Speeldag 2: Genk - STVV (05.08 - 18u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 2: Genk - STVV (05.08 - 18u00)

Bericht door scoormachine »

miel schreef:
lindoke schreef:
Jones schreef:Stvv heeft er een mooie voetbalavond van gemaakt. Wilde meevoetballen, Genk had oneindig veel pech en wij een goeie Steppe. Een Steppe die overigens door het foodtruckfestival op het stadspark weinig sliep. ( woont aan het park). Een pluim aan de ganse ploeg voor de inzet.
Tomiyashu en Tex waren onverzettelijk.
Ik mis kwalteit op de nr 8 en de 9 bij STVV. De sart is te onervaren en te kwak op de. 8. Mogelijk en hopelijk kan Sankhon dat
Hehe, toch iemand die ziet dat ook daar net zoals op de flanken te weinig kwaliteit is.
Verwachten jullie dat we voor de titel zullen spelen :mrgreen:
Elke wedstrijd hetzelfde geluk als op Genk....los kampioen....
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 2: Genk - STVV (05.08 - 18u00)

Bericht door Geel-Blauw »

De eerste helft vond ik ons nog de 2 beste kansen hebben, ookal was Genk toen al beter. Boli moest altijd scoren en die counter moest veel beter worden uitgespeeld.
Tweede helft versnelde Genk een versnelling hoger en was het afzien. Voor mij de kanaries van de match: Steppe en Teixeira.
Steppe speelde echt een wereldpartij en Teixeira hoort gewoon bij de beste verdedigers in de JPL, hij zat overal wel tussen.
Ook een dikke pluim voor Tomiyasu, die gast is nog maar 19 jaar en komt heel alleen in een ander continent wonen. Die aanpassing moet niet makkelijk geweest zijn, gelukkig zijn er nu nog 2 andere japanners die hem kunnen vergezellen.
De mindere waren voor mij: de Sart en Ceballos.

Natuurlijk willen we niet elke match zo spelen maar ik denk dat iedereen wel getekend had voor een gelijkspel in Genk, onder eender welke omstandigheden dan ook.
Best wel een beetje tegenstrijdig dat Brys vorig weekend zich aan Cercle ergerde en dan een beetje hetzelfde gaat doen. Maarja dat is voetbal zeker. :D

:stvv:
Nie zievere, speile!
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 2: Genk - STVV (05.08 - 18u00)

Bericht door Franz »

Op verplaatsing bij een van de toppers van België, en een punt halen: ferm gedaan!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 2: Genk - STVV (05.08 - 18u00)

Bericht door scoormachine »

Franz schreef:Op verplaatsing bij een van de toppers van België, en een punt halen: ferm gedaan!
Inderdaad....en vorige week thuis ook al een punt tegen een ploeg dat momenteel op een plaats in PO1 staat....wie had deze sterke start verwacht ? Ferm !!!!!!
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 2: Genk - STVV (05.08 - 18u00)

Bericht door Mikman »

Natuurlijk hebben we geluk gehad, maar moeten we daarom beschaamd zijn? Ik herinner me dat Genk hier ook nogal eens op een diefje kwam winnen met heldenrollen voor Moons, Bailly of Köteles. Het was geen anti-voetbal he, het was gewoon de wet van de sterkste ondergaan. Genk met een ploeg die al volledige gerodeerd is, en STVV dat sowieso minder kwaliteit heeft en nog heel wat spelers moet inpassen.
Brys had zelfs nog een vervanging kunnen doen om tijd te winnen.

Dit was gewoon een bonuspunt. Tegen Cercle kregen we iets te weinig, nu wat te veel. Met 2 op 6 staan we eigenlijk op onze waarde.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 2: Genk - STVV (05.08 - 18u00)

Bericht door Dreke »

Mikman schreef: Dit was gewoon een bonuspunt. Tegen Cercle kregen we iets te weinig, nu wat te veel. Met 2 op 6 staan we eigenlijk op onze waarde.
Mathematisch klopt dit niet. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie