Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door Krisaias »

Louis XIV schreef:
Krisaias schreef:
Louis XIV schreef:
tweety schreef:Boffin thuis tegen chalala zonder twijfel. Die van kalisa was bij het begin van de 2e helft.
Was op ne zondag, spionkop toen langs het veld en boffin die hem vanaf de middellijn rechtstreeks in trapt ..niet tegen Brugge??
Neen, idd de 2-1 tegen Chalala in het seizoen 2001-2002
https://nieuws.vtm.be/stadion/151219-20 ... -veld-stvv
Krisias merci maar Chalala was het zeker niet, 2001 gaf me de leidraad, t’is de 2de al dan niet windgoal die ik bedoelde
Desiré zet er wel nog zijne knikker tegen
Fantastische match !!
Weet niet of daar veel wind aan te pas kwam, maar we hadden het dus duidelijk over twee verschillende matchen. In bijlage, uit HBvL, de eerste pagina en het verslag van de match die ik bedoelde ... :cool:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door Louis XIV »

Krisaias schreef:
Louis XIV schreef:
Krisaias schreef:
Louis XIV schreef:
tweety schreef:Boffin thuis tegen chalala zonder twijfel. Die van kalisa was bij het begin van de 2e helft.
Was op ne zondag, spionkop toen langs het veld en boffin die hem vanaf de middellijn rechtstreeks in trapt ..niet tegen Brugge??
Neen, idd de 2-1 tegen Chalala in het seizoen 2001-2002
https://nieuws.vtm.be/stadion/151219-20 ... -veld-stvv
Krisias merci maar Chalala was het zeker niet, 2001 gaf me de leidraad, t’is de 2de al dan niet windgoal die ik bedoelde
Desiré zet er wel nog zijne knikker tegen
Fantastische match !!
Weet niet of daar veel wind aan te pas kwam, maar we hadden het dus duidelijk over twee verschillende matchen. In bijlage, uit HBvL, de eerste pagina en het verslag van de match die ik bedoelde ... :cool:
Vanop 40 m zowaar , gejaagd door de wind - stond wel wat wind maar denk dat doelpunt onder 'de 'categorie' windgoal werd geplaatst omdat in één van de vorige matchen wel effectief de wind zijn bijdrage had gedaan...tx voor de opheldering en de krantenartikels ! Woar is den tiid
Plaats reactie