Werkgroep: Stayen vol

Alles over de wedstrijden van STVV
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Mikman »

Brusselmans schreef:De Japanners hebben het huurcontract van de Kanarie overgenomen.
Er wordt nu onderhandeld wie de uitbating op zich gaat nemen.
Het zou kunnen dat men er Mignolet bij gaat betrekken.
Vanuit die basis kan er terug iets groeien qua supporters, want de Rvue is te kil en te groot om warme gevoelens te krijgen. Veel groepjes daar, maar geen eenheid.

Vroeger had je de Kanarieclub, de Hel, café Stadion en de Kanarie, elk met zijn eigenheid en samenhokkers. Daar kon een ei gelegd worden, en dat broedde wel uit tot concrete akties, zowel protest als andere dingen zoals bvb de 24 uur countdown, of een 20 jaar later avond met de kampioenen van 1987, of het idee om een supporterslied te maken en het ook daadwerkelijk uit te voeren, of de toch wel unieke Après-Foot party's waar ongebreideld en uitbundig werd gefeest bij een overwinning, en bij verlies de droefheid stillekes werd omgebouwd naar good feeling onder vrienden, en iedereen om 6 uur toch goed thuis geraakte met spontane taxi . Heeft er ondertussen van al de "grote" goedbetaalde namen al iemand beter gedaan misschien dan die ene die het deed voor een paar pinten ?

Ondertussen al dik 10 jaar geleden dat er op dat gebied nog eens iets gebeurd is, nochtans wonen er in elke straat 20 DJ's en producers die het allemaal veel beter kunnen dan ik,of het misschien denken ....

Die Brusselmansen en co lopen er niet meer rond. Wel veel blabla, meer ook niet. Brusselmansen en co zijn dat ook beu geworden, want als dank voor al hun akties, tijd, inzet en kosten ze werden serieus tegengewerkt. Dat breekt op een dag, en komt nooit meer goed.

Zoiets zie vandaag de dag ook niet meer lukken, enerzijds omdat de voortrekkers van toen er nu geen zin meer in hebben omdat ze de stempel "tegen de club" hebben meegekregen, anderzijds omdat er toen geen social media waren, waar velen veel weten en alles kunnen, maar uiteindelijk niet verder geraken dan een vind ik leuk klikje.

The times, they are a changing.

De man die gisteren toevallig langs mij zat op de tribune gaat de Kanarie voor de helft overnemen, de andere helft van de aandelen gaat naar de Japanners. Ik ken zijn naam niet want ben niet zo thuis in dat wereldje :) , maar het is blijkbaar iemand met al een bepaalde naam in Sint-Truiden want het is niet zijn eerste horeca-zaak ( het was niet Breesch, Vossius of Withofs voor alle duidelijkheid, want die ken ik wel van gezicht ).
Uitbating zou gaan gebeuren door iemand die vroeger de Pub heeft gehad.

Het zou clubgerelateerd worden dwz er komt zelfs een klein museum, de ticketverkoop enz... De Japanners hebben echt wel goeie bedoelingen en ook sportief ( en dus ook financieel ) hebben ze de intentie om gestaag te blijven investeren en groeien. De club wil de banden met de supporters aanhalen en heeft absoluut de intentie om de supporters te betrekken maar je merkt wel dat ze het moeilijk hebben om te weten wie ze precies moeten aanspreken om het sfeerverhaal nieuw leven in te blazen. Die Brigada Hisbania zijn de sfeermakers naast het veld maar of zij ook de aangewezen personen zijn om met ideeën voor de rest van het stadion te komen? :|

En de DJ's... Inderdaad Ben, vroeger was dat beter. Gisteren ben ik eens een dikke 20 minuten voor tijd op mijn plaats gaan zitten en je kreeg een mix van zielloze beatmuziek die iedereen murw maakt ( het soort eindeloze deuntje dat je verwacht in de showroom van een autohandelaar ) en Ivo die iedereen feliciteerde met zijn verjaardag, een BBQ aankondigde enz... niks om je tijdig naar je plek voor te begeven. Kan veel beter. In Waasland-Beveren deed ik de uitmatch en daar was het wél goed dus het kan zeker.
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door pat@ »

Mikman schreef:
Brusselmans schreef:De Japanners hebben het huurcontract van de Kanarie overgenomen.
Er wordt nu onderhandeld wie de uitbating op zich gaat nemen.
Het zou kunnen dat men er Mignolet bij gaat betrekken.
Vanuit die basis kan er terug iets groeien qua supporters, want de Rvue is te kil en te groot om warme gevoelens te krijgen. Veel groepjes daar, maar geen eenheid.

Vroeger had je de Kanarieclub, de Hel, café Stadion en de Kanarie, elk met zijn eigenheid en samenhokkers. Daar kon een ei gelegd worden, en dat broedde wel uit tot concrete akties, zowel protest als andere dingen zoals bvb de 24 uur countdown, of een 20 jaar later avond met de kampioenen van 1987, of het idee om een supporterslied te maken en het ook daadwerkelijk uit te voeren, of de toch wel unieke Après-Foot party's waar ongebreideld en uitbundig werd gefeest bij een overwinning, en bij verlies de droefheid stillekes werd omgebouwd naar good feeling onder vrienden, en iedereen om 6 uur toch goed thuis geraakte met spontane taxi . Heeft er ondertussen van al de "grote" goedbetaalde namen al iemand beter gedaan misschien dan die ene die het deed voor een paar pinten ?

Ondertussen al dik 10 jaar geleden dat er op dat gebied nog eens iets gebeurd is, nochtans wonen er in elke straat 20 DJ's en producers die het allemaal veel beter kunnen dan ik,of het misschien denken ....

Die Brusselmansen en co lopen er niet meer rond. Wel veel blabla, meer ook niet. Brusselmansen en co zijn dat ook beu geworden, want als dank voor al hun akties, tijd, inzet en kosten ze werden serieus tegengewerkt. Dat breekt op een dag, en komt nooit meer goed.

Zoiets zie vandaag de dag ook niet meer lukken, enerzijds omdat de voortrekkers van toen er nu geen zin meer in hebben omdat ze de stempel "tegen de club" hebben meegekregen, anderzijds omdat er toen geen social media waren, waar velen veel weten en alles kunnen, maar uiteindelijk niet verder geraken dan een vind ik leuk klikje.

The times, they are a changing.

De man die gisteren toevallig langs mij zat op de tribune gaat de Kanarie voor de helft overnemen, de andere helft van de aandelen gaat naar de Japanners. Ik ken zijn naam niet want ben niet zo thuis in dat wereldje :) , maar het is blijkbaar iemand met al een bepaalde naam in Sint-Truiden want het is niet zijn eerste horeca-zaak ( het was niet Breesch, Vossius of Withofs voor alle duidelijkheid, want die ken ik wel van gezicht ).
Uitbating zou gaan gebeuren door iemand die vroeger de Pub heeft gehad.

Het zou clubgerelateerd worden dwz er komt zelfs een klein museum, de ticketverkoop enz... De Japanners hebben echt wel goeie bedoelingen en ook sportief ( en dus ook financieel ) hebben ze de intentie om gestaag te blijven investeren en groeien. De club wil de banden met de supporters aanhalen en heeft absoluut de intentie om de supporters te betrekken maar je merkt wel dat ze het moeilijk hebben om te weten wie ze precies moeten aanspreken om het sfeerverhaal nieuw leven in te blazen. Die Brigada Hisbania zijn de sfeermakers naast het veld maar of zij ook de aangewezen personen zijn om met ideeën voor de rest van het stadion te komen? :|

En de DJ's... Inderdaad Ben, vroeger was dat beter. Gisteren ben ik eens een dikke 20 minuten voor tijd op mijn plaats gaan zitten en je kreeg een mix van zielloze beatmuziek die iedereen murw maakt ( het soort eindeloze deuntje dat je verwacht in de showroom van een autohandelaar ) en Ivo die iedereen feliciteerde met zijn verjaardag, een BBQ aankondigde enz... niks om je tijdig naar je plek voor te begeven. Kan veel beter. In Waasland-Beveren deed ik de uitmatch en daar was het wél goed dus het kan zeker.
Dat is Gilbert Mathijs, de man van het vroegere Distri Drinks op de Naamsesteenweg.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Mikman »

242 schreef:
Mijn bericht van 29|08|2018, vond bij voorbaat geen enkel draagvlak van uitvoering op het forum. Ik kan navolgend elk ander initiatief alleen maar het allerbeste toewensen, in de stellige hoop dat Stayen op zijn minst 1 x volgeraakt.
Er was wel een bepaald draagvlak, alleen vond men geen geschikte datum/match. Zoals ik al zei: de club is óók op zoek naar de geschikte mensen onder de supporters om hier gevolg aan te geven. Het is nu zaak om de juiste mensen met elkaar aan tafel te krijgen. Wie kan daar verbindingsman/-vrouw/-x in spelen?
Ik merk dat in de kranten van vandaag zowel de trainer als de pers zelf ook vinden dat het dringend tijd wordt dat STVV terug de supporters krijgt die het verdient. En als er andere oorzaken zijn dan enkel het sportieve -waar we toch echt niet over kunnen klagen in vergelijking met het verleden toen het veel voller zat- dan is het ook zaak dat de club daarvan op de hoogte wordt gesteld.


Ik wil in de mate van het mogelijke gerust mijn bijdrage leveren daaraan maar heb geen persoonlijke contacten binnen het bestuur.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Mikman »

Sommigen waren ontgoocheld omwille van de beperkte opkomst in het verleden bij protestacties. Maar dit is, zoals je zelf zei, net iets wat je net wél met de club samen moét doen. Ik zou zelfs niet weten hoe je het zonder de club zelfs maar zou kunnen doen. Ik heb echt geen 20 man nodig om te vergaderen, 3 man is voldoende. Maar het moet wel vooruit gaan en concreet zijn, ik ga niet eerst met 20 man vergaderen om dan te besluiten om met 3 man met de club te gaan praten als je meteen met die 3 met de club kan gaan praten. En de uitwerking hoort door de club en de supportersclubs te gebeuren, dat lijkt me evident. Uiteraard wel met volle steun van de rest van de supporters. Ik denk niet dat iemand er iets op tegen heeft dat het stadion nog eens vol zit, integendeel. De mensen blijven niet meer weg uit protest tegen Roland of het bestuur, maar wel omdat ze afwachten wat het met het nieuwe bestuur wordt, of omdat ze het niet meer 'gewoon zijn' om naar Stayen af te zakken. Net daarom is zo'n actie belangrijk, je moet ze terug over de streep trekken.

Tegen Lokeren was mijn eerste match sinds oktober vorig jaar. De week erna was ik ( toevallig, want op uitnodiging ) ook op de match in Beveren. Toen voelde ik wel dat het toch leuker is om een match live bij te wonen dan thuis te zitten. Zo zullen er nog wel zijn, die misschien niet meer de gewoonte hadden om live te gaan kijken maar eens ze 'terug' zijn beseffen dat ze misschien iets missen waarvan ze niet wisten dat ze het eigenlijk misten. En natuurlijk is zo'n leeg stadion na een tijdje ook een soort van self fulfilling prophecy, een oorzaak én een gevolg. Het stadion is leeg dus is er minder sfeer dus blijven mensen weg dus is er nog minder sfeer. Die spiraal moet eens doorbroken worden.

Wat die killere sfeer betreft kan je met het bestuur ook mogelijke oorzaken aankaarten: de muur achter doel ( daar kan mits de nodige aanpassingen en goodwill misschien een staantribune voor komen ) , het doek achter de Spoorweg dat niet bijster gezellig is... Maar daar ligt zeker niet alle schuld, in het vernieuwde Stayen zijn er al heel sfeervolle matchen gespeeld en afgelopen match tegen Antwerp ontplofte het zelfs nog eens, vol of niet vol.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Jan Bulder »

Ik heb de contacten. Alleen heb ik, zoals eerder al eens gezegd, door professionele bezigheden de eerstvolgende 3 weken niet de mogelijkheid om initiatieven te nemen hierin. Als er mensen zijn die de kar willen trekken, wil ik gerust ondersteunen door daar de juiste mensen aan te koppelen en te zorgen voor contacten met de club.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Jan Bulder »

242 schreef:De meningen over 'contacten', de 'juiste', 'geschikte' mensen ... ik deel die mening niet, maar respecteer ze wel al huiver ik bij de gedachte. Wie zijn dat dan 'de juiste' mensen. Zijn dat mensen met invloed, zijn dat neefjes of nichtjes van nonkels of tantes binnen de club, zijn dat mensen die meer zijn dan de gewone man uit de straat? Ik heb inmiddels uit ervaring geleerd, dat het grootste voordeel van tussenpersonen of heden ten dage SLO's genaamd, het voordeel 'an sich' is. Meestal onder contract of toekomstig contract bij de club. waarbij het gezegde wiens brood men eet, diens woord men spreekt, van toepassing is. Wil je iets aankaarten bij deze 'juiste' mensen, dan dien je zelf een 'juiste' mens te zijn of 'afgevaardigde' van een 'erkende' groep. Diezelfde 'juiste' mensen beslissen dan wie de 'juiste' 'afgevaardigde' of 'juiste' 'erkende' groep is.

Ik stel me bij deze, officieel kandidaat als SLO voor de voetbalclub KSTVV. Ongetwijfeld mag ik op jullie aller steun rekenen, toch? Of euh ... heeft er iemand een probleem met mijn kandidatuurstelling? Zo ja, dan bent u meer de 'juiste' mens dan ik.

https://www.youtube.com/watch?v=rrfPXHICggs
Wat er alleszins moet gebeuren, is dat iemand iets doet, ipv hier te zitten leuteren. Zonder medewerking van de club en een financieel budget zal het alleszins niet lukken om een campagne te voeren die het stadion voor 1 match volledig vult. Als gij de mensen kent die dat organisatorisch, financieel en praktisch mee kunnen ondersteunen, ga uw gang om de contacten te leggen.

Mij maakt het niet uit wie het doet, maar ik stel vast dat niemand iets doet. Ik heb mijn hulp al aangeboden. Er was zelfs een datum, uur en plaats, en ik zat daar alleen. Tot daar de voorlopige samenvatting.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Mikman »

242 schreef:De meningen over 'contacten', de 'juiste', 'geschikte' mensen ... ik deel die mening niet, maar respecteer ze wel al huiver ik bij de gedachte. Wie zijn dat dan 'de juiste' mensen.
Dat is in potentie iedereen die komt opdagen als er een tijd en datum afgesproken wordt, zo moeilijk is dat toch niet?

En die 'contacten' en 'juiste mensen': het is toch logisch dat de nieuwe mensen binnen de club onmogelijk kunnen weten wat ze aan wie hebben binnen hun supporters? En dat ze niet helemaal mee zijn met alle kleine en grote ongemakken die de supporters al een tijdje weghouden? Als je al heel wat jaren rond het supportersgebeuren hangt, dan weet je dat veel beter.
Toen ik beginnend zelfstandige/zaakvoerder werd, was ik ook heel blij dat ik kon terugvallen op heel wat contacten die mij verder konden helpen in specifieke materies. Alsof 'contacten' een vies woord is...

En voor alle duidelijkheid: ik hoef en wil helemaal geen functie of wat dan ook, ik heb er ook de tijd niet voor, het enige wat mij interesseert is dat stadion eens terug vol krijgen en de uitgereikte hand van de club aanvaarden. In het verleden was de toestand te vergiftigd om er wat van te maken, maar nu is er zeker momentum.


@ Jan Bulder: ik dacht dat de bijeenkomst niet doorging. Contacteer me maar voor verdere uitvoering. Bij mij wordt het professioneel traditioneel wel net drukker vanaf ongeveer de verkiezingen ( ik vermoed dat je dat bedoelde met de drukke periode ).

@242 , ivm post hierboven: neen, ik geloof niet dat je in deze een geslaagde actie kan doen zonder medewerking van de club. Waarom zou je dat zelfs doen, welk voordeel heb je daarbij? Bij een protestactie, dan lijkt het me vanzelfsprekend dat je de club niet betrekt :cool: maar in dit geval zie ik er alleen maar voordelen in. Heb je garanties dat het dan wel lukt? Neen, dat nooit, maar de slaagkansen zijn logischerwijs wel significant hoger.

En 'de laatste jaren': de Japanners staan pas aan het roer, verwar hun niet met de vorige eigenaar(s) die de supporters niet zo veel kon schelen. Maar ook hier weer: toch logisch dat een Japanner die hier nog geen jaar rondloopt minder goed weet wie hij moet aanspreken en weet wat er leeft dan mensen die al 20-30 jaar naar Stayen, toen nog Staaien, komen?

Nogmaals: het enige wat mij interesseert is dat stadion weer vol krijgen, wie dat uiteindelijk doet interesseert me geen fluit.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Brusselmans »

242 schreef:Zo ook de afspraak te Moeder Lambic. Als je goed gekeken had zat je niet alleen. Soms is het beter dat men zich niet kenbaar maakt
Wai wai wai
:zot:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Mikman »

242 schreef:
Mikman schreef:
242 schreef:De meningen over 'contacten', de 'juiste', 'geschikte' mensen ... ik deel die mening niet, maar respecteer ze wel al huiver ik bij de gedachte. Wie zijn dat dan 'de juiste' mensen.
@242 , Waarom zou je dat zelfs doen, welk voordeel heb je daarbij?
Djeezes man. Je kan je de vraag stellen hoeveel significant voordeel een uitverplaatsing voor de supporters heeft, in de wetenschap dat de punten die je daar haalt, minimaal zijn op een seizoen. Maar toch gaan er nog steeds supporters mee uit gevoelswaarde voor hun club, en dat gevoel valt niet te meten in waarde of voordeel. Dat was dan ook de insteek voor de actie van supporters voor supporters. Blijkbaar is het voor sommigen moeilijk om iets te zien of te voelen, zonder dat er een rechtstreeks voordeel mee gemoeid is.

In plaats van het jaarlijks overschot aan appelen te vernietigen, kan je het ook gratis weggeven aan minderbedeelden via de voedselbank. Welk voordeel dat heeft? Denk daar maar eens over na!

Ik ga niet verder blijven reageren voor mijn actie die geen doorgang kent. Veel succes aan allen met betrekking tot andere acties. (closed)
Wie een beetje begrijpend kan lezen had begrepen dat ik het niet over persoonlijk gewin had ( een stevige fixatie van jou blijkbaar) , wel over de vraag waarom je de club er niet mee zou betrekken. Voor mij is dat gezien de aard van de actie een evidentie.

De voordelen zijn legio: toegang tot alle abo's, de media, de sponsors ( vies woord!) , hun bussiness-partners ( nog een vies woord!). Toch duidelijk dat de kans op een vol stadion dan veel groter is. En dat is het enige dat telt.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Krisaias »

242 schreef:

Ik stel me bij deze, officieel kandidaat als SLO voor de voetbalclub KSTVV. Ongetwijfeld mag ik op jullie aller steun rekenen, toch? Of euh ... heeft er iemand een probleem met mijn kandidatuurstelling? Zo ja, dan bent u meer de 'juiste' mens dan ik.
STVV heeft al een SLO ... trouwens, de 'L' staat voor 'liaison' maar voor veel verbinding tussen club en fans wil jij precies niet zorgen ?
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door BoemBoem »

Als ge uzelf toch ergens wilt bijvoegen, neemt dan toch gewoon contact op met die mannen van de sfeergroep ipv met 3 man in een café af te spreken..
Nu zaterdag, morgen dus, organiseren die trouwens een samenkomst voor de laatste training voor Anderlecht-STVV.. 9u45 op de parking van de veemarkt..
Ga, spreek die mannen aan, leg uw bedoeling uit en kijk of er iets kan uitkomen.. ik weet niet of veel van die mannen hier op het forum zitten, maar beide werelden kunnen samengebracht worden.. als ge toch SLO wilt zijn ( waarvoor dank) , dan is het morgen uw kans .. 9u45 veemarkt..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Vouch »

BoemBoem schreef:Als ge uzelf toch ergens wilt bijvoegen, neemt dan toch gewoon contact op met die mannen van de sfeergroep ipv met 3 man in een café af te spreken..
Nu zaterdag, morgen dus, organiseren die trouwens een samenkomst voor de laatste training voor Anderlecht-STVV.. 9u45 op de parking van de veemarkt..
Ga, spreek die mannen aan, leg uw bedoeling uit en kijk of er iets kan uitkomen.. ik weet niet of veel van die mannen hier op het forum zitten, maar beide werelden kunnen samengebracht worden.. als ge toch SLO wilt zijn ( waarvoor dank) , dan is het morgen uw kans .. 9u45 veemarkt..
Chapeau voor de mannen van BH! Weer eens een voorbeeld dat de jeugd wél iets doet en de oude mannen niet verder komen dan zeiken over SLO's en ganse topics volschrijven over wat er moet gebeuren maar iemand anders moet het wel doen.

Over die 3 op café, ik dacht dat iedereen mocht gaan er waren er echter maar 3 die niet te lui waren. Ahja, er was er ook ene die verjaarde en ene die met zijn vrouw moest gaan eten (ikzelf, in Genk dan nog, lekker maar ik durf het bijna niet zeggen :D ).

Soit ze hadden wel gelijk, er is nog steeds niet gekomen van deze topic en er zal ook niks van komen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door BoemBoem »

Vouch schreef:
BoemBoem schreef:Als ge uzelf toch ergens wilt bijvoegen, neemt dan toch gewoon contact op met die mannen van de sfeergroep ipv met 3 man in een café af te spreken..
Nu zaterdag, morgen dus, organiseren die trouwens een samenkomst voor de laatste training voor Anderlecht-STVV.. 9u45 op de parking van de veemarkt..
Ga, spreek die mannen aan, leg uw bedoeling uit en kijk of er iets kan uitkomen.. ik weet niet of veel van die mannen hier op het forum zitten, maar beide werelden kunnen samengebracht worden.. als ge toch SLO wilt zijn ( waarvoor dank) , dan is het morgen uw kans .. 9u45 veemarkt..
Chapeau voor de mannen van BH! Weer eens een voorbeeld dat de jeugd wél iets doet en de oude mannen niet verder komen dan zeiken over SLO's en ganse topics volschrijven over wat er moet gebeuren maar iemand anders moet het wel doen.

Over die 3 op café, ik dacht dat iedereen mocht gaan er waren er echter maar 3 die niet te lui waren. Ahja, er was er ook ene die verjaarde en ene die met zijn vrouw moest gaan eten (ikzelf, in Genk dan nog, lekker maar ik durf het bijna niet zeggen :D ).

Soit ze hadden wel gelijk, er is nog steeds niet gekomen van deze topic en er zal ook niks van komen.
Alle lof voor die 3 die hun actief inzetten btw.
Maar ergens is het toch niet meer dan logisch dat ge andere betrekt bij uw idee?
Vandaag was een ideaal moment..
Al Is het maar om een boodschap over te brengen ivm komende sfeeracties zoals vandaag, zodat ge zeker 100 mensen extra bereikt hier op het forum..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Mikman »

Nogmaals: ie-de-reen mag deelnemen, meer zelfs: liefst nog dat iemand anders die meer tijd heeft het initiatief neemt ( gisteren was een zaterdag, dan was het voor mij sowieso onmogelijk aangezien ik een zaak heb die dan open is).

Maar je moet er EERST de club mee betrekken en kijken wanneer je het en wat je precies wil doen. Dat is zoals ik het zie. Nogmaals: als iemand anders het initiatief neemt, met of zonder club, geen enkel probleem en alle steun van mij. Zo lang het stadion maar vol zit. Maar ik zie voor de rest niet veel bewegen.

Met een sfeeractie ga je het stadion trouwens niet vol krijgen, for that matter. Los van alle respect voor de initiatieven van de sfeergroep.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door tweety »

Mikman schreef: Met een sfeeractie ga je het stadion trouwens niet vol krijgen, for that matter. Los van alle respect voor de initiatieven van de sfeergroep.
Dan mag het toch "andere" sfeer zijn dan tegen Duffel.
Plaats reactie