Speeldag 21: STVV - RAFC

Alles over de wedstrijden van STVV
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Mikman »

Kotysch krijgt geel als bankzitter en is nu geschorst na de winterstop.

0-3 intussen.

2500 toeschouwers tegen Mechelen op een dinsdagavond? Dat gaat echt niet lukken vrees ik.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door StellaWADASWAD »

Je mag zeggen van Pirard wat je wil, maar hij gunt het de concurrentie wel.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Crazy Horse »

Dat De Roeck nu toch gewoon aangeeft en toegeeft wat al lang het geval is : dit STVV is de laatste tijd zwak.
Heel zwak: geen goals, geen resultaat, geen panache, geen ... Want zeg nu zelf : met zoveel spitsen (ook al zijn sommigen niet altijd beschikbaar) zo weinig goals: veel te weinig Jonas.

En - erger nog - geen perspectief. Geen vooruitgang.
Eigenlijk alleen maar achteruitgang.

Elke ploeg kent wel een mindere periode.
Elke trainer moet het wel eens uitleggen...

Awel Jonas : doe dat dan ook. Zeg gewoon : 'dit is al lang veel te zwak'.

Zeg : ' ik geef mezelf - twee tot drie weken om daar iets aan te doen. Het moet beter, het zal beter'.
Dat is wat ge moet zeggen, en vooral, dat is wat ge moet doen.

En niet meer al die schoonpraat. Wie heeft daar nu iets aan?
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Verrekeskop »

Kan iemand van de Japanners die muppet van een Bormans nu eindelijk de deur wijzen, en er een manager zetten die wel iets van voetbal en zaken kent??
OK, hij kan als de beste een shirt vasthouden naast de nieuwste fopaanwinsten, met een bek of hij zeven kleuren bagger in z'n broek schijt, maar dan hebben we het wel gehad.
Graag een echte zaakwaarnemer, en geen omhooggevallen kaartjesknipper met de uitstraling van een natte dweil.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Mikman »

Je hebt als STVV nu twee keuzes:

1) je moddert verder aan, gaat in winterslaap-modus en zegt dat je door geen transfers wil doen de stabiliteit wil herstellen en dat JDR het wel zal oplossen. Je verwacht dat de supporters vanzelf zullen terugkomen en stelt straks dan vast dat het er straks nog minder zijn dan ooit.

2) je grijpt krachtdadig in en je geeft toe dat JDR (nog?) niet geschikt is voor dit niveau. Je stelt een trainer aan die voeling heeft met de supporters ( er zijn een paar ex-trainers vrij ) en geeft een duidelijk signaal aan de achterban. Je stelt ook omkaderend alles in het werk om de mensen terug naar het stadion te krijgen.

(Uiteraard weet ik wel dat het optie 1 zal worden, maar dan moet je ook niet verbaasd zijn dat Stayen straks desolater en gelatener dan ooit zal lijken )
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Louis XIV »

Verrekeskop schreef:Kan iemand van de Japanners die muppet van een Bormans nu eindelijk de deur wijzen, en er een manager zetten die wel iets van voetbal en zaken kent??
OK, hij kan als de beste een shirt vasthouden naast de nieuwste fopaanwinsten, met een bek of hij zeven kleuren bagger in z'n broek schijt, maar dan hebben we het wel gehad.
Graag een echte zaakwaarnemer, en geen omhooggevallen kaartjesknipper met de uitstraling van een natte dweil.
Dat hoop ik al jaren...’zeven kleuren bagger’ dan zijt ge serieus ziek zenne
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door StellaWADASWAD »

Het is in principe te gek om waar te zijn. STVV staat ondanks al niet meer te hebben gewonnen sinds 26/10. Enerzijds zou ik hier meteen voor tekenen aan het begin van het seizoen. Anderzijds, ja het is niet goed.
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Verrekeskop »

Louis XIV schreef:
Verrekeskop schreef:Kan iemand van de Japanners die muppet van een Bormans nu eindelijk de deur wijzen, en er een manager zetten die wel iets van voetbal en zaken kent??
OK, hij kan als de beste een shirt vasthouden naast de nieuwste fopaanwinsten, met een bek of hij zeven kleuren bagger in z'n broek schijt, maar dan hebben we het wel gehad.
Graag een echte zaakwaarnemer, en geen omhooggevallen kaartjesknipper met de uitstraling van een natte dweil.
Dat hoop ik al jaren...’zeven kleuren bagger’ dan zijt ge serieus ziek zenne
In die optiek past hij perfect bij de huidige ploeg, maar met die clown aan het roer gaan de nieuwe eigenaars de supporters niet terug halen, wel integendeel.
Afvoeren en het aan de volwassenen laten, het is geen speeltuin voor minderbegaafden.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Crazy Horse »

Waar we natuurlijk ook niet blind voor mogen zijn: het zijn in de eerste plaats de spelers die de goals moeten maken, en de goals moeten tegenhouden (aan de andere kant van het plein).
Dat doen ze dus al een hele tijd niet.
Daarvoor deden ze dat een tweetal maanden wèl, maar nooit met veel overschot, en dan ook met het nodige geluk soms ...
Trouwens zoals ook wel verwacht werd vòòr de aanvang van het seizoen.
Dat is ook een realiteit.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Since '54 »

Zie ik het alleen of zien anderen het ook nog ... STVV lijkt de laatste 6 matchen met twee man minder te spelen dan elke tegenstrever!

Antwerp vandaag was de betere in alle lijnen van de formatie: betere keeper, betere verdediging, beter middenveld en betere aanval. Met andere woorden de 0-3 was oververdiend. Als er niet snel een nieuwe coach wordt aangesteld en in januari een gans nieuw en sterk middenveld wordt aangekocht, is onze ploeg in vrije val.

In 1ste klasse kunnen we absoluut niks aanvangen met Boli, Anthunes, De Sart, Botaka, Dussaut en consoorten. Dit zijn allemaal tweede klassers.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Crazy Horse »

Hetgeen ik eerder in algemene termen wilde zeggen, lees ik nu ook zeer expliciet.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door stvv'er »

Ik kan haast niet wachten tot er ene afkomt met: "ja maar, we hebben wel nog altijd 13 punten meer dan de laatste" :yes: :yes:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Allez , de positivo's zullen nog wel eens zeggen dat we nog altijd bovenaan staan. :grappig:

-Ga eens snel kijken voor een trainer .( onbekwaam . andere lijn)
-koop ook ineens ne keeper ( niks mee aanvangen , deze mag de veters van onze Oostendenaar niet eens binden)
-Breng ineens ook twee flankspelers mee.
-Koop Bezus een vliegtuigticket enkele reis en zeg dat hij Botaka meeneemt.

zielig , bedroevend, daarvoor gaat een mens naar het voetbal kijken ,toch.... vandaag ben ik echt beschaaamd. :drunk:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Henkie-1984 »

Weer een geweldige reactie van De Roeck... ik kan de spelers niks verwijten... we hebben proberen te voetballen. Ik twijfel zelfs of ze echt geprobeerd hebben... Spijtig dat we nog in de top 6 staan, want nu zal er in de winterstop niks veranderen.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Crazy Horse »

Ik lees nu de reactie van Jonas DR op de persbabbel en mijn vrees wordt helaas helemaal bewaarheid : wat ene zever zeg.
Goed om stevig te verliezen, om dan nog steviger terug te komen.
Het is helemaal niet goed om te verliezen Jonas, en al zeker niet stevig.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Plaats reactie