Ik gok op een opendeurdag en opnieuw spitsen die niet thuis geven. 4-0 zegt mijn voorgevoel, maar ik hoop toch dat het eens keert. Er zitten te veel mooi weer voetballers in de kern en dan is in de Oostkantons spelen in deze periode geen cadeau. We hebben er eens ooit met 6-0 verloren als ik me niet vergis.

Ik verwacht wel dat De Petter naar achteren gaat schuiven.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 19: STVV-Eupen (16/12 - 20u)

Bericht door weekenders »

Ik dacht dat speeldag 19 Eupen- STVV is en niet andersom.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 19: STVV-Eupen (16/12 - 20u)

Bericht door STimVV »

2 verplaatsingen achter elkaar: Eupen + Standard.
Als je wil mee doen voor die 6e plaats zullen er nu eindelijk toch eens wat meer punten gepakt moeten worden op verplaatsing. De punten die je thuis hebt laten liggen moet je op verplaatsing gaan goedmaken.
Op verplaatsing zijn de cijfers nog steeds dramatisch. Enkel de staartploegen Eupen en Kortrijk doen het op verplaatsing slechter dan ons.
Ter vergelijking: Antwerp is een concurrent voor die 6e plek, zij pakken op verplaatsing al 15 punten. STVV amper 6.
Als je dan op verplaatsing gaat bij de laatste in de stand is het hoog tijd om daar eens iets aan te doen. Als het daar niet kan, waar dan wel... (op Anderlecht dus... typisch stvv)

Bovendien heeft Eupen thuis nog maar 2x gewonnen. Enkel Lokeren pakte thuis minder punten dan Eupen.
Dus vanavond: de op 1 na zwakste thuis-ploeg tegen de op 2 na zwakste uit-ploeg.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Underdog »

Het lijkt me vrij simpel. Willen we na Nieuwjaar nog een reële kans op een PO1-ticket moéten we vanavond en op woensdag 27 december tegen Antwerp winnen. We kunnen er niet vanuit gaan dat we op Standard iets gaan rapen. Alles wat we daar pakken is bonus.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door toyotacorolla »

Een droge 4-0, met in het achterhoofd de stille hoop op de drie punten.
Dirk
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:43

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Dirk »

Gelukkig staat Dussaut opgesteld. Er kan niks mis gaan
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door lindoke »

Alweer een zeer triestige eerste helft met heel weinig animo en doelgevaar. STVV speelt zoals de laatste 6 wedstrijden. Zonder inspiratie en zonder systeem. Op die manier gaat het van kwaad naar erger met deze ploeg.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Henkie-1984 »

Ik vind het al positief dat we eindelijk eens meer fouten maken dan de tegenstander. De Sart heeft een goede inzet, maar nog geen zuiverheid in zijn acties. Het kan nog alle kanten uit.
Het voordeel is dat wij nog altijd Dussaut er kunnen afhalen. [WINKING FACE]
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door smol »

Dussaut wat een drama toch die kerel daar komt nu eens echt niks uit hé. Mooie aanval probeer je als team op te zetten en dan moet de center komen van jawel ....
Dit kan toch niet meer normaal zijn dat deze speler zoveel kansen krijgt
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door voetballiefhebber »

Van Crombrugge zei in de krant dat hij het wel zag zitten om de 0 eens te houden. Die kan is behoorlijk groot als STVV er niet in slaagt om een bal tussen de palen te trappen. Zelfs zonder doelman zou Eupen probleemloos standhouden.
Plaats reactie