Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Underdog »

Ik sta niet per definitie negatief over de switch van Botaka naar de rechtsachter. Met zijn snelheid en verleden als flankaanvaller zal hij op die positie aanvallend zeker wat kunnen bijbrengen. Rest de vraag hoe hij verdedigend zijn plan trekt.

Ik wil van hem nu niet de nieuwe rechtsback van PSG maken, maar met Meunier loopt het bewijs alleszins rond dat zo'n omscholing succesvol kan zijn. Weliswaar op een ander niveau.

Ik had hetzelfde destijds graag zien gebeuren met Iebe Swers. NIet goed genoeg om als flankaanvaller 1 tegen 1 iemand uit te schakelen, maar met zijn volume en loopvermogen wel het ideale profiel om de flank af te draven.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Jacques »

Sommige spelers moet je verantwoordelijkheid geven om ze op hun best te laten presteren. Schoofs ging zich destijds ook een stuk meer manifesteren eens hij de kapiteinsband toegeschoven kreeg. Op die moment werden daar ook de nodige vraagtekens bij geplaatst.
Het is niet gezegd dat Botaka éénzelfde transformatie zal ondergaan. Het zou mij eerlijk gezegd zelfs sterk verbazen, maar misschien ziet Brys andere en meer dingen in Botaka dan wij allemaal. We zullen zien.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door KNRI »

Botaka is technisch zeer, zeer sterk! Alleen niet efficient genoeg met de laatste pas...

Ben benieuwd naar zijn nieuwe seizoen...
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Dreke »

Jacques schreef:Sommige spelers moet je verantwoordelijkheid geven om ze op hun best te laten presteren.
Je kan spelers ook verantwoordelijkheid geven zonder dat ze dat bandje rond hun arm hebben.
Laatst gewijzigd door Dreke op 28 jul 2018, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
A loyal football fan only supports the shirt...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door toyotacorolla »

Botaka, de nieuwe kapitein.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Positivo »

Dreke schreef:
Jacques schreef:Sommige spelers moet je verantwoordelijkheid geven om ze op hun best te laten presteren.
Je kan spelers ook verantwoordelijkheid geven zonder dat ze dat bandje rond hun arm hebben.

De beste coaches zijn oa prima psychologen ....
Jdr had daar m.i. géén kaas van gegeten . Marc Brijs schat ik véél hoger in zeker op dat gebied. Spelers moeten ieder op hun manier aangepakt worden.... Daarom kun je niet veralgemenen.... Misschien heeft Botaka dit nodig ....
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Jebus4life »

Misschien dat ik vanavond in Sint-Truiden ben. Dan zou ik graag de wedstrijd meepikken.

Iemand die weet of de kassa's open zijn?
(ik neem nooit ter plekke tickets, dus geen idee of die standaard open zijn, en tot hoe laat?)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door BoemBoem »

Jebus4life schreef:Misschien dat ik vanavond in Sint-Truiden ben. Dan zou ik graag de wedstrijd meepikken.

Iemand die weet of de kassa's open zijn?
(ik neem nooit ter plekke tickets, dus geen idee of die standaard open zijn, en tot hoe laat?)
Ja
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door STVV-fan »

Jebus4life schreef:Misschien dat ik vanavond in Sint-Truiden ben. Dan zou ik graag de wedstrijd meepikken.

Iemand die weet of de kassa's open zijn?
(ik neem nooit ter plekke tickets, dus geen idee of die standaard open zijn, en tot hoe laat?)
Geen risicomatch, ticketboxen zijn open van normaal anderhalf uur voor de match tot een kwartier na aanvang wedstrijd.

Weet iemand hier trouwens hoe je aan die Japanse samenvatting van de match kunt komen?
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Sacruzsa »

Kan iemand mij vertellen hoe het komt da ge geen tickets meer online kunt bestellen via STVV.com , elke keer als ik via de login knop ga kom ik op de 'start verlengperiode abonnement' pagina uit waarop staaat da ge dan via de login knop moet gaan om vervolgens weer op de zelfde pagina terecht te komen :?
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door toyotacorolla »

Eerste helft achter de rug. Weinig opwindend aan bijde zijden. 0-0
moemeke
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2011, 15:01

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door moemeke »

iemand een streamke ben op verlof
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Ik ben ter plaatse en vond de eerste helft zwak. STVV het eerste kwartier de betere ploeg met een huizenhoge kans voor Boli die deze compleet de nek omwrong.Gelukkig dat Cercle voorlopig ook maar zwak is al kwamen ze beter en beter in de wedstrijd. Ik heb het niet echt op de 4 5 1 van Brys. Book weegt als enige diepe spits te weinig op de verdediging. De Sart voorlopig zeer zwak. Ook Debruyn heeft me nog niet kunnen imponeren.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door omeloe »

moemeke schreef:iemand een streamke ben op verlof
http://firstrowsportes.net/soccer/sint- ... 1421900024
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door toyotacorolla »

Zwakker dan vorig seizoens begin.
Steppe houd de nul, alles is hiermee gezegd.
Plaats reactie