Feestende stvv spelers

Alles over de wedstrijden van STVV
Plaats reactie
metser
Berichten: 354
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Feestende stvv spelers

Bericht door metser »

Was daarstraks in de stad. Bij het uitrijden van parking cultureel centrum zie ik daar 2 onverzorgde tenten en wat nadar afsluiting. Natuurlijk, nieuwsgierig als ik ben vertraag en kijk ik, en wat zie ik, bijna de ganse stvv-kern staat daar te koukleumen ! Niet bepaalde beste voorbereiding voor de wedstrijd van zaterdag met de griep en verkoudheden in omloop ! Iemand een idee wat er gaande was ( stunt van de Japanners ? )
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5274
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Feestende stvv spelers

Bericht door Halenaar »

Djeezus...

Hoe negatief kan men zijn?

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/v ... vincentius
metser
Berichten: 354
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Feestende stvv spelers

Bericht door metser »

Djeezus..... hoe kort kan het lontje zijn ? Vraag gewoon iets en baf......oh mijne kop :grappig:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5274
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Feestende stvv spelers

Bericht door Halenaar »

Nee, jij veronderstelt iets. Je haalt er al een stunt bij van de Japanners, en blijkbaar waren ze volgens de topictitel ook al aan het feesten. Waaruit je dat kon afleiden bij een voedselbedeling, god mag het weten.

En blijkbaar moeten de spelers ook binnen blijven bij dit weer, en dit liefst zo kort mogelijk bij de kachel. Ze moesten maar eens koud krijgen.

Sta me dan alstublieft toe om even met de ogen te rollen :roll:

Hulde trouwens voor de mensen die zich bezig hebben gehouden met dit initiatief!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Feestende stvv spelers

Bericht door Jacques »

Feestende stvv spelers als titel bij een voedselbedeling, wtf :zot: :oops: ...beschamend, een ander woord is er niet voor deze titel. Dit is een zeer positief initiatief van de club en Sint-Vincentius dat een pluim verdient om zo veel redenen, de belangrijkste (met voorsprong) dat het een goede daad is voor een hulpbehoevende medemens. Intriest dat iemand nog maar insinueert dat het om "feestende stvv spelers" zou gaan. Dit gaat er bij mij niet in.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2849
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Feestende stvv spelers

Bericht door enrique »

De bedenker van deze topic zou als straf daar een week sociaal werk moeten gaan doen...
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Feestende stvv spelers

Bericht door Louis XIV »

Voor metser staat het uitdelen van voedselpacks en een tas soep gelijk aan grote feest...ge hebt er die rap content zijn :lollig:
Zo ontstaan dus de grootste roddels...billeklets
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Feestende stvv spelers

Bericht door Mobius »

Het was precies toch wel plezant aan de foto's te zien. Allemaal straftraining wegens het "zich amuseren bij een voedselbedeling" :grappig: :grappig:
Plaats reactie