Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Tompie »

Binnen minder dan een week trappen de kanaries hun seizoen 2018-2019 af. Geelblauw ontvangt in eigen huis promovendus Cercle Brugge.

Voor het eerst in heel wat jaren heb ik geen enkele wedstrijd van de voorbereiding gezien. Ik laat me zaterdag dan ook gewoon (en hopelijk aangenaam) verrassen. :blauw: :geel:
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door STVVninof »

Iemand een idee van de sterkte van Cercle ?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door BoemBoem »

STVVninof schreef:Iemand een idee van de sterkte van Cercle ?
Iemand een idee van de sterkte van stvv ? :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Jacques »

Enige speler die me in de terugmatch tegen Beerschot-Wilrijk opviel was Cardona. Toch wel een talentje van Monaco. Ietwat verbaasd dat die nog een seizoen bij Cercle rondloopt. Verder zijn ook Mercier (ex-Kortrijk), Lambot (ex-Lierse), Omolo (ex-Antwerp en Lommel) en Taravel (ex-Lokeren) oude bekenden en is het uitkijken naar onze Japanse vriend Ueda. Voor de rest is het een groot vraagteken hoe goed de beloften van Monaco zijn.

Omar Aboud, de linksachter van Slavia Sofia die hier ook even gevolgd werd, tekende bij Cercle maar is out met een blessure.
Overdrijven is een kunst
ronnieking
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door ronnieking »

Jacques schreef:Enige speler die me in de terugmatch tegen Beerschot-Wilrijk opviel was Cardona. Toch wel een talentje van Monaco. Ietwat verbaasd dat die nog een seizoen bij Cercle rondloopt. Verder zijn ook Mercier (ex-Kortrijk), Lambot (ex-Lierse), Omolo (ex-Antwerp en Lommel) en Taravel (ex-Lokeren) oude bekenden en is het uitkijken naar onze Japanse vriend Ueda. Voor de rest is het een groot vraagteken hoe goed de beloften van Monaco zijn.

Omar Aboud, de linksachter van Slavia Sofia die hier ook even gevolgd werd, tekende bij Cercle maar is out met een blessure.

Het is allesbehalve een publiekstrekker vrees ik , 4000 toeschouwers lijkt me het maximum. Weinig bekende namen in de ploeg, dat zegt niet veel echter. De uitgeleende spelers van Monaco zullen zeker talent hebben.
Hoe dan ook die eerste thuismatch zou je moeten kunnen winnen... het is een uitgelezen kans om je start niet te missen... of het allemaal echter zo evident zal zijn is weer een andere vraag. Ik verwacht zeker niet het grootste spektakel, één doelpuntje zou wel eens over winst of verlies kunnen beslissen.....
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door stvv'er »

Hoe zit het eigenlijk met het nieuw online ticketsysteem? Is dat er al?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door STVV-fan »

stvv'er schreef:Hoe zit het eigenlijk met het nieuw online ticketsysteem? Is dat er al?
Dacht dat dat nog niet op punt stond (bron: facebook-pagina STVV bij wedstrijdinfo Cercle)
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Mikman »

Jacques schreef:Enige speler die me in de terugmatch tegen Beerschot-Wilrijk opviel was Cardona. Toch wel een talentje van Monaco. Ietwat verbaasd dat die nog een seizoen bij Cercle rondloopt. Verder zijn ook Mercier (ex-Kortrijk), Lambot (ex-Lierse), Omolo (ex-Antwerp en Lommel) en Taravel (ex-Lokeren) oude bekenden en is het uitkijken naar onze Japanse vriend Ueda. Voor de rest is het een groot vraagteken hoe goed de beloften van Monaco zijn.

Omar Aboud, de linksachter van Slavia Sofia die hier ook even gevolgd werd, tekende bij Cercle maar is out met een blessure.
Rechtsachter Vitinho kwam vorige week over van Cruzeiro en maakte deel uit van de Braziliaanse voorselectie voor het afgelopen WK. Is geen speler van Monaco maar wel van Cercle zelf, voor alle duidelijkheid. Tekende daar voor 5 jaar.

https://en.wikipedia.org/wiki/Vitinho_( ... born_1999)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Jacques »

Ok, hij ligt onder contract bij Cercle, maar is toch vooral door en voor Monaco gehaald. Die gaat echt niet zomaar van één van de grootste Braziliaanse clubs naar Cercle, een promovendus die zonder Monaco een stille dood gestorven zou zijn. Als hij zich snel aanpast aan het Europese voetbal en het goed doet, zal hij snel genoeg in Monaco staan. Ben er wel benieuwd naar.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Dreke »

Mikman schreef:Rechtsachter Vitinho kwam vorige week over van Cruzeiro en maakte deel uit van de Braziliaanse voorselectie voor het afgelopen WK.
Geen garantie voor succes, maar toch een adelbrief die kan tellen...
A loyal football fan only supports the shirt...
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door STVVninof »

Wat ik nog nergens gezien heb voor komend seizoen : de pronostieken van sites en kranten omtrent de rangschikking. Iemand al ergens gezien waar STVV wordt geplaatst ?
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door weekenders »

STVVninof schreef:Wat ik nog nergens gezien heb voor komend seizoen : de pronostieken van sites en kranten omtrent de rangschikking. Iemand al ergens gezien waar STVV wordt geplaatst ?
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=138692
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door luc de kanarie »

volgens ik gisteren gezien staat stvv 12 de plaats
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door lakie »

Vermoedelijke opstelling volgens voetbalbelgië...

-------------------------------------------------------------------- Steppe ------------------------------------------------------------------

------------------ Botaka --------------------- Teixeira -------------------------- Tomiyasu ----------------------- De Norre ----------

---------------------------------------------------- De Petter ----------------- De Sart ----------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------- Bezus -------------------------------------------------------------------

----------------------------- Ceballos ---------------------------------------------------------------------- De Bruyn ----------------------

------------------------------------------------------------------------ Boli --------------------------------------------------------------------
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door STimVV »

Jacques schreef:Enige speler die me in de terugmatch tegen Beerschot-Wilrijk opviel was Cardona. Toch wel een talentje van Monaco. Ietwat verbaasd dat die nog een seizoen bij Cercle rondloopt. Verder zijn ook Mercier (ex-Kortrijk), Lambot (ex-Lierse), Omolo (ex-Antwerp en Lommel) en Taravel (ex-Lokeren) oude bekenden en is het uitkijken naar onze Japanse vriend Ueda. Voor de rest is het een groot vraagteken hoe goed de beloften van Monaco zijn.

Omar Aboud, de linksachter van Slavia Sofia die hier ook even gevolgd werd, tekende bij Cercle maar is out met een blessure.
Die Cardona is er ook niet bij. Hij heeft een spierscheur opgelopen.
Plaats reactie