Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door StellaWADASWAD »

2-0 en Antunes liet zien waarom hij niet vaak mag starten.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door Geel-Blauw »

In de krant zegt De Roeck dat we 7/9 nodig hebben. Als hij nu zegt dat 1 punt genoeg is verwacht die dus dat we in Charleroi gaan winnen. :gek:
Ondertussen 2-0, komt ervan als je met 5 vanachter wilt spelen terwijl je niet eens 3 fitte centrale verdedigers hebt. Akpom de enige op niveau maar hij kan het niet alleen.
Nie zievere, speile!
enerkey
Berichten: 2075
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door enerkey »

Koeken toe
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4107
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door lindoke »

In tegenstelling tot velen hier heb ik het nooit voor De Norre gehad omdat hij volgens mij gewoon tekort komt op dit niveau. Maar wat die jongen vandaag laat zien is buiten categorie in negatieve zin. Als Kotysch 20 ballen trapt zijn het ook 15 lange ballen en 5 terug op de doelman. Soit, dit STVV is gewoonweg technisch te beperkt. Heeeel veel werk voor de boeg voor de Japanners!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door StellaWADASWAD »

lindoke schreef:In tegenstelling tot velen hier heb ik het nooit voor De Norre gehad omdat hij volgens mij gewoon tekort komt op dit niveau. Maar wat die jongen vandaag laat zien is buiten categorie in negatieve zin. Als Kotysch 20 ballen trapt zijn het ook 15 lange ballen en 5 terug op de doelman. Soit, dit STVV is gewoonweg technisch te beperkt. Heeeel veel werk voor de boeg voor de Japanners!!!
Heeft meer te maken met de positie en rol die je De Norre geeft in deze match, dat hij Antunes langs hem heeft is ook geen geschenk. Dat jij nu deze gebruikt om op hem te hakken, zegt niets over De Norre.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: RE: Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door Henkie-1984 »

lindoke schreef:In tegenstelling tot velen hier heb ik het nooit voor De Norre gehad omdat hij volgens mij gewoon tekort komt op dit niveau. Maar wat die jongen vandaag laat zien is buiten categorie in negatieve zin. Als Kotysch 20 ballen trapt zijn het ook 15 lange ballen en 5 terug op de doelman. Soit, dit STVV is gewoonweg technisch te beperkt. Heeeel veel werk voor de boeg voor de Japanners!!!
Idd technisch veel te beperkt! Elke kans wordt vakundig verknoeid. Asamoah heel veel aan de bal maar maakt nooit het verschil en Legear, dat is wss nog de beste, maar hij is ook veeeeeel te wisselvallig.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door toyotacorolla »

Langs de zijlijn:
Met zijn handen diep in zijn zakken, en zijn kopke een beetje naar beneden .......... :zot:
Laatst gewijzigd door toyotacorolla op 24 feb 2018, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
enrique
Berichten: 2848
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door enrique »

Trieste mentaliteit
Los van het feit of ge po1 KUNT halen, WILT ge het nie halen
Vandereycken zei vroeger, voetbal is niet gemaakt om doelpunten te scoren
JDR is van dezelfde slag
Ge moet JDR een zaak meegeven, hij heeft ervoor gezorgd dat Antwerp 1 concurrent minder had voor po1
Hopelijk volgend seizoen een jobke in zijn buurt
Hopelijk wint Standard morgen
Het zou erg zijn dat Antwerp po1 haalt
Dan gaat em nog meevieren ook
Veel plezier in po2, hehe
En veel toeschouwers gewenst, maar ik vrees ervoor
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door smol »

Nu De Norre gaan afrekenen is helemaal fout.
Eerst en vooral speelt hij al een heel seizoen op een positie die niet de zijne is en doet hij het meer dan onaardig.

Ik zou De Norre eens willen zien spelen op de positie van De Petter, wat eigenlijk zijn beste positie is.

Voor de rest zijn we achteraan een zeef zonder Texeira, is Kitsiou niet meer de betere versie van Dussaut de laatste weken en Goutas Antunes tja daar zwijgen we maar over zeker. Wat is trouwens van Matarese gekomen ??

Akpom doet zijn stinkende best maar alleen kan die kerel ook niks veranderen hé.

Na rust De Petter en De Sart eraf en Bezus en Vetokele erop.

2-0 bij rust achter tegen een Oostende dat eigenlijk niet eens wil.
Ik zeg niet dat je bij de mentaliteit van Antwerp het veld op moet maar iets agressiever als dit mag toch wel :(
voetballiefhebber
Berichten: 2680
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door voetballiefhebber »

Kitiou eruit voor godbetert Botaka. Van die hebben we ook maar in 2 matchen dit seizoen iets gezien.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door Bartman »

voetballiefhebber schreef:Kitiou eruit voor godbetert Botaka. Van die hebben we ook maar in 2 matchen dit seizoen iets gezien.
Die 2 zal ik dan gemist hebben vrees ik.
Nul over de hele lijn, net zoals de trainer.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door smol »

Je hebt dus echt het idee dat je naar een oefenwedstrijd zit te kijken ... zo staan beide ploegen op het veld ... alleen kon één van deze teams voor aanvang nog aanspraak maken op PO I. Jammer dat je dan niet met meer ambitie en strijd zo een wedstrijd afwerkt. nEnfin dit geeft onze Japanners wat meer tijd om al richting volgend seizoen te werken.

Al waar je niet meer verder mee wil stuur je al maar met verlof en geef enkele jeugdspelers waar je potentieel inziet de kans in PO II.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: RE: Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door Henkie-1984 »

smol schreef:Je hebt dus echt het idee dat je naar een oefenwedstrijd zit te kijken ... zo staan beide ploegen op het veld ... alleen kon één van deze teams voor aanvang nog aanspraak maken op PO I. Jammer dat je dan niet met meer ambitie en strijd zo een wedstrijd afwerkt. nEnfin dit geeft onze Japanners wat meer tijd om al richting volgend seizoen te werken.

Al waar je niet meer verder mee wil stuur je al maar met verlof en geef enkele jeugdspelers waar je potentieel inziet de kans in PO II.
Enkel Texeira, Kotisch, De Norre en onze spitsen wil ik houden.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: RE: Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door smol »

Henkie-1984 schreef:
smol schreef:Je hebt dus echt het idee dat je naar een oefenwedstrijd zit te kijken ... zo staan beide ploegen op het veld ... alleen kon één van deze teams voor aanvang nog aanspraak maken op PO I. Jammer dat je dan niet met meer ambitie en strijd zo een wedstrijd afwerkt. nEnfin dit geeft onze Japanners wat meer tijd om al richting volgend seizoen te werken.

Al waar je niet meer verder mee wil stuur je al maar met verlof en geef enkele jeugdspelers waar je potentieel inziet de kans in PO II.
Enkel Texeira, Kotisch, De Norre en onze spitsen wil ik houden.
Boli en Guye mogen ook beschikken van mij.

Charisis wil ik nog wel een kans geven en Legaer mag blijven als 12e man :)
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: RE: Re: RE: Re: Speeldag 28: KV Oostende - K. Sint-Truidense V.V. (24/02 - 20u)

Bericht door Henkie-1984 »

smol schreef:
Henkie-1984 schreef:
smol schreef:Je hebt dus echt het idee dat je naar een oefenwedstrijd zit te kijken ... zo staan beide ploegen op het veld ... alleen kon één van deze teams voor aanvang nog aanspraak maken op PO I. Jammer dat je dan niet met meer ambitie en strijd zo een wedstrijd afwerkt. nEnfin dit geeft onze Japanners wat meer tijd om al richting volgend seizoen te werken.

Al waar je niet meer verder mee wil stuur je al maar met verlof en geef enkele jeugdspelers waar je potentieel inziet de kans in PO II.
Enkel Texeira, Kotisch, De Norre en onze spitsen wil ik houden.
Boli en Guye mogen ook beschikken van mij.

Charisis wil ik nog wel een kans geven en Legaer mag blijven als 12e man :)
Boli mag ook blijven, nog altijd uwe topscorer. In deftige ploeg scoort die gwn zijn goalen.
Plaats reactie