POII Speeldag 7: Eupen-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: POII Speeldag 7: Eupen-STVV

Bericht door metser »

Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken, dit is en was weer zeer slecht, profs onwaardig. Het is duidelijk dat het merendeel voetbal als beroep niet aan kan ! Deze jongens horen thuis in het amateur of provinciaal circuit ! Zelfs onze geroemde verdedigers zijn te pakken als kleine kinderen. Heb het hier nog gezegd, alleen door een grote doos met meeval zit je nog in 1A, want er is geen slechtere als jij ! ( kijk gewoon naar de onderlinge confrontaties met de zwakke ploegen) . Kortom, er is en zal veel werk zijn, en vooral ook veel centen, om een fatsoenlijk elftal op de been te brengen volgend seizoen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: POII Speeldag 7: Eupen-STVV

Bericht door BoemBoem »

De roeck gunt STVV de winst niet meer..

Tuurlijk zegt een 19 jarige speler dat spelen wel zal lukken..
Het is net aan een trainer om zo een situatie te vermijden, 2 dagen na de begrafenis van uw moeder kan je niet spelen.
Punt aan de lijn.. De Norre had van mij nog 10 goals mogen weggeven, geen enkel kwaad woord voor die jong..

Charisis en akpom op de bank..
Tja.. met doelpuntenkanon Vetokele alleen in de spits weet ge het wel..

STVV is het hele seizoen een ploeg van hoogtes en laagtes geweest..
Geen enkele constante (behalve 5maand zonder overwinning)
Geen enkele type ploeg..

Seizoen voorbij en hopen op beter volgend jaar..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: POII Speeldag 7: Eupen-STVV

Bericht door Jacques »

Een beginopstelling van den hond z'n.... en nog maar eens 3 geïncasseerd tegen Eupen, ge zou nog bijna gaan denken dat het een wereldploeg is. Dat Lokeren verliest en wij niet profiteren is in lijn met de rest van het seizoen: de concurrentie laat het afweten, maar wij geven op de belangrijke momenten zelf ook niet thuis. 'T zal woensdag weer een vol huis zijn...
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: POII Speeldag 7: Eupen-STVV

Bericht door Since '54 »

Wat een wan-opstelling, wat een on-gemotiveerd team. Mijn God! Waartoe is De Roeck eigenlijk in staat en met hem onze 4 spitsen. Allen 2de klasse-materiaal De Roeck inbegrepen. Ik weet niet of ik juist tel maar ben er kort bij als ik zeg dat we, dit seizoen, in 4 wedstrijden tegen Eupen 12 doelpunten slikken ... van een ploeg(je) dat klaar stond om te zakken. Schaam u Jonas De Roeck!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: POII Speeldag 7: Eupen-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

"Zoals we de tweede helft speelden kunnen we van iedereen winnen", was de uitleg van De Roeck na de match. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: POII Speeldag 7: Eupen-STVV

Bericht door Brusselmans »

Hopen, hopen, hopen ...
...dat de Jappies ECHT de borstel bovenhalen !
Ik heb het echt wel gehad met deze trainer (gelukkig is die sof er volgend jaar niet meer) en een kern profs de naam niet waardig !

De pers en zogenoemde analisten hebben hopelijk ondertussen ook wel gezien dat het niks is !
Wijnants had eerst bergen kritiek, en nu is het opeens een dooie boel.
Dat is het al lang.

Alles wat naar RD ruikt ... eruit !!!!!
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: POII Speeldag 7: Eupen-STVV

Bericht door STimVV »

voetballiefhebber schreef:"Zoals we de tweede helft speelden kunnen we van iedereen winnen", was de uitleg van De Roeck na de match. :mrgreen:
Bedoelde hij toen het al 2-0 was of toen het 3-0 was en de match al lang gespeeld was? De 2e helft speelde Eupen alsof het een oefenmatch was. Dat is heel dat po2 trouwens...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: POII Speeldag 7: Eupen-STVV

Bericht door enrique »

Die klojo speelt onder een hoedje met die in Deurne
Plaats reactie