Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Henkie-1984 »

Haha Pirard staat niet eens in het midden van zijn doel. De hoek lag heel weit open.
Moet gewoon vervangen worden door Steppe.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Jones »

Henkie-1984 schreef:Haha Pirard staat niet eens in het midden van zijn doel. De hoek lag heel weit open.
Moet gewoon vervangen worden door Steppe.
Goed gebriefd blijkbaar Pirard over Thelin : op de beelden zag je dat hij al 2 keer rechts binnenschoot. Wat doet domme malloot Pirard ? Juist ja, naar de andere kant springen. Er moest geen kat komen dinsdag !
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door STimVV »

Er is dit seizoen net hetzelfde aan het gebeuren als in het dramatische seizoen waarin we 1/3 supporters kwijt raakten: goed beginnen aan het seizoen met uitzicht op PO1, om dan op een dramatische manier het seizoen te verkloten. Toen met COL op de bank. Nu met JDR en COL...
Straks speel je PO2 voor pakweg 3.790 supporters....
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door STVV-fan »

Aan de match is 1 goei zaak: EN Muranaka EN de TD EN de financieel directeur zijn daar geweest.

Nu weet ik niet welke match schandaliger was, die tegen Antwerp of die nu.

Het gaat zo een seizoen worden gelijk 2 jaar terug. U slepen naar PO II en daar wat jongeren de kans geven omdat het toch geen fuck meer uitmaakt.

Tegen hun kloten stampen, de ene voor, de andere na, tot ze olie zeiken, allemaal
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door BoemBoem »

Freethielsupporter schreef:
Since '54 schreef:- Met ingang van volgende week 1,4 miljoen euro bieden op Morioka en hem zo snel als mogelijk speelgerechtigd maken.
EN jij denkt dat ge Morioka hebt voor zo'n laag bedrag?
Ik snap dat je misschien nog wat tureluurs bent na de nederlaag, maar in de winter zal die al heel snel het dubbele daarvan kosten hoor.
Wanneer hij ook verkocht wordt, het zal altijd meer dan 1,4 miljoen zijn.
Tureluurs?
Wij zijn wel al het een en ander gewoon de laatste maanden, maak u maar niet te dik :lol: ..

Ik hoop voor u en heel Beveren dat hij deze winter blijft..
Krijgt ge ter amper 1,5miljoen voor in de zomer..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

De Japanners moeten met concrete zaken afkomen. De Roeck moet gewoon vervangen worden en misschien door het motiveren van de spelers en hen op de juiste plaats op te stellen worden ze misschien weer beter. De Sart kan het voetballen toch niet verleerd zijn. De Petter was dit seizoen zoveel beter dan vorig seizoen, tot de laatste weken dan.
Als je nu gaat aankopen moet het wel gericht zijn hé en door de overgang is dat misschien moeilijk. Ik kan leven met een soort overgangsjaar met de overname, nu er al zoveel punten werden behaald.

Met deze trainer vrees ik dat er geen enkel punt meer wordt behaald. Misschien dat ze er nog 1 halen en dat zal dan thuis tegen Anderlecht zijn. Dit zorgt toch nog voor een motivatie bij de spelers. Club Brugge zal veel te sterk zijn.

Van mij mogen de Japanners nu hun huiswerk naar volgend seizoen doen. Liever dat dit goed verloopt, dan nu nog snel enkele paniekaankopen te doen.
Normaal gezien ben je gered en mits een andere trainer sprokkel je nog wel enkele punten.
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Tamas »

Dit was zo voorspelbaar en toch hoopte ik ergens dat het toch anders en beter zou uitdraaien, helaas.
In dit hele verhaal is er slechts één grote schuldige en dat is de trainer (en zijn technische staf) :
- veel heisa over een goede stage - teambuilding - tactische oefeningen - oefeningen ivm de laatste pas - afwerking - conditioneel eindelijk op punt !!! --> helemaal niks was daar van te zien
- als je nog geen pas van 2 meter kunt geven na 20 min. spelen heeft dat voor mij niets met conditie te maken
- ik doe er niet aan mee om een jonge speler (Bourard) hiervoor verantwoordelijk te stellen - hij was niet slechter dan de anderen en ook niet dan zijn vervanger Botaka : die had in de 2de helft ook alleen mislukte dribbels en passen achteruit in huis
- De Sart, al weken een schim van het seizoenbegin, naast De Petter als verdedigende middenvelder ????? hij recupereerde geen enkele bal en aanvallend ook een dikke onvoldoende. En, die mag dan nog 90 min blijven staan !!!
- Pirrard : stapelde voor de winter al de fouten op, vandaag weer van dat en dan nog zeiken tegen anderen !!! en dan te weten dat er een goede Steppe op de bank zit. Wanneer gaan ze eens ingrijpen ?
De Roeck moest die rommel van die Spanjaard opruimen ! Dat was alleszins de stelling maar zou dit niet beter passen : De Roeck heeft nog enkele weken geprofiteerd van het enthousiasme, de spelvreugde en het systeem van die "slechte trainer" en is VANAF DAN ROEMLOOS AFGEGLEDEN TOT WAT WE NU TE ZIEN KRIJGEN : EEN PLOEG ZONDER ZIEL, ZONDER SYSTEEM, ZONDER EFFICIENTE, ZONDER PUNTEN ... WEL CONDITIE
Maar hij kan er nog mee lachen dus het zal nog wel een gelukkig mens zijn, dan toch ook iets waard.
Maar niet getreurd : Bormans weet wel degelijk hoe hij de tribunes terug vol krijgt !!! Jongens, wat een bende !
HOPELIJK HEBBEN DIE JAPANNERS WEL OGEN IN HUN KOP EN GRIJPEN ZE ASAP IN
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door enerkey »

Eindelijk uit die godverdomse kut top 6. Na dat ellenlange geknoei is dit uiteindelijk een opluchting voor mij. We hadden een ambitieuze groep, dat tactisch goed stond. Doordat het weer niks mocht kosten zitten we met een trainer van 3de klasse niveau. Ik vind het gewoon spijtig dat die 1 miljoen POI bonus niet door :Roland: zijn neus geboord wordt. Dat was immers het enige genot dat ik dit seizoen nog had kunnen hebben.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Brusselmans »

Brusselmans schreef:Ben eens benieuwd of de kopkes leeg zijn, en al de rest van de excuses ...

Wat ik denk : ze denken allemaal dat er geen vuiltje aan de lucht is, beetje relax gedaan in Spanje, de nieuwe Jappies die met de media-aandacht gingen lopen, enz ...

Ik voorspel, door een gebrek aan grinta, doortastendheid en ingebakken gemakzucht op alle niveau's, een sombere avond ...
Joa !!!
Nie moeilijk om het voorspelbare gelummel te beoordelen !
De gezichten van dit STVV zijn Borrequito, JDR en COL ...
Kan je nog triestiger kamerplanten vinden ergens ?
Nul emotie, nul grinta, nul ballen aan het lijf, nul over de hele lijn !
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Positivo »

Beste forum.
Antwerp was erg, nu werd stvv bij momenten belachelijk gemaakt.
Je kunt het over alles hebben : de verschillende individuele kwaliteiten, de opstelling, de trainer .... Maar geen spelvreugde, geen wil om te winnen. Op dat vlak wint Waasland met een nog veel groter verschil.

We zullen toch nog 1 wedstrijd moeten winnen.... (Maar tegen wie ? ).... Om zeker te zijn van het behoud.

Of de Japanners gaan ingrijpen ? Daar vrees ik voor.
Dan wordt het wachten op Godot.... OF op Sasha Kotysch. Met die erbij begonnen we vorig jaar ook opnieuw te winnen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Since '54 »

BoemBoem schreef:
Freethielsupporter schreef:
Since '54 schreef:- Met ingang van volgende week 1,4 miljoen euro bieden op Morioka en hem zo snel als mogelijk speelgerechtigd maken.
EN jij denkt dat ge Morioka hebt voor zo'n laag bedrag?
Ik snap dat je misschien nog wat tureluurs bent na de nederlaag, maar in de winter zal die al heel snel het dubbele daarvan kosten hoor.
Wanneer hij ook verkocht wordt, het zal altijd meer dan 1,4 miljoen zijn.
Tureluurs?
Wij zijn wel al het een en ander gewoon de laatste maanden, maak u maar niet te dik :lol: ..

Ik hoop voor u en heel Beveren dat hij deze winter blijft..
Krijgt ge ter amper 1,5miljoen voor in de zomer..
Ik heb de match uiteraard op Proximus 11 gevolgd. Ken de naam niet van de verslaggever niet maar op een bepaald ogenblik zei hij dat Morioka een rondleiding op de Freethiel voor het Japans bestuur van STVV heeft gegeven en dat de Japanners hun oog hebben laten vallen op Morioka. Hij zei tenslotte dat een som van 1,4 miljoen euro voor Morioka door Beveren wordt vooropgesteld maar dat hij vernam dat dit voor de supporters iets te weinig is. Tot daar Proximus 11.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door metser »

Allemaal fijne kommentaren die ik hier lees. Heb de match ook op tv gezien, allee af en toe toch want heb gezapt met de snooker. Wat is me da seg ! Deze ploeg is onherkenbaar geworden, als je tenminste nog kan spreken van ploeg. Dit is geen ploeg meer, dit is een samenraapsel van " pseudo vedetten" . Deze jongens moeten echt eens voor de spiegel gaan staan en kijken naar hun capaciteiten en zich daarbij afvragen of dat voetballers zijn of marionetten! Meer dan de helft is zeker gebuisd en kunnen beter overgaan naar de amateurs , de anderen geef ik nog de voorkeur van de twijfel. Hier werd wekenlang de play off 1 aangehaald .....wees blij dat de degradatie er niet is. Dit is toch met grote onderscheiding de zwakste ploeg uit de reeks. Indien "PIETJE GELUK" in het begin van het seizoen er niet was had je nu zeker 9 punten minder en was je degradatiekandidaat nr 1 . Iedereen roept op Morioka . Zeer goede speler die weet wat voetballen is maar is teneerste geen spek voor onze bek, en ten tweede moet hij omringt zijn met spelers met voetbalverstand en die hebben wij niet . Een bal ergens neerleggen is een kunst, maar je vrijmaken om die bal te ontvangen is eveneens een kunst, .....helaas wij hebben geen van beiden ! Voor de ontbreken van enige vorm van spelsysteem in Jdr en zijn staf ( ;) :roll: ) verantwoordelijk. Deze mensen hebben nu al een half seizoen lang bewezen het niet te kunnen. Indien de jappen het echt menen dringen drastische maatregelen zich op ( de staf en zeker de helft van de spelers op straat zetten) en overgaan tot da aankoop van een pak spelers die het wel kunnen of tenminste willen kunnen ( de wil ontbreekt nu ook bij velen) , en ook dat zal risico's inhouden! De komende maandenworden cruciaal in de bestemming van deze club, indien er verder wordt aangemodderd zitten wij in het spoor van Hasselt ,Hoeselt ,Rotselaar en diest . Van 1 ding ben ik zeker, zelf zal ik geen voet meer op stayen zetten, daarvoor is de tristesse en de ontgoocheling te groot. Ik ga voortaan hier in de buurt naar provinciale kijken (daar zie ik evenveel onkunde) maar kan ik tenminste nog eens lachen en een pint drinken voor 1,60 € . Ik wens jullie die een andere mening hebben veel sterke in dit toch wel dramatisch aftakelingsproces. Hopelijk wordt er snel een geschikt medicijn gevonden. :( :cry: :twisted:
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door pat@ »

Pirard : 4, twee goals op zijn kap. Is ook zo traag tegen de grond in al zijn acties.
Kitsiou: 6, een gemiddeld partij. Iets minder drang naar voren dan anders (op vraag vd coach?)
Goutas: 5, positioneel geen goede match, paar dekkingsfouten. Snel in paniek ook al was het niet altijd nodig.
Teixeira: 6, speelde zoals altijd op niveau.
De Norre: 5, veel goede wil en intenties in het begin. Verzoop vervolgens mee met het team, met veel slechte passen als gevolg.
De Petter: 4, altijd lateraal of achteruit, schrik in de duels, overal een stapje te laat.
De Sart: 5,5. Wisselde snedige acties en goede passes af met slechte passes. Soms leek het alsof de oude De Sart er terug was.
Legear: 6, speelde op zijn niveau, werkte hard. Mist snelheid om een actie te maken, had wel de aansluitingstreffer mogen maken.
Bourard: 4, kan weinig verweten worden. Kan het naar alle waarschijnlijkheid gewoon niet. Na de 3de 1/2 was het al getelefoneerd. Om er daarna nog een stuk of 3 op zetten......
Vetokele: 6,5. Een echte spitsengoal, lijkt terug de oude te worden.
Boli: 3, heeft die iets goed gedaan? Hij krijgt zijne bal nog nie gecontroleerd.
Botaka: 4, probeerde nog wel, maar het bleef bij proberen.
Bezus en Abrahams gewoon laten starten volgende match. Met dezelfde instelling en opstelling als de laatste 10 min beginnen en Kotysch, Charisis en Steppe in de basis voor Goutas, De Petter en Pirard. Misschien is er dan wel iets mogelijk.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door Jacques »

Zoals al door velen gezegd: het was een kopie van de match tegen Antwerp. Toen klonk het dat het vat af was. Ze zijn precies vergeten om een nieuw vat te steken...
Aanvallend geen lijn in het spel, een centraal middenveld dat er niet aan te pas komt (naar 't schijnt deed De Sart mee, niet gezien van de hele match) en de omhooggevallen vliegenvanger in doel die maar 10 min nodig had om alweer 2x zwaar in de fout te gaan. Ik plaats hem op dezelfde "hoogte" als Lecomte, zo slecht! En die mag blijven staan hè. :gek: Dankzij die kuul op de bank die weer consequent de verkeerde keuzes maakt. En dan nadien nog de schuld bij de videoref leggen, joenge joenge toch. De Roeck bakt er net als zijn ploeg al weken niks van. :ill: :x

't Is dat Beveren gisteren niet deftig kon afwerken en uiteindelijk enkel scoort via 2 blunders en een goedkope penalty, want anders had je er een half dozijn binnen gehad.

(oh ja, 1,4 miljoen of zelfs het dubbel voor Morioka is echt wel een koopje. Voor ons belachelijk veel geld, maar als ik Anderlecht was, ik wist wel wie te halen. Hij is de generaal van het kwartet Morioka-Boljevic-Ampomah-Thelin dat als een éénheid speelt)
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: WAASLAND-BEVEREN - STVV

Bericht door STVV-fan »

Since '54 schreef:
BoemBoem schreef:
Freethielsupporter schreef:
Since '54 schreef:- Met ingang van volgende week 1,4 miljoen euro bieden op Morioka en hem zo snel als mogelijk speelgerechtigd maken.
EN jij denkt dat ge Morioka hebt voor zo'n laag bedrag?
Ik snap dat je misschien nog wat tureluurs bent na de nederlaag, maar in de winter zal die al heel snel het dubbele daarvan kosten hoor.
Wanneer hij ook verkocht wordt, het zal altijd meer dan 1,4 miljoen zijn.
Tureluurs?
Wij zijn wel al het een en ander gewoon de laatste maanden, maak u maar niet te dik :lol: ..

Ik hoop voor u en heel Beveren dat hij deze winter blijft..
Krijgt ge ter amper 1,5miljoen voor in de zomer..
Ik heb de match uiteraard op Proximus 11 gevolgd. Ken de naam niet van de verslaggever niet maar op een bepaald ogenblik zei hij dat Morioka een rondleiding op de Freethiel voor het Japans bestuur van STVV heeft gegeven en dat de Japanners hun oog hebben laten vallen op Morioka. Hij zei tenslotte dat een som van 1,4 miljoen euro voor Morioka door Beveren wordt vooropgesteld maar dat hij vernam dat dit voor de supporters iets te weinig is. Tot daar Proximus 11.
Ik heb enkel gehoord dat Morioka de jappen een rondleiding gaf, niet dat hij 1,4 miljoen moet kosten.
Als je dan dit leest, zou dat Morioka-verhaal wel een dikke kwakkel zijn:

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... ef=popular
Plaats reactie