Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: RE: Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Henkie-1984 »

Positivo schreef:Beste Jonas,


Ik heb zo het gedacht dat je, in tegenstelling tot heel wat STVV supporters, niet ongelukkig bent met het gelijkspel dat je in Charleroi behaalde. Tenslotte speelde je tegen de tweede in het klassement, gaf de ploeg nauwelijks iets weg en creëerde ze (met veel goede wil) zelfs enkele mogelijkheden. Redenen genoeg dus voor jou om tevreden te zijn. Tenslotte is dit ook maar een Limburgse ploeg. (Een mens hoort tenslotte zijn plaats te kennen in deze wereld).

En wees eerlijk Jonas, vol voor de overwinning ben je niet gegaan. Moest je het toch gedaan hebben (wat je met je opstelling en late vervangingen, geen enkele Stvv supporter kunt verkopen) met Steppe heb je dan toch niet goed gecommuniceerd. Die leek op het laatst van de wedstrijd vooral tijd te willen winnen.

Er zijn verzachtende omstandigheden Jonas, ik weet het. De spelers zijn geen Champions League niveau en van ezels kun je geen koerspaarden maken ... MAAR mijn beste Jonas van een paard (noteer mijn woordkeuze) een ezel maken kan toch niet de bedoeling zijn, niet ? En ezels inzetten als je paarden hebt, ook niet.

Uw voorganger, was wat dat betreft van een ander kaliber.
Onder hem konden we genieten van een ontbolsterende Stef Peeters, Lucas Pierard, hij liet Pieter Gerkens ontploffen, liet ons genieten van een zekere Abrahams ( je moet die jongen ongetwijfeld kennen Jonas, hij loopt daar rond in je kern, misschien ook eens proberen én wat laten staan) ja zelfs een zekere Alexis Desart en Boli konden onder zijn vleugels hoopvol groeien. Wie vergeet ik ? Laat het me voorzichtig formuleren (uw stijl, zodat je het begrijpt) ... op dat vlak vallen uw resultaten wat tegen, niet ?

Ik vrees dat je hier op het forum niet veel medestanders(meer) hebt ... Dat is erg mijn beste JDR, zelfs RD heeft hier sympathisanten. En hoe zou het in de Japanse bestuurskamer zijn... ? Als die maar 1% van de ambitie hebben die ze pretenderen te hebben, maak je geen schijn van kans nog aan het roer te staan volgende competitie.
En deze man hier, die voor het positieve evenwicht op dit forum moet zorgen, laat je nu ook in de steek, want deze man kun je niet overtuigen het onderste uit de kan gehaald te hebben. En dat mijn beste Jonas, eisen stvv supporters, zelfs positieve.

En hoe zie je de wedstrijd van aanstaande zondag.... ?
Voor een gelijkspelleke gaan ? Maar iets anders komen vertellen, wat geen mens gelooft ?

Laat me positief afsluiten (ik moet hé, mijne naam)
Dat colbertje stond je weer beeldig. Handen losjes in de zakken .... Stijl heb je wel. Volgens mij hoef je je echt geen zorgen maken over de toekomst, de catwalk blijft altijd een mogelijkheid.


Ps. Sorry mannen, het werd me even zwart voor de ogen.
Hier sluit ik me volledig bij aan!
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Stan »

Positivo schreef:Beste Jonas,


Ik heb zo het gedacht dat je, in tegenstelling tot heel wat STVV supporters, niet ongelukkig bent met het gelijkspel dat je in Charleroi behaalde. Tenslotte speelde je tegen de tweede in het klassement, gaf de ploeg nauwelijks iets weg en creëerde ze (met veel goede wil) zelfs enkele mogelijkheden. Redenen genoeg dus voor jou om tevreden te zijn. Tenslotte is dit ook maar een Limburgse ploeg. (Een mens hoort tenslotte zijn plaats te kennen in deze wereld).

En wees eerlijk Jonas, vol voor de overwinning ben je niet gegaan. Moest je het toch gedaan hebben (wat je met je opstelling en late vervangingen, geen enkele Stvv supporter kunt verkopen) met Steppe heb je dan toch niet goed gecommuniceerd. Die leek op het laatst van de wedstrijd vooral tijd te willen winnen.

Er zijn verzachtende omstandigheden Jonas, ik weet het. De spelers zijn geen Champions League niveau en van ezels kun je geen koerspaarden maken ... MAAR mijn beste Jonas van een paard (noteer mijn woordkeuze) een ezel maken kan toch niet de bedoeling zijn, niet ? En ezels inzetten als je paarden hebt, ook niet.

Uw voorganger, was wat dat betreft van een ander kaliber.
Onder hem konden we genieten van een ontbolsterende Stef Peeters, Lucas Pierard, hij liet Pieter Gerkens ontploffen, liet ons genieten van een zekere Abrahams ( je moet die jongen ongetwijfeld kennen Jonas, hij loopt daar rond in je kern, misschien ook eens proberen én wat laten staan) ja zelfs een zekere Alexis Desart en Boli konden onder zijn vleugels hoopvol groeien. Wie vergeet ik ? Laat het me voorzichtig formuleren (uw stijl, zodat je het begrijpt) ... op dat vlak vallen uw resultaten wat tegen, niet ?

Ik vrees dat je hier op het forum niet veel medestanders(meer) hebt ... Dat is erg mijn beste JDR, zelfs RD heeft hier sympathisanten. En hoe zou het in de Japanse bestuurskamer zijn... ? Als die maar 1% van de ambitie hebben die ze pretenderen te hebben, maak je geen schijn van kans nog aan het roer te staan volgende competitie.
En deze man hier, die voor het positieve evenwicht op dit forum moet zorgen, laat je nu ook in de steek, want deze man kun je niet overtuigen het onderste uit de kan gehaald te hebben. En dat mijn beste Jonas, eisen stvv supporters, zelfs positieve.

En hoe zie je de wedstrijd van aanstaande zondag.... ?
Voor een gelijkspelleke gaan ? Maar iets anders komen vertellen, wat geen mens gelooft ?

Laat me positief afsluiten (ik moet hé, mijne naam)
Dat colbertje stond je weer beeldig. Handen losjes in de zakken .... Stijl heb je wel. Volgens mij hoef je je echt geen zorgen maken over de toekomst, de catwalk blijft altijd een mogelijkheid.


Ps. Sorry mannen, het werd me even zwart voor de ogen.

Een trainer, die Abrahams het ganse seizoen geen enkele kans geeft, heeft inderdaad meer toekomst op de catwalk.
metser
Berichten: 354
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door metser »

Ik kan me vinden in vele Posts die hier passeren, heb het vroeger al gezegd, dit is een ploeg die alleen dankzij "dame fortuna " niet verzeild is in een degradatiedebat. Dit spektakel ( ook van chalala) is gewoon eerste klas onwaardig. Ik speelde vroeger in bevordering, trainde 2 keer per week waarbij na de dinsdagtraining nog een portie bier werd gebruikt, wel wij konden tenminste nog een controle van een bal doen of een pas geven van 5 meter die aankwam. Deze heren trainen 5 dagen per week, als ik dan zie wat een controle Vetokele doet ( bal springt gewoon 3 m weg ) , wat een loopactie hij altijd maakt , ....hoe desart week na week passes geeft die bijna nooit aankomen, bijna steeds verkeerde keuzes maakt enz enz, wel dan kan ik niet anders dan zeggen " weg met deze mensen" . Alleen gaan er volgens mij maar een vijftal valabele overblijven van deze kern. Werk aan de winkel voor de jappenof het zou eens heel snel voorbij kunnen zijn voor onze geliefkoosde vereniging.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Jacques »

stvvilvoorde schreef:Wordt Leko nu als een god aanbeden?
Zijn jullie mss al vergeten dat de helft hem wegwou voor POII begon?

Ik ga ermee akkoord dat de rustige ingetogen stijl van De Roeck niet echt iets is waar de meeste stvv-supps zich mee kunnen identificeren.

Persoonlijk vind ik niet dat hij de uitmatchen tegen Oostende en Charleroi verkeerd heeft aangepakt.
Op oostende vond ik ons echt de betere en gisteren was het eerder 50-50. Ik vind dat er in geen van beiden matchen 'betonvoetbal' werd gespeeld.
PO1 hebben we niet hier laten liggen.
Eerder heeft hij wel een paar dubieuze beslissingen genomen, maar ik geef hem wel wat respijt omdat het zijn eerste jaar op het hoogste niveau is en vorig jaar met Berchem wel al het een en het ander bewezen heeft.

Voor het seizoen had ik niet gedacht dat het met deze kern mogelijk zou zijn om 37 punten (wat er nog maximaal 40 kunnen worden) te halen.
Vergeet niet dat er in de zomer weer een algemene uitverkoop was van al dat goed was.
Ik werd echt kwaad als ik Duchatelet zijn PO1 verhaal hoorde verkondigen.
In het begin van het seizoen bleek dat onze sterkste 11 dat verhaal misschien wel kon waarmaken, maar eens dat er blessures en schorsingen ons te beurt vielen, bleek eveneens dat we te veel onvervangbare keyplayers hebben.

Achterin kan je Texeira noch Kotysch missen, voor de defensieve zekerheid.
Dat we Dussaut zoveel keren moeten laten spelen is dat we gewoon niemand anders hebben.
Op het middenveld is Charisis onvervangbaar gebleken, we hebben geen tweede speler in onze kern die zijn impact op een match kan vervangen.
Charisis speelde haast elke match voor twee, hij is echt de onvervangbare missing link in de omschakeling.
Voorin was de vormcurve van Vetokele en Boli al enige tijd op een dieptepunt, Gueye is een nul over de ganse lijn en aan Akpom is toch ook nog wat werk.
Een andere trainer kan er misschien voor zorgen dat je meer kansen creert (alhoewel we de laatste twee matchen altijd evenveel of meer kansen dan onze tegenstander gecreerd hebben), maar schiet niet de open kansen binnen he.
Mijn conclusie is vooral dat de smalle kern er voor gezorgd heeft waar we nu staan en dat we zeker niet onder onze waarde geklasseerd staan.
Ben het hier grotendeels mee eens. De Roeck maakt (veel) fouten, maar met de beste wil van de wereld hadden we gisterenavond nog 3 dagen kunnen voetballen dan hadden we nog niet gescoord. De enige hypothetische kans op een doelpunt gisteren had moeten komen van een voorzet van Bezus op Teixeira. De rest had je op 50 cm van een open doel kunnen zetten en ze zouden nog niet gescoord hebben.
Onze spitsen krijgen al een tijd geen deuk in een pakje boter meer getrapt en wat daarachter loopt, bakt er al quasi een heel seizoen niets van. Als ik Dussaut weer eens een bal in de tribune zie trappen, weer een pass naar de tegenstander zie geven of zich weer eens zie vastlopen, moet ik steeds denken aan dat vingertje op de mond richting thuispubliek toen hij thuis tegen Mechelen zijn eerste en meteen ook laatste bal van 2018 goed raakte. Die gast verdient eigenlijk gewoon een hoop kletsen voor een combinatie van zoveel onkunde met zoveel zelfingenomenheid. Botaka is op 29 speeldagen misschien 5 keer over een man gegaan. Enfin, het zou ook 4 keer geweest kunnen zijn. Telkens hetzelfde liedje: bal controleren, terugdraaien en zich vervolgens dood lopen op de eerste man die hij tegen komt. Nul dreiging, nul resultaat. Deze twee kunnen het gewoon niet, maar ze spelen omdat er nog minder alternatieven zijn. Legaer is gekwetst en ondanks dat hij boven verwachtingen presteert, kan hij bij een PO1 kandidaat eigenlijk ook maar hoogstens bankzitter zijn o.w.v. zijn beperkte fysiek. Dan heb je nog Acolatse, die ondanks Dussaut en Botaka, nog niet eens in beeld geraakt. Hoe slecht moet je dan wel niet zijn? Ofwel heeft die ook eens aan mevrouw De Roeck gezeten. "Ook eens" omdat ik Abrahams hier stilaan van verdenk. Anders kan je toch niet meer uitgelegd krijgen dat die geen kans krijgt, terwijl we niks hebben achter de spitsen of op de flanken. Niks is misschien wat sterk uitgedrukt, want Bezus viel gisteren wel degelijk in, maar dat is ook steeds met ups en downs. Oh ja, en dan heb je nog Ceballos, maar of en wanneer we die nog gaan zien, i een groot vraagteken. Het zal in ieder geval niet meer voor dit seizoen zijn.
Aan dit offensief falen, zal de coach ook wel voor een stuk schuld aan hebben (Abrahams bv.), maar geef Guardiola morgen Dussaut en Botaka en overmorgen heeft Guardiola van ellende zijn ontslag gegeven...

Naar volgend seizoen toe (het is wat vroeg maar ok) kan je evt. De Roeck vervangen, maar de prioriteit voor mij ligt bij het dumpen van een hoop spelers die door de mand gevallen zijn (Dussaut, Botaka, Acolatse, Gueye, Goutas, Antunes, Pirard, Boli evt.,...), het aantrekken van minstens 3 goede offensieve flankspelers en doe er aub ook maar ineens een spitsentrainer bij, want hoe spitsen hier de weg naar doel hopeloos kwijt raken, is abnormaal en enorm frustrerend (niet enkel dit seizoen, de geschiedenisboeken van STVV staan er vol van).
Laatst gewijzigd door Jacques op 04 mar 2018, 18:05, 4 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Jacques »

enrique schreef:Ok bedankt
KVM - WB en Eupen - Moeskroen
Als ze allebei willen foefelen, zouden we wel eens rare uitslagen kunnen krijgen
Zo van nog snel een doelpuntje binnen laten
Gsm's en radio's verboden in het stadion :D
Uitkijken vanaf min 85 :D
Ik ben sterk aan het overwegen om 5 euro in te zetten en te gokken dat beide ploegen met minstens 3 doelpunten verschil winnen. :mrgreen:

KV zijnde moet je in deze situatie wel eens gaan "praten" met WB of gelooft er echt iemand dat Moeskroen niet gaat verliezen tegen Eupen?
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2931
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:
enrique schreef:Ok bedankt
KVM - WB en Eupen - Moeskroen
Als ze allebei willen foefelen, zouden we wel eens rare uitslagen kunnen krijgen
Zo van nog snel een doelpuntje binnen laten
Gsm's en radio's verboden in het stadion :D
Uitkijken vanaf min 85 :D
Ik ben sterk aan het overwegen om 5 euro in te zetten en te gokken dat beide ploegen met minstens 3 doelpunten verschil winnen. :mrgreen:

KV zijnde moet je in deze situatie wel eens gaan "praten" met WB of gelooft er echt iemand dat Moeskroen niet gaat verliezen tegen Eupen?
5 euro?
Gaat ge niet veel bij winnen vrees ik ;) ..

Ben al blij dat wij dit jaar niet in die situatie zitten.. vreselijk..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2848
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door enrique »

Ik denk dat er in de laatste minuten van beide matchen heel veel goals gaan vallen :D :D
Eupen moet gewoon zorgen dat ze winnen met 1 goal meer dan Mechelen
Wat ze ook kunnen doen, zoveel mogelijk extra tijd sparen ;)
Als de match in Eupen 2 minuten langer duurt, heeft Mechelen het zitten :D
En omgekeerd
We maken er misschien een karikatuur van, maar dit kan zich echt voordoen
Ze zoeken het toch een beetje zelf
Al die reglementen zijn gemaakt voor een eerlijke wereld, maar de wereld is niet eerlijk...
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door the fan »

Wat me enorm stoorde was de houding van onze trainer...
OK, we hebben weinig te zoeken in PO 1, maar hij had toch eens op tafel kunnen slaan of eens woest worden...
Neen, altijd dat lachje , ikwerd er zot van!
Denk je nu echt dat je zo de Boli's en Vetokele's gaat aanporren? Die lachen es goed en denken nog dat ze goed bezig zijn.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 507
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door KNRI »

Vergeet niet dat het ook niet echt moest..waarschijnlijk is er weinig tot geen druk van hogerhand. Jammer voor de supporters maar intern lijkt men momenteel tevreden met deze aanloop naar volgend jaar.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Since '54 »

the fan schreef:Wat me enorm stoorde was de houding van onze trainer...
OK, we hebben weinig te zoeken in PO 1, maar hij had toch eens op tafel kunnen slaan of eens woest worden...
Neen, altijd dat lachje , ikwerd er zot van!
Denk je nu echt dat je zo de Boli's en Vetokele's gaat aanporren? Die lachen es goed en denken nog dat ze goed bezig zijn.
' ... en onze maandwedde komt er toch'.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Tompie »

KNRI schreef:Vergeet niet dat het ook niet echt moest..waarschijnlijk is er weinig tot geen druk van hogerhand. Jammer voor de supporters maar intern lijkt men momenteel tevreden met deze aanloop naar volgend jaar.
De reden van de lege tribunes? Hier heb je ze.

Er moet hier al jaren niets, en telkens als er iets mogelijk is, wordt die mogelijkheid genegeerd of om zeep geholpen.
Duchatelet verkocht dan telkens alles wat geld kon opbrengen, terwijl dit seizoen er toch een enorm "ach, we hebben toch niks in PO1 te zoeken, dus waarom zouden we tot het gaatje gaan" gevoel heerste.

Gezien hoe Anderlecht hier voor de dag kwam? Gezien welk "niveau" Charleroi haalde? Dat je 4 op 6 haalde tegen Standard en Genk?

Het is gewoon te belachelijk voor woorden hoe je in de laatste 16-17 wedstrijden maar 2x wint en daarom een handvol punten te kort komt om er effectief bij te zijn.

Gezien de omstandigheden en het laten afweten van zoveel andere clubs, hadden we dit seizoen gewoon PO1 moeten halen. Dat is de verantwoordelijkheid van de trainer, de spelers, de volledige omkadering.

De enige reden dat wij er nu effectief niets te zoeken hebben, is omdat we ons hebben laten afglijden onder De Roeck naar een zeer bedenkelijk niveau gebundeld aan een soort laksheid die ik niet goed kon praten.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Franz
Berichten: 1760
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door Franz »

Jacques schreef:
stvvilvoorde schreef: Ik ga ermee akkoord dat de rustige ingetogen stijl van De Roeck niet echt iets is waar de meeste stvv-supps zich mee kunnen identificeren.

Voor het seizoen had ik niet gedacht dat het met deze kern mogelijk zou zijn om 37 punten (wat er nog maximaal 40 kunnen worden) te halen.
Vergeet niet dat er in de zomer weer een algemene uitverkoop was van al dat goed was.
Ik werd echt kwaad als ik Duchatelet zijn PO1 verhaal hoorde verkondigen.
In het begin van het seizoen bleek dat onze sterkste 11 dat verhaal misschien wel kon waarmaken, maar eens dat er blessures en schorsingen ons te beurt vielen, bleek eveneens dat we te veel onvervangbare keyplayers hebben.

Achterin kan je Texeira noch Kotysch missen, voor de defensieve zekerheid.
Dat we Dussaut zoveel keren moeten laten spelen is dat we gewoon niemand anders hebben.
Op het middenveld is Charisis onvervangbaar gebleken, we hebben geen tweede speler in onze kern die zijn impact op een match kan vervangen.
Charisis speelde haast elke match voor twee, hij is echt de onvervangbare missing link in de omschakeling.
Voorin was de vormcurve van Vetokele en Boli al enige tijd op een dieptepunt, Gueye is een nul over de ganse lijn en aan Akpom is toch ook nog wat werk.
Een andere trainer kan er misschien voor zorgen dat je meer kansen creert (alhoewel we de laatste twee matchen altijd evenveel of meer kansen dan onze tegenstander gecreerd hebben), maar schiet niet de open kansen binnen he.
Mijn conclusie is vooral dat de smalle kern er voor gezorgd heeft waar we nu staan en dat we zeker niet onder onze waarde geklasseerd staan.
Naar volgend seizoen toe (het is wat vroeg maar ok) kan je evt. De Roeck vervangen, maar de prioriteit voor mij ligt bij het dumpen van een hoop spelers die door de mand gevallen zijn (Dussaut, Botaka, Acolatse, Gueye, Goutas, Antunes, Pirard, Boli evt.,...), het aantrekken van minstens 3 goede offensieve flankspelers en doe er aub ook maar ineens een spitsentrainer bij, want hoe spitsen hier de weg naar doel hopeloos kwijt raken, is abnormaal en enorm frustrerend (niet enkel dit seizoen, de geschiedenisboeken van STVV staan er vol van).
Ik begrijp de kritiek op De Roeck wel, maar ben wel zeer blij dat wij bij STVV tenminste een trainer hebben die klasse heeft (en zo geen testosteron-bullebak naast de lijn en voor de camera's...). Zijn sterkte is zijn kalmte, maar inderdaad het zou wat meer pit en engagement mogen uitstralen. Voor volgend seizoen zou hij wat mij betreft mogen blijven: nog het voordeel van de twijfel dus.
Qua spelers valt toch vooral de to-ta-le onmondigheid van onze voorspelers op, en - correct Jacques - dat is bij STVV al eeuwen een probleem (op enkele periodes van opflakkeringen met Désiré en Sidibé na). Het is toch niet te geloven dat Boli + Vetokele + Gueye + Acolatse er niets van bakken, dat zijn toch 4 ferme spelers, transfereer die naar bijv Waasland-Beveren en ze spelen de pannen van het dak... Als hij niet oppast gaat ook Akpom straks mee kopje onder, momenteel is dat de enige die gevaar creëert. Onze voorspelers zijn intrinsiek eigenlijk bij de beste spelers van het team, maar dat komt er dus helemaal niet uit.
Verder zijn er in de ploeg eigenlijk maar 2 spelers die telkens het niveau opkrikken als ze meedoen: Teixeira en Charisis (Akpom zou de derde kunnen zijn). Bij momenten ook Legear en Bezus, en dan hebben we het gehad. We hebben een reeks 'role players' die 'hun job doen': Asamoah, Kotysch, Kitsiou (al is die puur verdedigend niet erg sterk), en dan nog een paar spelers die goed hun beperkingen kennen en daardoor wel van waarde zijn maar die eigenlijk als vaste waarde voor een 1A-ploeg (nog) te kort komen: De Petter, De Norre, de keepers ook. De rest is zeer onregelmatig, met laagtes en af en toe een uitschieter: De Sart, Dussaut, Botaka, Goutas, Antunes, etc. Dat zouden eigenlijk niet meer dan bankzitters mogen zijn...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
enrique
Berichten: 2848
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door enrique »

Een vraag
Is het probleem van de spitsen niet het probleem van uw middenveld
In de tijd van Desire had ge ene die het spel verdeelde en 2 dienaars + 2 flanken
En nu?
Ik denk dat het probleem oplossen niet zo moeilijk is
Laatst gewijzigd door enrique op 05 mar 2018, 13:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4121
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Deels.
We creerden meerder kansen met bvb Charisis erbij.

Maar er zijn toch ook veel grote kansen die gewoon slecht afgewerkt worden.
Ik denk bvb terug aan die niet te missen kans van Vetokele thuis tegen Zulte.
enrique
Berichten: 2848
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 29: Sporting Charleroi - STVV

Bericht door enrique »

stvvilvoorde schreef:Deels.
We creerden meerder kansen met bvb Charisis erbij.

Maar er zijn toch ook veel grote kansen die gewoon slecht afgewerkt worden.
Ik denk bvb terug aan die niet te missen kans van Vetokele thuis tegen Zulte.
Frisheid voor de goal, denk ik
Om welke reden dan ook
Plaats reactie