Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef:Te zien wat uw normen zijn
Geen tempo
Geen tempo = geen openingen
En in Belgie spelen de ploegen niet om te winnen
Zonder spitsen wordt het dan zeer moeilijk
Een spits = alleen op doel af = goal
Bij hem niet
Spijtig
Ander en beter graag
Anders alweer seizoen zoals we er al zoveel en teveel gehad hebben
Voetbal is geen exacte wetenschap..
Zolang er een mens in meespeelt is er een foutmarge, dus kansen kunnen gemist worden.. zelfs Messi heeft er al gemist ;) ..
Boli is een samenloop van heel veel % foutmarge vrees ik..

Zoals die zijn 1e maanden met YF speelde heb ik nooit meer teruggezien.. spijtig, want dát was een spits met "STVV-DNA"..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Franz »

We spelen om niet te verliezen
Dat zal ook met de versterkingen Endo en Sankhon en Co zo zijn vrees ik
Aan Brys om te bewijzen dat hij thuis tegen gelijkwaardige ploegen wel met druk naar voren durft te spelen en met wingers...
In de 50 matchen van Brys bij Beerschot die ik door de jaren heen gezien heb is dat niet te veel gebeurd... (en dan tel ik eerste amateur niet mee want daar was Beerschot gewoon een klasse sterker)
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door KNRI »

Franz schreef:We spelen om niet te verliezen
Dat zal ook met de versterkingen Endo en Sankhon en Co zo zijn vrees ik
Ik had nogthans de indruk dat men in de tweede helft probeerde er meer uit te halen? Waarom anders de pressing in de slotfase?
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Dreke »

Jones schreef:Stvv wifi werkte ook niet
Dé vinger op de wonde!
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door zipke373 »

Juist de beelden gezien...Waarvoor dient die VAR eigenlijk? Was gewoon penalty op Boli.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Since '54 »

Weer veel inzet maar holderdeboldervoetbal met vele slechte passen op het kustgrasveld!! Afgezien van de laatste 10 minuten was promovendus Cercle Brugge de evenknie van STVV. <Onze 4 middenvelders zeer zwak. Boli kan gewoon niet met de bal aan de voet weg, struikelt erover of speelt hem kwijt. Ga met zo'n spits een ganse competitie tegemoet ...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

Ach, het is maar een half puntje verloren met het oog op PO1 !
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door BoemBoem »

242 schreef:Hypothetisch

We hadden deze match hypothetisch kunnen winnen, tenminste als deze of gene speler hypothetisch had gescoord, de scheidsrechter hypothetisch consequent handelde, de var hypothetisch was tussengekomen, en andere hypotheses.

De essentie is dat het eindresultaat 0-0 was, en dat dit beeld heel veel zorgen baart!
1.jpg
Idd ..
Botaka en De Norre stonden veel te vaak alle 2 te hoog..
De Japanner ging veel op interceptie spelen en miste die 2 a 3 keer waardoor Texeira soms tegen 2 a 3 man kwam te staan..
Nu dit beeld is het de Japanner ma soit, punt is gemaakt denk ik..

Tegen een sterke aanval betaal je de prijs..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Underdog »

Brusselmans schreef:Ach, het is maar een half puntje verloren met het oog op PO1 !
Een punt welteverstaan.
1/2= 0,5
3/2= 1,5
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door FANFOREVER »

Wat was dat weer een slappe vertoning van STVV. Het was weer duidelijk van willen maar niet kunnen met Boli nuin de hoofdrol. Wat scheelt er met die gast ? Een schim van zichzelf en kompleet zijn vertrouwen kwijt ?
Snel een nieuwe spits of dat gaat niet goed komen voor STVV.
:stvv:
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door Johan »

Transfers van mijn gat. Een deel nietsnutten gekocht en ze staan er zelfs nog niet in. Met de ploeg van verleden jaar gespeeld. Die Jappen kennen er niks van en hunne portefeuille trekken ze ook al niet open. Boli is een dikke nul, Bezus kan voetballen... alleen ... het brengt NIKS op. Gevaarlijk spel dit jaar ,zekere degradatieklant met hetgeen we gisteren hebben gezien.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door lindoke »

geelblauw schreef:De bruyn uit de ploeg, endo erin. De Norre en botaka een rij vooruit. 3 man achteraan dus. Ceballos op de bank, want heeft nog niet terug het volume om te starten. En natuurlijk een spits. En laat legear asjeblieft maar vertrekken. Heeft hij eigenlijk iets gedaan gisteren?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
En laag Acolatse maar beginnen aan een wedstrijd. Die man heeft in zijn korte invalbeurt meer laten zien dan anderen op 90'
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door tweety »

past zich constant aan aan de tegenstander. Meer met de intentie om de tegenstrever te beletten te voetballen, dan uit te gaan van eigen sterkte. altijd met 1 spits zowel thuis als uit.

Echt iets om naar uit te kijken dus :roll:
Ff mezelf quoten..
Gisteren was al een eerste voorproefje wat ons dit seizoen te wachten staat. Lamlendig voetbal met 2! Verdedigende middenvelders, amper diepgang op de flanken en in balverlies zelfs met 6 achteraan bij momenten. En dat in een thuismatch tegen godbetert cerceltje. Wat gaat dat geven tegen een deftige ploeg?
Onze japanse headcheese heeft het in zijn interview over stvv DNA.. wel Brys past NIET in het stvv DNA.. integendeel...
Er gaat nog veel moeten bijkomen willen we een rustig seizoen draaien. Maar wat deze trainer ermee gaat doen is een andere vraag. Nog meer toeschouwers wegjagen waarschijnlijk :roll:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Wat er gisteren op het veld stond is gewoon kwalitatief te weinig. Het werd hier al enkele keren aangehaald en dat is zo. Debruyn heeft (nog) niet het niveau voor 1a. Botaka heeft wel kwaliteiten om op de back te spelen om zo aanvallend iets te brengen waarvoor Meunier zo bekend staat. Dan moet Brys hem wel leren om de bal in de loop op de flank te leren vragen. Nu was het steeds laag vragend en zelf de actie proberen te maken. Hij heeft daar de techniek wel voor maar de snelheid niet. Zo kan je dus niet snel omschakelen. De Norre dan. Ik ben er geen grote favoriet van. Veel overgave maar positioneel o zo vaak in de fout. Al heeft hij gisteren een degelijke wedstrijd gespeeld, die jongen kan niet verbergen dat hij van in de jeugd niet als linksachter is gevormd. Bezus, inderdaad alles of niks. Te vaak niks denk ik dan. Speelt echt te vaak met de kop in grond en wilt het te vaak forceren waardoor hij zich zeer dikwijls te pletter loopt. De Sart. Ook veel inzet maar o zo weinig rendement. Gisteren hoopte ik even dat Asamoah in zijn plaats mocht opdraven maar Brys zag dat blijkbaar anders. Boli dan. Sukkelt erg met het vertrouwen me dunkt en inderdaad in een systeem zonder deftige flankspelers die de bal regelmatig voor de pot gooien rendeert hij bitter weinig. Is niet de spits die makkelijk een kans voor zichzelf kan creëren. Zou misschien beter kunnen renderen met een schaduwspits naast hem. Maar dat is een groot vraagteken.

Ik hoop dat de niet speelgerechtigden van gisteren kwalitatief genoeg kunnen bijbrengen en passen in het systeem dat Brys in gedachte heeft. Wat dat systeem ook moge zijn. Zelfs dan moet er nog het een en ander bij. Minstens een spits en liefst nog een bijkomend linksachter. Maar HET belangrijkste is dat er een systeem in geslepen wordt dat in overeenstemming is met het beschikbare spelerspotentieel. En DAT is de taak van Brys. Volgende week een wedstrijd tegen een degelijke waardemeter. Racing Genk. Een ploeg die - van wat ik ervan gezien heb - aardig en attractief voetbal brengt.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 1: STVV - Cercle Brugge (28.07 - 20u00)

Bericht door toyotacorolla »

Dat wordt 1op 6. Geen beneidenswaardige situatie.
Plaats reactie