Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Since '54 »

Zeer sterke match van STVV. Proximus TV (Vlaamse en Waalse zender) vol lof voor onze ploeg en trainer..
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Henkie-1984 »

Na de 1-2 is de teleurstelling natuurlijk zeer groot als je nog verliest. En is echte objectiviteit moeilijker.
Tot nu toe ben ik geen voorstander van het voetbal van Brys.
Dat Proximus TV vol lof is, is ook omdat ze STVV zien als de underdog en omdat we dan toch nog 1-2 voorkomen.
Maar dan nog verliezen is voor de supporter en voor de punten wel triest.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door bert1924 »

Ik vraag mij af hoeveel punten wij zouden gehad hebben met een ervaren,kopbalsterke verdediger Kotysch erbij tegen Lokeren ,Beveren en Standard
Wat indien men hem bv.20 min voor tijd had ingebracht tegen Standard en Beveren om?Maar zat zelfs niet op de bank!!!!!!
Brijs kan het niet en heeft het nog nergens gekund!!!!!
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door den ief »

Wat voor nut heeft een VAR als hij op deze manier gebruikt wordt? Vorige week verliezen we een goal wegens buitenspel. Dat kon buitenspel zijn maar ik heb nog geen enkel beeld gezien waaruit dat overduidelijk bleek. Deze week was de schijn van buitenspel er minstens even hard maar mag er gewoon door worden gespeeld...

Graag een VAR als onomstotelijk, zonder enige twijfel, kan worden vastgesteld of een zwart-witfase al dan niet zwart of wit is, maar niet op deze manier.

Verder vond ik ons een zeer degelijke match spelen. Ja, we staan met minder punten dan verhoopt en verdiend, maar ik vind onze ploeg wel sterk, en sta, wellicht als een van de enigen, vollesig achter de trainer. Buya deed niet mee, so what, is hij dan een miskoop? Het is niet omdat we 2 miljoen betalen dat de trainer hem hoe dan ook moet opstellen, wat voor signaal zou dat zijn? Een speler moet het op training bewijzen, en meer nog dan individuele kwaliteit, tonen dat hij in team en concept past. Dit kan soms wat tijd vergen. Of hij nu 2 euro of 20 miljoen kostte, dat heeft er geen fluit mee te maken.
Laatst gewijzigd door den ief op 25 aug 2018, 23:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Underdog »

bert1924 schreef:Ik vraag mij af hoeveel punten wij zouden gehad hebben met een ervaren,kopbalsterke verdediger Kotysch erbij tegen Lokeren ,Beveren en Standard
Wat indien men hem bv.20 min voor tijd had ingebracht tegen Standard en Beveren om?Maar zat zelfs niet op de bank!!!!!!
Brijs kan het niet en heeft het nog nergens gekund!!!!!
Hij heeft met Beerschot nochtans de beker gewonnen. En ik zeg het niet graag, maar: dat is meer dan wij in onze 94-jarige geschiedenis.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door toyotacorolla »

Toch een betje in eigen voet geschoten. Bij de 1-2 vergeten te voetballen of de bal rond te spelen.
Bezus weer outstandig vandaag.
De Sart vond ik weer de mindere, veel loopwerk maar brengt weinig bij, bij het spel. De Sart verliest de bal.
Wissel Asamoah niet geslaagd.
Jammer, hier zat meer in.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:Zeer sterke match van STVV. Proximus TV (Vlaamse en Waalse zender) vol lof voor onze ploeg en trainer..
En wat winnen we daarbij?
Idd.. niets..

Hoe je het ook wil, ik zeg zeker niet dat we degradatiekandidaat zijn,, daar is het nog wat vroeg voor,, de punten gaan toch zo stilaan moeten beginnen komen.. en liefst per 3 ineens ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Vouch »

BoemBoem schreef:
Since '54 schreef:Zeer sterke match van STVV. Proximus TV (Vlaamse en Waalse zender) vol lof voor onze ploeg en trainer..
En wat winnen we daarbij?
Idd.. niets..

Hoe je het ook wil, ik zeg zeker niet dat we degradatiekandidaat zijn,, daar is het nog wat vroeg voor,, de punten gaan toch zo stilaan moeten beginnen komen.. en liefst per 3 ineens ;)
Niets dan de waarheid natuurlijk, maar toch, in principe moeten wij onze punten niet gaan halen op Standard. Er zit progressie in, dat is het belangrijkste. Maar tegen Oostende moet je winnen, dan heb je 7 punten en ben je vertrokken voor een rustig (of grijs, dat is hoe je het leven wil bekijken) seizoen, PO I is duidelijk te hoog gegrepen maar de ploeg is kwalitatief gezien te goed voor een degradatie. Er is natuurlijk nog altijd de Beker om dat seizoen kleur te geven.

Maar hoe langer die eerste 3 punten uitblijven, hoe dieper je zal terug zakken in het klassement en dan zal het geduld van de Japanners getest worden. In mijn ogen sta je onder je waarde, maar dat telt niet.

Niet dat ik wild ben van de manier van spelen en de aanpak van onze trainer, maar als je hem buiten gooit gooi je ineens je hele staf buiten. Dan is er niets meer... Hét grote nadeel als je trainer de hele staf mag bepalen (en de levensverzekering van de coach).
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door toyotacorolla »

Ik lees het graag dat je op Standard de punten niet moet pakken, tegen de andere ploegen haal je ook amper punten, dus .....
Punten die je nu verspeelt, zijn zowieso verloren.
Ik zou zeggen pakken wat je kan, waar, wanneer is van geen tel.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door lindoke »

Het probleem is en blijft kwaliteit. Het "draait" niet bij STVV en ze halen geen punten. Bij andere ploegen in de JPL "draait" het ook niet maar zij winnen wel af en toe een wedstrijd. Verschil? Kwaliteit!

Wordt er geen deftige linksback gehaald gaan er nog veel punten verloren gaan hierdoor. Gaan die punten doorslaggevend zijn op het eind? De toekomst zal het uitwijzen. Voor mij in ieder geval de beoordeling van de Japanners voor het transferbeleid op dit moment: dubbel en dik gebuisd!!!!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door KNRI »

Vraagje voor sommigen; stond de trainer hier vandaag ook ter discussie indien wie die late onverdiende kakgoal niet geslikt zouden hebben? Naar mijn gevoel doet Brys het meer dan behoorlijk, en kan ik hem tot nu toe volledig volgen in zijn opstelling en tactiek. Men roept hier alsmaar achter Kotych? Op wie zijn plaats moet hij dan staan? Want Tomi en Tex doen het geweldig samen! Als je ziet hoe Boli en Bezus gisteren uitblonken...en zelfs Botaka met zijn sublieme techniek zijn tegenstanders kan doen doldraaien. Het doet mij toch allemaal wat vermoeden dat de coach meer voetbalverstand in zijn kleine teen heeft dan het hele forum hier samen. Hij en zijn team werken dagelijks met de jongens en ik heb het gevoel dat ze wekelijks een selectie maken van de beste/fitste spelers van het moment. Jammer van het aantal verzamelde punten tot nu toe, maar die komen er wel!

Geen kwaliteit genoeg in dit team? Ik vraag me af of Preud'Homme ook zo dacht bij de 1-2...
Laatst gewijzigd door KNRI op 26 aug 2018, 09:11, 2 keer totaal gewijzigd.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door enrique »

De meeste volgers van het voetbal zijn dan ook
Scorebordanalisten...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door omeloe »

De bal is net vertrokken , ik denk dat het geen buitenspel was .

Afbeelding

Een fractie eerder .

Afbeelding
Laatst gewijzigd door omeloe op 26 aug 2018, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door stvv fan »

Ik denk dat je gewoon een overwinning nodig hebt om vertrouwen te tanken. ik snap nog altijd niet hoe het komt dat Garcela niet minstens 1 match geschorst is aangezien hij een rode kaart kreeg. Maar in België kan dit zomaar allemaal, ene pot nat (brugge met wesley, anderlecht met vranjes) kan je daar ook aan toevoegen. Maar als er een speler van STVV, eupen of moeskroen voor het parket moet krijgen ze minstens 3 speeldagen...
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door scoormachine »

stvv fan schreef:Ik denk dat je gewoon een overwinning nodig hebt om vertrouwen te tanken. ik snap nog altijd niet hoe het komt dat Garcela niet minstens 1 match geschorst is aangezien hij een rode kaart kreeg. Maar in België kan dit zomaar allemaal, ene pot nat (brugge met wesley, anderlecht met vranjes) kan je daar ook aan toevoegen. Maar als er een speler van STVV, eupen of moeskroen voor het parket moet krijgen ze minstens 3 speeldagen...
Ocansey is ook vrijgesproken
Plaats reactie