PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Alles over de wedstrijden van STVV
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Alain »

De selectie: Steppe, Tomiyasu, De Sart, De Petter, Botaka, Gueye, Bezus, Asamoah, Schevenels, Vetokele, Kitsiou, Dussaut, Pirard, Ayala, Kotysch, De Norre, Goutas, Acolatse, Bourard, Akpom
Geblesseerd: Antunes, Ceballos, Teixeira, Legear

Zodus... Kurt Abrahams komt elke dag een uur te laat op training, scheldt vervolgens De Roeck de huid vol, steekt daarna een sigaret op in de kleedkamer, kapt bij de lunch stiekem vodka in zijn glas, valt in slaap tijdens de tactische bespreking, na een lijntje coke gaat het al wat beter op de namiddagtraining, en 's avonds vertrekt hij met opgestoken middenvinger en gierende banden met zijn intussen al flink geblutste Mercedes richting Chaussee... Dat zou toch de enige logische verklaring zijn, niet? :)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Since '54 »

Alain schreef:De selectie: Steppe, Tomiyasu, De Sart, De Petter, Botaka, Gueye, Bezus, Asamoah, Schevenels, Vetokele, Kitsiou, Dussaut, Pirard, Ayala, Kotysch, De Norre, Goutas, Acolatse, Bourard, Akpom
Geblesseerd: Antunes, Ceballos, Teixeira, Legear

Zodus... Kurt Abrahams komt elke dag een uur te laat op training, scheldt vervolgens De Roeck de huid vol, steekt daarna een sigaret op in de kleedkamer, kapt bij de lunch stiekem vodka in zijn glas, valt in slaap tijdens de tactische bespreking, na een lijntje coke gaat het al wat beter op de namiddagtraining, en 's avonds vertrekt hij met opgestoken middenvinger en gierende banden met zijn intussen al flink geblutste Mercedes richting Chaussee... Dat zou toch de enige logische verklaring zijn, niet? :)
En gaat zich onder de rust een hamburger halen ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Jacques »

Redelijk onbegrijpelijk dit. In de selectie zitten wel spelers zoals Ayala en Acolatse, die reeds door de mand gevallen zijn en hier hopelijk/waarschijnlijk volgend seizoen niet meer rondlopen, maar dus niet onze aanvallende belofte. 't Is dat we zo vlot scoren.
Niet specifiek o.w.v. Abrahams, maar ik ben niet rouwig om het feit dat ik morgen naar een vrijgezellen moet en niet naar Staaien kan. Op die manier is de fun er wel af. Het begint me onderhand dermate te irriteren dat ze voor mijn part bij een 0/6 of 0/9 De Roeck en COL erbij nog in PO2 de laan mogen uitsturen als signaal dat het wel eens gedaan mag zijn met die zever.
Overdrijven is een kunst
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door smol »

Ik snap verdorie inderdaad niet dat je spelers als Ayala, Acolatse, Dussaut en co nog steeds opneemt in je selectie terwijl je er volgend seizoen geen ballen meer mee kunt aanvangen. Tenzij iedereen binnen de club dit anders ziet natuurlijk.
Laat verdorie Opdenacker, Bourard maar vooral Abrahams hun gang gaan in deze PO II ipv deze afdankertjes !
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door voetballiefhebber »

Nu ben ik zeker niet van plan om de match zelfs op tv te volgen. Wat een selectie toch weer!
Mijn gevoel is dat de Japanners De Roeck snel de laan uit gaan sturen nu. Door de blessure van Teixeira komt misschien wel Tomiyasu in de ploeg, of zou hij toch durven kiezen voor Goutas? De jonge Japanner moest immers voluit zijn kans krijgen in de Play Offs, dat werd toen toch gezegd.

Volgens mij gaat Tateishi zelf overnemen tot het einde van het seizoen. Die man is ook even trainer geweest bij een Italiaanse club meen ik eens gelezen te hebben.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door enrique »

Het geld dat stvv moet betalen voor het gebruik van het stadion, is dat enkel x euro per toeschouwer?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:Het geld dat stvv moet betalen voor het gebruik van het stadion, is dat enkel x euro per toeschouwer?
Onder Bart Lammens was dat een bepaald percentage op elk verkocht ticket.

Er is geen reden om aan te nemen dat dat nu ook niet geldt voor de Jappen
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door zipke373 »

STVV-fan schreef:
enrique schreef:Het geld dat stvv moet betalen voor het gebruik van het stadion, is dat enkel x euro per toeschouwer?
Onder Bart Lammens was dat een bepaald percentage op elk verkocht ticket.

Er is geen reden om aan te nemen dat dat nu ook niet geldt voor de Jappen
Ik heb zo'n vermoeden dat enrique er op alludeert dat het dan vanavond of de rest van PO2 een goedkope zaak voor onze Jappen gaat worden... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Since '54 »

Als STVV vanavond niet wint tegen Antwerp FC dan hoort het STVV-bestuur meteen de heren T1 en T2, zijnde Jonas De Roeck en Chris O'Loughlin, te ontslaan. Het Haspengouwse gild is onderhand genoeg voor aap gezet door deze twee pseudo coaches.

Vervolgens en onverwijld mag het STVV-bestuur de lijst klaar- en wereldkundig maken dat de spelers: Pirard, Goutas, Anthunes, Ayala, Acolatse, Boli, Gueyé, Dussault en Botaka per 1 juni 2018 mogen beschikken omdat niet meer op hun diensten zal worden gerekend.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door BoemBoem »

zipke373 schreef:
STVV-fan schreef:
enrique schreef:Het geld dat stvv moet betalen voor het gebruik van het stadion, is dat enkel x euro per toeschouwer?
Onder Bart Lammens was dat een bepaald percentage op elk verkocht ticket.

Er is geen reden om aan te nemen dat dat nu ook niet geldt voor de Jappen
Ik heb zo'n vermoeden dat enrique er op alludeert dat het dan vanavond of de rest van PO2 een goedkope zaak voor onze Jappen gaat worden... :mrgreen:
Ge hebt lezen en ge hebt lezen lezen he :D ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Sacruzsa »

Ale zelfde spelbeeld zoals altijd , het gekende JDR concept ' lange lel naar voor en hopelijk valt die eens goed '
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door enrique »

zipke373 schreef:
STVV-fan schreef:
enrique schreef:Het geld dat stvv moet betalen voor het gebruik van het stadion, is dat enkel x euro per toeschouwer?
Onder Bart Lammens was dat een bepaald percentage op elk verkocht ticket.

Er is geen reden om aan te nemen dat dat nu ook niet geldt voor de Jappen
Ik heb zo'n vermoeden dat enrique er op alludeert dat het dan vanavond of de rest van PO2 een goedkope zaak voor onze Jappen gaat worden... :mrgreen:
:D ;)
Sorry voor sarcastische bui vandaag ... ;)
Btw
Diene Asamoah is ne goeie
Kan zijn dat ik de enige ben met die mening
En ook dat uw middenveld probleem is
Hoeveel keer is die mogen starten van onze wondercoach?
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door StellaWADASWAD »

Bezus, meest verdienstelijke speler van de PO's ? Tijd zal het uitwijzen, maar dit middenveld werkt wel.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door BoemBoem »

StellaWADASWAD schreef:Bezus, meest verdienstelijke speler van de PO's ? Tijd zal het uitwijzen, maar dit middenveld werkt wel.
Vorig jaar was ceballos toch wel een openbaring tijdens de PO2..
Iemand trouwens nog iets vernomen van die kerel?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: PO II speeldag 2: STVV - FC Antwerp

Bericht door Since '54 »

Vrij goede wedstrijd van STVV. Wat een verschil tussen de in- en uitmentaliteit (bv in Lokeren). Dat De Roeck maar niet probeert van enige pluim op zijn hoed te steken want van enig systeem hebben wij nog steeds niets gezien. Al heeft Botaka tweemaal gescoord en speelde hij zijn minst slechte wedstrijd ooit, toch was hij niet de man van de match want dat waren voor mij, de Proximus-reporter en voor supporters op Stayen wel degelijk Kitsiou (verdedigend en aanvallend sterk) en Bezus (2 assists en dragende speler). Laat ons maar net te hoog van de toren blazen want volgend weekend worden we voor hetzelfde geld weggespeeld in Oostende. Gewoon voetjes op de grond is de boodschap.
Plaats reactie