Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door luc de kanarie »

nu word het wel tijd dat we een andere doelman gaan zetten want gisteren weer 2 goals voor zijn rekening en aan onze trainer heb ik ook veel twijfels greep gisteren weer veel te laat in
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Vouch »

Eerste helft van Genk - Anderlecht gezien, misschien moeten ze plaats 6 dit jaar ook maar laten meedoen aan PO II, geen enkel van de kandidaten kan in PO I iets gaan doen.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVVw

Bericht door metser »

Weet niet wat jij verwacht vouch van een wedstrijd, maar vind het best wel een goeie match, veel animo en diepgang bij de twee ploegen met een verdiende voorsprong. De Brusselaars zijn juist een tikje scherper. Spijtigst gerkens zo een dot van een kans mist. Dit Genk is , als je er offensief regen speelt , zeker te pakken, maar onze Jdr , de onbekwame, zal wel een andere taktiek toepassen .
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVVw

Bericht door Vouch »

metser schreef:Weet niet wat jij verwacht vouch van een wedstrijd, maar vind het best wel een goeie match, veel animo en diepgang bij de twee ploegen met een verdiende voorsprong. De Brusselaars zijn juist een tikje scherper. Spijtigst gerkens zo een dot van een kans mist. Dit Genk is , als je er offensief regen speelt , zeker te pakken, maar onze Jdr , de onbekwame, zal wel een andere taktiek toepassen .
Nee nee, eerste helft is qua match ca va, daar ben ik mee akkoord. Maar als Anderlecht een goal of 2-3 maakt heeft Genk weinig te zeggen. Genk had een paar ballen van op de carré, maar kansen? Soit, ik heb de 4 kandidaten gezien, ik geef Genk wel het meeste kans om erbij te zijn. Maar mij lijken ze eerder de beste van de rest, dan de 6e beste uit de competitie, ook al is dat wel hetzelfde.

Ik weet trouwens ook wel dat zo'n nacompetitie een eigen dynamiek heeft, en als Standard of Genk erin geraken, dat ze zeker nog wel brokken kunnen maken (voor plaats 3 of 4 alleszins).
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

luc de kanarie schreef:nu word het wel tijd dat we een andere doelman gaan zetten want gisteren weer 2 goals voor zijn rekening en aan onze trainer heb ik ook veel twijfels greep gisteren weer veel te laat in
bwaaah voor een driehonderduizend kan je Dutoit terughalen !! :mrgreen:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door bor »

Tamas schreef:Dit was zo voorspelbaar en toch hoopte ik ergens dat het toch anders en beter zou uitdraaien, helaas.
In dit hele verhaal is er slechts één grote schuldige en dat is de trainer (en zijn technische staf) :
- veel heisa over een goede stage - teambuilding - tactische oefeningen - oefeningen ivm de laatste pas - afwerking - conditioneel eindelijk op punt !!! --> helemaal niks was daar van te zien
- als je nog geen pas van 2 meter kunt geven na 20 min. spelen heeft dat voor mij niets met conditie te maken
- ik doe er niet aan mee om een jonge speler (Bourard) hiervoor verantwoordelijk te stellen - hij was niet slechter dan de anderen en ook niet dan zijn vervanger Botaka : die had in de 2de helft ook alleen mislukte dribbels en passen achteruit in huis
- De Sart, al weken een schim van het seizoenbegin, naast De Petter als verdedigende middenvelder ????? hij recupereerde geen enkele bal en aanvallend ook een dikke onvoldoende. En, die mag dan nog 90 min blijven staan !!!
- Pirrard : stapelde voor de winter al de fouten op, vandaag weer van dat en dan nog zeiken tegen anderen !!! en dan te weten dat er een goede Steppe op de bank zit. Wanneer gaan ze eens ingrijpen ?
De Roeck moest die rommel van die Spanjaard opruimen ! Dat was alleszins de stelling maar zou dit niet beter passen : De Roeck heeft nog enkele weken geprofiteerd van het enthousiasme, de spelvreugde en het systeem van die "slechte trainer" en is VANAF DAN ROEMLOOS AFGEGLEDEN TOT WAT WE NU TE ZIEN KRIJGEN : EEN PLOEG ZONDER ZIEL, ZONDER SYSTEEM, ZONDER EFFICIENTE, ZONDER PUNTEN ... WEL CONDITIE
Maar hij kan er nog mee lachen dus het zal nog wel een gelukkig mens zijn, dan toch ook iets waard.
Maar niet getreurd : Bormans weet wel degelijk hoe hij de tribunes terug vol krijgt !!! Jongens, wat een bende !
HOPELIJK HEBBEN DIE JAPANNERS WEL OGEN IN HUN KOP EN GRIJPEN ZE ASAP IN
Volledig akkoord. Ongelooflijk dat een trainer die al 3 maand geen match weet te winnen en waar de uitslagen steeds slechter worden blijkbaar niet in vraag wordt gesteld :fuckyou:
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door the fan »

Maar wat zitten we hier toch te klagen? Zo gaat het toch elk seizoen...
Sterk starten, werken op de verrassing en dan afglijden naar beneden.
We zijn nog een 3-4 weken, miraculeus, blijven hangen in die top 6, mar geloof me, nu gaat het snel naar beneden gaan.
4 puntjes minder en je staat onderaan de rechterkolom!
Ik heb me zaterdag mateloos geërgerd aan Boli en Pirard. Naast het feit dat ze al weken rotslecht spelen, zitten ze ook nog eens te kankeren op alles en iedereen!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Jones »

Onbegrijpelijk wat een lauwe reacties vandaag in de krant. We moeten dus weinig actie verwachten. Als je dan dat stukje over Grenoble leest, dat ook werd overgenomen door Japanners dan draait mijn maag om. Dat verhaal was ook van korte duur.
We kunnen niet wachten tot volgend seizoen nu.

Die ontslagvergoeding voor De roeck kan toch niet zo hoog liggen ? Hoelang heeft die nog contract ?
Bormans zei onlangs toch dat ze voor de winter nog een transferpotje opzij hadden liggen voor 1 a 2 spelers ?
Gaan ze nu echt wachten tot na morgenavond ? Totdat Mechelen na hun 0 op 12 hier een driepunter gaan pakken of gaan we morgen uitkijken op vermoeide spelers van ons want ze hebben toch zo hard getraind he in La manga...

Ze hadden beter hun stage in Siberie afgewerkt en Bezus als tolk gebruikt, dan had die toch nog op 1 manier zich nuttig kunnen maken. Waar zijn die matchen van welleer naartoe waar we een kans of 5 per match kregen en er meer dan 1 verzilverden ?
Dat waren de matchen met sfeer en volle tribunes.

Morgen is het weer : " laat je horen"...den Ivo en geen kat die zich laat horen uit gelatenheid.
De hel van Stayen ? Een waakvlammetje en de koning winter moet misschien nog komen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Since '54 »

Iedereen is schuldig aan die malaise: de coach Jonas De Roeck, de spelers en het bestuur. STVV is al maanden de slechtste ploeg van 1ste klasse. Dit is een schande en het zal nog maanden en jaren duren vooraleer er behoorlijk veel volk terug zal komen.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Antismurf »

Volgens mij heeft JDR zichzelf nog 1 doel gesteld: in de resterende matchen nog minstens 1 punt pakken en de 30 punten halen die voor het seizoen vooropgesteld werden als zekerheid voor het behoud. Dan vindt hij wellicht dat hij héél goed gepresteerd heeft als debutant-coach in 1e klasse... :end: Hij moest het tenslotte ook maar doen met een team dat er door onze Spaanse vrienden slecht voorstond. Na La Manga is het niveau er eindelijk nietwaar? Welke andere coach reageert zo gelaten of zelfs dwaas grijnzend bij een slechte prestatie van zijn team? COL was ook gelaten maar leek me tenminste ergens te beseffen hoe erg het was, JDR kan 't precies allemaal niks schelen. Met STVV heeft hij toch geen band, zo houdt hij tijd over om de PO1 matchten van Antwerp binnenkort te volgen op tv...
Black Husky
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 jan 2018, 07:41

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Black Husky »

Ik weet niet waarom men nog steeds op Marquez afgaat.
Ok hij heeft de spelers aangekocht, maar liet hen toch ook in het begin van het seizoen goed voetballen.
Als je in het begin die speelstijl bekijkt dat JDR speelde (waar hij punten mee haalde) was het dezelfde van Marquez.
eens men dat systeem doorhad, en veel fouten begon te maken op stvv waardoor ze het voorziene speelsysteem in de war brachten begon het te minderen.
JDR vond hierbij geen nieuw systeem voor te spelen en punten te pakken. dit was het begin van de neerwaartse spiraal.

JDR probeert nu vanalles, net zoals Ivan Leko verleden jaar een tijd langs geen resultaten meer boekte, en toen met de 5-3-2 te spelen ineens terug punten haalde. De mensen vergeten dat Leko verleden jaar ook een slecht moment had (mss geen 10 matchen).
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Met wat er nu aan flankspelers en aanvallende middenvelder beschikbaar is, zal je nooit die plek in PO1 kunnen halen.

1 van die 2 hadden we nu al nodig gehad maar veel zal er niet meer bijkomen.
De transfermarkt is nog een week open, willen we PO1 halen dan is er duidelijk versterking nodig.
Plek 6 is nog altijd binnen handbereik, maar daarboven is er al een kloof van 6 punten.
Dat er vorige week zoveel poespas gemaakt werd rond een nobele onbekende japanner die eigenlijk al drie weken ervoor binnegehaald werd, gaf al niet veel vertrouwen voor het verdere verloop van deze transferperiode.

Dat met deze kern de eerste match na de winterstage verloren zou worden stond in de sterren geschreven.
Wanneer heeft STVV nog eens een match gewonnen na een winterstage ?
altijd hetzelfde liedje (geen inzet, geen karakter, lompe individuele fouten).
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Jack »

Als Pirard volgende match weer in de goal staat dan begrijp ik er niks meer van. Komt al zo lang tekort ondertussen.
Of is Steppe zo slecht op training?
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door scoormachine »

stvvilvoorde schreef:Met wat er nu aan flankspelers en aanvallende middenvelder beschikbaar is, zal je nooit die plek in PO1 kunnen halen.

1 van die 2 hadden we nu al nodig gehad maar veel zal er niet meer bijkomen.
De transfermarkt is nog een week open, willen we PO1 halen dan is er duidelijk versterking nodig.
Plek 6 is nog altijd binnen handbereik, maar daarboven is er al een kloof van 6 punten.
Dat er vorige week zoveel poespas gemaakt werd rond een nobele onbekende japanner die eigenlijk al drie weken ervoor binnegehaald werd, gaf al niet veel vertrouwen voor het verdere verloop van deze transferperiode.

Dat met deze kern de eerste match na de winterstage verloren zou worden stond in de sterren geschreven.
Wanneer heeft STVV nog eens een match gewonnen na een winterstage ?
altijd hetzelfde liedje (geen inzet, geen karakter, lompe individuele fouten).
Denk je nu echt dat we PO1 kunnen halen met 1 of 2 aanwinsten erbij ???? Zelfs met 6 niet. Vooraleer die ingespeeld zijn en het gras gewoon beginnen de playoffs.
Gelukkig hebben we in het begin van het seizoen veel punten gepakt wanneer andere ploegen niet bij de les waren.....anders zag het er nu niet goed uit.
Winnen tegen Mechelen of een punt en een geslaagd seizoen voor het bestuur.....zo simpel is het.
Plaats reactie