Gent - stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Gent - stvv

Bericht door Jacques »

weekenders schreef:
enrique schreef:Dussaut in de spits?
Breng JDR maar niet op bepaalde gedachten :grappig:
Vetokele, Akpom, Acolatse

Wat die goeie trainer betreft: zwaar overdreven dat Clement nu ineens het verschil maakt. Zal best een goeie coach zijn, maar diezelfde Clement had even goed kunnen verliezen tegen Lokeren, Kortrijk, (STVV) en zelfs gisteren tegen Zulte. Het moet ook gewoon wat meezitten op de juiste moment.

Het moet al een hele tijd geleden dat we nog eens konden winnen in Gent. Ik herinner me een zege in het jaar dat we degradeerden (voor Brepoels kwam, was dat met Houwaert?) maar voor het overige gene vette. Thans spelen we daar meestal wel een degelijke match.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Gent - stvv

Bericht door Jones »

Volgens hbvl spelen ze een 4-4-2 met Akpom en Vetokélé. Legaer in, Dussaut en Boli op de bank. Terecht lijkt me. Bezus is twijfelachtig.
Terug vechtlust tonen is voor mij genoeg. Het soreprobleem gaat men niet oplossen nu, tenzij Akpom zijn duivels ontbindt. Hetgeen ik hoop. Die gast heeft iets te bewijzen. Alleen hoop ik op lef, doelgerichtheid en handelen in ploegbelang.
Ik begrijp niet dat die Japanners constant over en weer vliegen ipv hier te blijven en hun schouders onder STVV te zetten.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Gent - stvv

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Volgens hbvl spelen ze een 4-4-2 met Akpom en Vetokélé. Legaer in, Dussaut en Boli op de bank. Terecht lijkt me. Bezus is twijfelachtig.
Terug vechtlust tonen is voor mij genoeg. Het soreprobleem gaat men niet oplossen nu, tenzij Akpom zijn duivels ontbindt. Hetgeen ik hoop. Die gast heeft iets te bewijzen. Alleen hoop ik op lef, doelgerichtheid en handelen in ploegbelang.
Ik begrijp niet dat die Japanners constant over en weer vliegen ipv hier te blijven en hun schouders onder STVV te zetten.
Yajima en Pinto zijn hier.

Tateishi is uw CEO. Voor Jappen is dat DE man van een bedrijf. Voor Japanners is Tateishi dus DE man van STVV. Logisch dus dat, als je IN JAPAN iets geregeld wilt krijgen dat uw CEO NAAR JAPAN gaat?

Ondertussen blijft het op Sint-Truiden natuurlijk windstil, wat sommigen een doorn in het oog is blijkbaar
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Gent - stvv

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:Volgens hbvl spelen ze een 4-4-2 met Akpom en Vetokélé. Legaer in, Dussaut en Boli op de bank. Terecht lijkt me. Bezus is twijfelachtig.
Terug vechtlust tonen is voor mij genoeg. Het soreprobleem gaat men niet oplossen nu, tenzij Akpom zijn duivels ontbindt. Hetgeen ik hoop. Die gast heeft iets te bewijzen. Alleen hoop ik op lef, doelgerichtheid en handelen in ploegbelang.
Ik begrijp niet dat die Japanners constant over en weer vliegen ipv hier te blijven en hun schouders onder STVV te zetten.
Yajima en Pinto zijn hier.

Tateishi is uw CEO. Voor Jappen is dat DE man van een bedrijf. Voor Japanners is Tateishi dus DE man van STVV. Logisch dus dat, als je IN JAPAN iets geregeld wilt krijgen dat uw CEO NAAR JAPAN gaat?

Ondertussen blijft het op Sint-Truiden natuurlijk windstil, wat sommigen een doorn in het oog is blijkbaar
Als er bij elke beslissing op en af Japan moet gegaan worden ...

De moderne tijden van tegenwoordig zou toch snellere oplossingen moeten toelaten..

Soit, zoals ge zelf zegt, windstil op staaien.. effe wennen ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Gent - stvv

Bericht door luc de kanarie »

volgens stvv geen boli op de bank
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Gent - stvv

Bericht door Geel-Blauw »

XI: Steppe, Casper, Kotysch, Teixeira, Kitsiou, de Petter, de Sart, Botaka, Legear, Vetokele, Akpom
Geen Boli op de bank.
Nie zievere, speile!
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Gent - stvv

Bericht door STVVninof »

Onterecht achter met handsbal. Voetballen niet slecht mee, maar de actie stopt steeds bij onze twee flank spelers. Echt welnde achilleshiel in onze ploeg
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Gent - stvv

Bericht door Brusselmans »

over en out na 20 minuutjes !!! :oops:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Gent - stvv

Bericht door Geel-Blauw »

Ben ik de enige die zich doodergert aan deze scheids?
Nie zievere, speile!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Gent - stvv

Bericht door toyotacorolla »

Onkunde van de spitsen, met zo'n kansen niet kunnen scoren, :zot: :zot: :zot:

Teveel met hoge lange ballen naar twee niet kopbalsterke spitsen.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Gent - stvv

Bericht door enerkey »

Ja echt erg. Hoe kan je dit allemaal missen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Gent - stvv

Bericht door lindoke »

Botaka in mijn ogen weer een regelrechte ramp. Voor meer balvastheid zou ik Asamoah inbrengen tijdens de rust.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Gent - stvv

Bericht door enerkey »

Dierick maakt het nu helemaal af voor ons. :party:
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Gent - stvv

Bericht door Willy Roelands »

Wat een arbitrage , het ligt er vingerdik op.
En wat een verslaggeving op TV . Is dat een supporter van Gent?
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Gent - stvv

Bericht door Alain »

Dussaut zijn vrije trap... :-D

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Plaats reactie