Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door weekenders »

SELECTIENIEUWS STVV - KV MECHELEN
Morgen om 20.30 uur staat de eerste thuiswedstrijd van 2018 op het programma. De Kanaries ontvangen dan KV Mechelen op Stayen. Jonas De Roeck maakte zonet zijn selectie bekend voor de wedstrijd tegen de Maneblussers:

De selectie: Steppe, De Sart, De Petter, Botaka, Bezus, Boli, Asamoah, Schevenels, Vetokele, Kitsiou, Antunes, Dussaut, Pirard, Kotysch, De Norre, Abrahams, Teixeira, Goutas, Acolatse, Bourard
Geblesseerd: Tomiyasu, Charisis, Gueye, Ceballos, Legear
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door Geel-Blauw »

Met Steppe in doel. :toppie:
Nie zievere, speile!
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door STimVV »

Het is dan wel crisis in Mechelen, maar laten we ze toch maar niet onderschatten.
Met Mera (de supporters zagen hem bij Brugge niet graag vertrekken) + Syllah (een sterke beer op het middenveld met premier-league-ervaring, kon ook naar Brugge en Standard) + Tainmont (die bij ons had moeten zitten) zullen er 3 stevige versterkingen in de ploeg staan.
Ook Bandé komt terug uit schorsing. (Ajax betaalde er niet voor niks 9 miljoen euro voor)
Schoofs zal ook wel starten nu Rits geschorst is.
Ze staan dan wel voorlaatste, ze hebben zeker niet minder kwaliteiten dan ons, integendeel...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Pffff Je gaat winnen als je ....veel hoerechance hebt en Mechelen alle ongeluk van de wereld.
Schat dan zelf het eindresultaat maar in... :zot:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door Vouch »

De twee slechtste ploegen in eerste op dit moment, winnen is niet onmogelijk maar makkelijk wordt het zeker niet. Enfin, misschien met Steppe in doel dat we meer kans maken, maar Steppe is ook Mignolet niet, er zal nog altijd een ploeg op het veld moeten staan en daar knelt nu net het schoentje. Heel raar trouwens, je moet de commentaren eens lezen na STVV-Genk: "http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.3088674".
Daar blijft een dikke 3 maanden later nog minder van over dan van het clenbuterol-gehalte in het bloed van Contador in den tijd.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door Tompie »

Ik heb van Steppe weinig goeds gezien in de voorbereiding tegen Antwerp en in de beker tegen OHL.

Maar je moet nu wel ingrijpen en Pirard aan de kant zetten. Slechter kan moeilijk. Hoop ik.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Black Husky
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 jan 2018, 07:41

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door Black Husky »

Benieuwd wat steppe gaat doen morgen.
Kan ookal een wake up call zijn voor pierard.
Ook hoop ik dat kotysch direct zen oude vorm nog gat hebben.
Toch vrees ik dat ze een nederlaag tegen Mechelen gaan hebben, omdat die nog wel gemotiveerd zijn
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door Jacques »

Tompie schreef:Ik heb van Steppe weinig goeds gezien in de voorbereiding tegen Antwerp en in de beker tegen OHL.

Maar je moet nu wel ingrijpen en Pirard aan de kant zetten. Slechter kan moeilijk. Hoop ik.
Als Steppe straks faalt, moet er eigenlijk een nieuwe doelman gehaald worden. Dat zal er waarschijnlijk echter niet inzitten. Hopelijk geen fout van Steppe dus, of De Roeck zal zich gesterkt voelen om Pirard nog een match of 7 langs de bal te laten slaan...
Erg dat we 6de/7de staan en cynisme heerst, maar met de prestaties van de laatste maanden en het aanmodderend slap gelul van De Roeck en Bormans is het helaas niet anders.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door STimVV »

Wanneer je als keeper na al die maanden eindelijk je kans krijgt is dat natuurlijk niet evident. Die 1e match is altijd de moeilijkste. Omdat je dan weet en voelt dat alle ogen op u gericht zijn. Je MOET dan de perfecte match spelen. Terwijl je opnieuw moet wennen aan de stress en de druk, matchritme. Een jonge keeper zoals VanCrombrugge ging daar op Stayen al eens volledig ter onder in die omstandigheden.
Gelukkig heeft Steppe wel de ervaring om daar mee om te gaan. Al blijft die 1e match altijd tricky. Hopelijk gaat het vanavond goed en zijn we dan vertrokken voor een tijd, met een keeper waar we terug vertrouwen in hebben en die af en toe eens een punt pakt ipv verliest...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door Mikman »

Volstrekt logisch dat Steppe zijn kans krijgt. Maar het probleem ligt niet alleen in doel natuurlijk, de rest van de ploeg moet ook gewoon veel beter gaan voetballen.

Kotysch is er vanavond terug bij, dat is wel een opsteker.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door enrique »

Moeten, moeten ...
De vorige match was geen toeval
Volgens een bepaalde krant
De spelers zijn niet tevreden
De trainer wisselt te veel
Speelt te veel in op de tegenstander
Ze weten niet meer wat ze moeten doen
Hij wordt overvleugeld door COL
Wie stelt nu eigenlijk de ploeg op?
Borremans mag zoveel lullen op TVL als hij wil, er zijn dikke problemen
Al voorspeld voor nieuwjaar
Zeggen dat ze toevallig 10 matchen niet gewonnen hebben en dat het louter aan de kwaliteit ligt, is niet waar
Ben benieuwd
Japanners, los het op!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door Jack »

enrique schreef:Moeten, moeten ...
De vorige match was geen toeval
Volgens een bepaalde krant
De spelers zijn niet tevreden
De trainer wisselt te veel
Speelt te veel in op de tegenstander
Ze weten niet meer wat ze moeten doen
Hij wordt overvleugeld door COL
Wie stelt nu eigenlijk de ploeg op?
Borremans mag zoveel lullen op TVL als hij wil, er zijn dikke problemen
Al voorspeld voor nieuwjaar
Zeggen dat ze toevallig 10 matchen niet gewonnen hebben en dat het louter aan de kwaliteit ligt, is niet waar
Ben benieuwd
Japanners, los het op!
Welke krant?
Heb je een link?

Ze hadden beter een andere coach op stage laten gaan. :cry:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door enrique »

HLN Limburg
Heb de link niet on-line
Ik herinner mij een foto van voor nieuwjaar
Gezichten van Teixeira en Legear op onweer na afloop van een match
En JDR maar met armen zwaaien, zo van wat heb ik nu weer gedaan
Wat er vorige zaterdag gebeurd is, gebeurde niet zomaar
Da kunnen ze veel katten wijs maken, maar mij niet
En ik zal de enige niet zijn
De keeper stond bij de 2e goal bijna op de middellijn
En niemand stelt zich daar vragen bij
Straks staat die Bourard er weer in
Is da zo ne goeie?
En Bezus
Van de jonge spits weer geen spoor
Er klopt iets niet
Volgens mij willen ze de trainer(s) buiten, maar het bestuur luistert niet
Voorlopig niet
Straks 0-3 en morgen moogt ge de media in 't oog houden
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door Positivo »

Soms moeten de omstandigheden een ploeg boven zich laten uitstijgen.
Vandaag is zo een dag. Iemand die roept : "nu is het genoeg geweest".
Misschien is dat onze super trouwe krijger Sasha Kotysch wel.

Het forum zal mij afschieten. Maar mag Bezus eens drie wedstrijden beginnen EN uitspelen aub. Die kans heeft hij nog altijd niet gehad. Er zijn er anderen die langer hebben mogen blijven staan, terwijl de prestaties minder waren. De man is Oekraïens international, heeft bij D.Kiev gespeeld. Is hij dat ineens allemaal verleerd ? Spelers moeten ook vertrouwen krijgen. Sommigen zijn daar zeer gevoelig voor. Herinner u wat die Japanner (die op stage was bij stvv en ondertussen vertrokken is) zei ..... Dat hij niet begreep dat Bezus niet meer kansen kreeg.

Ik zie maar één probleem met Bezus..... Dat hij de zaken wil forceren in de weinig tijd die hij krijgt...... En dan is een rode kaart nooit ver weg.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 23: STVV - KV Mechelen

Bericht door enerkey »

Tziet er niet goed uit vrees ik voor vanavond. Ze gaan de kakkers op hun kop laten ****** lijkt me. ;)
Plaats reactie