Gent - stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Gent - stvv

Bericht door Henkie-1984 »

Nog 3 dingen kunnen het seizoen nog sieren:
- winst tegen Anderlecht
- winst tegen Brugge
- ontslag van JDR
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Gent - stvv

Bericht door toyotacorolla »

Tweede goal van Gent, owngoal Botaka
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Gent - stvv

Bericht door the fan »

Zoals ik voorspelde... plaats 13
voetballiefhebber
Berichten: 2680
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Gent - stvv

Bericht door voetballiefhebber »

Volgens de analyse van Bob Peeters bij Play Sports heeft de beslissing van Dierick de match naar de vaantjes geholpen. Als het omgekeerd was zei Bob, zou hij nooit rood geven. Dierick zal dit niet graag horen, maar het is wel de waarheid zei Bob nog.

Ik heb maar vlagen van de match gezien. Het is niet meer om naar te kijken en dus gewoon te voorspelbaar wat STVV betreft. Ze scoren nooit en zijn totaal niet efficiënt, zowel voor- als achteraan. Zeker de flanken zijn de achilleshiel van de ploeg.
Thuis tegen Anderlecht zal De Roeck starten met Dussaut ipv de geschorste Kitsiou.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4107
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Gent - stvv

Bericht door lindoke »

Met het Japanse beleid dat er nu is gaat het heel moeilijk zijn om JDR aan de kant te schuiven. Omdat deze mensen op dit moment te ver van de ploeg af staan en geen voeling hebben met de problemen die er nu zijn. Tenzij er iemand uit het Belgische entourage opstaat en dit expliciet duidelijk gaat maken. De laatste weken heb ik zelfs het gevoel dat JDR zelf aanstuurt op een ontslag. Misschien heeft hij recht op een riante ontslagvergoeding. Anders kan ik zijn vreemde beslissingen niet begrijpen. Aan de andere kant kan het zijn dat de Japanners door gebrek aan voeling hem ook volgend seizoen het vertrouwen blijven geven.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Gent - stvv

Bericht door Trunekson »

En net als tegen Kortrijk kon het er alweer heel anders uitzien na de 1ste helft...
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: RE: Re: Gent - stvv

Bericht door Henkie-1984 »

Trunekson schreef:En net als tegen Kortrijk kon het er alweer heel anders uitzien na de 1ste helft...
Waarheid, maar als je trainer geen vertrouwen uitstraalt is het moeilijk om dit als speler wel te hebben...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Gent - stvv

Bericht door Since '54 »

Zolang als De Roeck hier rondloopt zullen Dussaut en Botaka in de fanionploeg blijven staan. Nu moeten we de punten, op dit moment, niet meer gaan halen in bv de Ghelamco Arena. Het was al een bijna wonder dat we Gent én Anderlecht én Genk konden verslaan.
STVV scoort ocharme o zo moeilijk en als je dan nog (onterecht) een man verliest ben je eraan voor de moeite, zelfs tegen veel mindere goden. Enig lichtpunt was de Engelsman. Hij kan voetballen maar wat ben je nu nog met hem? Gueye en Acolatse die hadden er al moeten gestaan hebben maar ik vrees dat ook zij een snelle vervaldatum hebben.
Wij gaan, zoals ik verleden week al schreef, geen 4 punten meer halen en bovendien zie ik in dit STVV geen ploeg (meer) die met veel goesting de Poule II zal gaan spelen. Ook wij zijn er van nu af aan voor de moeite.
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Gent - stvv

Bericht door Condor »

Het is hoog tijd dat De Roeck bedankt wordt voor zijn diensten (??) voordat de supporters hem binnen enkele matchen van het veld halen. De resultaten sinds zijn aantreden zijn schrijnend en ik zie niet in hoe dat deze studiebegeleider van het klein-seminarie (vergelijking) het tij kan doen keren. Deze man ontbreekt elk animo om een ploeg te begeesteren en had hij een duizendste geestdrift van Punto dan zagen we terug een vooruitstrevend STVV van Leko.
Er zijn gekwetsten dat is juist maar die zijn er steeds dus dringend een vervanging a la Jacky Mathijssen alvorens we in play off 2 gaan wegzinken.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1078
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Gent - stvv

Bericht door weekenders »

Willy Roelands schreef:Wat een arbitrage , het ligt er vingerdik op.
En wat een verslaggeving op TV . Is dat een supporter van Gent?
Bram Lambert is gewoon een supporter anti-STVV. Bijna elke week hetzelfde met die zeveraar.
ronnieking
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Gent - stvv

Bericht door ronnieking »

In de eerste helft krijg je de beste kansen, maar scoren neen, dat is er voor ons helaas niet meer bij... Vetokele alleen kan (moet ?) zorgen voor een loepzuivere hattrick. Onze Arsenal-boy ontgoochelde niet maar moet zich toch al afvragen waar hij is terecht gekomen.. deze ploeg heeft te veel spelers die nauwelijks 1A niveau halen. Ons eerste tegendoelpunt mag je op de kap van Teixeira schrijven al gaat Dierick daar al een eerste keer in de fout, hij moet daar strafschop fluiten.of een handsbal geven tegen Gent...Daarna krijgt Gent nog één kans... wij zeker 3 waar er dus geen van binnen gaat... hieraan kan De Roeck niets doen...wij moeten naargelang de kansen gewoon leiden met een aantal doelpunten voorsprong , verdiend of niet, dat doet niet ter zake...

In het begin van de tweede helft besluit Dierick Gent voor alle zekerheid toch maar wat te helpen door een belachelijke tweede gele kaart voor Kitsiou te trekken.... man, man, man wat een lachertje...en de match naar de vaantjes te fluiten... dat de rechtstreekse tegenstander van Kitsiou, tot dan onzichtbaar, er van profiteert om er 2-0 van te maken moet die onnozelaar van een arbiter zeker opgelucht hebben... De Roeck had Botaka nooit op de rectsback mogen zetten alhoewel Dussaut niet echt een groot licht was als vervanger... Hij blijft ondanks alles toch speelminuten vergaren bij De Roeck. Ik kan hem nog enigszins begrijpen dat hij iets moet doen om Kitsiou te vervangen want Botaka daar laten staan was misschien nog erger geweest... als dat al kan, want toen ik Dussaut na een uur een vrijschop hoog zag over trappen dacht ik echt mijn TV uit te zetten, jawadde... In alle linies heeft dit STVV versterking nodig, te beginnen met een goede doelman . Steppe kan me evenmin als Pirard overtuigen... Onze vleugelbacks vallen niet uit de toon maar voor Kitsiou zou ik toch zeker geen miljoen euro over hebben. Centraal moet er zeker iemand bij komen. Ons middenveld is ook maar heel matig. De Sart. Legaer, Botaka....kan me allemaal niet overtuigen... vooraan is het nog een groter ramp.. Het is in feite een wonder dat je met deze ploeg 33 punten gehaald hebt, we hadden er wel 23 na 12 matchen, dus daarna nog een 10 op 42 ! Ik denk echt dat we ook in de volgende 4 matchen niets meer halen of het moest vrijdag tegen het al even zieke Anderlecht gebeuren... Maar eerlijk ? Ik denk het niet...
enrique
Berichten: 2848
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Gent - stvv

Bericht door enrique »

lindoke schreef:Met het Japanse beleid dat er nu is gaat het heel moeilijk zijn om JDR aan de kant te schuiven. Omdat deze mensen op dit moment te ver van de ploeg af staan en geen voeling hebben met de problemen die er nu zijn. Tenzij er iemand uit het Belgische entourage opstaat en dit expliciet duidelijk gaat maken. De laatste weken heb ik zelfs het gevoel dat JDR zelf aanstuurt op een ontslag. Misschien heeft hij recht op een riante ontslagvergoeding. Anders kan ik zijn vreemde beslissingen niet begrijpen. Aan de andere kant kan het zijn dat de Japanners door gebrek aan voeling hem ook volgend seizoen het vertrouwen blijven geven.
Ik vrees nu al een beetje 30 maart 2019...
Zoals het nu gaat bij STVV is er niks plezants meer aan
Kortrijk staat op degraderen, andere trainer en hopla, straks nog top6
Hier alweer voor de zoveelste keer de omgekeerde richting, bijna hetzelfde klassement, het zal nie veel schelen
Hoe lang is het geleden dat we hier nog een plezierig seizoen gehad hebben?
2e klasse tel ik niet mee
STVV-fan
Berichten: 5968
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Gent - stvv

Bericht door STVV-fan »

1ste goal zuiver hands en geel voor Kitsiou was BELACHELIJK.

Proficiat Dierick, beste man bij Gent.

STVV definitief uit de top 6, de natte droom van De Witte en co.

Laat ons nu aub gewoon ons matchen spelen tot het einde van het seizoen, mag het?

Iedereen die nu op STVV schiet hier moest een kramp in zijn kloten krijgen.
De vijf minuten voor de rust drukt ge Gent volledig weg. Uitblinker hier was voor mij toch wel Akpom. Die jong kan het.

Na de rust ziet Dierick de kans om Gent vrije baan te geven naar de overwinning en doet het dan ook op een zeer belachelijke manier.
Hij mag van mij zijn beide poten breken en zijn fluit inslikken. BAH.

Na de rode kaart val je met 10 en is het zeker gedaan, dan drukt Gent u helemaal weg.

Afwerking, Afwerking, Afwerking is het sleutelwoord.

Op naar laatste grijze matchen en een grijze PO II.

De Roeck mag van mij ook beschikken. Niet enkel voor deze match, maar de voorbije reeks met verliesmatchen tegen vooral Antwerp en Kortrijk die je hem kan aanwrijven
voetballiefhebber
Berichten: 2680
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Gent - stvv

Bericht door voetballiefhebber »

Die Japanners weten niet wat er gaande is. Er spreekt naar verluidt nauwelijks iemand een woord Engels. Hoe gaat die Meekers dat uitleggen aan die mannen?

Roland deed soms alsof hij de supporters niet verstond. Die gasten verstaan de 12de man al helemaal niet. Ik vrees voor volgend seizoen.
STVV zou 2 nieuwe keepers moeten gaan halen om te beginnen (Coosemans en Thoelen). Die jongen van Arsenal misschien wat langer onder contract leggen. Spelers als Boli, Dussaut, Botaka en Antunes zeker al wegjagen.
De Sart zou ik houden, want die heeft volgens mij veel potentieel al komt het er nu niet meer uit.

Een nieuwe trainer en assistent moet er komen. Waarom niet het duo Mathijssen-Vrancken of dergelijke? Is maar een voorbeeld. De terugkeer van Rob Schoofs regelen. Wij zouden een type Bjelica, een vechter op het veld wel kunnen gebruiken op de linksachter. Er is heel veel werk aan de winkel!
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Gent - stvv

Bericht door smol »

STVV-fan schreef:1ste goal zuiver hands en geel voor Kitsiou was BELACHELIJK.

Proficiat Dierick, beste man bij Gent.

STVV definitief uit de top 6, de natte droom van De Witte en co.

Laat ons nu aub gewoon ons matchen spelen tot het einde van het seizoen, mag het?

Iedereen die nu op STVV schiet hier moest een kramp in zijn kloten krijgen.
De vijf minuten voor de rust drukt ge Gent volledig weg. Uitblinker hier was voor mij toch wel Akpom. Die jong kan het.

Na de rust ziet Dierick de kans om Gent vrije baan te geven naar de overwinning en doet het dan ook op een zeer belachelijke manier.
Hij mag van mij zijn beide poten breken en zijn fluit inslikken. BAH.

Na de rode kaart val je met 10 en is het zeker gedaan, dan drukt Gent u helemaal weg.

Afwerking, Afwerking, Afwerking is het sleutelwoord.

Op naar laatste grijze matchen en een grijze PO II.

De Roeck mag van mij ook beschikken. Niet enkel voor deze match, maar de voorbije reeks met verliesmatchen tegen vooral Antwerp en Kortrijk die je hem kan aanwrijven
Was ook een duidelijke penalty fout van Texeira, was dus ofwel penalty ofwel hands.
Voor de rest floot hij naargelang het niveau van Stvv steeds zwakker dus.
Plaats reactie