Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Sacruzsa »

1-0 vandaag adermaal niet
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door smol »

De enige ploeg die na rust nog echt wilde winnen duwde er voor tijd nog eentje binnen.
Slechts enkele spelers bij ons geven echt de indruk gemotiveerd op het veld te staan. Teveel spelers lopen er te gelaten bij naar het voorbeeld van onze technische staf.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door smol »

Maak dit mee .... geen enkele keer in de buurt van Ochoa komen, dan maar een hoekschop rechtstreeks binnentrappen :)
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Mikman »

Beschamend slecht in balbezit. Moeilijk te zeggen wie nu de allerslechtste was eens ze de bal hadden, kandidaten genoeg: Legear, De Petter, De Sart, Botaka, Asamoah... Wachten, kappen, gaan liggen, bal kwijt. Een stuk of 30 keer vandaag.

Zo nonchalant, zo weinig overtuiging, zo weinig drive... Ochoa had gerust thuis kunnen blijven.

Als je in je hoofd nog altijd denkt dat 30 punten voldoende zijn, dan krijg je dit soort voetbal. En lege tribunes. Normaal zou je blij zijn met een punt op Standard, maar met dit voetbal... :?

Doet niks af aan de schoonheid van het doelpunt van Bezus.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Sacruzsa »

De vrije val is al enkele weken ingezet , dankzij falen van anderen zijn we in de top 6 kunnen blijven
Ik voorspel dat e binnen een maand of 2 op onze plek zullen staan , ergens plaats 10-11
Ik WAS een voorstander van onze trainer en heb hem kredit gegeven maar sorry sinds Eupen (4-4) is het spelbeeld van kwaad naar erger gegaan
Zit echt niks meer in , geen deftige aanval niks , alles dichtgooien en hopen met de lange bal iemand te kunne bereiken en dan hopelijk een doelpunt
De jappen gaan toch met iets meer mogen afkomen dan enkele jonge talenten om stayen terug vol te krijgen
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

:o we waren niet slechter dan Standard. Nog een driepunter tegen Antwerp en we blijven nog een tijdje hangen.
Voetballend ,aanvallend een zeer droevige bedoening :shock:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Mikman »

Vandaag halen we een punt terug dat we eerder ergens een paar keer verspeeld hebben. We gaan straks wel sowieso in de ( gedeelde ) top-6 de winterstop in.

Na de winterstop veel meer kwaliteit brengen.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door smol »

Bekijk het positief ... ongeacht de uitslag van onze match tegen Antwerp gaan we de winterstop in op een PO I plaats en als Limburgs nummer 1.
Wie dit gezegd had voor het seizoen werd zot verklaard. Als we de spelers terug fris krijgen half januari kan dus alles nog.
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

4/6 tegen Standard. Daar kan je alleen maar tevreden mee zijn.
Schimpen steunt STVV
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door kedkedet »

Laat ons eens effe positief denken (krijg zo stilaan het schijt van die zeikerds hier op dit forum)...
Weeral een puntje dichter bij PO1. Of zijn Standard,Waasland-Beveren, Moeskroen en andere Genks dan zoveel beter dan ons. Ik dacht van niet...
En stel u maar eens voor dat we woensdag na een snertmatch met 1-0 winnen van Antwerp...

Forza Sintruin. Tot woensdag op Stayen !
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door lindoke »

1-1 maar dat punt verdient STVV absoluut niet!!! Foei foei foei, beschamend angsthazenvoetbal, meer is het niet! Deze ploeg is doodziek. Ik kreeg het serieus op mijn heupen als ik zag dat ze na de 1-0 initiatief probeerden te nemen. Waarom kan dat pas na een achterstand?!?!? Waarom van op het begin niet uitgaan van je eigen sterkte en spelen om te winnen?!?! Als deze tactiek van JDR komt mogen ze van mij hem vanavond nog zijne c4 voorschotelen. Wat is me dat zeg. Ik heb echt de indruk dat veel spelers met te veel verdedigende opdrachten het veld opgestuurd worden waardoor ze een pak van hun intrinsieke kwaliteiten verliezen. Wat na vandaag overduidelijk is dat er een pak meer moet veranderen dan een terugkomst van Kotysch en Ceballos. Dat gaat er gene zak aan veranderen als je met zulke intenties het veld op stapt.

Degoutant! Bah STVV :vomit:

Proficiat Bezus met de knappe goal (als het de bedoeling was)
Laatst gewijzigd door lindoke op 23 dec 2017, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door stvvilvoorde »

Inderdaad, goed was het wederom niet.
Vooral de tweede helft.
Maar ze sprokkelen weer een punt en daar was ik op voorhand tevreden mee.
Onvoorstelbaar eigenlijk, met een PO1 plaats sowieso nr de winterstop, maar woensdag winnen en ze stijgen zelfs nog een plek.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door lindoke »

smol schreef:.....Als we de spelers terug fris krijgen half januari kan dus alles nog.
Daar ligt spijtig genoeg het probleem niet. Dat ze terug een beetje beginnen te voetballen en een beetje initiatief en durf in hun spel leggen en niet verlamd door richtlijnen het veld op komen!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door STimVV »

Beschamend om op deze manier een punt te pakken. We begonnen nochtans goed aan de match. Maar na 20 minuten was het over... hebben we in de 2 helft 1 keer de bal langer dan 10 seconden in de ploeg kunnen houden?

1 speler stak er met kop en schouders bovenuit. Teixeira speelde op eenzame hoogte bij ons. Top.

Maar zoals voor de match gezegd: 4 op 6 tegen Standard en Antwerp en je doet een gouden zaak en levert een ongelooflijke 5e plek op. Buitenstaanders zullen stvv dan gewoon als competitierevelatie zien... hopelijk begint dat toch wat te leven. Liefst tegen woensdag...
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Op verplaatsing is punt altijd goed.
Plaats reactie