PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Alles over de wedstrijden van STVV
stvv'er
Berichten: 2427
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door stvv'er »

We kunnen straks aan de leiding komen ... ;) :onfire:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4107
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door lindoke »

Vandaag genekt door een zeer partijdige ref. Ik heb in mijn leven al veel vreemde beslissingen gezien van een scheidsrechter, maar de penalty op De Petter niet fluiten staat vanaf nu met stip op nr1. Als ik me goed herinner heeft die Boterberg ons nog al eens deftig met ons kloten gehad in een thuiswedstrijd. Stel je voor dat je in de laatste beslissende wedstrijd van de competitie 1 puntje nodig hebt om je te redden en dan gebeurt zoiets?!?!?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door smol »

Wat maakte deze 3-3 nog uit ...
Boterberg acteerde op het niveau van de meeste spelers op het veld ... zomerse avond alles op het gemak niks moet nog !!
Hopelijk blijven er niet te veel van de huurspelers hangen naar volgend seizoen toe ... die Akpom hoe langer het seizoen duurt hoe meer ik er van overtuigd ben dat het niks is, hetzelfde voor Vetokele kan je nog slapper invallen.
De enige huurlingen waarover je kan twijfelen zijn onze Grieken.

Zo zal het nog een lange PO II worden :(
Mikman
Berichten: 3660
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door Mikman »

Achteraan is het vaak toch te statisch. Zeker tegen een kwieke ploeg als Eupen zie je dan af, maar tegen Beerschot-Wilrijk zag je dat ook al.

Onwaarschijnlijk dat de bal er op het einde niet meer in ging, kansen genoeg. In totaal 16 doelpogingen, dus je kan moeilijk zeggen dat er niets te zien was.

Uiteraard een onbegrijpelijke blunder van Boterberg om geen strafschop te geven. Niet de minste twijfel dat dit strafschop was. Het was zelfs rood, al had dat niet veel meer uitgemaakt ( tenzij dat er een veldspeler tussen de palen had gemoeten ). STVV mag zich weer maar eens bekocht voelen door de arbitrage.

Los daarvan: als je in een thuismatch 3 doelpunten slikt ( en Steppe pakt dan nog een strafschop ) dan moet je niet ver zoeken waar het fout liep.
STVV-fan
Berichten: 5968
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door STVV-fan »

Boterberg gewoon nooit meer laten fluiten in gans zijn leven. Elke kleine fout voor Eupen. Schandalige penalty tegen, schandalig hoe we WEER geen strafschop krijgen.

2-3 al bij al verdiend verloren. Veel kansen de bek omgewrongen en u nakkelijk en deftig laten rollen door Eupen....
metser
Berichten: 354
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door metser »

Weeral een geweldige prestatie . Bij gebrek aan beters heb ik eens speciaal gekeken en ook geschreven van onze speler van het jaar ....hij heeft 41 keer de bal gekregen of veroverd, 37 keer heeft hij achter uit gespeeld of breed gelegd, 1 maal vooruit ( met wat geluk tot schouderdoelpunt) en 3 keer de bal gewoon buitengetrapt. Als dat al de speler van het jaar is, wat moet of mag je dan verwachtten van de anderen, gewoon bijna alleamaal niet goed genoeg voor 1 A. Er komt een enorme berg werk aan voor de beleidsmensen ! Tabula rasa is zeker nodig met dit potentieel .
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

lindoke schreef:Vandaag genekt door een zeer partijdige ref. Ik heb in mijn leven al veel vreemde beslissingen gezien van een scheidsrechter, maar de penalty op De Petter niet fluiten staat vanaf nu met stip op nr1. Als ik me goed herinner heeft die Boterberg ons nog al eens deftig met ons kloten gehad in een thuiswedstrijd. Stel je voor dat je in de laatste beslissende wedstrijd van de competitie 1 puntje nodig hebt om je te redden en dan gebeurt zoiets?!?!?
Euhh vandaag vooral weer uzelf genekt,ondanks het feit dat het slecht was toch nog wat kansen krijgen, helaas niet voorbij die kerktoren.
Armoei troef. Als je ziet hoe en wie de goals van stvv maken weet je al genoeg.
Eupen stond fysiek ook veel verder!
Als je ziet hoe de invallers .....invallen .pffffff heel veel werk.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
voetballiefhebber
Berichten: 2680
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door voetballiefhebber »

Ik heb nog geen beelden kunnen zien. Heb wel de reacties hier gelezen en het verslag op voetbalkrant ook eens doorgenomen.
Wat is dat toch met die arbitrage? Het is niet alleen STVV, omdat wij voor die ploeg zijn valt het misschien meer op. Zelf met de VAR slagen ze er nog in om discutabele beslissingen te nemen in PO I. De overschot aan scheidsrechters zit in PO II en daar zijn de beslissingen zowaar nog gekker. Ik herinner me nog Van Driessche vorige week die 2 ingebeelde penalty's tegen OHL zag in Kortrijk. Het is niet meer normaal en dan worden die mannen steeds dikker betaald. Heel wat scheidsrechters hebben een ander contract gekregen met hogere verloning.
Als ik zie dat die Van Driessche na zijn wanprestatie niet wordt geschorst, dan snap ik er helemaal niets meer van. Arme arbitrage toch!

Wat STVV betreft is het wel interessant dat er voetbal te zien was met veel kansen. PO II mag dan wel een vergeetput zijn, maar zorgt wel voor de mooiste wedstrijden als liefhebber van het spelletje. Nu moeten spelers zich zeker bij STVV bewijzen om volgend seizoen nog bij de club actief te blijven of zich in ieder geval in de kijker speler voor eventuele transfers. Ik heb begrepen dat een aantal mannen het tegendeel bewijzen. Hopelijk wordt er eens goed gekeken door de Japanners en onze Belgische TD. Het was blijkbaar een Japanner van Eupen die zich in de kijker speelde. Best vreemd dat de Japanner die STVV haalde nog steeds geen minuten maakte. Misschien is het daarom ook dat ze niet willen doorgaan met De Roeck?
STVV-fan
Berichten: 5968
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door STVV-fan »

Een schande is het, een dikke, dikke schande.

En voor zij die nu weer gaan beginnen: als je ziet wat de keeper van Eupen pakt vandaag... Had gemakkelijk 5-3 kunnen zijn, veel meer zelfs.

De Jappen zijn bezig met het huiswerk.
enrique
Berichten: 2849
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door enrique »

Nogmaals
Je mag zo goed zijn als je wil, 1 man kan beslissen of je wint of verliest
Dat is de onrechtvaardigheid van voetbal
Iedereen heeft het gezien
Maar hij wordt gewoon uitbetaald en krijgt waarschijnlijk nog een goed rapport
En wat het ergste is, de volgende keer is het weer van dat
Ze lachen u uit achter uwe rug
Als ge zoiets lapt met Sa Pinto, dan is den arbiter zaliger
Dit kan echt niet
Een van de redenen waarom ik niet meer elke week naar het voetbal ga
Ik wil een match waarvan ik achteraf zeg, arbiter nie gezien, bij wijze van spreken
Spijtig genoeg elke week miserie met die blaaskaken
En ja, je moet nog altijd de kansen benutten
En met de penalty had je nog maar een punt
Maar als het verschil tussen de 2 ploegen nihil is, dan komen de heren in actie
Ik heb er enkel een 3 letterwoord voor
Begint met klo en het eindigt op zakken
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door KNRI »

Keeper van Eupen heeft er wel veel uitgehaald. Stond op het einde toch wel sterk te keepen.
Zonder zijn reflexen had ik ons de match zien winnen...
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Boterberg heeft boter op het hoofd.
Schimpen steunt STVV
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door Oscar »

STVV-fan schreef:Een schande is het, een dikke, dikke schande.

En voor zij die nu weer gaan beginnen: als je ziet wat de keeper van Eupen pakt vandaag... Had gemakkelijk 5-3 kunnen zijn, veel meer zelfs.

De Jappen zijn bezig met het huiswerk.
Gisteren veel Jappen aanwezig op Staaien,waarschijnlijk op uitnodiging. Is toch raar om te zien,als dat de norm wordt ?
Reclame langs de plein gedeeltelijk in het Nederlands en Japans, we zullen er mee moeten leven zeker.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door Since '54 »

Boterberg heeft inderdaad boter op het hoofd in deze match, Al was het de 93ste minuut, het was strafschop! STVV had eerder de zaak in handen en NIET de scheidsrechter. Met 3 Boterbergen mocht, na de 2-1, de match nooit meer weggegeven worden. Integendeel STVV liet Eupen terug komen in plaats van hun eigen kansen af te maken. Ze gingen toch spelen ter ere van Jonas De Roeck?
Zo'n gang van zaken ligt nog maar eens voor 50 % aan de coach. Straks maakt dit forum en de pers nog een goeie van Jonas De Roeck en misschien ook nog van Chris O'Loughlin. Hoedanook, mijn wens komt in vervulling want JDR en zijn ganse staf gaan per 1 juni 2018 weg aan de Tiensesteenweg en dit geen dag te vroeg.
bert1924
Berichten: 837
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: PO II speeldag 5 : STVV - Eupen

Bericht door bert1924 »

Ik wil hier toch een zeer merkwaardig verhaal vertellen.
Toen ik mij een paar minuten voor het einde van de match naar de uitgang begaf stond er een persoon en ik zegde Boterberg heeft voor ons al
Goede matches gefloten maar wat hij vandaag liet zien was benedenmaats. De persoon deed zeer geheimzinnig en zegde :ik mag niets zeggen.
Toen ik mijn opmerking over Boterberg herhaalde,liet hij mij een kaart van de voetbalbond zien maar stak ze vlug weg.Hij zegde dat er geruchten waren dat de match zou vervalst worden.En liet uitscheinen dat Boterberg zeker geen geschenkjes aan STVV mocht geven.Vooralleer ik verder nog iets kon vragen was de persoon weg. Is het mogelijk dat de maffia bond ingrijpt bij de scheidsrechters?
Plaats reactie