Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Tompie »

STimVV schreef:
Tompie schreef: Voor mij de betere spelers gisteren: De Petter, De Sart en De Norre. Dussaut deed pijn aan de ogen, ....
Vond jij De Sart één van de beteren? Allez Tompie, echt?
Samen met Dussaut was DeSart nu net de speler waar ik mij het meest aan heb geërgerd.
De Sart is goed in druk zetten op de opbouw van de tegenstander en kan op die manier al eens de bal recupereren wat dan tot kansen zou kunnen leiden voor ons. Maar in alles wat daarna kwam schoot hij toch serieus te kort. Hij speelde precies weer in slow-motion en had telkens weer balverlies. Telkens er mogelijkheden lagen liep het verkeerd waardoor we gewoon niet aan kansen zijn gekomen. (niet enkel zijn fout natuurlijk) Hij gaf 1 goede bal vooruit: toen Vetokele in de 2e helft die kans kreeg.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dan wanneer Bezus dezelfde prestatie op de mat zou gelegd hebben hij hier afgemaakt zou worden.
Ik heb het nogal gezegd, ik vind DeSart op z'n best als nr8. En het probleem is dat we 3 spelers hebben die op hun best zijn op die positie. Zowel Asamoah, Charisis als DeSart zijn op hun best op die positie: nummer 8. Als die 3 jongens + De Petter op het veld staan vind ik dat teveel...

Dussaut was natuurlijk wéér een drama. Onbegrijpelijk dat DeRoeck die keuze blijft maken ten nadele van Kitsiou. Daar mag hij nu wel eens op afgerekend worden. Hij kiest voor Dussaut omdat hij hem waarschijnlijk aanvallend beter vindt in een 3-5-2. Wel, Dussaut geraakte geen enkele keer tot aan de achterlijn. Kitsiou heeft al in alle matchen die hij speelde al méér drang naar voor getoond dan Dussaut. Als we een echte voorzitter hadden mocht de coach dat toch eens komen uitleggen.
Goh ja, over De Sart verschillen we dan inderdaad van mening. Ik vond hem niet slecht spelen (vooral in de 1ste helft, moet ik toegeven), groot loopvermogen, steeds aanspeelbaar. Het klopt dat het niet zijn beste positie is, maar ik vond wel dat hij meer bracht dan bijvoorbeeld een Bezus op die positie. Vooral in de eerste helft vond ik dat STVV bij momenten niet onaardig speelde, maar de beslissende pas ontbrak. Is dat dan De Sart zijn rol? Op die positie deels wel natuurlijk, een paar keer was er ook gewoon pech mee gemoeid.

Wat De Roeck in Dussaut ziet, is inderdaad een raadsel. Niet dat Kitsiou zo geweldig inviel, maar toch.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Jacques »

metser schreef:Buiten topic weliswaar maar moet het wel ergens kwijt kunnen ! Clement naar Genk. ! Wat een ridicuul spel is dat geweest. De schijnheilige smurfen en een echt arrogante Clement hebben dat allemaal fijn in mekaar geknutseld. Nu nog snel angban transferen en we zijn zeker hoe het spelletje gelopen heeft. Hopelijk hebben ze nu enkele matchen wat tegenslag zodat de nieuwe jan mijn kloten al direct onder druk staat , en dan hop op weg naar een Ferrerake. Zelfde mensen, zelfde desilutie ! :rood: :fuckyou: :devil:
--> Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018: http://www.stvvforum.be/viewtopic.php?f=51&t=1426 ;)

Als Morioka en één of meerdere spelers in januari nog volgen is de gelijkenis met wat Ferrera, Junior, Dompé en in mindere mate Schoofs ons samen met ons bestuur gelapt hebben, zeer groot. Zeer zuur voor de supporters die zich waarschijnlijk net als wij destijds bedrogen voelen. Dan maak je eens een goed seizoen en word je nog voor nieuwjaar alweer kaalgeplukt. Dit is één van de vele redenen waarom supporters afhaken en/of van hun kl*ten maken. Dit is gewoon boerenbedrog, maar onder de glazen stolp van spelers, bestuurders, trainers en analisten snappen ze het niet...
Wel erg ironisch/cynisch dat diezelfde Clément eerder dit seizoen nog zei dat Gano beter nog een jaar bij Wa-Be zou blijven.* De trainers zijn geen haar beter tegenwoordig. De volgende speler tegen wie Clément dit gaat zeggen, lacht die toch gewoon vierkant uit in zijn gezicht? Soit, ik wens Clément van harte een "carrière" als Ferrera. Dat soort platte opportunisten verdient niet beter.
Genk is niet aan zijn proefstuk toe op dit vlak en van iemand als Clément, met zijn verleden bij Genk en Brugge, kan je ook moeilijk correct gedrag verwachten. Wie met de hond slaapt, krijgt zijn vlooien. In voetbal heb je sowieso geen vrienden, maar dat je uitgerekend een club als Genk daartoe zou willen rekenen, is ook wel naïef van de voorzitter van Wa-Be.

* https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... te-blijven
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Krisaias »

Jacques schreef:Wel erg ironisch/cynisch dat diezelfde Clément eerder dit seizoen nog zei dat Gano beter nog een jaar bij Wa-Be zou blijven.* De trainers zijn geen haar beter tegenwoordig. De volgende speler tegen wie Clément dit gaat zeggen, lacht die toch gewoon vierkant uit in zijn gezicht? Soit, ik wens Clément van harte een "carrière" als Ferrera. Dat soort platte opportunisten verdient niet beter.
Zie ook Ivan Leko over Pieter Gerkens en Stef Peeters voor aanvang van dit seizoen, en net voor hij de deur op Staaien achter zich dicht trokken...

Ze hebben er precies allemaal last van, van die kwaal ... :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Flipper2011
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 jul 2011, 14:26

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Flipper2011 »

HET GAAT OM DE CENTEN NIET MEER OF NIET MINDER.HET ZIJN ALLEMAAL DEZELFDE.HOE ZOUDEN WE ZELF ZIJN. :grappig:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Jacques schreef:
metser schreef:Buiten topic weliswaar maar moet het wel ergens kwijt kunnen ! Clement naar Genk. ! Wat een ridicuul spel is dat geweest. De schijnheilige smurfen en een echt arrogante Clement hebben dat allemaal fijn in mekaar geknutseld. Nu nog snel angban transferen en we zijn zeker hoe het spelletje gelopen heeft. Hopelijk hebben ze nu enkele matchen wat tegenslag zodat de nieuwe jan mijn kloten al direct onder druk staat , en dan hop op weg naar een Ferrerake. Zelfde mensen, zelfde desilutie ! :rood: :fuckyou: :devil:
--> Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018: http://www.stvvforum.be/viewtopic.php?f=51&t=1426 ;)

Als Morioka en één of meerdere spelers in januari nog volgen is de gelijkenis met wat Ferrera, Junior, Dompé en in mindere mate Schoofs ons samen met ons bestuur gelapt hebben, zeer groot. Zeer zuur voor de supporters die zich waarschijnlijk net als wij destijds bedrogen voelen. Dan maak je eens een goed seizoen en word je nog voor nieuwjaar alweer kaalgeplukt. Dit is één van de vele redenen waarom supporters afhaken en/of van hun kl*ten maken. Dit is gewoon boerenbedrog, maar onder de glazen stolp van spelers, bestuurders, trainers en analisten snappen ze het niet...
Wel erg ironisch/cynisch dat diezelfde Clément eerder dit seizoen nog zei dat Gano beter nog een jaar bij Wa-Be zou blijven.* De trainers zijn geen haar beter tegenwoordig. De volgende speler tegen wie Clément dit gaat zeggen, lacht die toch gewoon vierkant uit in zijn gezicht? Soit, ik wens Clément van harte een "carrière" als Ferrera. Dat soort platte opportunisten verdient niet beter.
Genk is niet aan zijn proefstuk toe op dit vlak en van iemand als Clément, met zijn verleden bij Genk en Brugge, kan je ook moeilijk correct gedrag verwachten. Wie met de hond slaapt, krijgt zijn vlooien. In voetbal heb je sowieso geen vrienden, maar dat je uitgerekend een club als Genk daartoe zou willen rekenen, is ook wel naïef van de voorzitter van Wa-Be.

* https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... te-blijven

Eigenlijk is de hele tranfertperiode boerebedrog +de voetbalkalender zoals hij nu opgesteld is ,dat is zuiver bedrog !! Als je wat geluk hebt met de kalender scheelt je dat 10 punten per seizoen! :shock:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Tompie schreef:
STimVV schreef:
Tompie schreef: Voor mij de betere spelers gisteren: De Petter, De Sart en De Norre. Dussaut deed pijn aan de ogen, ....
Vond jij De Sart één van de beteren? Allez Tompie, echt?
Samen met Dussaut was DeSart nu net de speler waar ik mij het meest aan heb geërgerd.
De Sart is goed in druk zetten op de opbouw van de tegenstander en kan op die manier al eens de bal recupereren wat dan tot kansen zou kunnen leiden voor ons. Maar in alles wat daarna kwam schoot hij toch serieus te kort. Hij speelde precies weer in slow-motion en had telkens weer balverlies. Telkens er mogelijkheden lagen liep het verkeerd waardoor we gewoon niet aan kansen zijn gekomen. (niet enkel zijn fout natuurlijk) Hij gaf 1 goede bal vooruit: toen Vetokele in de 2e helft die kans kreeg.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dan wanneer Bezus dezelfde prestatie op de mat zou gelegd hebben hij hier afgemaakt zou worden.
Ik heb het nogal gezegd, ik vind DeSart op z'n best als nr8. En het probleem is dat we 3 spelers hebben die op hun best zijn op die positie. Zowel Asamoah, Charisis als DeSart zijn op hun best op die positie: nummer 8. Als die 3 jongens + De Petter op het veld staan vind ik dat teveel...

Dussaut was natuurlijk wéér een drama. Onbegrijpelijk dat DeRoeck die keuze blijft maken ten nadele van Kitsiou. Daar mag hij nu wel eens op afgerekend worden. Hij kiest voor Dussaut omdat hij hem waarschijnlijk aanvallend beter vindt in een 3-5-2. Wel, Dussaut geraakte geen enkele keer tot aan de achterlijn. Kitsiou heeft al in alle matchen die hij speelde al méér drang naar voor getoond dan Dussaut. Als we een echte voorzitter hadden mocht de coach dat toch eens komen uitleggen.
Goh ja, over De Sart verschillen we dan inderdaad van mening. Ik vond hem niet slecht spelen (vooral in de 1ste helft, moet ik toegeven), groot loopvermogen, steeds aanspeelbaar. Het klopt dat het niet zijn beste positie is, maar ik vond wel dat hij meer bracht dan bijvoorbeeld een Bezus op die positie. Vooral in de eerste helft vond ik dat STVV bij momenten niet onaardig speelde, maar de beslissende pas ontbrak. Is dat dan De Sart zijn rol? Op die positie deels wel natuurlijk, een paar keer was er ook gewoon pech mee gemoeid.

Wat De Roeck in Dussaut ziet, is inderdaad een raadsel. Niet dat Kitsiou zo geweldig inviel, maar toch.
Wel ,ik heb dat al lang gezegd , met die drie tesamen is teveel van hetzelfde!! Voor mij is het Asamoah die er tussenuit mag,ik weet het veel zullen zeggen allez allez wei is da meugelijk. Maar ondanks hij heel veel aan de bal is brengt hij niks diepgang.Dat rondgespeel van STVV heeft heel veel weg van de Match die Anderlecht afhaspelde zondag. Hoeveel uitgespeelde kansen zijn er de laatste 6 matchen geweest....
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door stvvilvoorde »

De Sart moet nog groeien in die rol, het is nog een erg jonge speler.
Wat ik goed vind aan hem is dat hij zoveel mogelijk in een tijd wil spelen, Gerkens had dit ook meer dan Bezus.
Dat kan een fausse-keu zijn, maar dat kan evengoed een snelle opening zijn waarmee je een voorspeler lanceert.
Ik geef toe dat hij de laatste weken niet meer de vorm van het begin van het seizoen haalt, maar merk ook dat als hij een beetje rust krijgt, hij ook terug beter presteert.

Ik heb sowieso een voorkeur op de stijl van De Sart ipv die van Bezus.
Bezus houdt de bal langer bij, loopt altijd met zijn gezicht nr de grond, wil zelf die actie maken, maar verliest de lopende medespelers uit het oog.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door miel »

kenniksvanvoetbal schreef:
Tompie schreef:
STimVV schreef:
Tompie schreef:Wel ,ik heb dat al lang gezegd , met die drie tesamen is teveel van hetzelfde!! Voor mij is het Asamoah die er tussenuit mag,ik weet het veel zullen zeggen allez allez wei is da meugelijk. Maar ondanks hij heel veel aan de bal is brengt hij niks diepgang.Dat rondgespeel van STVV heeft heel veel weg van de Match die Anderlecht afhaspelde zondag. Hoeveel uitgespeelde kansen zijn er de laatste 6 matchen geweest....
Genoeg uitgespeelde kansen om een punt of 5 meer te halen
Maar als je telkens de kansen alleen voor doel onbenut laat
Tegen Eupen Vitokele mist zijn controle , en Boli alleen voor doel
Tegen Zulte in de laatste minuten Vitokele met een flagrante misser
Tegen Moeskroen Bezus een stuk of 2
Tegen Eupen in de laatste 5 min een 4-2 voorsprong weggegeven
Tegen Lokeren iedereen zo wat .
Het spel is inderdaad minder dan in het begin van het seizoen , maar toen zat alles mee
We kunnen momenteel moeilijk een match winnen , maar we verliezen er ook niet veel
Het wordt tijd dat de spitsen eens opstaan .
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Tompie schreef:
STimVV schreef:
Tompie schreef:Wel ,ik heb dat al lang gezegd , met die drie tesamen is teveel van hetzelfde!! Voor mij is het Asamoah die er tussenuit mag,ik weet het veel zullen zeggen allez allez wei is da meugelijk. Maar ondanks hij heel veel aan de bal is brengt hij niks diepgang.Dat rondgespeel van STVV heeft heel veel weg van de Match die Anderlecht afhaspelde zondag. Hoeveel uitgespeelde kansen zijn er de laatste 6 matchen geweest....
Genoeg uitgespeelde kansen om een punt of 5 meer te halen
Maar als je telkens de kansen alleen voor doel onbenut laat
Tegen Eupen Vitokele mist zijn controle , en Boli alleen voor doel
Tegen Zulte in de laatste minuten Vitokele met een flagrante misser
Tegen Moeskroen Bezus een stuk of 2
Tegen Eupen in de laatste 5 min een 4-2 voorsprong weggegeven
Tegen Lokeren iedereen zo wat .
Het spel is inderdaad minder dan in het begin van het seizoen , maar toen zat alles mee
We kunnen momenteel moeilijk een match winnen , maar we verliezen er ook niet veel
Het wordt tijd dat de spitsen eens opstaan .
Miel, ben ik niet mee akkoord dat dat uitgespeelde kansen waren, Vetokele zijn ja ,in de tegenaanval tegen Zulte w.
Tegen Eupen heb je Vier keer gescoort zonder een fatsoenlijke kans bij mekaar te spelen.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Bartman »

kenniksvanvoetbal schreef:
Tompie schreef:
STimVV schreef:
Tompie schreef: Voor mij de betere spelers gisteren: De Petter, De Sart en De Norre. Dussaut deed pijn aan de ogen, ....
Vond jij De Sart één van de beteren? Allez Tompie, echt?
Samen met Dussaut was DeSart nu net de speler waar ik mij het meest aan heb geërgerd.
De Sart is goed in druk zetten op de opbouw van de tegenstander en kan op die manier al eens de bal recupereren wat dan tot kansen zou kunnen leiden voor ons. Maar in alles wat daarna kwam schoot hij toch serieus te kort. Hij speelde precies weer in slow-motion en had telkens weer balverlies. Telkens er mogelijkheden lagen liep het verkeerd waardoor we gewoon niet aan kansen zijn gekomen. (niet enkel zijn fout natuurlijk) Hij gaf 1 goede bal vooruit: toen Vetokele in de 2e helft die kans kreeg.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dan wanneer Bezus dezelfde prestatie op de mat zou gelegd hebben hij hier afgemaakt zou worden.
Ik heb het nogal gezegd, ik vind DeSart op z'n best als nr8. En het probleem is dat we 3 spelers hebben die op hun best zijn op die positie. Zowel Asamoah, Charisis als DeSart zijn op hun best op die positie: nummer 8. Als die 3 jongens + De Petter op het veld staan vind ik dat teveel...

Dussaut was natuurlijk wéér een drama. Onbegrijpelijk dat DeRoeck die keuze blijft maken ten nadele van Kitsiou. Daar mag hij nu wel eens op afgerekend worden. Hij kiest voor Dussaut omdat hij hem waarschijnlijk aanvallend beter vindt in een 3-5-2. Wel, Dussaut geraakte geen enkele keer tot aan de achterlijn. Kitsiou heeft al in alle matchen die hij speelde al méér drang naar voor getoond dan Dussaut. Als we een echte voorzitter hadden mocht de coach dat toch eens komen uitleggen.
Goh ja, over De Sart verschillen we dan inderdaad van mening. Ik vond hem niet slecht spelen (vooral in de 1ste helft, moet ik toegeven), groot loopvermogen, steeds aanspeelbaar. Het klopt dat het niet zijn beste positie is, maar ik vond wel dat hij meer bracht dan bijvoorbeeld een Bezus op die positie. Vooral in de eerste helft vond ik dat STVV bij momenten niet onaardig speelde, maar de beslissende pas ontbrak. Is dat dan De Sart zijn rol? Op die positie deels wel natuurlijk, een paar keer was er ook gewoon pech mee gemoeid.

Wat De Roeck in Dussaut ziet, is inderdaad een raadsel. Niet dat Kitsiou zo geweldig inviel, maar toch.
Wel ,ik heb dat al lang gezegd , met die drie tesamen is teveel van hetzelfde!! Voor mij is het Asamoah die er tussenuit mag,ik weet het veel zullen zeggen allez allez wei is da meugelijk. Maar ondanks hij heel veel aan de bal is brengt hij niks diepgang.Dat rondgespeel van STVV heeft heel veel weg van de Match die Anderlecht afhaspelde zondag. Hoeveel uitgespeelde kansen zijn er de laatste 6 matchen geweest....
Toeval of niet, sinds Asamoah in de ploeg gekomen is werd er niet meer gewonnen. Ik zou durven zeggen dat er een verband is, het is inderdaad allemaal wat veel van hetzelfde. Beste combinatie in mijn ogen is De Sart op 6, Charisis op 8 en Bezus op 10. Ofwel teruggrijpen naar succesformule van de eerste speeldagen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Jones »

Jacques schreef:
metser schreef:Buiten topic weliswaar maar moet het wel ergens kwijt kunnen ! Clement naar Genk. ! Wat een ridicuul spel is dat geweest. De schijnheilige smurfen en een echt arrogante Clement hebben dat allemaal fijn in mekaar geknutseld. Nu nog snel angban transferen en we zijn zeker hoe het spelletje gelopen heeft. Hopelijk hebben ze nu enkele matchen wat tegenslag zodat de nieuwe jan mijn kloten al direct onder druk staat , en dan hop op weg naar een Ferrerake. Zelfde mensen, zelfde desilutie ! :rood: :fuckyou: :devil:
--> Jupiler Pro League seizoen 2017 - 2018: http://www.stvvforum.be/viewtopic.php?f=51&t=1426 ;)

Als Morioka en één of meerdere spelers in januari nog volgen is de gelijkenis met wat Ferrera, Junior, Dompé en in mindere mate Schoofs ons samen met ons bestuur gelapt hebben, zeer groot. Zeer zuur voor de supporters die zich waarschijnlijk net als wij destijds bedrogen voelen. Dan maak je eens een goed seizoen en word je nog voor nieuwjaar alweer kaalgeplukt. Dit is één van de vele redenen waarom supporters afhaken en/of van hun kl*ten maken. Dit is gewoon boerenbedrog, maar onder de glazen stolp van spelers, bestuurders, trainers en analisten snappen ze het niet...
Wel erg ironisch/cynisch dat diezelfde Clément eerder dit seizoen nog zei dat Gano beter nog een jaar bij Wa-Be zou blijven.* De trainers zijn geen haar beter tegenwoordig. De volgende speler tegen wie Clément dit gaat zeggen, lacht die toch gewoon vierkant uit in zijn gezicht? Soit, ik wens Clément van harte een "carrière" als Ferrera. Dat soort platte opportunisten verdient niet beter.
Genk is niet aan zijn proefstuk toe op dit vlak en van iemand als Clément, met zijn verleden bij Genk en Brugge, kan je ook moeilijk correct gedrag verwachten. Wie met de hond slaapt, krijgt zijn vlooien. In voetbal heb je sowieso geen vrienden, maar dat je uitgerekend een club als Genk daartoe zou willen rekenen, is ook wel naïef van de voorzitter van Wa-Be.

* https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... te-blijven
Interessante discussie. Ik wil de eerste coach eens zien die zegt : ik wil mijn werk bij Beveren afmaken en als ik daar bewijs lever van mijn kunnen door bv. Top 6 te halen, dan zullen er nog wel grote clubs komen. Dat zou pas ene kerel zijn. Ene die niet direct zwigt voor het geld en het gesleur van diens manager.

De grote clubs waar het slecht draait en die neigen langs de top 6 te vallen als Genk nu, halen ten eerste Clement in verwarring in de bekermatch tegen hun ( ik zeg niet dat ze daardoor doorstoten maar kom, het zit toch in de kopkes), dan Clement weg, Beveren op zoek en concurrent weg voor Genk voor plaats in de top 6, nu nog Morioka naar Genk (wacht maar want kent coach en kan meer geld verdienen bij een pseudo-topclub).

Dit zou niet mogen kunnen. Ook voor trainers zou er een transferstop moeten zijn. Waarom wel het jaar rond met trainers een carrousel en spelers niet. Als ze hem willen buitengooien, dan maar verder met de hulpcoach tot in de winterstop.
Alsof een andere plots beter is als trainer die een week voordien elders wordt buiten gegooid...
Spelers hebben als groep macht. Het is aan een technisch directeur om die rotte appels tijdig ter herkennen en buiten te gooien.

Ook het lot kan spelen bv. Bij STVV. Wat kan Jonas De roeck eraan doen dat men vooraan niet in vorm is ? Blessures bv. En wat doen spelers in hun vrije tijd ? Ik bedoel : leven ze als voorbeeldprof ? Bestaan die nog, voorbeeldprofs ?
Zijn die mannen genoeg gescreend ? Houding, adelbrieven, attitude, loopstijl, lichaamsbouw. In de premier league zie je geen houten Klazen
Geef De roeck tot begin volgend seizoen tijd en vertrouwen. Leko had ook een mindere periode bij ons. Ook bij Lokeren en OHL en kijk nu eens bij Brugge...
Vertrouwen gekoppeld aan talent en gelukkig zijn en werken in een goede sfeer is zeer belangrijk. Kijk maar eens naar uw eigen werk.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Dreke »

Het is het goed recht van Waasland om te zeggen dat ze het niet vinden kunnen dat hun trainer nu wordt weg gehaald. Maar dan moeten ze ook consequent genoeg zijn om een vrije trainer binnen te halen en niet zoals STVV bv gedaan heeft door De Roeck ergens weg te halen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 19: Eupen-STVV (16/12 - 20u)

Bericht door Mikman »

Zoals Stef Wijnants fijntjes opmerkte: de voorzitter van W-B vindt dat Genk zijn club destabiliseert, maar een paar jaar terug deed hij net hetzelfde met STVV en Ferrera ( die toen we nee zei).

Ik vind dat Clement de juiste keuze heeft gemaakt: in Beveren kan hij niet meer verbeteren, bij Genk zitten ze nu zo diep dat hij tijd heeft om iets op te bouwen. Er is veel talent ( op dit forum zagen velen hun als titelkandidaat voor het seizoen ) en hij kan zowel de beker nog winnen als PO1 halen.

Of het ethisch is? Er stond een opstapclausule in zijn contract dat langs beide kanten werkte. Als je dat als club tekent, weet je wat de consequenties kunnen zijn.

Dit is geen competitievervalsing. Variabele omstandigheden maken deel uit van topsport.
Plaats reactie