Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef:Gezien de selectie verwacht ik onderstaande ploeg aan de aftrap. Ik zou het misschien wel anders doen, maar Brys is onvoorspelbaar.
2 spitsen in de kern, dat wil dan zeggen dat er 1 van de 2 op de bank zal starten om in de 2e helft "vers" in te komen.
Wel weer veel flankaanvallers in de kern terwijl we dat systeem dan weer niet zouden spelen. En enkel Mmaee als verdediger op de bank. Als je Sekine of Acolatse wil gebruiken moet je inderdaad naar een 4-mansdefensie en een 4-3-3.
Maar wie zet je dan op de bank? DePetter? Endo? Tomiyasu?
Ik denk nochtans dat Acolatse met z'n snelheid en ruimte wel iets kan betekenen morgen.

Afbeelding

Bank: Pirard, Mmaee, Asamoah, DeBruyn, Acolatse, Sekine, Boli.

Opnieuw geen Kotysch. Nu krijgt Mmaee de voorkeur. Afgelopen weekend was dat Garcia.
Hij speelde deze week nochtans opnieuw de 90 minuten met de beloften. Voor de 2e keer geloof ik.
Ik vind de Petter nogal traag als centrale verdediger..
Ging in Beveren ook enkele keren onder een voorzet door..
Tegen spelers zoals Orlando Sa betaal je dat wel cash..
Zou Endo - tex - tomi zetten en asamoah en de Petter centraal..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door tweety »

Jacques schreef:De Sart zou morgen altijd starten bij mij. Hij deed het meer dan behoorlijk tegen Beveren en met de ruimte die er meer dan waarschijnlijk zal liggen, kan je zijn loopvermogen goed gebruiken in de omschakeling.

Ik vind het moeilijk voorspellen hoe we zullen starten morgen. Hbvl houdt het min of meer bij de opstelling van STimVV, de post van underdog en woorden van Brys suggereren dan weer dat we met snelle vleugels zullen spelen. Er valt voor beide opties wel wat te zeggen. Laat ons hopen dat we morgenavond niet moeten concluderen dat het uiteindelijk vis noch vlees was.
4-3-3, maar dan aub niet met botaka op de back...
Carcela gaat lachen anders..
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door enrique »

Als ge morgen met alleen Botaka en De Norre op de flank speelt, zijt ge ne vogel voor de kat
Wat maakt De Petter zo onmisbaar eigenlijk?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef:Als ge morgen met alleen Botaka en De Norre op de flank speelt, zijt ge ne vogel voor de kat
Wat maakt De Petter zo onmisbaar eigenlijk?
Niemand is onmisbaar.
De Petter is de éénige 'smeerlap' binnen de ploeg..
In matchen zoals morgen, tegen een heetgebakken tegenstander, kan zo een speler zeker nuttig zijn.. minuutje langer blijven liggen, bal eens over de tribunes trappen, voetje eens laten hangen..
Bezus zou hier ook voor kunnen doorgaan, al zijn die zijn fouten té zichtbaar soms :D ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door mourinho »

Volgens Voetbalbelgie halen er 3 nieuwe aanwinsten ( Sankhon , Garcia en Thalysson) zelfs de selectie niet en mogen deze heren in de tribune plaatsnemen. Legear en Nazon raken niet speelklaar. Ik heb toch wel mijn bedenkingen hierbij zunne . Hadden ze dan niet beter 1 echte goede speler gaan halen ipv tribunezitters die alleen geld kosten .
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door scoormachine »

BoemBoem schreef:
enrique schreef:Als ge morgen met alleen Botaka en De Norre op de flank speelt, zijt ge ne vogel voor de kat
Wat maakt De Petter zo onmisbaar eigenlijk?
Niemand is onmisbaar.
De Petter is de éénige 'smeerlap' binnen de ploeg..
In matchen zoals morgen, tegen een heetgebakken tegenstander, kan zo een speler zeker nuttig zijn.. minuutje langer blijven liggen, bal eens over de tribunes trappen, voetje eens laten hangen..
Bezus zou hier ook voor kunnen doorgaan, al zijn die zijn fouten té zichtbaar soms :D ..
Zijn dat de kwaliteiten die een "smeerlap" moet hebben ?
Mag hij ook nog meevoetballen ? Of is het enkel anti-voetbal dat hij moet laten zien ?
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

BoemBoem schreef:
enrique schreef:Als ge morgen met alleen Botaka en De Norre op de flank speelt, zijt ge ne vogel voor de kat
Wat maakt De Petter zo onmisbaar eigenlijk?
Niemand is onmisbaar.
De Petter is de éénige 'smeerlap' binnen de ploeg..
In matchen zoals morgen, tegen een heetgebakken tegenstander, kan zo een speler zeker nuttig zijn.. minuutje langer blijven liggen, bal eens over de tribunes trappen, voetje eens laten hangen..
Bezus zou hier ook voor kunnen doorgaan, al zijn die zijn fouten té zichtbaar soms :D ..
De Petter is op zijn manier een onmisbare schakel ! Neem hem weg in moeilijke wedstrijden en je zal wat zien...
Hem heb je nodig om tempo uit de match te halen,de tegenstander heimelijk het vel van de schenen te lopen..
Neen ,geen voetbalwonder ,maar o zo nuttig en noodzakelijk...... :beer:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door bert1924 »

Kotysch 100% speelklaar ,zit nog steeds niet in de selectie. Shame on you brijs.
Men zou hem toch goed kunnen gebruiken tegen die kopbalsterke standardspelers.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door enrique »

kenniksvanvoetbal schreef:
BoemBoem schreef:
enrique schreef:Als ge morgen met alleen Botaka en De Norre op de flank speelt, zijt ge ne vogel voor de kat
Wat maakt De Petter zo onmisbaar eigenlijk?
Niemand is onmisbaar.
De Petter is de éénige 'smeerlap' binnen de ploeg..
In matchen zoals morgen, tegen een heetgebakken tegenstander, kan zo een speler zeker nuttig zijn.. minuutje langer blijven liggen, bal eens over de tribunes trappen, voetje eens laten hangen..
Bezus zou hier ook voor kunnen doorgaan, al zijn die zijn fouten té zichtbaar soms :D ..
De Petter is op zijn manier een onmisbare schakel ! Neem hem weg in moeilijke wedstrijden en je zal wat zien...
Hem heb je nodig om tempo uit de match te halen,de tegenstander heimelijk het vel van de schenen te lopen..
Neen ,geen voetbalwonder ,maar o zo nuttig en noodzakelijk...... :beer:
Afbreken dus
Daarmee alleen kom je er niet
Zal morgenavond laten weten of ik hem eruit gooi ;)
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Positivo »

Dit is off topic, maar ik zou niet weten waar ik dit moet posten.
Misschien begrijp ik het fout.
Het idee om een topic "16400" te openen lijkt geen meeval te krijgen. Het idee van 242. Alsof er geen interesse voor is om Stayen eens helemaal uitverkocht te krijgen.
Als RD Vroeger een danspas zette waren er de dag nadien al 3 topics open.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Tompie »

Positivo schreef:Dit is off topic, maar ik zou niet weten waar ik dit moet posten.
Misschien begrijp ik het fout.
Het idee om een topic "16400" te openen lijkt geen meeval te krijgen. Het idee van 242. Alsof er geen interesse voor is om Stayen eens helemaal uitverkocht te krijgen.
Als RD Vroeger een danspas zette waren er de dag nadien al 3 topics open.
Bij mijn weten is iedereen toch vrij om hier een topic aan te maken? Er hoeft daar geen "toestemming" voor gevraagd te worden. Als er al geen gelijkaardig onderwerp bestaat, zal een nieuwe topic ook niet verwijderd worden.

Dus als iemand een dergelijke topic wilt openen, mag dat.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door enrique »

Als het je lukt om Stayen vol te krijgen, proficiat
Maar ik hoop dat we ivm dit onderwerp dezelfde mening hebben
Het zal een werk van (middel)lange termijn zijn
Maar het siert wie erover nadenkt... ;)
Voor straks
Ik hoop op een centraal middenveld met Endo en Asamoah
Met Bezus daarvoor
En 2 flanken die terug plooien bij balverlies
Straks zullen we zien of deze match voetballend een referentie is
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Oscar »

In het hbvl staat dat Carcela zijn zaak (schorsing) vandaag behandeld wordt.
Het kan zijn dat er pas één uur voor de match een uitspraak is.
Bij eventuele schorsing mag hij vanavond niet mee doen.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Jan Bulder »

Positivo schreef:Dit is off topic, maar ik zou niet weten waar ik dit moet posten.
Misschien begrijp ik het fout.
Het idee om een topic "16400" te openen lijkt geen meeval te krijgen. Het idee van 242. Alsof er geen interesse voor is om Stayen eens helemaal uitverkocht te krijgen.
Als RD Vroeger een danspas zette waren er de dag nadien al 3 topics open.
Ik vind het zeker wel een goed idee, waar ik ook graag aan wil meewerken. Ik was destijds één van de oprichters van Sector-L en ik denk dat je een soortgelijke weg moet gaan afleggen. Eerst het samenstellen van een werkgroep met gelijkgezinden. Als doel zou ik een wedstrijd nemen die nog een maand of 2-3 van vandaag verwijderd is. Zo heb je de tijd om eerst een werkgroep op poten te krijgen, STVV te overtuigen om hieraan mee te werken, een goed verhaal en bijhorende campagne te bedenken en die campagne ook tot uitvoering te brengen.

Iemand moet gewoon het voortouw nemen om een eerste meeting te plannen met fans die willen meewerken. Voor mij is het professioneel vrij druk, de kar trekken kan ik niet. Maar ik wil ondersteunen waar mogelijk.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door STVV-fan »

De meest "gemakkelijke" en aantrekkelijke match?

Thuismatch tegen Genk.

Over straks.

Ik blijf erbij dat een 4-2-3-1 de beste oplossing zou zijn om gebruik te kunnen maken van uw talrijke flankspelers.

Als Brys met 3 centrale verdedigers speelt, zou ik Endo eens graag zien als de rechtse van de drie. Speelde daar ook zijn matchen bij Urawa. De Petter isbdaar iets te traag voor geworden vind ik persoonlijk
Plaats reactie