Werkgroep: Stayen vol

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Brusselmans »

Nog even geduld ...
Thuismatchen tegen Brugge, Anderlecht, Standard, Gent en Genk komen eraan.

De huidige sportieve trend aanhouden, nog één of ander charme-offensief van de Japanners, geen uitverkoop in de winter, de wansmakelijke RD-toestanden definitief verdrijven, en het komt in orde.

De Japanners charmeren mij enorm, Brys eigenlijk ook wel (daar had ik mijn twijfels nochtans over, maar hij heeft iets, een bepaalde flair en zelfzekerheid die me aanstaat) en ik ben grote fan van Tomitex :love:

Het ondenkbare staat misschien aanstaande zaterdag al op het programma.
Een zeldzame vrije zaterdagavond, hopelijk loop ik niet verloren, want ik ken mijne weg daar nie meer zo goed ....
De Rvue ? .... nee sorry, dat is teveel gevraagd ....
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door DJ Amiga »

Brusselmans schreef:Nog even geduld ...
Thuismatchen tegen Brugge, Anderlecht, Standard, Gent en Genk komen eraan.

De huidige sportieve trend aanhouden, nog één of ander charme-offensief van de Japanners, geen uitverkoop in de winter, de wansmakelijke RD-toestanden definitief verdrijven, en het komt in orde.

De Japanners charmeren mij enorm, Brys eigenlijk ook wel (daar had ik mijn twijfels nochtans over, maar hij heeft iets, een bepaalde flair en zelfzekerheid die me aanstaat) en ik ben grote fan van Tomitex :love:

Het ondenkbare staat misschien aanstaande zaterdag al op het programma.
Een zeldzame vrije zaterdagavond, hopelijk loop ik niet verloren, want ik ken mijne weg daar nie meer zo goed ....
De Rvue ? .... nee sorry, dat is teveel gevraagd ....
je mag langs mij komen zitten, heb nog een plaats over :)
Plaats reactie