Speeldag 21: STVV - RAFC

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2873
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door enrique »

Er zijn 2 opties
Geef eens wat geld uit aan een goeie coach
Ofwel
Haal yannick terug voor hij naar Beveren gaat
Veel tegenstanders hier misschien
Maar
Tactisch veel beter
Als die materiaal heeft...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Halenaar »

enrique schreef: Haal yannick terug voor hij naar Beveren gaat
Veel tegenstanders hier misschien
Maar
Tactisch veel beter
Als die materiaal heeft...
Jongens toch...

Los door de mand gevallen bij Standard en Mechelen, en bij ons heeft hij het ook maar een paar maanden goed gedaan. Ik dacht dat ondertussen iedereen wel wist dat hij een middelmatige trainer is.

En btw, hij mocht zijn materiaal zelf uitkiezen bij Malinwa, we weten allemaal hoe dat verhaal geëindigd is. Laat die wabbe alstublieft daar waar hij is.
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Jones »

Deze onaantrekkelijkheid en gelatenheid op het veld is de reden waarom het publiek de weg niet meer vindt naar Stayen. Er wordt doorgaans goed verdedigd maar de verdediging heeft teveel werk en dan weet je dat je hogerop moet zoeken. Balvastheid, passing, uitverdedigen door de middenvelders als De petter. Een actie door het midden, een dubbelpass, complementariteit tussen spitsen.
Thuis moet je altijd voluit voor de aanval gaan in een 4-4-2. Uit zelfs ook als je 6e staat verdomme. We gooien onze kansen echt weg.
Ook de beker kon echt dit seizoen. Nee we focussen ons op de competitie zoals Brusselmans hier al terecht zei en wat zien we ? STVV sleept zich vooruit. Geen verrassing in het spel. abrahams die geen kans krijgt en vorig jaar werd bejubeld door de medemaats voor zijn veelzijdigheid. 10 minuten krijgt die gast gisteren ipv Bezus bv een kwartier eerder af te halen. Of voor de immer bleke Botaka.

Pirard straalt geen autoriteit uit. Als je dan Bolat ziet...
Pirard heeft veel geluk dat onze centrale verdedigers goed hun werk doen want Goutas komt ook steeds beter voor de dag me dunkt. Laat De norre eens op Bezus zijn plaats spelen ipv tegen zijn voet op de back. Antunes heeft op die manier automatismen. Kitsiou op de rechtsback. Dussaut enkel opstellen als Kitsiou niet fit is.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Hallo-Tokyo »

Feit is als er winnaar langs veld stond we op de vierde plaatst stonden.
Zijn band met Antwerp deed me denken aan de band van Peeters vorig seizoen met Genk.
Verwerpelijk.
Verliezen ok maar wat een opstelling.
Na de persconferentie wist ik genoeg.

Wouter Vrancken is T3 ondertussen bij KVK.

Enfin seizoen is gelopen.
De jappen zijn aan zet.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Halenaar »

JDR begint mij ook elke week meer en meer tegen te vallen. Na de wedstrijd tegen Genk dacht ik dat we weer een goede trainer hadden, maar ik moet mijn mening herzien.

Onze ploeg heeft vooral punten gehaald door een zeer goede organisatie en ijzersterke verdediging, maar zelfs deze sterke punten worden nu elke week minder en minder.

Nu, voor JDR moet het ook niet simpel zijn met al de blessures en schorsingen, maar dan nog. Elke week een andere opstelling en bezetting, zo creëer je ook niet bepaald automatismen. En als je dan nog Legaer en Vetokele op de bank laat, tja... En wat Abrahams heeft misdaan, god mag het weten.

De trainer valt door de mand, sommige spelers ook. Tijd voor verandering tijdens de winterstop.
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door STVV-fan »

Hallo-Tokyo schreef:Feit is als er winnaar langs veld stond we op de vierde plaatst stonden.
Zijn band met Antwerp deed me denken aan de band van Peeters vorig seizoen met Genk.
Verwerpelijk.
Verliezen ok maar wat een opstelling.
Na de persconferentie wist ik genoeg.

Wouter Vrancken is T3 ondertussen bij KVK.

Enfin seizoen is gelopen.
De jappen zijn aan zet.
Maar wat met je post van dezenacht?

Is het waar dat de Jappen effectief gaan ingrijpen? Of zeg je zomaar iets?
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Jones »

De mentaliteit is goed zegt Deroeck dan. Waarom stelt men vandaag dan zijn keuzes in twijfel ? Om zelf hun onmacht te verbergen ? Zou best kunnen. Wat zou ik toch graag eens een trainer zien waar men naar opkijkt wegens zijn ervaring als speler en coach. Een type Vercauteren samen met een hulpcoach als Eddy Snelders bv..
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:
Antwerp vandaag was de betere in alle lijnen van de formatie: betere keeper, betere verdediging, beter middenveld en betere aanval. Met andere woorden de 0-3 was oververdiend.
Onze spelers hebben meer individuele kwaliteiten dan die van Antwerp, dus daar ligt het probleem niet.

Er is één groot verschil: Antwerp heeft wel een topcoach, Boloni haalt alles eruit wat erin zit. JDR duidelijk niet.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Hallo-Tokyo »

Deze nacht werd me gezegd dat er iets op komst was.
Blijkbaar is het voor na PO2.
Met zoekt een goeie oplossing. Er moet een vervanger zijn.
Maar dat ze hem gaan vervangen staat vast.
Geen JDR in juni meer.

En dan kan hij T2 worden op den antwerp. Of T3.
Laatst gewijzigd door Hallo-Tokyo op 28 dec 2017, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Halenaar »

Jones schreef:De mentaliteit is goed zegt Deroeck dan. Waarom stelt men vandaag dan zijn keuzes in twijfel ?
Ik geloof JDR hier wel in, de mentaliteit zit goed in deze groep, het is niet dat ze gisteren zaten te sloffen over het veld. Quasi elke speler deed zijn uiterste best en hebben de nodige km's gedaan, maar de 11 van gisteren zijn te beperkt om kansen te creëren tegen zulk stug Antwerp.
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door STVV-fan »

Hallo-Tokyo schreef:Deze nacht werd me gezegd dat er iets op komst was.
Blijkbaar is het voor na PO2.
Met zoekt een goeie oplossing. Er moet een vervanger zijn.
Maar dat ze hem gaan vervangen staat vast.
Geen JDR in juni meer.

En dan kan hij T2 worden op den antwerp. Of T3.
Daar zijn de supporters NU wel vet mee :D

Dus dan wordt het een COL doen tot het einde van het seizoen? :beer:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Bartman »

Hallo-Tokyo schreef:Deze nacht werd me gezegd dat er iets op komst was.
Blijkbaar is het voor na PO2.
Met zoekt een goeie oplossing. Er moet een vervanger zijn.
Maar dat ze hem gaan vervangen staat vast.
Geen JDR in juni meer.

En dan kan hij T2 worden op den antwerp. Of T3.
En dat is dus gigantisch dom ... Het gevolg laat zich raden, weer lege tribunes na nieuwjaar en zelfs abonnees die het de moeite niet vinden om nog te komen kijken. En geef ze eens ongelijk ... en win ze maar eens terug ... Het moet toch stilaan duidelijk zijn dat het echt heel moeilijk is verloren supporters terug te winnen ?

Ik dacht dat het de bedoeling was om de supporters weer naar Stayen te lokken ?
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door Hallo-Tokyo »

#Bartman,
Ik volg je wel maar wie gaan we nu nog snel strikken ?
Ik ben JDR beu maar wie kunnen we bellen ?
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door STVV-fan »

Of de Japanners willen geen half werk leveren en verkiezen het einde van het seizoen om de speurtocht die ze nu waarschijnlijk aan het voeren zijn zo vroeg mogelijk in daden om te zetten om het laatste van de Roland dynastie op Stayen weg te gooien.

Mochten de Japanners NU ingrijpen en het bolt die laatste matchen nog niet, staat het forum hier ook vol.
In plaats daarvan vroeg beginnen volgend seizoen en dan een goede voorbereiding.
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 21: STVV - RAFC

Bericht door STVVninof »

Dan geraak ik nog eens met wat neutraal volk op Stayen en zit het nog eens goed vol...krijg je dit. Ik snap niet dat botaka de hele match mocht spelen, geraakte geen enkele keer voorbij zijn man.
En oh, wat kijk ik uit naar de oude verdediging met kitsiou,kotysch,texeira en de norre. Antunes doorsturen aub, lijkt meer een fotomodel dan een voetballer. Kijkt bij eerste doelpunt dan ook nog eens naar de lijnrechter ipv ultieme tackle in te zetten...
Kan iemand me ook uitleggen waarom bezus zo belachelijk laag stond? Op bepaalde momenten naast de centrale verdedigers.
Daardoor morst Boli de bal veel te diep komen vragen. Boli is idd niet echt in vorm, maar stond ook op een eiland en werkte zich in de pleuris. Logisch dat je dan niet fris voor doel bent.
Wie de grootste dip heeft, is De Sart, kan geen deftige pas meer geven.
Daarnaast vind ik het Degoutant dat dat tijdrekken van Antwerp niet meer wordt bestraft, zowel bij ons als in hun andere matchen, Bolat op kop.
Heel zware ontgoocheling dit, hadden zo een mooie zaak kunnen doen
Plaats reactie