242 schreef:Wat ik hier allemaal lees, een mens houdt het niet voor mogelijk. Wat ik er precies mee bedoel is voor je eigen interpretatie vatbaar. De hypothetische toer opgaan is aan mij niet besteed. Feit is dat na 2 speeldagen, STVV 2/6 telt, dat is 33%. Dat is de enige realiteit. Niet meer, niet minder. De match tegen Lokeren wordt pas echt een waardemeter, hoe belangrijk de 2 gewonnen puntjes waren of de 4 verloren puntjes. Succes verder toegewenst, al zal de spelwijze van STVV op Genk, heel wat toekomstige tegenstanders inspireren, om exact hetzelfde voetbal te brengen op Stayen, want dat is blijkbaar de wijze om een punt te halen. We zullen dan met zijn allen moord en brand schreeuwen, om het soort voetbal dat de bezoekers brachten. Dit is mijn mening en die hoeft niet de jouwe te zijn.
Jones schreef:Stvv heeft er een mooie voetbalavond van gemaakt. Wilde meevoetballen, Genk had oneindig veel pech en wij een goeie Steppe. Een Steppe die overigens door het foodtruckfestival op het stadspark weinig sliep. ( woont aan het park). Een pluim aan de ganse ploeg voor de inzet.
Tomiyashu en Tex waren onverzettelijk.
Ik mis kwalteit op de nr 8 en de 9 bij STVV. De sart is te onervaren en te kwak op de. 8. Mogelijk en hopelijk kan Sankhon dat
Tamas schreef:Gans België verheerlijkt Genk als best voetballende ploeg en titelkandidaat. Zelf zijn ze daar ook van overtuigd. Ook de analisten, die alles denken te weten en te kunnen voorspellen, vroegen zich alleen maar af met hoeveel doelpunten verschil STVV de boot zou ingaan.
Dat je daar dan, STVV zijnde, binnen je eigen mogelijkheden en beperkingen, iets tegenover stelt in een wedstrijd die je voor jezelf, de club en de supporters minst van al wil verliezen of erger nog afgeslacht wilt worden, is toch niets om onnozel over te doen. Als die "groten" van het Belgisch voetbal uit spelen tegen een Europese topclub doen ze immers niet anders.
Dat Genk dan amper enkele "uitgespeelde" kansen kan bij elkaar spelen en enkel vanop afstand en op stilstaande fases kan dreigen is ten eerste een verdienste van STVV en ten tweede misschien wel een tekortkoming van Genk, maar om daarom spelers en staf van STVV als een bende sukkelaars af te schilderen is een brug te ver.
STVV moet daar toch niet de deur gaan openzetten om Genk en zijn supporters en sympathiserende analisten te plezieren ! Kortrijk doet ten andere nog veel erger op Antwerp (die komen niet één keer aan de goal) en hoor je daar iets van ?
Tenslotte roeit iedereen met de riemen die hij heeft. Alleen STVV mag dat blijkbaar niet !
En de kwal der kwallen, Geert De Vlieger, vond dat Tex rood moest krijgen omdat Carcela ook rood had gekregen ! Hoe onnozel kun je zijn, Carcela zijn fout nog voor de middenlijn en met nog voldoende verdedigers achter zich was immers GEEN rood maar geel, net als de fout van Tex. Gelukkig was daar ook nog Bob Peeters om een beetje normaal te doen.
Iedereen die gehoopt had dat STVV een rammeling ging krijgen is op zijn bek gegaan, dat is niet plezant, maar laat het daar dan bij, is dat zo moeilijk ?
lindoke schreef:Jones schreef:Stvv heeft er een mooie voetbalavond van gemaakt. Wilde meevoetballen, Genk had oneindig veel pech en wij een goeie Steppe. Een Steppe die overigens door het foodtruckfestival op het stadspark weinig sliep. ( woont aan het park). Een pluim aan de ganse ploeg voor de inzet.
Ik mis kwalteit op de nr 8 en de 9 bij STVV. De sart is te onervaren en te kwak op de. 8. Mogelijk en hopelijk kan Sankhon dat
Hehe, toch iemand die ziet dat ook daar net zoals op de flanken te weinig kwaliteit is.
miel schreef:lindoke schreef:Jones schreef:Stvv heeft er een mooie voetbalavond van gemaakt. Wilde meevoetballen, Genk had oneindig veel pech en wij een goeie Steppe. Een Steppe die overigens door het foodtruckfestival op het stadspark weinig sliep. ( woont aan het park). Een pluim aan de ganse ploeg voor de inzet.
Hehe, toch iemand die ziet dat ook daar net zoals op de flanken te weinig kwaliteit is.
Verwachten jullie dat we voor de titel zullen spelen
Terug naar “Wedstrijden en spelersnieuws”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten