Speeldag 24: Genk-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
pat@
Berichten: 1064
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door pat@ »

STVV-fan schreef:Je hebt niemand anders. Acolatse voldoet niet en wat ik van Bourard heb gezien....

Abrahams is geen flankspeler en vetokele ook niet.

Of je zou je systeem moeten omgooien, wat dan ook weer niet top is.


We kunnen Iebe terughalen, die is nie slechter dan Botaka en Bourard :D
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5274
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door Halenaar »

pat@ schreef:
STVV-fan schreef:Je hebt niemand anders. Acolatse voldoet niet en wat ik van Bourard heb gezien....

Abrahams is geen flankspeler en vetokele ook niet.

Of je zou je systeem moeten omgooien, wat dan ook weer niet top is.


We kunnen Iebe terughalen, die is nie slechter dan Botaka en Bourard :D
Die kerel is echt wel nog een hele gradatie slechter.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door Jacques »

Scandic schreef:Dat het maar rap matchday is ! Denk wel dat Genk ah groeien is.
Zelfs op een stort groeit af en toe een bloempje. Zij het in dit geval een pisbloem. :mrgreen: ;)

Deze match kan alle kanten uit. Genk won wel, maar verdiende dat eigenlijk niet tegen Lokeren, toch ook geen toppers. Dat Maes hen het balbezit gaf en ze er weinig mee konden doen, geeft aan dat het voetbal dat Clément wil, er nog niet uitkomt. Ik heb de indruk dat Genk (nog altijd) erg afhangt van Pozuelo en Malinovskyi en dat die een beetje in hetzelfde bedje ziek blijven: de ene week top, de andere week flop. We zullen zien wat het morgen wordt. Het valt me wel op hoeveel belang de Genkies (fans en spelers) hechten aan deze match. Dat is jaar en dag ons probleem geweest in thuismatchen, we werden zelfs uitgelachen met die "obsessie", en kijk, nu zijn ze in hetzelfde bedje ziek. Wat een keer of twee op Staaien verliezen al niet met een mens doet. :P
Anderzijds was onze match tegen Mechelen ook niet van dien aard om nu te zeggen dat de slechte periode volledig achter de rug is. De mentaliteit was goed, maar het spel en zeker de afwerking konden beter en de tegenstander was zwak. Zien hoe we morgen voor de dag komen.

Ik verwacht een nerveuze match, met al bij al weinig goed voetbal, die door 1 of 2 doelpunten (mogelijk in de kluts) beslist zal worden. Wat PO1 betreft verdient (qua spel) W-B het eigenlijk het meest wat mij betreft. Die hebben zowel uit als thuis tegen ons een sterke match gespeeld en hadden tweemaal kunnen winnen. Dat kan je van Genk en Standard al zeker niet zeggen
Overdrijven is een kunst
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Ik verwacht een gelijk spel.
Mikman
Berichten: 3660
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door Mikman »

Ik verwacht eigenlijk hetzelfde als de voorbije jaren: een redelijk kansloze nederlaag, 3-1 of zo. Enfin, in de reguliere competitie was het vorig seizoen wel goed, voetballend waarschijnlijk zelfs zowat het beste wat we ooit in Genk hebben laten zien, maar ik denk niet dat STVV momenteel de vorm heeft om hetzelfde voetbal op de mat te leggen.
STimVV
Berichten: 2696
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door STimVV »

Ik vrees dat we morgen Charisis zullen missen. Is iemand die bij mij sowieso altijd in de basis staat. En zeker in een match zoals morgen... zonde van z'n blessure.
Ook in die éne (1!!) uit-overwinning dit seizoen was hij heel sterk. Zowel verdedigend als aanvallend (in de omschakeling) speelde hij op Anderlecht een dikke match.
Dussaut had donderdag buikgriep. Het zou me dus verwonderen moest die aan de match beginnen. Legear en Botaka zullen dus wel de voorkeur krijgen.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door Tompie »

STimVV schreef:Ik vrees dat we morgen Charisis zullen missen. Is iemand die bij mij sowieso altijd in de basis staat. En zeker in een match zoals morgen... zonde van z'n blessure.
Ook in die éne (1!!) uit-overwinning dit seizoen was hij heel sterk. Zowel verdedigend als aanvallend (in de omschakeling) speelde hij op Anderlecht een dikke match.
Dussaut had donderdag buikgriep. Het zou me dus verwonderen moest die aan de match beginnen. Legear en Botaka zullen dus wel de voorkeur krijgen.
Vergeet ook die andere belangrijke pion (of één van de pionnen) niet in Anderlecht: Boli. Niet alleen omwille van zijn doelpunten, maar speelde daar ook een uitstekende wedstrijd.

Jammer dat we die Boli dit seizoen veel te weinig gezien hebben. Hij kan het nochtans, dat heeft hij al genoeg bewezen.

We scoorden al enkele derby's niet meer in Genk, benieuwd of dat morgen wel lukt.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4122
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Een punt zal nodig zij om nog even van PO1 te kunnen dromen.
De rest van ons programma indachtig lijkt PO1 sowieso een utopie geworden.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door STVVninof »

Grote inzet. Dat is al positief
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Positief stvv.
Aan de 16 wat slordig inspelen.
Dusaut betert week na week.
Hoopvol voor de tweede helft.
Wie eerst scoort wint vanavond.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4107
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door lindoke »

Mja, eerste helft gezien. STVV met heel veel inzet. Beide ploegen elk 1 grote kans. Die van Genk net iets groter. STVV probeert aardig te combineren MAAR......het het gaat bij momenten toch wat stroef en moeizaam. Wat mij opvalt - en ik weet niet of er andere forumgangers ook zo over denken - is dat er eigenlijk helemaal niet goed tussen de lijnen gelopen wordt wat het combineren niet makkelijk maakt en tot weinig rendement leidt. Dat is toch iets wat de trainer erin moet krijgen. Dat doet me trouwens spontaan aan een trainer denken die hier erg veel belang aan hechtte. Namelijk Trond Sollied. ik weet niet of die vrij is, maar zou iemand zijn die voor mijn part JDR zou mogen vervangen moest het ooit zo ver komen.

Ik vind dat er bij momenten van Genk meer dreiging uitgaat op de counter. Deze wedstrijd zou wel eens beslist kunnen worden op een stilliggende fase.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door Hallo-Tokyo »

Als je de budgetten vergelijkt valt vooral Genk tegen tot nu toe
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door toyotacorolla »

1-0
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door toyotacorolla »

1-1 Boli
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door Mobius »

toyotacorolla schreef:1-1 Boli
Voor die ene keer dat hij niet buitenspel staat. :lollig:
Plaats reactie