Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: RE: Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door stvv'er »

Jack schreef:
Positivo schreef:
Tompie schreef:
Positivo schreef:Dit is off topic, maar ik zou niet weten waar ik dit moet posten.
Misschien begrijp ik het fout.
Het idee om een topic "16400" te openen lijkt geen meeval te krijgen. Het idee van 242. Alsof er geen interesse voor is om Stayen eens helemaal uitverkocht te krijgen.
Als RD Vroeger een danspas zette waren er de dag nadien al 3 topics open.
Bij mijn weten is iedereen toch vrij om hier een topic aan te maken? Er hoeft daar geen "toestemming" voor gevraagd te worden. Als er al geen gelijkaardig onderwerp bestaat, zal een nieuwe topic ook niet verwijderd worden.

Dus als iemand een dergelijke topic wilt openen, mag dat.
Ik was in de veronderstelling dat alleen de beheerder een topic kon openen !
Ben jij dan 242, want die had net dezelfde rare foute veronderstelling?
Puur toeval ! :lol:
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door sander0910 »

Johan schreef:4 op 15 is flagrant gebuisd. Uw arrogante Antwerpse trainer zal het geen seizoen uitzingen. Wat een opstelling, daar kan niemand aan uit.Iedere week Uw ploeg door mekaar gooien. Hadden we maar een trainer met peper in zijn gat ipv onze tamme kloot. Zwakke spelers vandaag ENDO-BOTAKA- DESARD- Slappe keeper- waarom niet Turay vanaf de start? Tweede helft was het afwachten wanneer de tegengoals gingen van maar er wordt niet ingegrepen-kroniek van een aangekondigde dood. Brys ziet het niet en Uw technisch directeur is waardeloos. Meer van de helft van onze aankopen waardeloos en geen materiaal voor eerste. Ons tribuneke zal zeer lang dun bevolkt blijven op die manier. Triestig , die Jappanners bakken er niets van
WAARDELOOS transfertbeleid.
De ploeg verschilt toch amper met de vorige match en Boli heeft gescoord dus die keuze was niet zo slecht dan
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Underdog »

Idd, het wekelijks rondje Boli uitkafferen is weer begonnen. Nochtans heeft hij er een heel nuttige wedstrijd opzitten. Buya mag dan wel twee miljoen euro hebben gekost. Boli is degene die het meest op een verdediging weegt. Het was dus niet meer dan logisch van Brys om hem tegen die beren van Standard op te stellen. En wat mij betreft een geslaagde keuze, want heeft hij er een degelijke wedstrijd opzitten. Vrij balvast en de verdedigers van Standard een lastig avondje bezorgd.
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door xtimx »

Underdog schreef:Idd, het wekelijks rondje Boli uitkafferen is weer begonnen. Nochtans heeft hij er een heel nuttige wedstrijd opzitten. Buya mag dan wel twee miljoen euro hebben gekost. Boli is degene die het meest op een verdediging weegt. Het was dus niet meer dan logisch van Brys om hem tegen die beren van Standard op te stellen. En wat mij betreft een geslaagde keuze, want heeft hij er een degelijke wedstrijd opzitten. Vrij balvast en de verdedigers van Standard een lastig avondje bezorgd.
En voor zij die de afgelopen week eens naar de training zijn geweest, geen verrassing. Boli was steeds zeer scherp, gemotiveerd en doelgericht.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Henkie-1984 »

Er kaffert hier toch niemand op Boli en terecht ook, speelt de laatste matchen zeer degelijk en staat nu met 1 goal en 2 assists, gezien ons aantal doelpunten, zeker niet slecht.
Het probleem op dit moment is de tactiek. Als je Brys tijdens de persconferentie hoort zeggen: 'we gaan zeker voor de 3 punten', merk je al meteen dat hij niet kan liegen. Als hij dit in de kleedkamer op dezelfde manier zegt, tja dan heb je een JDR nr. 2.
Hij speelt gewoon om niet te verliezen. Dit is hem al 4 keer gelukt, vandaag had je weer zomaar kunnen winnen, maar na de 1-2 was de opdracht duidelijk, stop met voetballen en wacht tot de goalen van Standard vallen... Zeer teleurstellend!
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Underdog »

Henkie-1984 schreef:Er kaffert hier toch niemand op Boli en terecht ook, speelt de laatste matchen zeer degelijk en staat nu met 1 goal en 2 assists, gezien ons aantal doelpunten, zeker niet slecht.
Het probleem op dit moment is de tactiek. Als je Brys tijdens de persconferentie hoort zeggen: 'we gaan zeker voor de 3 punten', merk je al meteen dat hij niet kan liegen. Als hij dit in de kleedkamer op dezelfde manier zegt, tja dan heb je een JDR nr. 2.
Hij speelt gewoon om niet te verliezen. Dit is hem al 4 keer gelukt, vandaag had je weer zomaar kunnen winnen, maar na de 1-2 was de opdracht duidelijk, stop met voetballen en wacht tot de goalen van Standard vallen... Zeer teleurstellend!
Geloof je nu echt dat ze vanaf de zijkant roepen. 'Goed gedaan jongens, en nu stoppen we met voetballen.'? Standard dwong ons simpelweg achteruit na de 1-2 omdat ze met Orlando Sa een extra spits brachten en ze risico's gingen nemen. Dan is het maar logisch dat je als STVV zijnde achteruit moet.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: RE: Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Henkie-1984 »

Underdog schreef:
Henkie-1984 schreef:Er kaffert hier toch niemand op Boli en terecht ook, speelt de laatste matchen zeer degelijk en staat nu met 1 goal en 2 assists, gezien ons aantal doelpunten, zeker niet slecht.
Het probleem op dit moment is de tactiek. Als je Brys tijdens de persconferentie hoort zeggen: 'we gaan zeker voor de 3 punten', merk je al meteen dat hij niet kan liegen. Als hij dit in de kleedkamer op dezelfde manier zegt, tja dan heb je een JDR nr. 2.
Hij speelt gewoon om niet te verliezen. Dit is hem al 4 keer gelukt, vandaag had je weer zomaar kunnen winnen, maar na de 1-2 was de opdracht duidelijk, stop met voetballen en wacht tot de goalen van Standard vallen... Zeer teleurstellend!
Geloof je nu echt dat ze vanaf de zijkant roepen. 'Goed gedaan jongens, en nu stoppen we met voetballen.'? Standard dwong ons simpelweg achteruit na de 1-2 omdat ze met Orlando Sa een extra spits brachten en ze risico's gingen nemen. Dan is het maar logisch dat je als STVV zijnde achteruit moet.
Nee idd, ze roepen dat niet van de zijkant, stel je voor. Tactiek wordt in de kleedkamer besproken, maar het vele tijdgewin en volledig terugtrekken gaf duidelijk aan wat die tactiek was.
Op momenten dat Standard druk zet moet je er van profiteren om een fris mannetje vooraan te hebben, je had Turay nog kunnen opbrengen om een extra aanspeelpunt te hebben...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door enrique »

Na wat ik vandaag zag, lijkt het het me heel voorbarig om dit stvv als degradatiekandidaat te bestempelen
Ze moeten achteraan met 4 beginnen spelen
Anders gaan de voorzetten niet te tellen zijn
Ik zou Endo rechtsback zetten
Koop u ne goeie LB
De Petter en Asamoah middenveld
Ceballos eruit
Bezus is veel beter
Acolatse linksvoor
De man van 2M in de spits
Volgende week verliezen en Brys ligt met half been buiten
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: RE: Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door enrique »

Henkie-1984 schreef: Op momenten dat Standard druk zet moet je er van profiteren om een fris mannetje vooraan te hebben, je had Turay nog kunnen opbrengen om een extra aanspeelpunt te hebben...
Maar zo denkt Brys niet hoor...
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: RE: Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Underdog »

Henkie-1984 schreef:
Underdog schreef:
Henkie-1984 schreef:Er kaffert hier toch niemand op Boli en terecht ook, speelt de laatste matchen zeer degelijk en staat nu met 1 goal en 2 assists, gezien ons aantal doelpunten, zeker niet slecht.
Het probleem op dit moment is de tactiek. Als je Brys tijdens de persconferentie hoort zeggen: 'we gaan zeker voor de 3 punten', merk je al meteen dat hij niet kan liegen. Als hij dit in de kleedkamer op dezelfde manier zegt, tja dan heb je een JDR nr. 2.
Hij speelt gewoon om niet te verliezen. Dit is hem al 4 keer gelukt, vandaag had je weer zomaar kunnen winnen, maar na de 1-2 was de opdracht duidelijk, stop met voetballen en wacht tot de goalen van Standard vallen... Zeer teleurstellend!
Geloof je nu echt dat ze vanaf de zijkant roepen. 'Goed gedaan jongens, en nu stoppen we met voetballen.'? Standard dwong ons simpelweg achteruit na de 1-2 omdat ze met Orlando Sa een extra spits brachten en ze risico's gingen nemen. Dan is het maar logisch dat je als STVV zijnde achteruit moet.
Nee idd, ze roepen dat niet van de zijkant, stel je voor. Tactiek wordt in de kleedkamer besproken, maar het vele tijdgewin en volledig terugtrekken gaf duidelijk aan wat die tactiek was.
Op momenten dat Standard druk zet moet je er van profiteren om een fris mannetje vooraan te hebben, je had Turay nog kunnen opbrengen om een extra aanspeelpunt te hebben...
Dat tijdwinnen viel nog wel mee. Bovendien is dat niet onlogisch als je 1-2 voor staat op het veld van Standard met nog 20 minuten te gaan. Wat dat terugtrekken betreft: dan krijg je een kip of het ei-verhaal. Trokken wij ons bewust terug of kwam het omdat Standard meer risico's ging nemen en met twee spitsen ging spelen? De waarheid zal zoals zo vaak wel ergens in het midden liggen.

Brys had inderdaad Turay kunnen brengen om iemand voorin te hebben met de nodige frisheid. Maar langs de andere kant: een aanspeelpunt is onze recordtransfer niet vrees ik. Het is een spits die het van zijn diepgang moet hebben en de ruimtes moet inlopen. Dan vind ik het niet onlogisch dat je Boli daar houdt omwille van zijn balvastheid.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: RE: Re: RE: Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Henkie-1984 »

Underdog schreef:
Henkie-1984 schreef:
Underdog schreef:
"Henkie-1984" schreef:Er kaffert hier toch niemand op Boli en terecht ook, speelt de laatste matchen zeer degelijk en staat nu met 1 goal en 2 assists, gezien ons aantal doelpunten, zeker niet slecht.
Het probleem op dit moment is de tactiek. Als je Brys tijdens de persconferentie hoort zeggen: 'we gaan zeker voor de 3 punten', merk je al meteen dat hij niet kan liegen. Als hij dit in de kleedkamer op dezelfde manier zegt, tja dan heb je een JDR nr. 2.
Hij speelt gewoon om niet te verliezen. Dit is hem al 4 keer gelukt, vandaag had je weer zomaar kunnen winnen, maar na de 1-2 was de opdracht duidelijk, stop met voetballen en wacht tot de goalen van Standard vallen... Zeer teleurstellend!
Geloof je nu echt dat ze vanaf de zijkant roepen. 'Goed gedaan jongens, en nu stoppen we met voetballen.'? Standard dwong ons simpelweg achteruit na de 1-2 omdat ze met Orlando Sa een extra spits brachten en ze risico's gingen nemen. Dan is het maar logisch dat je als STVV zijnde achteruit moet.
Nee idd, ze roepen dat niet van de zijkant, stel je voor. Tactiek wordt in de kleedkamer besproken, maar het vele tijdgewin en volledig terugtrekken gaf duidelijk aan wat die tactiek was.
Op momenten dat Standard druk zet moet je er van profiteren om een fris mannetje vooraan te hebben, je had Turay nog kunnen opbrengen om een extra aanspeelpunt te hebben...
Dat tijdwinnen viel nog wel mee. Bovendien is dat niet onlogisch als je 1-2 voor staat op het veld van Standard met nog 20 minuten te gaan. Wat dat terugtrekken betreft: dan krijg je een kip of het ei-verhaal. Trokken wij ons bewust terug of kwam het omdat Standard meer risico's ging nemen en met twee spitsen ging spelen? De waarheid zal zoals zo vaak wel ergens in het midden liggen.

Brys had inderdaad Turay kunnen brengen om iemand voorin te hebben met de nodige frisheid. Maar langs de andere kant: een aanspeelpunt is onze recordtransfer niet vrees ik. Het is een spits die het van zijn diepgang moet hebben en de ruimtes moet inlopen. Dan vind ik het niet onlogisch dat je Boli daar houdt omwille van zijn balvastheid.
Ik vind gewoon dat Brys weinig wil om te winnen toont. Hij had nog een derde wissel, als je 1-2 voorkomt, gebruik je die toch gewoon. Een fris mannetje kan altijd wat extra brengen en de druk op de verdediging wat verlichten. Tegelijk gun je iemand speelminuten, die heel veel spelers nog nodig hebben.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Dreke »

Probeer een beetje op te letten met dat quoten. Het wordt onleesbaar zo... Zeker mobiel.
A loyal football fan only supports the shirt...
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door Louis XIV »

enrique schreef:Na wat ik vandaag zag, lijkt het het me heel voorbarig om dit stvv als degradatiekandidaat te bestempelen
Ze moeten achteraan met 4 beginnen spelen
Anders gaan de voorzetten niet te tellen zijn
Ik zou Endo rechtsback zetten
Koop u ne goeie LB
De Petter en Asamoah middenveld
Ceballos eruit
Bezus is veel beter
Acolatse linksvoor
De man van 2M in de spits
Volgende week verliezen en Brys ligt met half been buiten
Ik heb hier vooral de indruk dat Brys weinig krediet krijgt van de supporters, hij is zoekende naar type ploeg dat is duidelijk met de middelen die hem worden aangereikt...ok nog niet gewonnen maar vindt het allemaal zo slecht toch niet...geef die man aub een kans want kent wel degelijk iets van voetbal maar ja langs de lijn zijn we allemaal betere trainers.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door panter »

Trunekson schreef:
Henkie-1984 schreef:Was geen buitenspel.
Breis krijgt gewoon wat hij vraagt.
Waarom brengt hij geen geen derde wissel???
Standard speelde gewoon om te winnen en dat hebben ze dan ook meer dan terecht gedaan.
Hopelijk wordt Breis de eerste die mag opstappen.
Zijt gij blind?
Standard alleen gevaarlijk op hoge ballen, weer geen 1 uitgespeelde kans tegen gehad.
Idd omdat we al jaren body en lengte tekort komen!!!
Wij zijn ook niet gevaarlijk op stilstaande fases maar krijgen altijd deksel op de neus!
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Bericht door KNRI »

Jammer van het resultaat. De laatste 10min buiten beschouwing gelaten waar we minstens de evenknie van Standard en soms misschien zelfs de betere...
Het blijft wachten op de eerste overwinning maar met deze ingesteldheid komt die er zeker snel!
Brys heeft er een ongeloofelijke vechtersmentaliteit in gekregen en je ziet bepaalde spelers week na week groeien. De prestatie van vanavond stelt mij hoopvol, dus op naar de volgende wedstrijd!

:stvv:
Plaats reactie