PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2849
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef:
enrique schreef:Voor alle duidelijkheid
Ik laat me niet opjagen door HBVL, waar haal je het...
STVV heeft gewoon heel veel werk op alle vlakken
Voor de hoeveelste keer?
En ik vrees er een beetje voor of ze (de Jappers) dat vele werk gaan beeindigen voor ze het opnieuw afbollen
Waarom mag je je dat niet afvragen?
STVV moet nu een middenveld kopen en een voorlijn
Dat is taak nummer 1
We'll see
Er is een woord dat hier altijd terug komt
Wachten
Ik wacht al 35 jaar
Die tijd is voorbij
Binnen 3 maanden kom ik terug met mijn rapport
Men moet nu eenmaal wachten tot er dingen gebeuren.
Het is door de Jappen LANG van tevoren aangegeven dat er met het oog op volgend seizoen gewerkt wordt en dat er op tijd en stond gecommuniceerd wordt. Dan moet je nu niet afkomen met "bedenkingen".
Het is dan ook zeer toevallig dat uw afvragingen en die van HBVL op 1 lijn liggen. Ofwel laat jij je dus opdraaien, ofwel doet HBVL niet aan objectieve verslaggeving....

Daarbij, de Jappen hebben de club een jaar lang doorgelicht. Muranaka, Pinto, Yajima,.. Zij hebben allemaal alles bestudeerd, daarbij komt dat Tateishi ervaring heeft in het wereldje en je een Japanner nie rolt waar hij bij is.

Die mensen weten wel waar ze mee bezig zijn. Het is blijkbaar gewoon fijn om vuurke te stoken.
Gij zijt geweldig objectief, dat weten we al lang...
Ik praat HBVL na? Uw bewering over de nieuwe bazen trekt anders ook verbazend fel op wat Meekers al eens rondgestrooid heeft in de media
Blindelings alles geloven
Ge hebt gelijk, ik ben tegen Japanners
Ik moet die mensen niet :D :D :D
Maar ik denk als het volgend jaar begin maart 1B is, dan vind jij nog redenen om het zaakje te verdedigen
Ik stook graag vuurtjes
Of beter gezegd, ik lok u graag uit uw kot
STVV-fan
Berichten: 5968
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door STVV-fan »

De jappen hebben tot nu toe gedaan wat ze zeiden.

Jij bent degene die er fantaseersels bijhaalt.

Nu plots weer 1B.

Zo vind jij altijd wel iets natuurlijk, doe maar op
Dreke
Berichten: 3619
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef: Zo vind jij altijd wel iets natuurlijk, doe maar op
Hebt gij uw "iet" al gevonden? Want ik ben benieuwd...
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 5968
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door STVV-fan »

Dreke schreef:
STVV-fan schreef: Zo vind jij altijd wel iets natuurlijk, doe maar op
Hebt gij uw "iet" al gevonden? Want ik ben benieuwd...
Onze degradatiematch tegen Anderslecht zoveel jaren terug, daar stonk veel.

De matchen van Moeskroen die moesten beslissen over de degradatie de voorbije 3 jaar. Daar stonk iets.

De licentietoekenning van Moeskroen de voorbije jaren en ook dit jaar, daar stinkt iets.

Da Callant genoeg geld had om Oostende (met zo'n put) over te nemen. Dat Coucke nog een deel heeft kwijtgescholden en dat alles blijkbaar pijs en vree is, daar stinkt iets.

Dat bedoel ik met "er stinkt iet".

En als er niks "stinkt", dan zijn onze scheidsrechters ongelooflijk onbekwaam en vind ik het zelfs erger.
Dreke
Berichten: 3619
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: PO II speeldag 1: Lokeren-STVV

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:Onze degradatiematch tegen Anderslecht zoveel jaren terug, daar stonk veel.

De matchen van Moeskroen die moesten beslissen over de degradatie de voorbije 3 jaar. Daar stonk iets.

De licentietoekenning van Moeskroen de voorbije jaren en ook dit jaar, daar stinkt iets.

Da Callant genoeg geld had om Oostende (met zo'n put) over te nemen. Dat Coucke nog een deel heeft kwijtgescholden en dat alles blijkbaar pijs en vree is, daar stinkt iets.

Dat bedoel ik met "er stinkt iet".

En als er niks "stinkt", dan zijn onze scheidsrechters ongelooflijk onbekwaam en vind ik het zelfs erger.
Uw post ging over de arbitrage van dit seizoen. Dus enkel uw allerlaatste alinea is van tel.

Dus als het in de richting van STVV stinkt, dan had ik nog altijd graag van u vernomen waarom. Want dat insinueert ge wel degelijk eerder in dit topic.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie