Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Alles over de wedstrijden van STVV en nieuwtjes over de spelers
Willy Roelands

Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Berichtdoor Willy Roelands » 25 Aug 2018, 21:04

:stvv: weinig ploegen die dit kunnen brengen op Standard. Verdienden absoluut 1 punt.

Willy Roelands

Berichtdoor Willy Roelands » 25 Aug 2018, 21:12

:mangel: :stvv: :stvv: afgekeurd doelpunt in Moeskroen _ Eupen was minder buitenspel dan bij het doelpunt van Egmond.

smol

Berichtdoor smol » 25 Aug 2018, 21:12

ben ermee akkoord zoals meerdere hier schrijven dat het vanavond niet slecht was.
Mits wat geluk halen we zeker een punt op Standard.

Maar als en als .... OHL en Mechelen gingen er de laatste jaren ook uit en waren zeker niet de mindere uit de reeks.
Als je week na week wat tegenslag kent gaat dit zich op een bepaald moment wreken in de groep.µ

Over vandaag, bij de 1e goal gaat Steppe in de fout en bij de 2e goal laat Casper veel te makkelijk voorzetten vanop zijn flank.
Casper had het vandaag trouwens heel moeilijk, maar kreeg dan ook de betere voetballers van Standard tegenover zich.
Voorts vond ik Ceballos en Botaka weeral vrij zwak. Als Bezus er niet wordt uitgetrapt verliezen we trouwens nooit.

kenniksvanvoetbal

Berichtdoor kenniksvanvoetbal » 25 Aug 2018, 21:15

Willy Roelands schreef::stvv: weinig ploegen die dit kunnen brengen op Standard. Verdienden absoluut 1 punt.

Ja en tegen Cercle 2 meer en tegen Lokeren ook 2 meer en vorige week nog 2 meer en tegen Genk 1 teveel ....
das gewoon kwaliteitsverschil... Standard was absoluut magertjes,net als vorige week maar ze halen wel de punten..
Het zijn de details.....en daarbij een klein beetje geluk, maar dat hebben ze ook gehad vandaag net als in Genk.

Johan

Berichtdoor Johan » 25 Aug 2018, 21:27

4 op 15 is flagrant gebuisd. Uw arrogante Antwerpse trainer zal het geen seizoen uitzingen. Wat een opstelling, daar kan niemand aan uit.Iedere week Uw ploeg door mekaar gooien. Hadden we maar een trainer met peper in zijn gat ipv onze tamme kloot. Zwakke spelers vandaag ENDO-BOTAKA- DESARD- Slappe keeper- waarom niet Turay vanaf de start? Tweede helft was het afwachten wanneer de tegengoals gingen van maar er wordt niet ingegrepen-kroniek van een aangekondigde dood. Brys ziet het niet en Uw technisch directeur is waardeloos. Meer van de helft van onze aankopen waardeloos en geen materiaal voor eerste. Ons tribuneke zal zeer lang dun bevolkt blijven op die manier. Triestig , die Jappanners bakken er niets van
WAARDELOOS transfertbeleid.

Jack
Beheerder

Re: RE: Re: Speeldag 5: Standard - STVV (25.08 - 18u00)

Berichtdoor Jack » 25 Aug 2018, 21:40

Positivo schreef:[quote="Tompie"][quote="Positivo"]Dit is off topic, maar ik zou niet weten waar ik dit moet posten.
Misschien begrijp ik het fout.
Het idee om een topic "16400" te openen lijkt geen meeval te krijgen. Het idee van 242. Alsof er geen interesse voor is om Stayen eens helemaal uitverkocht te krijgen.
Als RD Vroeger een danspas zette waren er de dag nadien al 3 topics open.

Bij mijn weten is iedereen toch vrij om hier een topic aan te maken? Er hoeft daar geen "toestemming" voor gevraagd te worden. Als er al geen gelijkaardig onderwerp bestaat, zal een nieuwe topic ook niet verwijderd worden.

Dus als iemand een dergelijke topic wilt openen, mag dat.[/quote]

Ik was in de veronderstelling dat alleen de beheerder een topic kon openen ![/quote]Ben jij dan 242, want die had net dezelfde rare foute veronderstelling?

stvv'er

Berichtdoor stvv'er » 25 Aug 2018, 21:41

Jack schreef:
Positivo schreef:[quote="Tompie"][quote="Positivo"]Dit is off topic, maar ik zou niet weten waar ik dit moet posten.
Misschien begrijp ik het fout.
Het idee om een topic "16400" te openen lijkt geen meeval te krijgen. Het idee van 242. Alsof er geen interesse voor is om Stayen eens helemaal uitverkocht te krijgen.
Als RD Vroeger een danspas zette waren er de dag nadien al 3 topics open.

Bij mijn weten is iedereen toch vrij om hier een topic aan te maken? Er hoeft daar geen "toestemming" voor gevraagd te worden. Als er al geen gelijkaardig onderwerp bestaat, zal een nieuwe topic ook niet verwijderd worden.

Dus als iemand een dergelijke topic wilt openen, mag dat.

Ik was in de veronderstelling dat alleen de beheerder een topic kon openen ![/quote]Ben jij dan 242, want die had net dezelfde rare foute veronderstelling?[/quote]

Puur toeval ! :lol:

sander0910

Berichtdoor sander0910 » 25 Aug 2018, 21:42

Johan schreef:4 op 15 is flagrant gebuisd. Uw arrogante Antwerpse trainer zal het geen seizoen uitzingen. Wat een opstelling, daar kan niemand aan uit.Iedere week Uw ploeg door mekaar gooien. Hadden we maar een trainer met peper in zijn gat ipv onze tamme kloot. Zwakke spelers vandaag ENDO-BOTAKA- DESARD- Slappe keeper- waarom niet Turay vanaf de start? Tweede helft was het afwachten wanneer de tegengoals gingen van maar er wordt niet ingegrepen-kroniek van een aangekondigde dood. Brys ziet het niet en Uw technisch directeur is waardeloos. Meer van de helft van onze aankopen waardeloos en geen materiaal voor eerste. Ons tribuneke zal zeer lang dun bevolkt blijven op die manier. Triestig , die Jappanners bakken er niets van
WAARDELOOS transfertbeleid.

De ploeg verschilt toch amper met de vorige match en Boli heeft gescoord dus die keuze was niet zo slecht dan

Underdog

Berichtdoor Underdog » 25 Aug 2018, 21:52

Idd, het wekelijks rondje Boli uitkafferen is weer begonnen. Nochtans heeft hij er een heel nuttige wedstrijd opzitten. Buya mag dan wel twee miljoen euro hebben gekost. Boli is degene die het meest op een verdediging weegt. Het was dus niet meer dan logisch van Brys om hem tegen die beren van Standard op te stellen. En wat mij betreft een geslaagde keuze, want heeft hij er een degelijke wedstrijd opzitten. Vrij balvast en de verdedigers van Standard een lastig avondje bezorgd.

xtimx

Berichtdoor xtimx » 25 Aug 2018, 21:58

Underdog schreef:Idd, het wekelijks rondje Boli uitkafferen is weer begonnen. Nochtans heeft hij er een heel nuttige wedstrijd opzitten. Buya mag dan wel twee miljoen euro hebben gekost. Boli is degene die het meest op een verdediging weegt. Het was dus niet meer dan logisch van Brys om hem tegen die beren van Standard op te stellen. En wat mij betreft een geslaagde keuze, want heeft hij er een degelijke wedstrijd opzitten. Vrij balvast en de verdedigers van Standard een lastig avondje bezorgd.

En voor zij die de afgelopen week eens naar de training zijn geweest, geen verrassing. Boli was steeds zeer scherp, gemotiveerd en doelgericht.

Henkie-1984

Berichtdoor Henkie-1984 » 25 Aug 2018, 22:01

Er kaffert hier toch niemand op Boli en terecht ook, speelt de laatste matchen zeer degelijk en staat nu met 1 goal en 2 assists, gezien ons aantal doelpunten, zeker niet slecht.
Het probleem op dit moment is de tactiek. Als je Brys tijdens de persconferentie hoort zeggen: 'we gaan zeker voor de 3 punten', merk je al meteen dat hij niet kan liegen. Als hij dit in de kleedkamer op dezelfde manier zegt, tja dan heb je een JDR nr. 2.
Hij speelt gewoon om niet te verliezen. Dit is hem al 4 keer gelukt, vandaag had je weer zomaar kunnen winnen, maar na de 1-2 was de opdracht duidelijk, stop met voetballen en wacht tot de goalen van Standard vallen... Zeer teleurstellend!

Underdog

Berichtdoor Underdog » 25 Aug 2018, 22:07

Henkie-1984 schreef:Er kaffert hier toch niemand op Boli en terecht ook, speelt de laatste matchen zeer degelijk en staat nu met 1 goal en 2 assists, gezien ons aantal doelpunten, zeker niet slecht.
Het probleem op dit moment is de tactiek. Als je Brys tijdens de persconferentie hoort zeggen: 'we gaan zeker voor de 3 punten', merk je al meteen dat hij niet kan liegen. Als hij dit in de kleedkamer op dezelfde manier zegt, tja dan heb je een JDR nr. 2.
Hij speelt gewoon om niet te verliezen. Dit is hem al 4 keer gelukt, vandaag had je weer zomaar kunnen winnen, maar na de 1-2 was de opdracht duidelijk, stop met voetballen en wacht tot de goalen van Standard vallen... Zeer teleurstellend!

Geloof je nu echt dat ze vanaf de zijkant roepen. 'Goed gedaan jongens, en nu stoppen we met voetballen.'? Standard dwong ons simpelweg achteruit na de 1-2 omdat ze met Orlando Sa een extra spits brachten en ze risico's gingen nemen. Dan is het maar logisch dat je als STVV zijnde achteruit moet.

Henkie-1984

Berichtdoor Henkie-1984 » 25 Aug 2018, 22:11

Underdog schreef:[quote="Henkie-1984"]Er kaffert hier toch niemand op Boli en terecht ook, speelt de laatste matchen zeer degelijk en staat nu met 1 goal en 2 assists, gezien ons aantal doelpunten, zeker niet slecht.

Geloof je nu echt dat ze vanaf de zijkant roepen. 'Goed gedaan jongens, en nu stoppen we met voetballen.'? Standard dwong ons simpelweg achteruit na de 1-2 omdat ze met Orlando Sa een extra spits brachten en ze risico's gingen nemen. Dan is het maar logisch dat je als STVV zijnde achteruit moet.[/quote]Nee idd, ze roepen dat niet van de zijkant, stel je voor. Tactiek wordt in de kleedkamer besproken, maar het vele tijdgewin en volledig terugtrekken gaf duidelijk aan wat die tactiek was.
Op momenten dat Standard druk zet moet je er van profiteren om een fris mannetje vooraan te hebben, je had Turay nog kunnen opbrengen om een extra aanspeelpunt te hebben...

enrique

Berichtdoor enrique » 25 Aug 2018, 22:22

Na wat ik vandaag zag, lijkt het het me heel voorbarig om dit stvv als degradatiekandidaat te bestempelen
Ze moeten achteraan met 4 beginnen spelen
Anders gaan de voorzetten niet te tellen zijn
Ik zou Endo rechtsback zetten
Koop u ne goeie LB
De Petter en Asamoah middenveld
Ceballos eruit
Bezus is veel beter
Acolatse linksvoor
De man van 2M in de spits
Volgende week verliezen en Brys ligt met half been buiten

enrique

Berichtdoor enrique » 25 Aug 2018, 22:26

Henkie-1984 schreef:Op momenten dat Standard druk zet moet je er van profiteren om een fris mannetje vooraan te hebben, je had Turay nog kunnen opbrengen om een extra aanspeelpunt te hebben...

Maar zo denkt Brys niet hoor...

Terug naar “Wedstrijden en spelersnieuws”