Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Geel-Blauw »

Vermeer raakt gewoon duidelijk geen bal en enkel Akpom, terwijl bij de penaltyfase in Brugge Pirard wel de bal raakte. Maar bon, genoeg kansen gehad om te winnen, we kunnen gewoon niet scoren.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Jacques »

Voor mij is Teixeira ook speler van het seizoen en de beste speler die we hebben tout court. Staat er telkens weer en is tegenwoordig zelfs dreigender (op stilstaande fases) dan onze spitsen. Al zit het vormpeil van die laatsten daar ook voor veel tussen. ;)
Overdrijven is een kunst
stvv'er
Berichten: 2420
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door stvv'er »

Ik vermoed dat de stemmers een aantal keren "Taxeira" hebben ingevuld op het formulier, vandaar ... :cool:

Ook ik dacht trouwens dat die de trofee wel zou krijgen btw.
Laatst gewijzigd door stvv'er op 11 mar 2018, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Since '54 »

Jorge Teixeira is de Marcel Lemoine van nu. Onverzettelijk, schitterende visie, goede opstelling, sterk kopspel én ploegspeler. Hoe langer ik hem bezig zie hoe vaker ik aan onze net overleden Rode Duivel denk.
Jones
Berichten: 3165
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Jones »

Dit is de ploeg die ik in play-off 2 wil zien aantreden. Boli en Botaka op de bank.
Stvv verdiende vandaag meer en De petter speelde zijn beste match tot nog toe dit seizoen. Weinig slechte passes vandaag om uit te verdedigen.
Wie me het meest ongoochelde is Vetokele. Igor zit volgens mij in een vertrouwenscrisis en is niet in vorm. Hij werkt wel maar is weinig efficient. Misschien eens een mental-coach opzoeken ?

De scheids vandaag was voor de rust okee maar zette de muur voor onze vrijschoppen tot tweemaal toe op amper 7 meter. En toch deed een uitstekende Bezus het verre van onaardig maar vond een goeie Vermeer op zijn weg.
En STVV met een vlotter scorende spits speelt nu PO1.

Met dienen te investeren op beide flanken, in de spits, linksback, en centraal achteraan. En zestal stevige versterkingen en een spelbepalende middenvelder langs Bezus.

Mogen gaan : Dussaut, Antunes, Boli, Botaka.
Twijfels rond of we de huur van de beste 2 Grieken moeten verlengen. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, zeker omdat ze grinta brengen maar de afkoopsom is duur, tenzij ze Dussaut als pasmunt gebruiken :grappig:
Jones
Berichten: 3165
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Jones »

Uitleg van de coach en De petter op tvl...
https://www.tvl.be/sport/stvv-met-opgeh ... inst-56803
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Brusselmans »

Alweer de nul gehouden, 5 matchen op 6 ondertssen !
:clap: :clap: :clap:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Bartman »

Boli heeft op 10 minuten wel meer laten zien dan Vetokele op een hele wedstrijd. Ik vind de kritiek op hem soms toch overdreven.

Akkoord, hij draait een slecht seizoen (zoals zijn collega’s in de spits) en dat is een ontgoocheling, maar hij is voor mij wel de enige die in het verleden wel al iets bewezen heeft.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Tompie »

Bartman schreef:Boli heeft op 10 minuten wel meer laten zien dan Vetokele op een hele wedstrijd. Ik vind de kritiek op hem soms toch overdreven.

Akkoord, hij draait een slecht seizoen (zoals zijn collega’s in de spits) en dat is een ontgoocheling, maar hij is voor mij wel de enige die in het verleden wel al iets bewezen heeft.
Volledig akkoord. Boli is naar STVV-normen een zeer goede spits die weliswaar een minder seizoen draait.

De kritiek op hem is zwaar overdreven en als je dan toch spitsen wil dumpen, wat heeft Vetokele al meer laten zien dit seizoen? Om van Gueye nog maar te zwijgen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enrique
Berichten: 2848
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door enrique »

Iedereen buiten behalve Boli
Wat de 9 betreft
En al de rest vervangen door ene Desire
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Krisaias »

Jones schreef: Twijfels rond of we de huur van de beste 2 Grieken moeten verlengen. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, zeker omdat ze grinta brengen maar de afkoopsom is duur, tenzij ze Dussaut als pasmunt gebruiken :grappig:
Voor mij moet je een Charisis altijd trachten hier te houden. Die mis je toch wel op het middenveld. Was voor mij trouwens, samen met Teixeira, de kandidaat geweest voor man van het seizoen, als hij niet gekwetst was uitgevallen (al gun ik het De Petter ook wel hoor).
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Krisaias »

Alain schreef:
Over randzaken:
-een overleden ex-speler eren doe je niet als iedereen nog aan het binnenkomen is en de spelers nog niet op het veld staan.
-een verkiezing van de 'knapste' voetballer hoeft niet evenveel aandacht te krijgen als die van verdienstelijke speler. Die tweede verkiezing gaat over de prestaties tijdens een gans seizoen, en die tweede, tja... Een foto op de website kan hier volstaan.
200% mee eens. Ik vind de Mister STVV verkiezing best een leuk initiatief van Supportersclub Victoria, maar ze moeten er misschien toch eens over nadenken die voor aanvang van een andere wedstrijd uit te reiken. Zet idd de uitreiking van de trofee van verdienstelijkste speler iets te veel in de schaduw naar mijn smaak en nu moet nog meer alles rap-rap gebeuren voor de aftrap.

De minuut applaus voor Marcel Lemoine hebben ze dan maar vooruitgeschoven, wat idd een beetje jammer is, vóór iedereen op zijn plaats is en de spelers het veld hebben betreden. Had trouwens ook de indruk dat niemand wist wanneer te stoppen en dat we dus iets langer dan een minuut geapplaudiseerd hebben. Maar dat heeft de man dan ook meer dan verdiend.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
miel
Berichten: 1659
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door miel »

Tompie schreef:
Bartman schreef:Boli heeft op 10 minuten wel meer laten zien dan Vetokele op een hele wedstrijd. Ik vind de kritiek op hem soms toch overdreven.

Akkoord, hij draait een slecht seizoen (zoals zijn collega’s in de spits) en dat is een ontgoocheling, maar hij is voor mij wel de enige die in het verleden wel al iets bewezen heeft.
Volledig akkoord. Boli is naar STVV-normen een zeer goede spits die weliswaar een minder seizoen draait.

De kritiek op hem is zwaar overdreven en als je dan toch spitsen wil dumpen, wat heeft Vetokele al meer laten zien dit seizoen? Om van Gueye nog maar te zwijgen.
Het verleden in voetbal telt alleen voor de geschiedenis .
De kritiek op onze spitsen is zeker niet zwaar over dreven , ze zijn zelfs mild dit in tegenstelling wat Botaka , Dusaut of andere De Sarts al hebben mogen slikken.
Maak maar eens het sommetje hoeveel keer onze spitsen samen hebben gescoord , dan weet je het wel waar we PO1 gemist hebben
Als ze nog maar 20% van hun kansen hadden benut hadden we genoeg punten om er bij te zijn fit seizoen
Als ik dan lees dat de arbitrage 2 maten en 2 gewichten hanteren , hier moeten sommigen zeker niet onder doen
miel
Berichten: 1659
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door miel »

enrique schreef:
Mikman schreef:
enrique schreef:En wat hadden we voorspeld?
53' : KVM - WB 2-0
73' - 80' : Eupen - Moeskroen 3-0
Ik moet eerlijk zijn. Had het pas verwacht rond 85'... :D
Natuurlijk heeft Van Wijk gelijk van hier tot in Tokyo en terug...
Ze waren machteloos
Match gezien?

Ik steek mij hand niet in het vuur voor Moeskroen, laat dat duidelijk zijn. Maar er uur lang waren ze de betere ploeg, ze bleven echt wel verdedigen tot het einde om hun rol van scherprechter te spelen ( al was de 4e goal wel een lachtertje ). Waasland-Beveren bleef ostentatief met 5 vooraan staan toen Mechelen nog een derde doelpunt zocht en speelde over 90 minuten -in tegenstelling tot Moeskroen dus- geen enkele kans bijeen. Uiteindelijk had Waasland-Beveren ook heel wat redenen om Mechelen er in te houden ( ze zouden hun stadion verhuurd hebben aan Mechelen in PO2, Vermant heeft een band met Mechelen en ze konden Mechelen een wederdienst doen voor 3 jaar geleden ).
Kan allemaal best zijn of lijken
Maar het is raar als je het een week op voorhand voorspelt en het dan nog uitkomt ook...
Iedereen zijn mening erover
Geen probleem
Echt veel heeft Waasland de kakkers anders ook niet in de weg gelegd tenzij Roef misschien .
Meer nog Moeskroen heeft het Eupen moeilijker gemaakt dan Beveren dat deed voor Mechelen .
Mechelen heeft genoeg kansen gehad om het pleit te winnen , maar uitgerekend Verdier die er 2 laat liggen voor opendoel komt dan met insinuaties
Neen Enrique KV heeft het uitsluitend aan zijn eigen te danken dat ze degraderen .
3 trainer op één seizoen , een deel paniek aankopen en gewoon niet goed genoeg dat zijn de ingridienten om te degraderen
Dat zou jij als STVV supporter toch moeten weten .
Jammer dat een traditie club als KV degradeert , maar ze moeten de hand in eigen boezem steken , en de beschuldigingen aan het adres van Moeskroen is in deze ongepast .
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 30: STVV - Club Brugge (Zo 11/03 14:30)

Bericht door Krisaias »

Even een wist-je-datje tussendoor: de match gisteren was de 100e eersteklassewedstrijd in onze geel-blauwe kleuren voor Sascha Kotysch (daar komen dan ook nog eens 71 matchen in tweede bij)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie