Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Jack »

lindoke schreef:
KNRI schreef:
lindoke schreef:Botaka is weer de Botaka van iedere week, zijnde verschrikkelijk slecht. De Sart is ook nog maar eens aan en triestige wedstrijd bezig. Hopelijk brengt de 2e helft beterschap.
Ik vind Botaka persoonlijk een van onze meest technisch onderlegde spelers...balvast, dribbelvaardig,... passing kan missch beter.
Speelde een bedrijvige eerste helft. Geen absolute topspeler maar heeft zeker in plaats in dit STVV...
Sorry, ben ik totaal niet mee akkoord. Botaka is voor mij een veredelde zaalvoetballer met 0,0% rendement. Brengt de ploeg totaal niks bij. Integendeel, je kan evengoed met 10 spelen door hem eraf te laten. Het rendement van het elftal zal er niet op achteruit gaan.
Dit. Absoluut waardeloos.
Heeft op het volledige seizoen, met bijna alle minuten op het veld, 2x een passeerbeweging gedaan die gelukt is. Heb je niks aan op een groot voetbalveld.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4123
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Goede invalbeurt van Bezus.
Waardeloze invalbeurt van Gueye.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door smol »

Allez onze Jonas vond dat we weeral goed gespeeld hadden en meerdere kansen hadden afgedwongen en dit weeral met een grote smile op zijn gezicht.
Wat een trainer is me dat zeg.
Hoog tijd voor de grote kuis nu te beginnen zodat we tijdig klaar zijn voor volgend seizoen.
enrique
Berichten: 2849
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door enrique »

lindoke schreef:Deze verschrikkelijke wedstrijd had het volgende te bieden: Charleroi 1 reuzekans en STVV 1/2 kansje in 90 minuten k*tvoetbal.
Hopelijk doen de Japanners hun ogen open en zien ze de gigantische hiaten in deze ploeg.
Denk eens na hoe ge volgend seizoen wilt spelen
Koop in functie daarvan spelers die rendement, ritme en ervaring in de benen hebben
En laat iemand mee aan tafel zitten die het gedeelte tussen de oortjes bestudeert
Dan kan je er einde juni nog eens aan beginnen
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: met. Bezus in de basis win je deze match.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Henkie-1984 »

Volgens mij was de opdracht gwn proberen niet te verliezen. Dit was vrij duidelijk toen Steppe begon tijd te winnen en wanneer De Sart gewoon ballen wild naar voren trapt. Dit gedrag vind ik veel erger dan het geleverde spel en het resultaat.
Enig lichtpunt was Bezus, maar hij kreeg veel te weinig tijd.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Since '54 »

STVV begon stukken beter te spelen met Bezus in de ploeg. Wie hier een lans breekt voor Botaka, het spijt me, die kent minder van voetbal dan De Roeck en dat is al niet veel.
Verdiend punt voor STVV dat voorlopig op een te goede plaats in de rangschikking staat.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door KNRI »

Since '54 schreef:STVV begon stukken beter te spelen met Bezus in de ploeg. Wie hier een lans breekt voor Botaka, het spijt me, die kent minder van voetbal dan De Roeck en dat is al niet veel.
Verdiend punt voor STVV dat voorlopig op een te goede plaats in de rangschikking staat.
Lees mijn post eens goed ;)
Ik zeg dat hij technisch sterk is en ik denk dat de trainer dat ook vind. Anders zou hij niet spelen. Dat er niet genoeg rendement uit zijn totaalspel komt zijn we het over eens. Maar dit geld voor meerdere spelers in deze ploeg. Botaka kwam de eerste time regelmatig aan de bal en daar vloeiden soms ook goeie combos uit voort...waar verder meestal niets uit voortkwam. Jammer dat Bezus vandaag niet mocht starten want viel super in.
Enfin, Zoals ik dus zei zal het algemeen niveau serieus omhoog moeten, willen ze in de toekomst aanspraak maken op meer. Teveel spelers zijn te wisselvallig en scoren gaat toch zo moeilijk...
Laatst gewijzigd door KNRI op 03 mar 2018, 23:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Since '54 »

KNRI schreef:
Since '54 schreef:STVV begon stukken beter te spelen met Bezus in de ploeg. Wie hier een lans breekt voor Botaka, het spijt me, die kent minder van voetbal dan De Roeck en dat is al niet veel.
Verdiend punt voor STVV dat voorlopig op een te goede plaats in de rangschikking staat.
Lees mijn post eens goed ;)
Ik zeg dat hij technisch sterk is. Dat er niet genoeg rendement uit zijn totaalspel komt zijn we het over eens. Maar dit geld voor meerdere spelers in deze ploeg.
Ja, da's waar meerdere spelers maar Botaka is in een gans seizoen geen 5 keer aan de cornerlijn geraakt. Dat is absoluut te weinig voor een flankspeler uit 1ste klasse.
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Tamas »

Botaka was inderdaad nergens én niet alleen vandaag - maar hij niet alleen, evenmin Dussaut en De Sart : alle drie waardeloos !!!
Door wie moeten wij hiernaar zitten te kijken, door de trainer(s), zij en niemand anders doen ons dit aan.
Overal verkondigen dat er met 6 op 6 nog een kansje is op Play-off 1 en dan op die manier en met die opstelling gaan spelen, begrijpen wie kan. Als ze 900 of zelfs meer minuten spelen maken ze in die opstelling nog geen doelpunt en ik meen toch te weten dat je zonder die bijkomstigheid niet kunt winnen of zie ik dat verkeerd.
Bezus, de enige speler met wat ideeën en een hoger niveau die mag dan ocharme 15 minuten meedoen en laat op die 15 minuten meer zien dan dit trio op 255 minuten !!! Dat hij uit kwetsuur komt en misschien geen 90 min aankon, ok, maar dan breng je hem toch na de pauze of hadden die drie musketiers nog niet genoeg van hun onkunde laten blijken misschien ?
En ... ik ken er nog een die minstens zoveel in zijn mars heeft als deze drie paljassen : Kurt Abrahams. Die mocht dit seizoen 2 x 5 minuutjes invallen en de rest op de bank. Dat was hem vandaag zelfs niet gegund want daar zat Acolatse, nog zo'n groot licht.
Opkuisen die handel die hiervoor verantwoordelijk is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Brusselmans »

1 goaltje in de laatste 5 matchen !!!
Ma nee hoor, er is geen enkel probleem voor de Jonas, en hij lachte de tanden bloot !
:clap: :clap:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Since '54 »

Tamas schreef:Botaka was inderdaad nergens én niet alleen vandaag - maar hij niet alleen, evenmin Dussaut en De Sart : alle drie waardeloos !!!
Door wie moeten wij hiernaar zitten te kijken, door de trainer(s), zij en niemand anders doen ons dit aan.
Overal verkondigen dat er met 6 op 6 nog een kansje is op Play-off 1 en dan op die manier en met die opstelling gaan spelen, begrijpen wie kan. Als ze 900 of zelfs meer minuten spelen maken ze in die opstelling nog geen doelpunt en ik meen toch te weten dat je zonder die bijkomstigheid niet kunt winnen of zie ik dat verkeerd.
Bezus, de enige speler met wat ideeën en een hoger niveau die mag dan ocharme 15 minuten meedoen en laat op die 15 minuten meer zien dan dit trio op 255 minuten !!! Dat hij uit kwetsuur komt en misschien geen 90 min aankon, ok, maar dan breng je hem toch na de pauze of hadden die drie musketiers nog niet genoeg van hun onkunde laten blijken misschien ?
En ... ik ken er nog een die minstens zoveel in zijn mars heeft als deze drie paljassen : Kurt Abrahams. Die mocht dit seizoen 2 x 5 minuutjes invallen en de rest op de bank. Dat was hem vandaag zelfs niet gegund want daar zat Acolatse, nog zo'n groot licht.
Opkuisen die handel die hiervoor verantwoordelijk is.
Ben het hier volkomen mee eens. Maar één speler van gisterenavond heb je nog vergeten als 'waardeloze' nl. Gueye.

Sofort abfüren: De Roeck, Gueye, Dussault, Acoladze, Boli, Goutas, Antunes en misschien nog een paar. Tweede klasse is hun bestemming.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Oscar »

Ik vond De Norre gisteren onze beste speler. Spijtig genoeg is hij zondag geschorst tegen Brugge.
Voor de rest kan ik alleen maar bevestigen wat hier allemaal geschreven wordt, te zwak voor 1A.
De oorzaak van de achteruitgang van vele spelers is toch niet normaal, andere ploegen worden beter
naargelang het seizoen vordert en bij STVV is dat al een paar jaar juist andersom,toch raar.
Positivo
Berichten: 1852
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Positivo »

Beste Jonas,


Ik heb zo het gedacht dat je, in tegenstelling tot heel wat STVV supporters, niet ongelukkig bent met het gelijkspel dat je in Charleroi behaalde. Tenslotte speelde je tegen de tweede in het klassement, gaf de ploeg nauwelijks iets weg en creëerde ze (met veel goede wil) zelfs enkele mogelijkheden. Redenen genoeg dus voor jou om tevreden te zijn. Tenslotte is dit ook maar een Limburgse ploeg. (Een mens hoort tenslotte zijn plaats te kennen in deze wereld).

En wees eerlijk Jonas, vol voor de overwinning ben je niet gegaan. Moest je het toch gedaan hebben (wat je met je opstelling en late vervangingen, geen enkele Stvv supporter kunt verkopen) met Steppe heb je dan toch niet goed gecommuniceerd. Die leek op het laatst van de wedstrijd vooral tijd te willen winnen.

Er zijn verzachtende omstandigheden Jonas, ik weet het. De spelers zijn geen Champions League niveau en van ezels kun je geen koerspaarden maken ... MAAR mijn beste Jonas van een paard (noteer mijn woordkeuze) een ezel maken kan toch niet de bedoeling zijn, niet ? En ezels inzetten als je paarden hebt, ook niet.

Uw voorganger, was wat dat betreft van een ander kaliber.
Onder hem konden we genieten van een ontbolsterende Stef Peeters, Lucas Pierard, hij liet Pieter Gerkens ontploffen, liet ons genieten van een zekere Abrahams ( je moet die jongen ongetwijfeld kennen Jonas, hij loopt daar rond in je kern, misschien ook eens proberen én wat laten staan) ja zelfs een zekere Alexis Desart en Boli konden onder zijn vleugels hoopvol groeien. Wie vergeet ik ? Laat het me voorzichtig formuleren (uw stijl, zodat je het begrijpt) ... op dat vlak vallen uw resultaten wat tegen, niet ?

Ik vrees dat je hier op het forum niet veel medestanders(meer) hebt ... Dat is erg mijn beste JDR, zelfs RD heeft hier sympathisanten. En hoe zou het in de Japanse bestuurskamer zijn... ? Als die maar 1% van de ambitie hebben die ze pretenderen te hebben, maak je geen schijn van kans nog aan het roer te staan volgende competitie.
En deze man hier, die voor het positieve evenwicht op dit forum moet zorgen, laat je nu ook in de steek, want deze man kun je niet overtuigen het onderste uit de kan gehaald te hebben. En dat mijn beste Jonas, eisen stvv supporters, zelfs positieve.

En hoe zie je de wedstrijd van aanstaande zondag.... ?
Voor een gelijkspelleke gaan ? Maar iets anders komen vertellen, wat geen mens gelooft ?

Laat me positief afsluiten (ik moet hé, mijne naam)
Dat colbertje stond je weer beeldig. Handen losjes in de zakken .... Stijl heb je wel. Volgens mij hoef je je echt geen zorgen maken over de toekomst, de catwalk blijft altijd een mogelijkheid.


Ps. Sorry mannen, het werd me even zwart voor de ogen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4123
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Wordt Leko nu als een god aanbeden?
Zijn jullie mss al vergeten dat de helft hem wegwou voor POII begon?

Ik ga ermee akkoord dat de rustige ingetogen stijl van De Roeck niet echt iets is waar de meeste stvv-supps zich mee kunnen identificeren.

Persoonlijk vind ik niet dat hij de uitmatchen tegen Oostende en Charleroi verkeerd heeft aangepakt.
Op oostende vond ik ons echt de betere en gisteren was het eerder 50-50. Ik vind dat er in geen van beiden matchen 'betonvoetbal' werd gespeeld.
PO1 hebben we niet hier laten liggen.
Eerder heeft hij wel een paar dubieuze beslissingen genomen, maar ik geef hem wel wat respijt omdat het zijn eerste jaar op het hoogste niveau is en vorig jaar met Berchem wel al het een en het ander bewezen heeft.

Voor het seizoen had ik niet gedacht dat het met deze kern mogelijk zou zijn om 37 punten (wat er nog maximaal 40 kunnen worden) te halen.
Vergeet niet dat er in de zomer weer een algemene uitverkoop was van al dat goed was.
Ik werd echt kwaad als ik Duchatelet zijn PO1 verhaal hoorde verkondigen.
In het begin van het seizoen bleek dat onze sterkste 11 dat verhaal misschien wel kon waarmaken, maar eens dat er blessures en schorsingen ons te beurt vielen, bleek eveneens dat we te veel onvervangbare keyplayers hebben.

Achterin kan je Texeira noch Kotysch missen, voor de defensieve zekerheid.
Dat we Dussaut zoveel keren moeten laten spelen is dat we gewoon niemand anders hebben.
Op het middenveld is Charisis onvervangbaar gebleken, we hebben geen tweede speler in onze kern die zijn impact op een match kan vervangen.
Charisis speelde haast elke match voor twee, hij is echt de onvervangbare missing link in de omschakeling.
Voorin was de vormcurve van Vetokele en Boli al enige tijd op een dieptepunt, Gueye is een nul over de ganse lijn en aan Akpom is toch ook nog wat werk.
Een andere trainer kan er misschien voor zorgen dat je meer kansen creert (alhoewel we de laatste twee matchen altijd evenveel of meer kansen dan onze tegenstander gecreerd hebben), maar schiet niet de open kansen binnen he.
Mijn conclusie is vooral dat de smalle kern er voor gezorgd heeft waar we nu staan en dat we zeker niet onder onze waarde geklasseerd staan.
Plaats reactie