Speeldag 24: Genk-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Proficiat Stvv, 4 op 6 tegen de smurfen dit seizoen. :drunk:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4107
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door lindoke »

Match gedaan. Billijk gelijkspel met een knappe goal van Boli. STVV heeft gespeeld voor wat ze waard waren. Wat wel weer opviel was de offensieve drang naar voor bij een 1-0 achterstand en het terug naar achter kruipen na de 1-1. Is zoiets er nu echt niet uit te krijgen? Gewoon blijven voort spelen en voor de 2e gaan? In de marge, als je deze wedstrijd door een neutrale bril bekijkt merk je toch een serieus verschil in individuele kwaliteit hoor dat Genk heeft ten opzichte van STVV. Maar dat zou in de toekomst door onze budgetverhoging toch al vel minder zichtbaar moeten zijn.

Enfin, ik ben content met het gelijkspel. We houden hen nog achter ons in het klassement.Op het Genkse forum waren ze voor de match alweer gemakkelijk van ons aan het winnen. Als het tegen ons is lijden die mannen daar toch serieus aan hoogmoedswaanzin hoor. Dan zijn de forumgangers hier toch een stuk realistischer.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enrique
Berichten: 2849
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door enrique »

Dit is gewoon een zeer goed punt
Als Anderlecht en Brugge liever hebben dat stvv PO1 speelt, weten ze wat ze moeten doen, haha
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door smol »

lindoke schreef:Match gedaan. Billijk gelijkspel met een knappe goal van Boli. STVV heeft gespeeld voor wat ze waard waren. Wat wel weer opviel was de offensieve drang naar voor bij een 1-0 achterstand en het terug naar achter kruipen na de 1-1. Is zoiets er nu echt niet uit te krijgen? Gewoon blijven voort spelen en voor de 2e gaan? In de marge, als je deze wedstrijd door een neutrale bril bekijkt merk je toch een serieus verschil in individuele kwaliteit hoor dat Genk heeft ten opzichte van STVV. Maar dat zou in de toekomst door onze budgetverhoging toch al vel minder zichtbaar moeten zijn.

Enfin, ik ben content met het gelijkspel. We houden hen nog achter ons in het klassement.Op het Genkse forum waren ze voor de match alweer gemakkelijk van ons aan het winnen. Als het tegen ons is lijden die mannen daar toch serieus aan hoogmoedswaanzin hoor. Dan zijn de forumgangers hier toch een stuk realistischer.
In alle eerlijkheid merkte ik weinig individueel betere spelers op bij Genk dan bij ons. Zeg mij eens eentje van Genk van vandaag die je bij ons zou willen momenteel ?
Beiden ploegen speelden eigenlijk een vrij zwakke partij, waar we meteen dienen bij te zeggen dat het niet aan ons was om het spel te gaan maken op Genk ... maar als dit Genk eens ooit te pakken was op eigen veld was het wel vandaag.
Al bij al een terecht gelijkspel die ons voorlopig op een PO I plaats houdt. Winst tegen Kortrijk is nu een must !!
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door Hallo-Tokyo »

Play off 1 kan me gestolen worden.
Het objectief is voor Genk blijven.
Het was crapuul.
Het is crapuul.
Zal altijd crapuul blijven.

4/6 dit jaar tegen de smurfen dus .....
Morgen smurfentaart.

Laat het jullie smaken.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4107
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door lindoke »

smol schreef:
lindoke schreef:Match gedaan. Billijk gelijkspel met een knappe goal van Boli. STVV heeft gespeeld voor wat ze waard waren. Wat wel weer opviel was de offensieve drang naar voor bij een 1-0 achterstand en het terug naar achter kruipen na de 1-1. Is zoiets er nu echt niet uit te krijgen? Gewoon blijven voort spelen en voor de 2e gaan? In de marge, als je deze wedstrijd door een neutrale bril bekijkt merk je toch een serieus verschil in individuele kwaliteit hoor dat Genk heeft ten opzichte van STVV. Maar dat zou in de toekomst door onze budgetverhoging toch al vel minder zichtbaar moeten zijn.

Enfin, ik ben content met het gelijkspel. We houden hen nog achter ons in het klassement.Op het Genkse forum waren ze voor de match alweer gemakkelijk van ons aan het winnen. Als het tegen ons is lijden die mannen daar toch serieus aan hoogmoedswaanzin hoor. Dan zijn de forumgangers hier toch een stuk realistischer.
In alle eerlijkheid merkte ik weinig individueel betere spelers op bij Genk dan bij ons. Zeg mij eens eentje van Genk van vandaag die je bij ons zou willen momenteel ?.......
Als je het niet erg vindt zou ik er een paar meer willen ;)
Pozuelo, Malinovskiy, Aidoo, Colley en Schrijvers mogen ze van mij direct komen brengen. Ik wil ze zelfs gaan halen en alle 5 in m"n C3ke steken :grappig:

Nee serieus, natuurlijk niet alleen op basis van vandaag. Ik vind dat gewoon erg goeie spelers in onze JPL. Ik hoop dat we de volgende jaren ook spelers van dat kaliber kunnen aantrekken. Al denk ik niet dat dit uitsluitend met budget te maken heeft. Ook scouting is super belangrijk.
Wie zit eigenlijk allemaal in de scoutingscel bij Genk? Misschien een vraag voor Scandic
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enrique
Berichten: 2849
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door enrique »

Off topic
Niks achter zoeken
Als Brugge kampioen wordt en bekerfinale is Brugge-Genk...
Speelt Genk dan automatisch EL of moeten ze hem winnen? Vroeger wel...
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door KNRI »

STVV super eerste helft! Begrijp het afhalen van Botaka wel niet goed want technisch kwam hij er vaak goed uit.
Videoref had ook mogen ingrijpen bij de belachelijke gele kaart van Asamoah. Maar ja, een kaart intrekken gaat blijkbaar niet volgens Filip Joos. :roll:
Genk was geen sjiek waard... Jammer dat we niet voor meer doelgevaar konden zorgen. Anders gingen we met 3 punten naar huis.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door Henkie-1984 »

Zelfs met de hulp van Boucaut lukt het hen niet. Als die muur niet een meter te ver staat gaat die nooit binnen.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door smol »

Henkie-1984 schreef:Zelfs met de hulp van Boucaut lukt het hen niet. Als die muur niet een meter te ver staat gaat die nooit binnen.
En toch heb ik het gevoel dat een goeie keeper die bal pakt ....
Jones
Berichten: 3165
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door Jones »

Verdiend gelijkspel. Grinta ! Heeft dat met Kotysch te maken ? Steppe geeft een zekere indruk. De norre redt uw punt door zich in de baan van het schot te gooien op het einde van Buffel. Mega-inspanning van Casper ! Merci STVV en merci Casper.
Op naar volgende match thuis tegen Kortrijk. Perbet, Ouali, Chevalier en co.
Moeilijk gaat ook. Zo kort bij de play-offs...komaan STVV !
Punch en inzet ! Toonbeeld hiervan al 2 matchen : Roman Bezus !
enerkey
Berichten: 2075
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door enerkey »

smol schreef:
Henkie-1984 schreef:Zelfs met de hulp van Boucaut lukt het hen niet. Als die muur niet een meter te ver staat gaat die nooit binnen.
En toch heb ik het gevoel dat een goeie keeper die bal pakt ....
Nen grotere zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door Jacques »

Dik verdiend punt vandaag. Het hadden er ook 3 kunnen (moeten) zijn als we het overwicht in de eerste 70 minuten weten om te zetten in meer kansen en minstens een doelpunt. Het hadden er ook 0 kunnen zijn als we de goal van Malinovskyi, letterlijk de enige bal die hij deftig geraakt heeft, niet konden uitwissen. Zoals gezegd voor de match: Pozuelo en Malinovskyi, in theorie is dat top, maar in realiteit moesten ze samen met Seck veelal het onderspit delven tegen De Petter, Asamoah en Bezus. Je kan Ingvartsen langs Pros zetten en een wedstrijdje "zoek de 7 verschillen" houden. Schrijvers en Zeghrova: geblaat in de gazetten, niks klaar gekregen op het veld. Genk zoog echt de stenen uit de grond. Wij hebben misschien niets te zoeken in PO1, akkoord, maar wat gaan die daar in godsnaam doen?? Het enige dat in hun voordeel pleit is de naam (en bijhorende nek). Voor de rest stellen die toch echt geen hol voor?! Grote namen, kleine prestaties. Ambitie voor het seizoen top 3. :gek:
Moreel winnen we vandaag, in punten verliezen we (een beetje). Chapeau voor de hele ploeg en in het bijzonder voor Teixeira (wat een machine) en Bezus (eerste keer dat hij 2 matchen na elkaar top is). Met 4/6 mogen we ons terecht de ploeg van Limburg noemen in deze jaargang, dat had zelfs 6/6 kunnen/mogen/moeten zijn.
Laatst gewijzigd door Jacques op 28 jan 2018, 11:35, 7 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
pat@
Berichten: 1064
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door pat@ »

smol schreef:
Henkie-1984 schreef:Zelfs met de hulp van Boucaut lukt het hen niet. Als die muur niet een meter te ver staat gaat die nooit binnen.
En toch heb ik het gevoel dat een goeie keeper die bal pakt ....
Dat gevoel had ik ook, tot ik de herhaling van achter het doel zag. Die bal was razendsnel bij de keeper eens hij over de muur was en Steppe er zicht op had.

Voor de rest superveel "grinta" gezien, om het op zijn Genks te zeggen. Wel wat te paniekerig op het laatste met alle gevolgen vandien. Het werd toch nog even bibberen.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 24: Genk-STVV

Bericht door Henri is de man »

Goed werk Jonas De Roeck !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Plaats reactie