Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Alles over de wedstrijden van STVV
stvv'er
Berichten: 2420
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door stvv'er »

2 dagen voor deze topper zullen maar eens deze topic starten.

De laatste zege tegen de Mauven dateert alweer van die memorabele 12de september 2009 (2 - 1), in het Brepoels-tijdperk toen we voor enkele speeldagen leider werden in de JPL. Da's al 8,5 jaar geleden :zot:
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1078
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door weekenders »

Scheidsrechter: Nathan Veboomen.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door toyotacorolla »

Niet op teveel hopen, een ploeg als rsca die niet draait, is nog te sterk voor dit zwalpend Stvv. Een zekerheid, de match moet nog gespeeld worden.
miel
Berichten: 1659
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door miel »

toyotacorolla schreef:Niet op teveel hopen, een ploeg als rsca die niet draait, is nog te sterk voor dit zwalpend Stvv. Een zekerheid, de match moet nog gespeeld worden.
Zwalpend Stvv ???????????????????
Na de winterstop heb ik alleen een zwalpend Stvv gezien op Waasland Beveren .
En na de belachelijke rode kaart van Kitsiou op Gent
In de overige matchen waren wij zeker de even knie en zelfs beter .
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5274
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door Halenaar »

RSCA mist Deschacht (geen verlies voor hun), De Doncker en Kums (wel een verlies).

We zouden wel eens iets kunnen rapen tegen dit rsca.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door Jack »

Halenaar schreef:RSCA mist Deschacht (geen verlies voor hun), De Doncker en Kums (wel een verlies).

We zouden wel eens iets kunnen rapen tegen dit rsca.
Kums en Dendoncker ook geen zak waard hoor.
Meestal hebben ploegen in de penarie of niet meer scorende spitsen hun wederopstanding tegen ons. Afwachten.
Anderlecht is alleszins echt niks waard op dit moment dus als wij een goede dag hebben kan het wel hoor.
ronnieking
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door ronnieking »

Kums is voor het ogenblik ook geen groot gemis, nog een schim van zoals hij speelde bij de Buffalo's.

Toch zal het in de gegeven omstandigheden niet gemakkelijk zijn om iets te halen.
We hebben de laatste 14 matchen nog zeggen en schrijven 1 keer gewonnen, tegen een ploeg die speelde als een echte vod. Wat een "kak"ploeg was dat toen !

Ik ben echt nieuwsgierig naar beide opstellingen. Zeker die van Anderlecht... met de lichtvoetige brigade zeker dan maar ?
STVV-fan
Berichten: 5968
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door STVV-fan »

Steppe
De Norre- Kotysch - Teixeira - Antunes
Legaer - Bezus - De Petter - Botaka
Vetokele - Akpom


De zwakte van Anderlecht ligt op dit moment op het middenveld en op de flanken.

Bovenstaande 4-4-2 zou Anderlecht bij hun keel moeten grijpen en ongelooflijke druk naar voren zetten.

Als we kansen blijven creëren net zoals de vorige matchen, zullen we toch ooit die goal moeten maken.... .

PO I is gaan vliegen, maar dat wil niet zeggen dat we er die laatste matchen niet in kunnen vliegen en wie weet als het mirakel van onder Brepoels zich zou herhalen
STimVV
Berichten: 2696
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door STimVV »

Kums zal vervangen worden door Trebel die weer fit zou zijn. Dat lijkt me dus een versterking tov hun laatste matchen. Trebel is in mijn ogen hun beste speler dit seizoen.
Dendoncker maakte 2 own-goals tegen Oostende en pakt rood. Spijtig dat die er dus niet bij is. :P
Ik verwacht onderstaande ploeg.

-------------------Sels----------------------
--Appiah---Sa---Spajic-----Obradovic--
--------------Gerkens----Trebel---------
--Chipciu--------Morioka---------Saif--
------------------Ganvoula---------------

Zo zwak is dat toch niet vind ik...
Ik vind Saif de laatste weken één van de beteren bij hen. Dus zal hun sterkere element tegen ons zwakste element uitkomen. Door de schorsing van Kitsiou zal dat onze zwakke plek zijn: Dussaut tegen Saif. Al moeten we er ook geen bang van hebben natuurlijk, het is geen wereldspeler... ik heb meer bang van Dussaut zelf. :?
Hein zal dat wel weten en willen uitspelen. Of verrast DeRoeck ons en zet hij DeNorre op rechts en Dussaut (of Antunes) op links?

@ STVV-fan hierboven: geloven we echt dat DeRoeck zijn vriendje Dussaut op de bank zal zetten, nadat hij de vorige weken zoveel minuten speelde, ten voordele van Antunes die al effe de kern niet meer haalt. En met de beloften moest spelen? Ik zou uw optie misschien ook wel verkiezen, maar ik verwacht het niet.
Een middenveld met legear-bezus-Botaka én 2 spitsen is te aanvallend tegen Anderlecht. Asamoah komt voor mij terug in de ploeg. Akpom zou ik laten komen vanop links (ipv Botaka). In de hoop dat Bezus terug fit zal zijn. (waarschijnlijk niet)
Jones
Berichten: 3165
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door Jones »

We gaan Anderlecht kloppen. Nooit hebben we er zo goed voorgestaan. Anderlecht mentaal zeer kwetsbaar, veel sterkhouders die men mist. Onervaren jeugd zal het nu moeten doen. Stayen blijft van ons vrijdag. 36 ptn vrijdagavond; Akpom gaat ontploffen
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door FANFOREVER »

Anderlecht viert de wederopstanding op Staaien. STVV speelt als een vod. Angsthazenvoetbal reeds 10 weken. Ik pas voor deze vertoning; Dank u wel JDR.
:stvv:
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door Hallo-Tokyo »

STVV - Anderlecht ga ik altijd.
RSCA kocht bekers en titels. Wat een gedrocht van een club.
KBVB vriendjes.
Maak ze af en lach ze uit.
Dreke
Berichten: 3618
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door Dreke »

Twee vodden tegen elkaar. De bookies zetten Anderlecht licht favoriet. Ik denk dat we minstens een punt halen.
A loyal football fan only supports the shirt...
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door StellaWADASWAD »

Vraagje: Ik zou graag naar de wedstrijd willen komen, maar ik vergat na de match tegen Kortrijk tickets te kopen. Ik vermoed dat er morgen wel weer geen tickets te koop zullen zijn, en vandaag en morgen voormiddag raak ik er niet meer. Heeft iemand een idee hoe het mij alsnog kan lukken op STVV en nobele strijd te zien voeren, of is het verloren moeite ?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 27: STVV - RSC Anderlecht

Bericht door Since '54 »

Stel dan we Anderlecht kloppen, dan is voor velen het seizoen andermaal geslaagd :roll: Dat we de punten hebben laten liggen op Stayen o.a.tegen Eupen en Lokeren daar staat dan niemand meer bij stil.
Plaats reactie