Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door enrique »

miel schreef:
enrique schreef:
Mikman schreef:
enrique schreef:En wat hadden we voorspeld?
53' : KVM - WB 2-0
73' - 80' : Eupen - Moeskroen 3-0
Ik moet eerlijk zijn. Had het pas verwacht rond 85'... :D
Natuurlijk heeft Van Wijk gelijk van hier tot in Tokyo en terug...
Ze waren machteloos
Match gezien?

Ik steek mij hand niet in het vuur voor Moeskroen, laat dat duidelijk zijn. Maar er uur lang waren ze de betere ploeg, ze bleven echt wel verdedigen tot het einde om hun rol van scherprechter te spelen ( al was de 4e goal wel een lachtertje ). Waasland-Beveren bleef ostentatief met 5 vooraan staan toen Mechelen nog een derde doelpunt zocht en speelde over 90 minuten -in tegenstelling tot Moeskroen dus- geen enkele kans bijeen. Uiteindelijk had Waasland-Beveren ook heel wat redenen om Mechelen er in te houden ( ze zouden hun stadion verhuurd hebben aan Mechelen in PO2, Vermant heeft een band met Mechelen en ze konden Mechelen een wederdienst doen voor 3 jaar geleden ).
Kan allemaal best zijn of lijken
Maar het is raar als je het een week op voorhand voorspelt en het dan nog uitkomt ook...
Iedereen zijn mening erover
Geen probleem
Echt veel heeft Waasland de kakkers anders ook niet in de weg gelegd tenzij Roef misschien .
Meer nog Moeskroen heeft het Eupen moeilijker gemaakt dan Beveren dat deed voor Mechelen .
Mechelen heeft genoeg kansen gehad om het pleit te winnen , maar uitgerekend Verdier die er 2 laat liggen voor opendoel komt dan met insinuaties
Neen Enrique KV heeft het uitsluitend aan zijn eigen te danken dat ze degraderen .
3 trainer op één seizoen , een deel paniek aankopen en gewoon niet goed genoeg dat zijn de ingridienten om te degraderen
Dat zou jij als STVV supporter toch moeten weten .
Jammer dat een traditie club als KV degradeert , maar ze moeten de hand in eigen boezem steken , en de beschuldigingen aan het adres van Moeskroen is in deze ongepast .
Wat jij zegt, is allemaal correct
Behalve de laatste zin
Vergeten wat er vorig seizoen gebeurd is...?
Ook niks aan zeker
Of is het omdat ze niks vinden dat er niks gebeurt?
Btw, misschien eens naar de 2e helft van Oostende-Standard kijken
Toevallig waren de verdedigers gisteren nog slechter dan ze anders zijn
Kijk, ik kan begrijpen dat sommige mensen denken dat voetbal een eerlijke sport is
Dat de scheidsrechters die Brugge een heel jaar bevoordelen, daar niks aan overhouden
Dat de laatste speeldag geen rare zaken gebeuren
Maar dat het ongepast zou zijn om het tegendeel te beweren, is zwaar overdreven
Dat is advocatenpraat
Case closed. Meer woorden eraan vuil maken verdienen ze niet.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Louis XIV »

Jacques schreef:Vandaag nogmaals bevestigd. Geen enkele club in België heeft zo'n gigantisch calimerocomplex en wordt tegelijk zo hard geholpen door de refs als Club Brugge. Degoutante strontclub op alle vlakken. Voor wanneer was die stijging van de zeespiegel ook alweer voorzien?
In navolging op beste speler van’t seizoen laat ons de meest smakelijke quotes ook evolueren; bovenstaande gaf ik al nen dikke duim maar is voor mij ne winnaar...waar vindt ge het...schitterend !!!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Jones »

Tompie schreef:
Bartman schreef:Boli heeft op 10 minuten wel meer laten zien dan Vetokele op een hele wedstrijd. Ik vind de kritiek op hem soms toch overdreven.

Akkoord, hij draait een slecht seizoen (zoals zijn collega’s in de spits) en dat is een ontgoocheling, maar hij is voor mij wel de enige die in het verleden wel al iets bewezen heeft.
Volledig akkoord. Boli is naar STVV-normen een zeer goede spits die weliswaar een minder seizoen draait.

De kritiek op hem is zwaar overdreven en als je dan toch spitsen wil dumpen, wat heeft Vetokele al meer laten zien dit seizoen? Om van Gueye nog maar te zwijgen.
Met amper 29 doelpunten in de competitie heeft uw hele voorlijn gefaald, en is lang gekwetst geweest. Boli heeft de meeste speelkansen gehad maar alleen in de spits ipv met 2. Men schiet veel te weinig op doel. Niet geschoten is altijd mis...
Tegen Brugge deed men het wat dat betreft beter.
Boli heeft geen echt schot, tenzij misschien een plaatsbal, Veto heb ik ook nog geen kanon zien afvuren en Gueye is te houten Klaas. De 2 laatsten hun contract is uit, Boli heeft nog een jaar zeker ?
Onze flanken hebben ook veel te weinig snelheid.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door STimVV »

Het klopt dat het triestig is dat we de slechtst scorende ploeg zijn van de reeks, zeker gezien het feit dat we meer aanvallende kwaliteiten hebben dan veel andere ploegen.
Maar ik vind het te kortzichtig om hiervoor enkel naar de spitsen te wijzen. Het is aan de ploeg en de coach om er voor te zorgen dat die jongens zoveel mogelijk in scoringspositie geraken. Ik vind het op dat vlak onvoldoende. Op een heel seizoen zal je al-tijd een deel kansen hebben waarvan je zegt "die moeten er altijd in".
Maar neem nu de laatste 3 matchen. (Oostende-Charleroi-Brugge) Hoeveel keer kregen onze spitsen een echt goede kans waar ze moesten scoren?
Effe opsommen.
Akpom: 1x tegen Oostende, 0x tegen Charleroi, 0x tegen Brugge.
Vetokele: 0x tegen Oostende, 0x tegen Charleroi, 1x tegen Brugge.
Boli: 0x tegen Oostende, 0x tegen Charleroi, 1x tegen Brugge.

Dus Akpom, Boli en Vetokele kregen tijdens de laatste 3 matchen welgeteld elk 1 grote kans.
Goede spitsen moeten dat inderdaad afmaken. Maar als ze elk 1x hadden gescoord tijdens die laatste 3 matchen zouden ze afgewerkt hebben aan 100%. En dat doen er niet veel...
Ze mogen natuurlijk ook wel eens een kans zelf creëren, maar welke spitsen doen dat? Lukaku...
Het probleem ligt dieper: Dussaut, Kitsiou, DeNorre, die de bal niet deftig voor de goal krijgen en kansrijke situaties om zeep helpen. De Sart waarbij de laatste pass er nooit uit komt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Tompie »

STimVV schreef:Het klopt dat het triestig is dat we de slechtst scorende ploeg zijn van de reeks, zeker gezien het feit dat we meer aanvallende kwaliteiten hebben dan veel andere ploegen.
Maar ik vind het te kortzichtig om hiervoor enkel naar de spitsen te wijzen. Het is aan de ploeg en de coach om er voor te zorgen dat die jongens zoveel mogelijk in scoringspositie geraken. Ik vind het op dat vlak onvoldoende. Op een heel seizoen zal je al-tijd een deel kansen hebben waarvan je zegt "die moeten er altijd in".
Maar neem nu de laatste 3 matchen. (Oostende-Charleroi-Brugge) Hoeveel keer kregen onze spitsen een echt goede kans waar ze moesten scoren?
Effe opsommen.
Akpom: 1x tegen Oostende, 0x tegen Charleroi, 0x tegen Brugge.
Vetokele: 0x tegen Oostende, 0x tegen Charleroi, 1x tegen Brugge.
Boli: 0x tegen Oostende, 0x tegen Charleroi, 1x tegen Brugge.

Dus Akpom, Boli en Vetokele kregen tijdens de laatste 3 matchen welgeteld elk 1 grote kans.
Goede spitsen moeten dat inderdaad afmaken. Maar als ze elk 1x hadden gescoord tijdens die laatste 3 matchen zouden ze afgewerkt hebben aan 100%. En dat doen er niet veel...
Ze mogen natuurlijk ook wel eens een kans zelf creëren, maar welke spitsen doen dat? Lukaku...
Het probleem ligt dieper: Dussaut, Kitsiou, DeNorre, die de bal niet deftig voor de goal krijgen en kansrijke situaties om zeep helpen. De Sart waarbij de laatste pass er nooit uit komt...
Volledig akkoord. De Roeck probeert in de media te stellen dat STVV PO1 niet heeft gehaald omdat we niet efficiënt genoeg zijn. Maar neem bijvoorbeeld de wedstrijd in Oostende: het is niet dat je daar een karrenvracht aan kansen hebt gecreëerd. Integendeel, als Oostende daar beter afwerkt zijn zij het die er nog enkele doelpunten meer maken.

Alleen Legear is in staat om af en toe eens een goede voorzet te trappen. Voor de rest is het huilen met de pet op. Charisis kan dat ook maar was vaak gekwetst. Ceballos kon ook nog wel een goede voorzet trappen maar daar hebben we al helemaal niet lang van kunnen genieten...

De aanvoer is inderdaad zeker zo belangrijk...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Halenaar »

Jullie zijn wel érg lief voor onze spitsen hoor.

Je hoort het hier amper, maar Vetokele was irritant slecht tegen Brugge. Doet er een eeuwigheid over om een bal te controleren, en er gaat ook niks dreiging van uit. Ik zie dat er hier geschreven word dat hij druk zet op de verdediging, maar hoe dan? Ja hij loopt verdomd veel en jaagt op de verdedigers, maar dat is het dan ook tegenwoordig. Onder druk zetten versta ik toch nog iets anders in het moderne voetbal.

Je kan u onderhand afvragen wat de meerwaarde van Vetokele nog is, nu hij het ook al moeilijk heeft om af te werken. Vorig seizoen scoorde hij tenminste nog, en werkte hij zijn kansen wel nog proper af. Dan knijp je al eens een oogje toe, en bedek je zijn tekortkomingen met de mantel der liefde, maar nu? Is alweer meer geblesseerd dan fit geweest, en zijn snelheid (vroeger één van zijn grootste sterktes) is serieus afgenomen (dankzij de blessures?). Wat blijft er dan nog over? Het is niet dat hij technisch zo sterk is, het merendeel van zijn duels wint en een koele afwerker is.

Boli van hetzelfde. Ik heb hem hier heel lang verdedigd, en ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij intrinsiek de nodige kwaliteiten heeft, maar hoeveel snertmatchen heeft die kerel dit seizoen gepresteerd? En hij heeft kansen genoeg gehad dit seizoen. En als je dan nog leest dat hij het durft laten hangen op training, en daardoor disciplinair geschorst bent, ben je mijn steun kwijt. En ja hij was goed ingevallen tegen Brugge, tegen Genk ook trouwens, maar waarom kan hij dezelfde attitude niet opbrengen als hij in de basis staat? Hij mag eens dringend werk maken van zijn mentaliteit, want het is al zonde genoeg dat een kerel met zoveel kwaliteiten zelfs geen vaste basisplaats kan claimen bij dit STVV.

De kritiek op die twee is niet meer dan terecht momenteel. Zeker omdat je nu kan vergelijken met Akpom, die het een stuk beter doet dan Vetokele en Boli ondanks zijn gebrek aan wedstrijdritme en ervaring. Hij kan tenminste de bal bijhouden, een actie maken en zelf zijn kansen creëren. Chuba moeten ze proberen te houden voor volgend seizoen, van de twee andere ben ik niet zo zeker...
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door miel »

Zij die beweren dat onze spitsen onvoldoende aanvoer hebben gekregen moeten de matchen toch nog eens opnieuw bekijken
Hoeveel kansen ze hebben laten liggen alleen voor doel en zelfs voor een lege kooi zijn over het hele seizoen haast niet te tellen .
De rest van de ploeg heeft in mijn ogen , voldoende gepresteerd volgens hun kunnen , zelfs Dusaut was gevaarlijker voor doel dan onze spitsen .
Geen enkel excuses , onze spitsen hebben ondermaats gepresteerd .
Als ge elke perfecte voorzet vakkundig de nek om wringt is er inderdaad te weinig aanvoer .
De tijden dat ge 10 open kansen krijgt in een wedstrijd zijn al lang voorbij op enkele uitzondering na :lol:
De vele missers kosten ons dit seizoen PO1 :(
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Jacques »

Dit dreigt een beetje een verhaal van de pot en de ketel te worden, maar wie durft beweren dat onze flanken voldoende brachten, moet toch nog maar eens kijken naar de flitsen van Junior en Dompé en zich vervolgens afvragen wanneer je dit seizoen zo'n passeerbeweging zag. Het antwoord zal zijn: niet één keer. Ik herhaal: niet één keer, op 30 speeldagen. En ja, die twee hadden/hebben hun kuren, maar zelfs een Dompé heeft in zijn amper 5 goede wedstrijden meer gebracht dan al onze flankspelers dit seizoen bij elkaar opgeteld. Ook Wilmet en Schouterden leverden destijds veel meer acties, voorzetten, doelpunten en assists af en dat waren nu toch ook niet echt uitzonderlijke talenten.
We moeten nu zoals zondag al met een smalle ruit met 4 centrale middenvelders gaan spelen. Niet zozeer omdat we dat willen, maar vooral omdat er bij afwezigheid van Legear geen enkele eerste klasse waardige aanvallende flankspeler in de kern zit en dat het dus het beste (enige) alternatief is om in een twee-spitsensysteem toch nog wat aanvallend klaar te krijgen. Dat is een trieste realiteit.

Zowel de flanken als de aanval hebben gefaald en hebben schuld aan de lage doelpuntenproductie, ondanks dat we in de breedte zelden zoveel degelijke spitsen (maar ook zelden zo zwakke flanken) gehad hebben.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef:Dit dreigt een beetje een verhaal van de pot en de ketel te worden, maar wie durft beweren dat onze flanken voldoende brachten, moet toch nog maar eens kijken naar de flitsen van Junior en Dompé en zich vervolgens afvragen wanneer je dit seizoen zo'n passeerbeweging zag. Het antwoord zal zijn: niet één keer. Ik herhaal: niet één keer, op 30 speeldagen. En ja, die twee hadden/hebben hun kuren, maar zelfs een Dompé heeft in zijn amper 5 goede wedstrijden meer gebracht dan al onze flankspelers dit seizoen bij elkaar opgeteld. Ook Wilmet en Schouterden leverden destijds veel meer acties, voorzetten, doelpunten en assists af en dat waren nu toch ook niet echt uitzonderlijke talenten.
We moeten nu zoals zondag al met een smalle ruit met 4 centrale middenvelders gaan spelen. Niet zozeer omdat we dat willen, maar vooral omdat er bij afwezigheid van Legear geen enkele eerste klasse waardige aanvallende flankspeler in de kern zit en dat het dus het beste (enige) alternatief is om in een twee-spitsensysteem toch nog wat aanvallend klaar te krijgen. Dat is een trieste realiteit.

Zowel de flanken als de aanval hebben gefaald en hebben schuld aan de lage doelpuntenproductie, ondanks dat we in de breedte zelden zoveel degelijke spitsen (maar ook zelden zo zwakke flanken) gehad hebben.
Tuurlijk waren die ook onder hun niveau, maar dat kon je toch wel verwachten? Niemand die hier zat te springen toen de transfers van Botaka en Legaer werden aangekondigd. Het zegt dan ook veel over de rest dat die laatste nu onze beste flankspeler is.

En het zegt ook veel over de trainer. Dussaut en consoorten mogen elke week sukkelen, maar Abrahams heeft nooit zijn kans gekregen. Daarvoor alleen al mogen ze hem zijn C4 geven, als je zo'n talent niet opstelt ondanks alle klungelaars vanvoor. Hetzelfde geld in mindere mate voor Acolatse, vorig seizoen nog dé uitblinker bij Westerlo, en nu zou die moeten onderdoen voor Botaka en Dussaut :gek:
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door miel »

Jacques schreef:Dit dreigt een beetje een verhaal van de pot en de ketel te worden, maar wie durft beweren dat onze flanken voldoende brachten, moet toch nog maar eens kijken naar de flitsen van Junior en Dompé en zich vervolgens afvragen wanneer je dit seizoen zo'n passeerbeweging zag. Het antwoord zal zijn: niet één keer. Ik herhaal: niet één keer, op 30 speeldagen. En ja, die twee hadden/hebben hun kuren, maar zelfs een Dompé heeft in zijn amper 5 goede wedstrijden meer gebracht dan al onze flankspelers dit seizoen bij elkaar opgeteld. Ook Wilmet en Schouterden leverden destijds veel meer acties, voorzetten, doelpunten en assists af en dat waren nu toch ook niet echt uitzonderlijke talenten.
We moeten nu zoals zondag al met een smalle ruit met 4 centrale middenvelders gaan spelen. Niet zozeer omdat we dat willen, maar vooral omdat er bij afwezigheid van Legear geen enkele eerste klasse waardige aanvallende flankspeler in de kern zit en dat het dus het beste (enige) alternatief is om in een twee-spitsensysteem toch nog wat aanvallend klaar te krijgen. Dat is een trieste realiteit.

Zowel de flanken als de aanval hebben gefaald en hebben schuld aan de lage doelpuntenproductie, ondanks dat we in de breedte zelden zoveel degelijke spitsen (maar ook zelden zo zwakke flanken) gehad hebben.
Deze vergelijking gaat niet helemaal op
Met Junior en Dompè speelden we ook een ander voetbal puur vanuit de omschakeling
Dat we weinig doelpunten tegen krijgen heeft ook te maken dat uw flanken hun verdedigend werk niet hebben verwaarloosd en zeker Botaka niet .
Om u op uw wenken te bedienen Jaques ,de recentste actie van Botaka in blessure tijd waar hij de bal op het hoofd van Boli schildert mocht er toch wezen
Helaas had Johan daar pech met zijn kopbal op de paal .
Ik wil zeker niet beweren dat onze flanken super waren , maar over het hele seizoen toch een stuk beter dan onze spitsen .
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Brusselmans »

Van het middenveld komt ook veel te weinig !!!
Heb al meer dan eens moeten terugdenken aan de 20 goals en 20 assists van Gerkens en Peeters !!!
Nogal een geluk dat we daar miljoenen voor gekregen hebben !!!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:Van het middenveld komt ook veel te weinig !!!
Heb al meer dan eens moeten terugdenken aan de 20 goals en 20 assists van Gerkens en Peeters !!!
Nogal een geluk dat we daar miljoenen voor gekregen hebben !!!
Het was enkel Peeters die in de reguliere competitie strooide met assists.

Niet vergeten dat Gerkens het meeste van zijn statistieken haalde in PO II.

Niet vergeten dat beide heren het ook lieten afweten tijdens de matchen dat je effectief hun "statistieken" nodig had
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door tesneusdoek »

miel schreef:
Jacques schreef:Dit dreigt een beetje een verhaal van de pot en de ketel te worden, maar wie durft beweren dat onze flanken voldoende brachten, moet toch nog maar eens kijken naar de flitsen van Junior en Dompé en zich vervolgens afvragen wanneer je dit seizoen zo'n passeerbeweging zag. Het antwoord zal zijn: niet één keer. Ik herhaal: niet één keer, op 30 speeldagen. En ja, die twee hadden/hebben hun kuren, maar zelfs een Dompé heeft in zijn amper 5 goede wedstrijden meer gebracht dan al onze flankspelers dit seizoen bij elkaar opgeteld. Ook Wilmet en Schouterden leverden destijds veel meer acties, voorzetten, doelpunten en assists af en dat waren nu toch ook niet echt uitzonderlijke talenten.
We moeten nu zoals zondag al met een smalle ruit met 4 centrale middenvelders gaan spelen. Niet zozeer omdat we dat willen, maar vooral omdat er bij afwezigheid van Legear geen enkele eerste klasse waardige aanvallende flankspeler in de kern zit en dat het dus het beste (enige) alternatief is om in een twee-spitsensysteem toch nog wat aanvallend klaar te krijgen. Dat is een trieste realiteit.

Zowel de flanken als de aanval hebben gefaald en hebben schuld aan de lage doelpuntenproductie, ondanks dat we in de breedte zelden zoveel degelijke spitsen (maar ook zelden zo zwakke flanken) gehad hebben.
Deze vergelijking gaat niet helemaal op
Met Junior en Dompè speelden we ook een ander voetbal puur vanuit de omschakeling
Dat we weinig doelpunten tegen krijgen heeft ook te maken dat uw flanken hun verdedigend werk niet hebben verwaarloosd en zeker Botaka niet .
Om u op uw wenken te bedienen Jaques ,de recentste actie van Botaka in blessure tijd waar hij de bal op het hoofd van Boli schildert mocht er toch wezen
Helaas had Johan daar pech met zijn kopbal op de paal .
Ik wil zeker niet beweren dat onze flanken super waren , maar over het hele seizoen toch een stuk beter dan onze spitsen .
We hebben natuurlijk ook het ongeluk gehad om Ceballos te verliezen, toen die er begon door te komen en een zekere regelmaat in zijn spel kreeg. Het verwondert me nog steeds dat die zijn blesussre zo lang blijft aanslepen. Is daar nog enig nieuws over?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Halenaar »

Ja, die zien we de eerste maanden nog niet terug. Ze twijfelen er zelfs aan of hij ooit nog terug kan voetballen op professioneel niveau.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef:Ja, die zien we de eerste maanden nog niet terug. Ze twijfelen er zelfs aan of hij ooit nog terug kan voetballen op professioneel niveau.
Dit was de officiele communicatie op de website van STVV 9 augustus 2017:

Geen goed nieuws voor Cristian Ceballos. De Spanjaard, die het veld vroegtijdig moest verlaten tegen SV Zulte Waregem, kent nu het verdict van zijn blessure.
"Cristian heeft een scheurtje aan de aanhechting van zijn buikspieren", stelt clubdokter Koen Pansaers. "Hij is een zestal weken buiten strijd".


Na een 8-tal weken is hij toen inderdaad opnieuw beginnen trainen en is het fout gelopen. Inschattingsfoutje...
Maar dergelijke blessure zou toch nooit het einde mogen betekenen voor een profspeler? Boli hebben ze ook een jaar op de sukkel gehouden met spierproblemen waarvan we dachten: "komt dat nog wel goed", en dat is ook goed gekomen.
Plaats reactie