Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door stvvilvoorde »

We hebben morgen slechts 1 spits beschikbaar (Vetokele)
Komt bovendien nog maar net terug uit blessure, dus niet zo scherp en niet zeker of hij de 90 minuten zal rondmaken.
Ik denk dat realistisch gezien een punt echt wel een goede uitslag zou zijn, dan kunnen we op 2 punten van antwerp komen en houden we standard op afstand.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

Ik kijk nu nog eens een laatste keer naar het klassement ...
Deze avond zal voor het eerst dit seizoen zonder een top 6 notering zijn.

De slappe koffie die JDR opdient moet op een dag zijn gevolgen hebben, en die dag lijkt me aangebroken.
Unieke kansen om nu al zo goed als zeker te zijn van PO1 werden met brio de nek omgewrongen !

Ze konden toch in feite ontspannen voetballen, na de comfortabele beginperiode !
Ze konden zich toch op de kompetitie concentreren, want de beker is einde verhaal (een excuus dat nu eens aan de realiteit mag gekoppeld worden, schele zever dus op het moment van een uitschakeling).
En dat terwijl ze bewezen hebben het wel te kunnen ...
En dat terwijl het programma van de afgelopen weken toch minder heftig was dan wat er nu nog staat aan te komen.

:mad:
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door STimVV »

Het is alsof er niemand echt van wakker ligt, Meekers en Bormans mogen vandaag in de krant beweren dat ze het vuur er terug willen inkrijgen.
Maar het is nog altijd het gebrek aan ambitie dat er voor zorgt dat STVV niet meer leeft en bruist. Onze trainer op kop...
Jonas is al lang blij dat hij trainer mag zijn in 1e klasse. Hij geeft iedereen het gevoel dat het niet zo veel uit maakt... 4e, 5e, 6e, 10e.. wat maakt het uit. "Nog 2 punten en we zijn gered." :roll: En dat proef je in de hele club. Bij de trainer, het bestuur (?), de supporters, de spelers.

Terwijl we nog altijd in een situatie zitten waar heel wat ploegen en supporters jaloers op zijn. We spelen nu tegen 2 rechtstreekse concurrenten voor die 6e plek.
Mits een 4 op 6 gaan we de winterstop in op een 5e plaats. Met zelfs enkele punten voorsprong op nr:7.
Als we die 4 op 6 pakken zal er nauwelijks nog gesproken worden over die slechte november-decembermaand. Beetje meer druk zetten mag dan nu wel.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Jones »

STimVV schreef:Het is alsof er niemand echt van wakker ligt, Meekers en Bormans mogen vandaag in de krant beweren dat ze het vuur er terug willen inkrijgen.
Maar het is nog altijd het gebrek aan ambitie dat er voor zorgt dat STVV niet meer leeft en bruist. Onze trainer op kop...
Jonas is al lang blij dat hij trainer mag zijn in 1e klasse. Hij geeft iedereen het gevoel dat het niet zo veel uit maakt... 4e, 5e, 6e, 10e.. wat maakt het uit. "Nog 2 punten en we zijn gered." :roll: En dat proef je in de hele club. Bij de trainer, het bestuur (?), de supporters, de spelers.

Terwijl we nog altijd in een situatie zitten waar heel wat ploegen en supporters jaloers op zijn. We spelen nu tegen 2 rechtstreekse concurrenten voor die 6e plek.
Mits een 4 op 6 gaan we de winterstop in op een 5e plaats. Met zelfs enkele punten voorsprong op nr:7.
Als we die 4 op 6 pakken zal er nauwelijks nog gesproken worden over die slechte november-decembermaand. Beetje meer druk zetten mag dan nu wel.
Zo is dat. De gelatenheid is hier zelfs op t forum merkbaar. We konden voluit gaan voor de beker : niks.
We staan kortbij PO1 : geen ambitie.
Ik zie Antwerp en Beveren hun tempo en inzet en vergelijk dat met het onze...je mag raden.
Geef dan tenminste hongerigen hun kans. Ik denk dat De roeck de rol van motivator weinig uitspeelt. Een man als Abrahams moet je toch kunnen opnaaien. En er loopt toch nog volk rond.
Komaan he zeg. Ik wil een STVV met hoofdletters zien en geen stvv met kleine. Spelvreugde lijkt er niet veel meer in te zitten evenals creativiteit.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:
STimVV schreef:Het is alsof er niemand echt van wakker ligt, Meekers en Bormans mogen vandaag in de krant beweren dat ze het vuur er terug willen inkrijgen.
Maar het is nog altijd het gebrek aan ambitie dat er voor zorgt dat STVV niet meer leeft en bruist. Onze trainer op kop...
Jonas is al lang blij dat hij trainer mag zijn in 1e klasse. Hij geeft iedereen het gevoel dat het niet zo veel uit maakt... 4e, 5e, 6e, 10e.. wat maakt het uit. "Nog 2 punten en we zijn gered." :roll: En dat proef je in de hele club. Bij de trainer, het bestuur (?), de supporters, de spelers.

Terwijl we nog altijd in een situatie zitten waar heel wat ploegen en supporters jaloers op zijn. We spelen nu tegen 2 rechtstreekse concurrenten voor die 6e plek.
Mits een 4 op 6 gaan we de winterstop in op een 5e plaats. Met zelfs enkele punten voorsprong op nr:7.
Als we die 4 op 6 pakken zal er nauwelijks nog gesproken worden over die slechte november-decembermaand. Beetje meer druk zetten mag dan nu wel.
Zo is dat. De gelatenheid is hier zelfs op t forum merkbaar. We konden voluit gaan voor de beker : niks.
We staan kortbij PO1 : geen ambitie.
Ik zie Antwerp en Beveren hun tempo en inzet en vergelijk dat met het onze...je mag raden.
Geef dan tenminste hongerigen hun kans. Ik denk dat De roeck de rol van motivator weinig uitspeelt. Een man als Abrahams moet je toch kunnen opnaaien. En er loopt toch nog volk rond.
Komaan he zeg. Ik wil een STVV met hoofdletters zien en geen stvv met kleine. Spelvreugde lijkt er niet veel meer in te zitten evenals creativiteit.
Ikzelf was ongelooflijk kwaad na de match op Eupen. Dit was DE kans om punten uit te lopen op uw achtervolgers.
Ik geef Brusselmans in zijn laatste post 200% gelijk.

Ik wil allemaal geloven dat het wat minder bolt en dergelijke en ik ben nu ook niet direct DE persoon om op de trainer te schieten, maar als je ziet dat het al weken niet meer bolt, dan probeer je als trainer toch iets anders?
Ik mis die creativiteit bij De Roeck.

Dat we onder Brepoels minder punten gehaald hebben is eerder frustrerend te noemen. Als je ziet hoeveel kansen we de voorbije weken gehad hebben om serieus uit te lopen op de 7de plaats. Dan ging je op je gemak de winterstop in op een PO I plaats.

Wanneer je kansloos bent, mag die gelatenheid er zijn, maar NIET als je in volle PO I race zit.

Als het zo verder bolt, dan zie ik De Roeck eerlijk gezegd niet aan het volgend seizoen beginnen. Dan zoeken de Jappen wel iemand anders die het vuur wel in de ploeg weet te brengen
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

STimVV schreef: Maar het is nog altijd het gebrek aan ambitie dat er voor zorgt dat STVV niet meer leeft en bruist. Onze trainer op kop...
Ja, en je moet ook nog elke keer applaudiseren als ze na een match afgesloft komen om zogezegd te groeten.
Daaraan zie je al welke goesting ze hebben !!!
Een goed fluitconcert zou eens goed doen voor sommigen, die gaan anders nooit wakker geraken.
Maja dan gaan ze weer huilen, want dat zijn ze niet gewoon !
De supporters mogen ook best wat harder zijn ...
Handjes klappen na een non-match is not done !
Die gasten moeten eens echt opgenaaid worden, maar wie gaat dat op de wereld krijgen ???
Eigenlijk al verloren moeite als het niet van hunzelf komt, dan kan niemand je dat aanbrengen, onmogelijk !!!
En dan heb ik het hier volledig over onze superspitsen !!!
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 23 dec 2017, 17:26, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door stvvilvoorde »

De aanval is al enkele weken compleet uit vorm en wie gaat hen vervangen?
Ok ik vind ook dat Abrahams wat meer kansen mag krijgen, maar daarbuiten is het niks dat in aanmerking komt.

Persoonlijk vind ik dat JDR iets te hard neergesabeld wordt.
De vorm is idd minder, maar we blijven wel punten sprokkelen.

JDR kan bvb die open kansen van Vetokele en Boli er niet zelf instampen he.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

stvvilvoorde schreef:De aanval is al enkele weken compleet uit vorm
Hoog tijd dan dat de heren eens een tand, zelfs een heel gebit gaan bijsteken.
De peper mag eens in hun gat geduwd worden, en ze mogen best eens wat druk gaan voelen dat er iets moet veranderen !!!
En niet van :"nog 2 punten en we zijn gered".
Dat werkt niet !
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door lindoke »

stvvilvoorde schreef:De aanval is al enkele weken compleet uit vorm en wie gaat hen vervangen?
Ok ik vind ook dat Abrahams wat meer kansen mag krijgen, maar daarbuiten is het niks dat in aanmerking komt.

Persoonlijk vind ik dat JDR iets te hard neergesabeld wordt.
De vorm is idd minder, maar we blijven wel punten sprokkelen.

JDR kan bvb die open kansen van Vetokele en Boli er niet zelf instampen he.
Wat ik JDR vooral kwalijk neem is dat hij er geen systeem ingeslepen krijgt dat bij gebrek aan kwaliteit gebaseerd is op grinta. Ik heb al enkele wedstrijden van Antwerp gevolgd en als je dan ziet hoe die mannen vechten voor iedere morzel grond....hoog druk zetten en overnemen als de tegenstander van flank wisselt. Daar zie je duidelijk de hand van Boloni in.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door stvvilvoorde »

Ja en nee.

Dat ge JDR in een vergelijking met Boloni neemt, vind ik alleen maar een compliment voor JDR.
JDR betaalt nog een beetje leergeld op het hoogste niveau en Boloni is een doorwinterde en gewoon goede trainer.
Ik heb de laatste 15 jaar nooit een belgische ploeg beter voetbal zien spelen als standard onder boloni.

Langs de andere kant vind ik Antwerp een slecht voorbeeld.
Die doen het niet veel beter dan ons, hebben een budget dat twee keer zo groot is en vooral thuis laten die toch wel teveel punten liggen.

Maar pak nu Waregem, dat walste de eerste 8 speeldagen ook door de competitie.
Die zitten nu ook in een serieuse dip, maar maakt dat van Dury een slechte trainer?

Ik blijf erbij, we zitten in een dip. JDR is in mijn ogen een betere trainer dan dat Leko was en
ik vind het belangrijk dat, ondanks we in die dip zitten, wel punten blijven sprokkelen.
De afgelopen 5 matchen hebben we zeker kansen gehad om een aantal van die matchen te winnen, maar je moet die kansen ook afmaken.
Wat Vetokele tegen Waregem liet liggen is de exponent van deze uitspraak.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Geel-Blauw »

Al 2x een vuil fout op Charisis en 2x geen kaart ..
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door lindoke »

Eerste helft net gedaan. We hebben aanvallend toch weer weinig in de pap te brokken hoor. De kans dat je op die manier er in de tweede helft een tegen de netten krijgt is vrij groot en de kans dat je er aan de andere kant één gaat binnen duwen is vrij klein.

Na edit; als neutrale supporter moet het toch triestig zijn om een wedstrijd van STVV te zien hoor.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: RE: Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door Henkie-1984 »

lindoke schreef:Eerste helft net gedaan. We hebben aanvallend toch weer weinig in de pap te brokken hoor. De kans dat je op die manier er in de tweede helft een tegen de netten krijgt is vrij groot en de kans dat je er aan de andere kant één gaat binnen duwen is vrij klein.

Na edit; als neutrale supporter moet het toch triestig zijn om een wedstrijd van STVV te zien hoor.
Tja, als neutrale supporter is gans de belgische competitie zeer tristig!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door stvv'er »

Gezien de andere resultaten deze speeldag kunt ge weeral een zaakje doen ...
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 20: Standard - STVV (23/12 - 20u30)

Bericht door smol »

Kan er mij iemand vertellen waarom Botaka veel meer kansen krijgt dan een Abrahams ??
Plaats reactie