Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door Since '54 »

Verdiende overwinning van een uitgekookt Kortrijk. Zoals Lokeren, Eupen, Charleroi en Antwerp hier uitgekookt punten kwamen scoren. Al deze coachen zijn De Roeck's meerdere. Ik zie hem en STVV geen 4 punten meer halen in het resterende seizoen. STVV staat 10de en dat is nog boven hun waarde. Met spelers zoals Boli en Botaka zal STVV nooit hoger eindigen. Bij het seizoenseinde sofort abfüren aub.
Beste speler bij STVV Roman Bezus, al drie speeldagen tereke.
Jones
Berichten: 3165
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door Jones »

Als je blijft morsen met de kansen in de eerste helft...
Dussaut weer 2 open kansen de nek omgewrongen...
Ge koopt Akpom en wat doet die trainer van ons ? Hij zet hem 75 minuten op de bank. Hij gooit een Boli een tien minuten eerder in die geen kloten kan voetballen. Geen kloten.
Dan Botaka en de petter, simpel spelerkes.
Bezus en Vetokele waren de mensen die ervoor streden.

Nog maar eens : Dussaut, Boli, legaer, Botaka, en De petter : jaag ze weg in de zomer aub. Se zen gin pijp toebak wijt zegge se in Sintruin. Liever 5 Japanners in de plaats dan zo een meelopers.
Een lesje in efficientie geeft Kortrijk ons en wij laten ons leiden naar de slachtbank. Kortrijk haalt 6/6 tegen ons. Perbet scoort altijd tegen ons.
Perbet, Ouali en Chevalier, dat zijn spitsen. Kortrijk heeft gewoon een neus voor goals. Wij al jaren niet meer na Sidibe.
Waarom haalden we nu geen flankspeler in de winter ?
Laatst gewijzigd door Jones op 03 feb 2018, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Waarom hebben ze eigenlijk nog ne spits bij gehuurd !!!?
Beste Jonas ,
dit is geen opstelling voor een thuismatch !!!( die je dan eigenlijk ook nog moet winnen)
Neen , hiervoor komt niemand naar het stadion.

Stvv geklopt op fysiek en kwaliteit !! Ik heb me afgevraagd wie de midweek match had gespeeld !!
Bezus man van de match !!! Laat me niet lachen !......(twintig jaar te laat geboren)
Vetokele en Asamoha hebben zich de ziel uit het lijf gelopen , de rest stond na 45 min stil.
In deze opstelling komen steeds de verkeerde spelers voor doel , elke week komt De Petter wel ergens voor doel
maar hij heeft helaas andere kwaliteiten .Jammer maar in voetbal tellen de doelpunten en niet het balbezit.
We mogen weer blij zijn dat we al een paar weken weten dat voor degene die nog willen ..volgend seizoen
terug eersteklasvoetbal spelen. :end:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
ronnieking
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door ronnieking »

In de eerste minuut krijg je al een reuzekans via Dussaut, jammerlijk naast na een goede actie Bezus-Botaka. Is het ongeluk dat je daar niet scoort ? Ik denk het niet... Daarna nog een paar halve mogelijkheden... Kortrijk komt een eerste keer serieus piepen en het is wel raak.. Toevallig ? Ik denk het niet... van een spits zoals Perbet kunnen wij enkel maar dromen... Vetokele doet wel zijn stinkende best... loopt een halve maraton... dan is het logisch dat je frisheid mist voor doel.. was samen met Bezus toch één van de weinigen die op niveau was... Ik vond dat er bij de 2 tegendoelpunten niet accuraat werd opgetreden, bij het eerste begint het met de snelheid van Dussaut, maar ook centraal mag Perbet zowel bij het eerste als tweede doelpunt toch makkelijk voor zijn man en aan de bal komen... klasse zullen we dat dan maar noemen zeker... ons middenveld dan - Asamoah- deed die wel mee ?
van Depetter weten we wat we mogen verwachten.. op de flanken met Bokata , Dussaut en ook de ingevallen Legaer (dramatische invalbeurt !) is het allemaal veel te weinig... vooraan ja... het grote niets... we hebben niet voor niets nog maar 28 keer gescoord... we hebben met deze ploeg zeker niets te zoeken in play-off 1. Laat dat maar over aan de zogenaamde grotere.. waarvan ofwel Standard of Genk er toch gaat naast grijpen als Antwerp ten minste niet meer ineenstuikt.. Ons wacht weer de gezellige play-off 2... wanneer gaan ze die overbodige handel eindelijk eens gaan afvoeren ? Ik hoop dat onze bewindvoerders veel meer sportieve ambities hebben en hun beloftes waarmaken... Voor het huidige STVV ... nee daar loopt Jan Modaal en zeker Kanarie Piet niet meer voor warm...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4107
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door lindoke »

Ik heb het verschillende keren gezegd en ik blijf het zeggen uit pure frustratie! Er zit AB-SO-LUUT GEEN SYSTEEM in deze ploeg. Vooraan is het schrijnend. Iedereen loopt maar wat. En dat is voor 100% de fout van JDR! Dat kan aangeleerd worden en JDR kan dat NIET! Dit STVV is individueel kwalitatief één van de minste ploegen in eerste klasse. Maar mits een duidelijk en herkenbaar systeem kan je veel meer uit deze ploeg/spelers halen.

Soit, seizoen voorbij. POII is ons deel. Hopelijk trekken de japanners hun ogen eens goed open en wordt er serieus aangekocht in de zomer. Maar als eerste moeten ze JDR zonder pardon aan de deur zetten. Die kerel moet eruit want zal nooit of te nimmer succes halen in eerste klasse. Een nieuwe trainer die onze competitie kent en spelers kopen die in het systeem passen wat hij voor ogen heeft. Laat JDR volgend seizoen trainer zijn bij Club Brugge en ze halen misschien zelfs geen POI plaats.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enrique
Berichten: 2848
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door enrique »

Jammer, dit jaar was het een gouden kans om po1 te spelen
Maar ik vrees dat ik weet voor wie de 6e of zelfs 5e plek gaat zijn...
Voor de Japanners, werk aan de supermercado
Te beginnen idd met een coach die een verschil maakt
voetballiefhebber
Berichten: 2680
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door voetballiefhebber »

enrique schreef:Jammer, dit jaar was het een gouden kans om po1 te spelen
Maar ik vrees dat ik weet voor wie de 6e of zelfs 5e plek gaat zijn...
Voor de Japanners, werk aan de supermercado
Te beginnen idd met een coach die een verschil maakt
Die Japanners, daar heb ik mijn twijfels over. Ze doen me denken aan RD. Ze gaan ook samenwerkingsverbanden aan met Japanse tweedeklassers, die zelfs nog onderaan bengelen. Ze huren ook al spelers, zoals die Akpom nu. Ze halen een geblesseerde Japanner met het oog op de Play Offs. Een jongen die reserve is van een tweedeklasser.

Die mannen willen alleen maar geld binnenhalen door televisierechten die ze in Japan hopen te slijten. Er komt wellicht een nieuwe trainer, maar misschien schuift een Japanner door. Ik dacht dat hij een club, Verona meen ik leidde en een aantal Japanse spelers.
Ze zullen ons toch moeten overtuigen. Ik ben benieuwd naar de transferperiode in de zomer eigenlijk.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door Jack »

Since '54 schreef:Verdiende overwinning van een uitgekookt Kortrijk. Zoals Lokeren, Eupen, Charleroi en Antwerp hier uitgekookt punten kwamen scoren. Al deze coachen zijn De Roeck's meerdere. Ik zie hem en STVV geen 4 punten meer halen in het resterende seizoen. STVV staat 10de en dat is nog boven hun waarde. Met spelers zoals Boli en Botaka zal STVV nooit hoger eindigen. Bij het seizoenseinde sofort abfüren aub.
Beste speler bij STVV Roman Bezus, al drie speeldagen tereke.
Uitgekookt ja, maar dit was toch absoluut geen verdiende overwinning voor Kortrijk???
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door Trunekson »

voetballiefhebber schreef:
enrique schreef:Jammer, dit jaar was het een gouden kans om po1 te spelen
Maar ik vrees dat ik weet voor wie de 6e of zelfs 5e plek gaat zijn...
Voor de Japanners, werk aan de supermercado
Te beginnen idd met een coach die een verschil maakt
Die Japanners, daar heb ik mijn twijfels over. Ze doen me denken aan RD. Ze gaan ook samenwerkingsverbanden aan met Japanse tweedeklassers, die zelfs nog onderaan bengelen. Ze huren ook al spelers, zoals die Akpom nu. Ze halen een geblesseerde Japanner met het oog op de Play Offs. Een jongen die reserve is van een tweedeklasser.

Die mannen willen alleen maar geld binnenhalen door televisierechten die ze in Japan hopen te slijten. Er komt wellicht een nieuwe trainer, maar misschien schuift een Japanner door. Ik dacht dat hij een club, Verona meen ik leidde en een aantal Japanse spelers.
Ze zullen ons toch moeten overtuigen. Ik ben benieuwd naar de transferperiode in de zomer eigenlijk.
De Japanse verdediger stond in het afgelopen seizoen in Japan nochtans 35 van de 35 matchen in de basis ;)
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door STVVninof »

Sorry, maar ik vind de reacties heel streng. In de eerste helft was er goed voetbal en grinta. Enkel in de afwerking wordt ee gefaald + perbet die veel ruimte kreeg. In detweede helft wordt de adem af gesneden met die snelle tweede goal. Het was zeker niet ideaal, maar toch een pak beter dan de matchen tegen Antwerp, Beveren etc
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door Geel-Blauw »

Een lesje in efficiëntie was het..
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door the fan »

Die Dussaut! Wat een ramp...
miel
Berichten: 1659
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door miel »

Hoe belachelijk kan een forum zijn ?
Ieder zijn eigen mening , maar als ik de commentaren lees van sommigen over de wedstrijd , stel ik mij toch vragen wat hun bedoelingen zijn .
Maar ja , dat zullen de grote kenners zijn zeker en zij hebben waarschijnlijk weer een andere wedstrijd gezien
Stvv speelde geen slechte wedstrijd en zijn gegaan voor de winst , als je dan op counters loopt , dat kan gebeuren .
Na het tweede tegen doelpunt hebben we het even moeilijk gehad , voor de rest waren wij de betere ploeg .
Alleen de afwerking moet en kan beter , maar gisteren zat ook alles tegen .
metser
Berichten: 354
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door metser »

De dromers onder ons (waarbij ook ik ) staan terug met de voetjes op de grond. Als je in bijna een halve competitie maar 1maal kan winnen is in feite gerechtigdheid geschied! Dank zij onze fantastische start , met als ruggesteun dame furtuna, hebben wij genoeg punten om geen degradatiezorgen te hebben. Maaaaar louter speltechnisch moeten we toch vaststellen dat stvv een zeer matige eersteklasser is die op een peil momenteel speelt van een degradant ! De helft van deze ploeg kan gewoon niet mee . Te beginnen bij onze keeper, ook niet een geweldige persoonlijkheid in doel . De flankverdedigers waren gisteren ook op defensief vlak weer ondermaats. Dat een dussault eraf wordt gelopen kan ik plaatsen (zeer snelle man) maar dat de norre de paslijn niet afsnijdt is onbegrijpelijk op dit niveau ( jeugdzonde? ) en dan onze Griek, vol energie maar ook oh zo beperkt ! Ons middenveld , met een depetter die huppelt als een jong veulen maar geen enkele bal fatsoenlijk raakt en of speelt, asamoah die verdrinkt in de snelheid van uitvoering, dussault die probeert dingen te doen die hij niet kan. Bezus was zowat de enige die voor gevaar zorgt en wat voetbalhersenen heeft. Voorin dan hebben wij een gebuisd duo van zulte , ( het is nu toch wel duidelijk zeker waarom die onder dury niet speelden) een botaka die niet weet waar de zon opkomst en een brokkenpiloot die op een halve match 8 keer buitenspel loopt en geen enkele serieuze voorzet trap. Om dan nog te zwijgen van de invalbeurt van boli, een echte ramp ! Waarom er nog iemand gehuurd wordt voor 5 wedstrijden is mij ook een raadsel ! Kortom maak de optelsom van het vorige en er blijven er hoogstens 5 over die een min of meer positief rapport hebben. De rest mag voor mijn part naar de kringloop en liefst zo snel als mogelijk. Een aangename play off 2 staat voor de deur, veel plezier ! ;) :roll:
Positivo
Berichten: 1852
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 25: STVV - KV Kortrijk

Bericht door Positivo »

Duivelse Perbet.
Hoeveel doelpunten zou die alleen al tegen stvv gescoord hebben ...?
Met verschillende ploegen .... Zeker méér dan 10.
Stvv is er voor gegaan. Met wat meeval verloopt de wedstrijd anders. Ik vond Kvk sterk spelen. Leep. Doelgericht. Enthousiast . En het geluk van de winnaars aan hun kant. Niet eens hun allersterkste elftal.
Tja, nu maar in Gent gaan winnen. Dan doen we weer mee.

De ploeg wordt hier op het forum nogmaals genadeloos afgemaakt.
Maar wat te zeggen van de toeschouwers die er weer niet waren om de ploeg aan te moedigen ? Tenslotte speelde de ploeg voor een plaats in de top 6.
Plaats reactie