PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door STVV-fan »

Dreke schreef:
STVV-fan schreef: 2) niet het gevoel hebben dat ge om de vijf voet droog in de kakker genomen wordt door de arbitrage
Zoals bij de match op Lokeren in de reguliere competitie zeker? Waar de eerste goal ook los buitenspel was. Maar dat past niet uw plaatje precies...
Zoals ook dezenavond weer.
Duidelijk geen penalty, duidelijk schwalbe = geel.
==> Cevallos eraf, komt nooit geen 2de (onterecht) afgekeurde goal.
De Ridder ( nota bene ene kop of twee kleiner dan Teix) los elleboog in het gezicht ==> Rood.

9 - 11.

Ik weet dat er er bepaalde mensen allergisch zijn aan het toegeven dat de scheidsrechter u dees seizoen een paar keer droog vanachter genomen heeft. Of die zijn gewoon allergisch om dat toe te geven tout court. U mag dat, maar er komt een punt waarop ge niet meer kunt ontkennen dat er iet fel stinkt.

Met het tweede woord (want ik spreek altijd met een tweede woord), hebben we dit seizoen matchen gespeeld waarbij, indien ge 11 natte dweilen op het kunstgras had gezet en JDR in de dug-out bleef, ge evenveel animo en uitgeleepte tessen had gelijk nu.

Zo een triestige vertoning moet geleden zijn van onder de opperdweil Franky van der Elst.
Vooral de thuis(!!!!)matchen tegen Antwerp en Kortrijk waren op dat vlak schandalig, om over gisterenavond maar te zwijgen.
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door luc de kanarie »

je vertrek al met 10 man( dussault ) hoe wil je dan winnen
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door enrique »

Om het in de termen van DMM te zeggen (DNA)
Er is toch iets grondig mis met het DNA van deze club
We zullen zien wat er de komende tijd gaat gebeuren
Ik had al miserie verwacht voor dit seizoen, misschien deels te wijten aan te weinig info
Maar als je de laatste maanden overschouwt
Ik ben er niet gerust in
De rangschikking kan je nog aanvaarden, maar als je ziet wat er te zien is op het veld
Ik krijg er schrik van ...

Sommigen zullen wel zeggen, daar is hij weer
Maar als je dat jaar in jaar uit op de mat legt, ga je toch eens een seizoen pech hebben
We willen stabiel zijn, is ook zo een dooddoener
Wel, op dit moment zijn ze nog altijd niet stabiel
Ik of we mis(sen) iets... of veel
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door Tamas »

Aan deze snertvertoning heeft aan de basis slechts één persoon schuld, met name Jonas De Roeck. Met deze opstelling is dit zo te voorspellen, dat ziet iedereen behalve genoemde.
Probleem om te scoren en de enige spelers met een zeker voetbalintellect dat je hebt (Bezus - Assamoha) zitten op de bank en iemand die vorig jaar bewezen heeft het ook in zich te hebben (Abrahams) zit niet eens in de kern ! Bezus heeft op 10 minuten (stond er 15 op het veld maar de eerste 5 minuten raakte STVV geen bal) meer laten zien dan al de anderen samen op 90 minuten.
Wat Dussaut heeft in de ogen van De Roeck is me een raadsel en dit groeit nog elke wedstrijd ! Het waarom is een levensgroot vraagteken.
Dus naast uiteraard een aantal spelers MOET VOORAL deze trainer verdwijnen, hem houden is om miserie en 1B vragen !!!
De scheidsrechter deed uiteraard zoals altijd zijn duit in het zakje maar ook dan kon het hoogstens 0-0 worden want scoren doe je op deze manier nooit !
Ik zou echt wel eens willen weten wat de reden is van deze keuzes én vooral waarom Abrahams compleet genegeerd wordt.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:U mag dat, maar er komt een punt waarop ge niet meer kunt ontkennen dat er iet fel stinkt.
Benoem uw "iet" eens.

Want ik ben er niet van overtuigd dat men STVV bewust flikt. Ik zie de reden waarom wel ook niet echt.
A loyal football fan only supports the shirt...
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Dreke schreef:
STVV-fan schreef:U mag dat, maar er komt een punt waarop ge niet meer kunt ontkennen dat er iet fel stinkt.
Benoem uw "iet" eens.

Want ik ben er niet van overtuigd dat men STVV bewust flikt. Ik zie de reden waarom wel ook niet echt.
Inderdaad, OHL bijvoorbeeld heeft het wat spelleiding betreft veel harder te verduren gehad. Rode kaart was eigenlijk gewoon geel en penalty tegen die gelukkig voor hen werd gemist. Alles begint wel met mentaliteit en snelheid van uitvoering. Beiden waren een ramp voor STVV.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Ik heb zopas gezien dat Boli 4 keer gescoord heeft bij de Beloften, in de eerste helft. Op de Facebookpagina van Beloften STVV staat dat te lezen.
Als Boli echt wil is het helemaal geen slechte spits, maar het hoofd wil dikwijls niet mee. Hopelijk begint hij dat eens te beseffen!
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door bert1924 »

Daar zal de aanvoer beter zijn geweest!!!!!!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door enrique »

Vind ik ook
SW in HBVL heeft vragen ... op het veld en ernaast
Wie niet?
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door STimVV »

Ik zie daarnet het interview dat JDR geeft in de link van TVL.
https://www.tvl.be/sport/stvv-start-pla ... laag-57823

Hij zegt dus letterlijk dat we de kansen wel weer hadden maar dat we onze momenten niet gegrepen hebben. Indien we die kansen wel gegrepen hadden waren we 0-1 en misschien wel 0-2 voorgekomen. Hij vindt dat we dat ook verdienden. :bat:

Wat een triestige plant om zoiets te durven verkondigen na een wanprestatie op het veld van de zwakste thuisploeg van de competitie. Lokeren kon het hele seizoen nog maar 2x thuis kon winnen en ook nu stelden ze niets voor. Als die jongen volgend seizoen nog coach mag zijn bij ons begaan de jappanners al meteen hun 1e grote fout.
Stiekem hoop ik dat we een schandalig slechte PO2 spelen zodat ze echt niet anders meer kunnen. JDR is exact hetzelfde aan het doen als COL: de supporters nog wat meer aan het wegjagen. Kijk zaterdag tegen Antwerp maar eens naar de nieuwe stoeltjes, het zullen er veel zijn.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:Vind ik ook
SW in HBVL heeft vragen ... op het veld en ernaast
Wie niet?
Hbvl zij steukers tot en met.
Niemand heeft vragen op het veld, want iedereen ziet wat er gebeurd en dat de tijd dat Jdr gaat, gekomen is.

Vragen naast het veld? Welke ploeg heeft dat niet?
Nee, tis juist omdat het STVV is en de Jappen (terecht) wachten met hun communicatie en dat de Jappen weinig/geen interviews geven dat ze eens natrappen.

Ik nam dat interview met Tateishi niet serieus. Ik zag direct wat de bedoeling was: een subtiele waarschuwing om uw kloten te hertrekken. Als je dat interview natuurlijk serieus nam en je hoort De Norre na de match, is een kolfje naar de hand van de rioolgazetten of van HBVL zelf om NOG eens na te trappen. En eerlijk? Dan verdien je het niet beter om met uw voeten gespeeld en opgesteukt te worden

Laat u toch niet vangen aan de steukerij. Dit komt van dezelfde gazet die de STVV-Lommel hetze aanvuurde, terwijl er totaal niks scheelde...

Net als andere ploegen moeten wij ook wachten wat onze sportieve cel in petto heeft. Tis niet omdat dat bij ons Jappanners zijn dat ge op uw achterste poten met een vergrootglas gereed moet gaan staan ze...
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door Dreke »

Dreke schreef:
STVV-fan schreef:U mag dat, maar er komt een punt waarop ge niet meer kunt ontkennen dat er iet fel stinkt.
Benoem uw "iet" eens.

Want ik ben er niet van overtuigd dat men STVV bewust flikt. Ik zie de reden waarom wel ook niet echt.
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door enrique »

Voor alle duidelijkheid
Ik laat me niet opjagen door HBVL, waar haal je het...
STVV heeft gewoon heel veel werk op alle vlakken
Voor de hoeveelste keer?
En ik vrees er een beetje voor of ze (de Jappers) dat vele werk gaan beeindigen voor ze het opnieuw afbollen
Waarom mag je je dat niet afvragen?
STVV moet nu een middenveld kopen en een voorlijn
Dat is taak nummer 1
We'll see
Er is een woord dat hier altijd terug komt
Wachten
Ik wacht al 35 jaar
Die tijd is voorbij
Binnen 3 maanden kom ik terug met mijn rapport
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:Voor alle duidelijkheid
Ik laat me niet opjagen door HBVL, waar haal je het...
STVV heeft gewoon heel veel werk op alle vlakken
Voor de hoeveelste keer?
En ik vrees er een beetje voor of ze (de Jappers) dat vele werk gaan beeindigen voor ze het opnieuw afbollen
Waarom mag je je dat niet afvragen?
STVV moet nu een middenveld kopen en een voorlijn
Dat is taak nummer 1
We'll see
Er is een woord dat hier altijd terug komt
Wachten
Ik wacht al 35 jaar
Die tijd is voorbij
Binnen 3 maanden kom ik terug met mijn rapport
Men moet nu eenmaal wachten tot er dingen gebeuren.
Het is door de Jappen LANG van tevoren aangegeven dat er met het oog op volgend seizoen gewerkt wordt en dat er op tijd en stond gecommuniceerd wordt. Dan moet je nu niet afkomen met "bedenkingen".
Het is dan ook zeer toevallig dat uw afvragingen en die van HBVL op 1 lijn liggen. Ofwel laat jij je dus opdraaien, ofwel doet HBVL niet aan objectieve verslaggeving....

Daarbij, de Jappen hebben de club een jaar lang doorgelicht. Muranaka, Pinto, Yajima,.. Zij hebben allemaal alles bestudeerd, daarbij komt dat Tateishi ervaring heeft in het wereldje en je een Japanner nie rolt waar hij bij is.

Die mensen weten wel waar ze mee bezig zijn. Het is blijkbaar gewoon fijn om vuurke te stoken.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door enerkey »

Ik geeft de Jappen de tijd. Ze moeten eerst een eerlijk kans krijgen om de structurele knoeiboel op te lossen. Alvorens geleidelijk aan seizoen na seizoen stappen te zetten.
Zo kunnen ze ook boem knal Schoofs, nen gelijkwaardige spits + Ferreira halen, om Mechelen het seizoen erna af te lossen in 1B.

Het klinkt mij niet geloofwaardig dat bvb plotseling iemand na 35 jaar zijn geduld gaat verliezen omdat de Jappen niet als kiekens zonder kop blindelings geld beginnen uitgeven vanaf dag 1.
Plaats reactie