Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Franz »

Deze topic toont het probleem van STVV dit seizoen: we kunnen in feite (bijna) twee gelijkwaardige ploegen opstellen...
maar echt spelers aanduiden die zonder discussie basisspeler zijn, dat is toch niet evident.
Ja: Teixeira en Turay, maar verder... Zelfs de man-in-vorm Botaka staat (terug) ter discussie...
Absoluut werk aan de winkel voor Brys: naar een typesysteem werken en naar een typeploeg werken.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door miel »

Iedere speler is maar zo goed of zo slecht als zijn laatste wedstrijd
De staf neemt in de week zijn beslissing met welke 11 er zal gestart worden , die zien dan ook wat er op training gebeurt
Zoals Frans zegt is dat niet zo gemakkelijk om de juiste keuze te maken als er veel evenwaardige spelers zijn .
Daar had Guido het een stuk gemakkelijker , die had maar 12 spelers die altijd basis speler zouden zijn indien fit
Voor mij zou Legaer altijd in de ploeg staan indien fit en gemotiveerd , al is het maar voor een uur .
Ik vind het raar dat hier bijna niemand hem zou opstellen , hij is volgens mij tot nader order de speler bij STVV die het meest beslissend kan zijn .
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Jacques »

Het is een luxe en probleem tegelijk. Probleem omdat het op dit moment nog altijd zoeken is naar die 6-7 spelers die het geraamte van de ploeg zullen vormen. Luxe omdat je bij blessures kan wisselen zonder veel kwaliteitsverlies.

Bekijk het zo: er waren tijden dat aanslepende blessures zoals die van Ceballos, Acolatse en Charisis vorig jaar ons meteen tot degradatiekandidaat nummer 1 zouden gebombardeerd hebben.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Dreke »

miel schreef: Voor mij zou Legaer altijd in de ploeg staan indien fit en gemotiveerd , al is het maar voor een uur .
Ik vind het raar dat hier bijna niemand hem zou opstellen , hij is volgens mij tot nader order de speler bij STVV die het meest beslissend kan zijn .
Ik vind dat helemaal niet raar. Die slaagt er als profsporter maar niet in een basisconditie te hebben. Hij loopt hier al een vol seizoen rond en op dat vlak is er 0,0 progressie gemaakt. Sorry, maar dan hebt ge geen plek bij een club uit eerste klasse.

Een speler die niet terugkeert uit blessure moet 90' aankunnen. Anders oprotten. Waarom zouden de andere spelers er wel voor zorgen dat ze er fysiek staan?
A loyal football fan only supports the shirt...
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door vdl »

Franz schreef:Deze topic toont het probleem van STVV dit seizoen: we kunnen in feite (bijna) twee gelijkwaardige ploegen opstellen...
maar echt spelers aanduiden die zonder discussie basisspeler zijn, dat is toch niet evident.
Ja: Teixeira en Turay, maar verder... Zelfs de man-in-vorm Botaka staat (terug) ter discussie...
Absoluut werk aan de winkel voor Brys: naar een typesysteem werken en naar een typeploeg werken.
Een vast systeem hebben waardoor men automatismen krijgt kan ook de prestaties bevorderen.
Botaka blinkt vooral uit in de 3-5-2 opstelling
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door vdl »

Afbeelding
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door save-stvv »

Je kan blijkbaar met de wagen naar standard.
Kan je achter de goal in het afgesloten stuk van de bussen parkeren?
Of iemand tip voor veilige parking?
Wij wandelen niet met STVV attributen over straat ;-)
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Timme »

save-stvv schreef:Je kan blijkbaar met de wagen naar standard.
Kan je achter de goal in het afgesloten stuk van de bussen parkeren?
Of iemand tip voor veilige parking?
Wij wandelen niet met STVV attributen over straat ;-)
Je kan gewoon bij de bussen gaan staan. Vorig seizoen toch.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door miel »

Dreke schreef:
miel schreef: Voor mij zou Legaer altijd in de ploeg staan indien fit en gemotiveerd , al is het maar voor een uur .
Ik vind het raar dat hier bijna niemand hem zou opstellen , hij is volgens mij tot nader order de speler bij STVV die het meest beslissend kan zijn .
Ik vind dat helemaal niet raar. Die slaagt er als profsporter maar niet in een basisconditie te hebben. Hij loopt hier al een vol seizoen rond en op dat vlak is er 0,0 progressie gemaakt. Sorry, maar dan hebt ge geen plek bij een club uit eerste klasse.

Een speler die niet terugkeert uit blessure moet 90' aankunnen. Anders oprotten. Waarom zouden de andere spelers er wel voor zorgen dat ze er fysiek staan?
Daar is natuurlijk iets voor te zeggen
Maar zelf met een belabberde fysieke conditie maakte Legaer vorig seizoen regelmatig het verschil met een assist of een doelpunt
En daar draait het toch nog steeds om
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Antismurf »

Carcela zal deze wedstrijd zeker nog kunnen meespelen met Standard, uitspraak ivm zijn rode kaart wordt op de wedstrijddag verwacht en komt te laat voor eventuele schorsting tegen STVV
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door geelblauw »

sekine voor ceballos en sankhon centraal erbij
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door BoemBoem »

242 schreef:Het STVV Forum prono-spel leert ons dat 91% van de deelnemers NIET in een geel-blauwe overwinning gelooft. :|
Dus 1 op de 10 (ongeveer) ziet ons winnen op Standard :shock: ..

:lol: ..
Zo een prono stelt toch helemaal niks voor..
Als je een eerlijk beeld wil moet je élke supporter zo een prono laten invullen .. niet 'enkelen'..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door vdl »

Toch ongelofelijk dat Carcela nu nog altijd niet geschorst is tegen ons,KBVB is echt een circus.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Dreke »

Uw steekproef is zeer representatief, heer professor.
A loyal football fan only supports the shirt...
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door stvv'er »

Fijn dat het pronospel hier voor zoveel discussie zorgt :onfire:
Plaats reactie