Speeldag 21: STVV - RAFC

Alles over de wedstrijden van STVV
Amzu
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Amzu »

Dat de Jappen hier een lading landgenoten zullen stallen staat in de sterren geschreven. Maar dan hoop ik dat ze er nu meteen al een drie of viertal van de beteren naar hier halen en er van de huidige kern zoals hierboven beschreven een x-tal snel én ver wegjagen. Kwestie van die jongens hier nu al te laten integreren voor volgend seizoen en niet in de zomer een halve ploeg ineens te moeten kopen (lukt toch zelden of nooit met succes).
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door kenniksvanvoetbal »

vwke schreef:Waarom niet via flanken spelen? Wat is dit nu weer , tegen een ploeg die alles dichttimmert achterin en 30 kleine fouten maakt in een helft trekt zelfs uw enige flankspeler steeds naar binnen pfff . De Sart , Waarom staat die er nog op , de Roeck hoog tijd om eens te bezinnen geen drive , geen beleving, geen tactiek , geen enkele kans afgedwongen ..... armoede !!!!
Omdat ge geen flanken hebt !! Dat ze alles dichttimmeren is ook niet waar!
Het is de spelstijl van de laatste twee maanden .........lopen met de bal tot aan het penaltypunt en dan terug achteruit spelen . :heil:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Henkie-1984 schreef:Weer een geweldige reactie van De Roeck... ik kan de spelers niks verwijten... we hebben proberen te voetballen. Ik twijfel zelfs of ze echt geprobeerd hebben... Spijtig dat we nog in de top 6 staan, want nu zal er in de winterstop niks veranderen.

Wat een gelul , maar de trainer well......afvoeren nu !!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Positivo »

Cruyf zei ooit :
Er zijn veel mensen die kunnen zien dat een ploeg slecht speelt.
Waarom een ploeg slecht speelt kunnen er maar weinig zeggen.
En er zijn er nog minder die kunnen zeggen wat er moet gedaan worden om de ploeg beter te laten spelen.

Ik hoor ongetwijfeld bij de eerste groep van Cruyf. Ik lees hier de verschillende commentaren en de oplossingen die sommigen voorstellen. Daar onthou ik wél uit dat onze trainer zelden kritisch is.

Ik weet OOK : vorig jaar zijn we ons beginnen redden toen Sasha Kotysch terug in de ploeg kwam. Sinds hij gekwetst is hebben we geen enkele wedstrijd meer gewonnen. We zullen hem minstens nog 1 wedstrijd moeten missen na die gele kaart...... Ik ben benieuwd met hem terug in de ploeg.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door StellaWADASWAD »

Ik snap niet dat je Kotysch geen kans geeft, als ze hem dan toch versneld laten terugkeren, gebruik hem dan. Je speelt in Brugge een goede wedstrijd in 5-3-2, grijp daar dan ook naar terug tegen dit Antwerp.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: RE: Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Henkie-1984 »

kenniksvanvoetbal schreef:
Henkie-1984 schreef:Weer een geweldige reactie van De Roeck... ik kan de spelers niks verwijten... we hebben proberen te voetballen. Ik twijfel zelfs of ze echt geprobeerd hebben... Spijtig dat we nog in de top 6 staan, want nu zal er in de winterstop niks veranderen.

Wat een gelul , maar de trainer well......afvoeren nu !!
Dat zijn de woorden van JDR, niet van mij...
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door StellaWADASWAD »

Hebben de mensen ook de glimlach op het gezicht van JDR gezien tijdens het interview ? De gelatenheid die De Petter toonde was in mijn optiek wel meer op zijn plaats dan nog eens beginnen lachen en de tegenstander complimenteren met een 'mooi binnen geknald' doelpunt.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Geel-Blauw »

Tja wat verwacht je ook met een onervaren coach met een rechterhand die hier als een van de slechtste trainers ooit wordt gezien..
Helaas staan we nog gewoon op een 6e plaats, hierdoor lijkt het mij onmogelijk dat ze zelfs twijfelen aan deze trainer. Puur qua voetbal zijn wij degradatiekandidaat nr 1.
Ik vind trouwens een speler van je eigen team uitfluiten tijdens de match not-done, het enigste wat je hiermee veroorzaakt is dat je de speler nog onzekerder maakt.
Hoewel ik weet dat Pirard die 2e goal op zijn rekening mag schrijven en Steppe voor mij een kans verdient.

PS een speler als Kotysch deed er alles aan om sneller fit te geraken, het is hem gelukt en dan stel je hem nog steeds niet op.. dat gaat er bij mij niet in.
Nie zievere, speile!
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Jones »

Ik zag dat Kotysch volgende match is geschorst door dom geel;
Ik zag een gefrustreerde Texeira binnenlopen
Ik zag een trainer zonder ballen : staat langs de lijn als een plank en zijn interviews in krant en op tv : erg plat en zelfs Antwerpgericht : "als ze me vragen zeg ik geen neen". komaan he
Ik zag spelers wederom onder niveau : zijnde Pirard, Botaka, De sart, Boli
Ik zag enkel Legaer op goal zijn kans wagen samen met de bal over van Boli
ik zag een handbalploeg met weinig zin om te infiltreren
ik zag honderd hoge ballen die met gemak werden weggekopt door de Antwerp-torens
Ik zag een platte ploeg die ik al weken zo zie spelen en die play-off 1 niet verdienen.

Oplossing :
Kapitaalsinjectie en de markt op. Bormans en de Jappen aan zet.
De Roeck nog de kans dan tot aan de play-offs. Geen verbetering tot dan : à la porte.

Iedereen ziet al weken een zwalpend STVV dat inspiratieloos snakt naar de winterstop. Pirard heeft geluk dat zijn verdediging nog goed speelt en hij zich daarachter kan schuilen want ik vind het een zwakke keeper. moest hij vandaag rood gepakt hebben, ik had er niet om gemaald.
Veel loopvermogen heeft STVV en goede verdedigers en dan stopt het. We hebben een middenveld dat niet compact speelt. Botaka mag morgen in slaap vallen op het veld dan speelt die nog onder D.R.
Vandaag zit er weer volk, je maakt kans op plaats 4 en dan dit weer. Telkens als het om de knikkers gaat bij STVV is het njet. Frustererend; Het zijn door zulke matchen dat de mensen weg blijven.
Voor mij is er maar 1 man die een constant niveau haalt en dat is Teixeira en pas maar op of die kiest in de winter eieren voor zijn geld.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Jacques »

Een nul over de ganse lijn. Antwerp was niet indrukwekkend, maar troefde ons overal af op mentaliteit. Gevolg: eerste schot op doel pas in minuut 88. en dat op eigen veld. Als je dan achterin ook nog eens de 0-1 (Antunes) en 0-2 (Pirard) in cadeauverpakking weggeeft...We zijn na de 0-1 nooit meer in de match gekomen.
Op één na grootste minpunt van de avond: Pirard krijgt slechts geel voor de penalty-overtreding. Wat moet er nog gebeuren vooraleer deze zelfvoldane vliegenvanger langs de ploeg valt? Veel présence, nul inhoud. Hij kost ons een handvol kostbare punten met zijn geklungel.
Grootste minpunt van de avond: de enige die zich het (terechte) fluitconcert na afloop zichtbaar aantrok, was Teixeira. Zowat de enige, samen met Charissis die niet op zijn plek stond, die zich weinig te verwijten valt in de huidige malaise. De rest, inclusief coach, moet zich schamen voor deze non-match en bij uitbreiding voor de voorbije weken. 100 spiegels om voor te gaan staan in de winterstop...
Dringend gezocht: een paar deftige kl*ten aan éénieders lijf en een mentaliteit om te (willen) winnen i.p.v. krampachtig niet te (willen) verliezen. Ik wil me niet wagen aan vergelijkingen ten gronde tussen nu en onder Brepoels destijds, maar toen stond er wel een ploeg met ruggengraat op het veld, een merde om tegen te spelen, omdat je er nooit klaar mee was. De voorbije weken meende ik daar ook een glimp van te zien in de huidige ploeg, maar vandaag helemaal niet. We lieten ons gewoon op alle vlakken aftroeven door een feller en sterker Antwerp. We staan nog 6de, we hebben de laatste matchen dus doorgesparteld, maar daar moet je vandaag enkel de concurrentie voor bedanken. We hebben nog alle kaarten in handen, maar dan moet het na nieuwjaar een heel pak beter dan vandaag, want dit trok op niets.
Laatst gewijzigd door Jacques op 28 dec 2017, 01:09, 4 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Brusselmans »

Ik ben toch content dat ze zich na de bekeruitschakeling volledig konden focussen op de competitie!
:roll:
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Hallo-Tokyo »

Jonas buiten.

Zijn interview was genoeg om eruit te liggen.

Bye bye
Laatst gewijzigd door Hallo-Tokyo op 28 dec 2017, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door toyotacorolla »

Beschamende vertoning van Stvv.
Waar is de wil en drive om te winnen?
Pirard, Asamoah, De Sart man man.
Hopelijk na nieuwjaar wat Japanners met een wil om te winnen.
Dit kan je geen ploeg meer noemen.
De Roeck heeft het blijkbaar niet.

De Sart waant zich precies al in Brugge.
vwke
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jun 2017, 19:23

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door vwke »

Inderdaad en dat schijnheilig lachske zou hij beter achterwege laten of is er meer ad hand?????
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Brusselmans »

Volgens mij wordt je een tamzak als je veel met COL optrekt !!!

Misschien toch beter de Markies gehouden.
Het is voor velen beter dat ze niet alles begrijpen, want als je met de wisknde die COL doorgeeft aan JDR allemaal moet rekening houden, dan krijg je wat we al weken zien !!!
Vertikale lijntjes trekken op de eigen helft, en dan over de middenlijn horizontaal de bal in 1 klap kwijtspelen !

Trainers zijn 24 op 24 bezig, en werken hard lees en hoor ik vaak ...
Wel mannen, neem eens een break, pak uw vrouw eens zodat er een beetje vuurwerk uit uw schouw komt !
Ga voor de rest eens wandelen met uw beest, en drink u eens te pletter !
Kijk ewa TV, en laat de hele reutemeteut van video analyses en bordtekeningen voor wat het is, en doe gewoon gewoon !

Wedden dat het stukken beter zal gaan, ipv alle hersenkronkels om te zetten tot een onoverzichtelijke warboel, waar geen mens meer aan uit kan.
Op enkelen na snapt toch niemand het !

Maar vooral JDR : GRINTA !!!
En da hebt ge nie, en zal je nooit hebben, net zo min als COL, dus zijn jullie hier niet op jullie plaats, sorry !!!!!!!
Plaats reactie