Voorbereiding seizoen 2018-2019

Alles over de wedstrijden van STVV
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door Jones »

Ze hopen de Mensen van Beringen te lokken of wat ? :gek:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef:Mooie tegenstander waarvoor proficiat. Maar waarom in Beringen ? Dat kon nu eens een galamatch zijn met Engels, Gillet en co op Stayen. Komt er dan nog een grotere tegenstander naar Stayen voor een galamatch ? Indie neen is dit toch wel een blunder.
Iedere abonnee kreeg vorig seizoen een shirt en de galamatch gratis....
Veiligheidsredenen zou misschien ook een reden kunnen zijn om niet in eigen stadion te spelen. Om het gras te sparen zal het niet zijn :lol:
Mooie tegenstander en die hadden nog een gaatje vrij, want spelen veel in onze buurt.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door Jones »

voetballiefhebber schreef:
Jones schreef:Mooie tegenstander waarvoor proficiat. Maar waarom in Beringen ? Dat kon nu eens een galamatch zijn met Engels, Gillet en co op Stayen. Komt er dan nog een grotere tegenstander naar Stayen voor een galamatch ? Indie neen is dit toch wel een blunder.
Iedere abonnee kreeg vorig seizoen een shirt en de galamatch gratis....
Veiligheidsredenen zou misschien ook een reden kunnen zijn om niet in eigen stadion te spelen. Om het gras te sparen zal het niet zijn :lol:
Mooie tegenstander en die hadden nog een gaatje vrij, want spelen veel in onze buurt.
Dan betaalt de stad Beringen de veiligheidsdiensten bedoel je ? Ik denk het niet. Beringen betaalt om eens deftig voetbal te zien nadat de mijnploeg al jaren in eerste provinciale kampeert. Dat zie ik eerder.
Supporters gaan niet meer in grote getale naar een match zonder inzet op verplaatsing, laat staan een competitiematch gezien onze uitreputatie om daar 10 euro voor neer te tellen en voor evenveel geld brandstof aan op te rijden. Trouwens de dag nadien op TVL te zien. Net op tv hier in het buitenland toevallig een oefenpot gezien tussen PAOK Saloniki en Steaua Boekarest. Kitsiou en Charisis vielen in diep in de tweede helft. 2-1 voor PAOK in voor het overige een potig matchke.
Laatst gewijzigd door Jones op 09 jul 2018, 22:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door AirMontella »

Gillet zal sowieso al niet te zien zijn, contract in Griekenland liep af en is vrije speler. ;)

(net zoals Lestienne en Mujangi Bia trouwens)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door BoemBoem »

voetballiefhebber schreef:
Jones schreef:Mooie tegenstander waarvoor proficiat. Maar waarom in Beringen ? Dat kon nu eens een galamatch zijn met Engels, Gillet en co op Stayen. Komt er dan nog een grotere tegenstander naar Stayen voor een galamatch ? Indie neen is dit toch wel een blunder.
Iedere abonnee kreeg vorig seizoen een shirt en de galamatch gratis....
Veiligheidsredenen zou misschien ook een reden kunnen zijn om niet in eigen stadion te spelen. Om het gras te sparen zal het niet zijn :lol:
Mooie tegenstander en die hadden nog een gaatje vrij, want spelen veel in onze buurt.
Gezien de Griekse gemeenschap in die regio zou het mij niet verbazen als de plaats een voorwaarde van Olympiakos zou zijn..

Sorry Jones, ge kunt toch niet op álles kappen he :P ..
Jaren geleden dat we nog eens zo een tegenstander hebben getroffen, die 30min extra rijden zal het ook niet op aankomen he ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door Jones »

BoemBoem schreef:
voetballiefhebber schreef:
Jones schreef:Mooie tegenstander waarvoor proficiat. Maar waarom in Beringen ? Dat kon nu eens een galamatch zijn met Engels, Gillet en co op Stayen. Komt er dan nog een grotere tegenstander naar Stayen voor een galamatch ? Indie neen is dit toch wel een blunder.
Iedere abonnee kreeg vorig seizoen een shirt en de galamatch gratis....
Veiligheidsredenen zou misschien ook een reden kunnen zijn om niet in eigen stadion te spelen. Om het gras te sparen zal het niet zijn :lol:
Mooie tegenstander en die hadden nog een gaatje vrij, want spelen veel in onze buurt.
Gezien de Griekse gemeenschap in die regio zou het mij niet verbazen als de plaats een voorwaarde van Olympiakos zou zijn..

Sorry Jones, ge kunt toch niet op álles kappen he :P ..
Jaren geleden dat we nog eens zo een tegenstander hebben getroffen, die 30min extra rijden zal het ook niet op aankomen he ;)
Griekse gemeenschap ? Zou kunnen. Wonen daar dan zoveel Grieken ? Turken en Italianen wist ik, maar Grieken...enfin.
Laat ons hopen op een mooie galamatch en eindelijk op Stayen
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef:
BoemBoem schreef:
voetballiefhebber schreef:
Jones schreef:Mooie tegenstander waarvoor proficiat. Maar waarom in Beringen ? Dat kon nu eens een galamatch zijn met Engels, Gillet en co op Stayen. Komt er dan nog een grotere tegenstander naar Stayen voor een galamatch ? Indie neen is dit toch wel een blunder.
Iedere abonnee kreeg vorig seizoen een shirt en de galamatch gratis....
Veiligheidsredenen zou misschien ook een reden kunnen zijn om niet in eigen stadion te spelen. Om het gras te sparen zal het niet zijn :lol:
Mooie tegenstander en die hadden nog een gaatje vrij, want spelen veel in onze buurt.
Gezien de Griekse gemeenschap in die regio zou het mij niet verbazen als de plaats een voorwaarde van Olympiakos zou zijn..

Sorry Jones, ge kunt toch niet op álles kappen he :P ..
Jaren geleden dat we nog eens zo een tegenstander hebben getroffen, die 30min extra rijden zal het ook niet op aankomen he ;)
Griekse gemeenschap ? Zou kunnen. Wonen daar dan zoveel Grieken ? Turken en Italianen wist ik, maar Grieken...enfin.
Laat ons hopen op een mooie galamatch en eindelijk op Stayen
Genk (waaronder in Beringen reken) bestaat praktisch uit niets anders dan Italianen, Grieken en Turken :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door Mikman »

Ik heb er geen problemen mee. Waarschijnlijk heeft Beringen dit geregeld en draaien zij op voor de kosten en krijgen de clubs een premie. Het Mijnstadion is makkelijk bereikbaar en heeft een nostalgische uitstraling, liever dan daar eens een keer oefenen ipv in een 3/4 leeg Stayen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door Jacques »

Het Mijnstadion zou best wel eens afgeladen vol kunnen zitten met Grieken. Toen Galatasaray meer dan 10 jaar geleden op bezoek kwam voor een match tegen Heusden-Zolder(!), was het uitverkocht. Als de Griekse gemeenschap afkomt voor STVV-Olympiakos, zal het niet anders zijn. http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=1573
Op Stayen heb je de huurkost, de veiligheidskost, de personeelskost en verwachten de fans voor niks binnen te mogen, dus weinig of geen inkomsten. In Beringen heb je geen kosten, maar deel je wel in de inkomsten of krijg je een vast bedrag. De rekening is snel gemaakt.

't trouwens maar Beringen hè, niet Brussel of Brugge. Als ge toch zo graag een galamatch wou, kunt ge er ook wel 30 min voor in de auto zitten. Er zijn mensen die voor iedere thuismatch langer onderweg zijn.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door STimVV »

Klagen mensen nu echt dat Beringen te ver is? :roll:
Voor elke thuismatch op Stayen rij ik 2x 1u15min. (2u30 auto voor 90 minuten voetbal)

Het stadion van Beringen heeft voor mij wel wat nostalgie. Omwille van 2 redenen.
1/ Ik herinner me een voorbereidingsmatch in Beringen van STVV, dat was toen de 1e keer dat ik Jacques Kingambo zag spelen voor ons. Vanaf toen was hij lieveling. Lang geleden, maar om 1 of andere reden is dat me bij gebleven.
2/ Ik heb er zelf ooit een belangrijke match moeten spelen, voor 3.500 supporters. Grotendeels uitbundige en vijandige Turkse supporters... speciaal als je de spits bent van de tegenpartij. :cool:
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door Franz »

miel schreef: Velen hebben de Grieken met de grond gelijk gemaakt toen hun transfer bekend werd gemaakt , alvorens ze één baltoets hadden gegeven
Het helpt niet echt in de discussie als je de zaken anders voorstelt dan ze gebeurd zijn.
Bij het aantrekken van Kitsiou en Charisis was er een zeker enthousiasme op het forum: twee spelers die regelmatig meededen bij PAOK Saloniki en waar Kitsiou zelfs al 2 interlands had gespeeld! Wel werden er kanttekeningen gemaakt bij de huur, en bij hun kleine gestalte.
In de oefenmatchen lieten forumgangers die erbij waren optekenen dat Kitsiou echt wel een meerwaarde was op zijn flank, met veel voetbal-vermogen. Charisis viel door de mand: te traag, en veel zware fouten makend om te compenseren. En zo gek was die beoordeling blijkbaar niet: in de eerste matchen deed Kitsiou mee, Charisis niet.
Die laatste kwam enkele weken later (de match op Anderlecht!) helemaal boven water, en alle STVV-watchers blij!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door Krisaias »

De enige reden waarom we in Beringen spelen, is dat Olympiacos niet op kunstgras wou voetballen...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door Positivo »

Ik lees in HBVL van vandaag dat Roman Bezus ontbreekt wegens familiale redenen.
In de wedstrijd tegen OHL was er ook al geen spoor van hem. Is de volgende verklaring dat hij getransfereerd wordt ? Zijn er hier forumlezers en schrijvers die soms een langslopen op een training en hem onlangs nog bezig gezien hebben ?
Dat er géén interesse in hem is zou me verbazen. In play off 2 scoorde hij 4 keer en gaf 7 ! Assists.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door sander0910 »

Positivo schreef:Ik lees in HBVL van vandaag dat Roman Bezus ontbreekt wegens familiale redenen.
In de wedstrijd tegen OHL was er ook al geen spoor van hem. Is de volgende verklaring dat hij getransfereerd wordt ? Zijn er hier forumlezers en schrijvers die soms een langslopen op een training en hem onlangs nog bezig gezien hebben ?
Dat er géén interesse in hem is zou me verbazen. In play off 2 scoorde hij 4 keer en gaf 7 ! Assists.
2 dagen geleden was zijn vrouw jarig en zijn familie zit nog in Oekraïne dus misschien effe naar daar gegaan
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019

Bericht door weekenders »

Teixeira speelt vanavond toch al terug mee in Spouwen-Mopertingen.
Om 19.00 uur start de oefenpot tegen Spouwen-Mopertingen met de volgende 11 namen:
Pirard, Tomiyasu, Botaka, Nazon, Asamoah, De Bruyn, Thallyson, Ceballos, Mmaee, Teixeira, Legear
Plaats reactie