PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Alles over de wedstrijden van STVV
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Henkie-1984 »

Een droge 4-0, het had zelfs meer kunnen zijn. Eindelijk worden kansen gecreëerd en eindelijk ook wat geluk bij de afwerking. BEZUS was duidelijk man van de match. Kitsiou was ook sterk en ja Botaka, met 2 doelpunten kan je weinig zeggen natuurlijk.
Antwerp was wel zeeeeeer zwak!
Als er volgende week een bevestiging komt, heeft JDR mss nog een kans.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Alain »

Eerst en vooral: het is duidelijk dat voor de spelers en supporters van RAFC maar twee matchen van tel zijn in PO2.
Maar goed, ondanks een flauwe tegenstander moet ge er nog altijd 4 maken, dus chapeau.
Bezus stak er voor mij bovenuit. Goede voeten én eindeloze inzet.
Botaka heeft vanavond zowel laten zien waarom hij hier door zovelen verguisd wordt, maar op andere momenten ook waarom ik er nog wel iets in zie. Die jongen heeft een geweldige techniek, prima inzet, maar hij neemt voortdurend foute beslissingen. Ik zou hem eens onder een andere coach willen zien, maar het kan evengoed zijn dat het nooit meer wordt dan wat het nu is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4107
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door lindoke »

4-0 gewonnen. Fijn en waarschijnlijk goed voor het vertrouwen van enkele spelers. Maar daarmee is alles gezegd. Dit verandert absoluut mijn mening over JDR niet. Die kerel heeft het gewoon niet en zal het nooit hebben. STVV speelt nog altijd zonder herkenbaar systeem. Daar brengt die 4-0 geen verandering in!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2680
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door voetballiefhebber »

Eens een opsteker voor de kanaries, al was het maar een veredelde oefenmatch. Bijna lege tribunes doen op Stayen toch pijn aan de ogen.
Ik heb niet zo heel veel van de match gezien, maar ik vond wel dat STVV heel veel ruimte kreeg. Daarom ook wellicht dat Botaka eens goed was. Die heeft echt wel veel ruimte nodig en daarom vind ik hem wat te beperkt voor het hoogste niveau.
Eindelijk met Bezus en Asamoah in de ploeg heb ik gezien.

Helaas kun je niet zoveel conclusies hieraan verbinden naar de toekomst toe. Er wordt heel anders gespeeld dan normaal en meestal zie je geen tegenstander die echt met het mes tussen de tanden speelt. Ik vraag me af hoe de leiding van de club deze match zou beoordelen.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door toyotacorolla »

De eerste 20 minuten deden pijn aan de ogen, slechte passes, en steeds die lange lellen naar voor die steeds in de verkeerde voeten belandde.
Daarna meer voetbal vanachter uit en over de grond. (plastieke mat).
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door nippy »

Ik hoop dat ze al stillekes gaan beginnen een paar spelers naar volgend seizoen vast te leggen. Ik denk echt als je bij asamoah en bezus een trainer zet die vertrouwen heeft in hun , dat die echt volledig kunnen ontbolsteren. Kitsiou mag van mij ook echt blijven. Iemand nog voorstellen?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Since '54 »

nippy schreef:Ik hoop dat ze al stillekes gaan beginnen een paar spelers naar volgend seizoen vast te leggen. Ik denk echt als je bij asamoah en bezus een trainer zet die vertrouwen heeft in hun , dat die echt volledig kunnen ontbolsteren. Kitsiou mag van mij ook echt blijven. Iemand nog voorstellen?
Ik heb mijn lijstje in omgekeerde richting reeds gegeven in onderhavige topic ... zij die mogen vertrekken. Aan inkomende transfers waag ik me niet wegens te weinig kennis.
STimVV
Berichten: 2696
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door STimVV »

DeRoeck bewees gisteren zijn ongelijk van de voorbije weken en maanden: Asamoah en Bezus zijn uw betere voetballers en moeten altijd de voorkeur krijgen op balverlieskampioenen Dussaut en DeSart.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 507
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door KNRI »

Tja, dat het zolang moet duren voordat je als coach dingen begint in te zien... Enfin ik ben er niet van overtuigd dat hij 'het ziet'.
Volgende week waarschijnlijk weer de zoveelste wijzigingen in zijn elftal?

Voor mij een onvoldoende op basis van de resultaten in de reguliere competitie... Als de jappies volgend jaar ambitie willen tonen; ander en beter graag!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Jacques »

BoemBoem schreef:
StellaWADASWAD schreef:Bezus, meest verdienstelijke speler van de PO's ? Tijd zal het uitwijzen, maar dit middenveld werkt wel.
Vorig jaar was ceballos toch wel een openbaring tijdens de PO2..
Iemand trouwens nog iets vernomen van die kerel?
Die komt dit seizoen niet meer terug en zullen we pas terugzien (hopelijk) bij de start van de voorbereiding op volgend seizoen...

I.v.m. wedstrijd: niet gezien wegens andere plannen, zoals nogal wat mensen, afgaande op de beelden. Ik ben gelukkig (uiteraard) met de uitslag en dat het met Bezus en Asamoah in de basis gebeurde. Hopelijk krijgen zij nu eens het vertrouwen en niet spelers die het al maanden laten afweten. We zullen zien wat de rest van PO2 geeft, te vroeg om daar nu al voorspellingen rond te doen.
Ook wel opvallend: telkens we niet scoren, is men er als de kippen bij om dat te benadrukken. Als je vier maal scoort, geeft niemand thuis...
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Jack »

Al zoveel bucht gezien van STVV...kan ik eens niet kijken winnen ze 4-0. :(
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Tompie »

De overwinning was zeker verdiend maar laat ons er ook geen fantastische prestatie van maken. De eerste 20 minuten was Antwerp de betere ploeg, daarna begonnen we meer over de grond te combineren en kwamen we op 1-0.

Na de 2-0 gingen de kopjes bij Antwerp helemaal omlaag en kregen we een vrijgeleide naar de 3 en 4-0. Als het wat trager gaat zie je dat Botaka al eens vaker de juiste keuze maakt, dat geldt ook voor enkele andere spelers. De intensiteit ligt veel lager dan in een normaal competitieduel.

Al bij al speelden we bij momenten wel aardig tegen een steeds zwakker wordend Antwerp.

Speel met Bezus en Asamoah en je verliest nooit in Lokeren. Maar ja... De Roeck...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Brusselmans »

Na een druk weekend toch op het forum geraakt !!!
4 goals !!!! :onfire:
Europa, here we come !!!!
Plaats reactie